تولد تاسیسات 24 ساعته در سال 94 و در شهر تهران اتفاق افتاد، درست زمانی که موسس این مجموعه تصمیم گرفت بستر مناسبی برای مشغول به کار شدن مجریان باسابقه و ماهر و همچنین کمک به رفع مشکلات تاسیساتی خودش و بقیه فراهم کند.

بعد از آن بود که فعالیت این مجموعه در شهرهای مشهد، شیراز و کرج آغاز شد و اکنون شاهد خدمات دهی گروه تاسیسات 24 ساعته در شهر رشت هستیم. با ما در ادامه همراه باشید تا بدانید فعالیت های این مجموعه در رشت به چه صورت است و شما شهروندان ساکن رشت از چه طریقی می توانید از مزایای خدمات این گروه استفاده کنید.

لیست خدمات تاسیسات 24 ساعته در رشت

اطلاع از خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته در شهر رشت به شما کمک می کند با بیشتر با این مجموعه و حوزه فعالیت آن آشنا شوید. به همین دلیل ما در بخش زیر تمامی خدماتی که می توانید از این مجموعه درخواست کنید را برای شما لیست کرده ایم:

  1. لوله کشی آب

تامین آب شرب ساختمان از طریق طراحی و اجرای لوله کشی آب امکان پذیر است. شما می توانید با کمک متخصصین این مجموعه انواع روش های لوله کشی آب را در ساختمان خود پیاده سازی کنید. روش هایی از جمله لوله کشی آب کلکتوری، لوله کشی آب انشعابی، لوله کشی آب سرد و گرم زیرسقفی و لوله کشی آب روکار.

علاوه بر این متخصصین مجموعه مهارت مورد نیاز برای استفاده از انواع جنس لوله آب از جمله لوله فلزی یا گالوانیزه، لوله پلاستیکی یا تک لایه و لوله پلیمری یا چند لایه را در اختیار دارند.

  1. لوله کشی فاضلاب

برای اینکه بتوانید آب های فاضلابی را جمع آوری کرده و به خارج از ساختمان هدایت کنید به سیستم لوله کشی فاضلاب نیاز دارید. طراحی و اجرای انواع روش های لوله کشی فاضلاب از قبیل لوله کشی فاضلاب کف خواب و لوله کشی فاضلاب زیرسقفی یکی دیگر از خدمات این مجموعه در شهر رشت است که با کمک انواع و اقسام لوله های فاضلابی از قبیل لوله چدنی، لوله پلیکا، لوله پوشفیت و پلی اتیلن قابل انجام است.

تعمیرات لوله های فاضلابی و تعویض لوله کشی فاضلاب چدنی با لوله های پلیکا و پوش فیت زیرمجموعه خدمات فاضلاب این مجموعه به حساب می آیند.

تاسیسات_24_ساعته_در_رشت-_1.jpg

  1. لوله کشی شوفاژ

اگر در ساختمان خود از سیستم رادیاتوری به منظور گرمایش استفاده می کنید به خدمات این مجموعه در طراحی و اجرای لوله کشی شوفاژ نیاز خواهید داشت تا مسیر رفت و برگشت آب گرمایش به رادیاتورهای نصب شده در ساختمان فراهم شود.

خدمات فوق جزو لوله کشی شوفاژ به شمار می آیند که توسط متخصصین و تکنسین های تاسیساتی این مجموعه در شهر رشت انجام می شوند.

  1. لوله کشی پکیج

برای ایجاد مسیر رفت و برگشت آب گرم از سیستم پکیج به شوفاژ رادیاتور لازم است تا لوله کشی پکیج را در ساختمان طراحی و اجرا کنیم. لوله کشی پکیج به دو روش کلی لوله کشی روکار و توکار انجام می شود که متخصصین این مجموعه مهارت مورد نیاز برای اجرای هر دو این روش ها را دارند.

  1. اجرای تاسیسات یونیت و مطلب دندانپرشکی

مجموعه تاسیسات 24 ساعته افتخار این را دارد که به عنوان یکی از حرفه ای ترین گروه تاسیساتی برای طراحی و اجرای تاسیسات یونیت و مطب دندانپزشکی فعالیت می کند. از جمله خدمات این مجموعه در حوزه دندانپزشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تاسیسات_24_ساعته_در_رشت-_2.jpg

  1. لوله کشی هواکش

هدف از طراحی لوله کشی هواکش در ساختمان این است که مواد فاضلابی با فشار مناسبی در لوله ها حرکت کرده و به چاه فاضلاب خارج از ساختمان منتقل شوند. علاوه بر این از لوله کشی به منظور تخلیه گازهای فاضلابی نیز استفاده می شود که این خدمت نیز یکی از خدمات محبوب این مجموعه در شهر رشت محسوب می شود.

  1. نصب، سرویس و تعمیر پمپ آب و منبع

اگر کمبود فشار آب در ساختمان شما را به نصب پمپ آب و منبع مجبور کرده است، تکنسین های تاسیساتی مجموعه تاسیسات 24 ساعته می توانند انواع پمپ آب 0.5 اسب، 1 اسب، 2 اسب، 3 اسب و حتی بوستر پمپ را در ساختمان شما نصب و لوله کشی کنند.

علاوه بر این خدمات مرتبط با نصب منبع تحت فشار پمپ آب، سرویس و تعمیر پمپ آب توسط متخصصین این مجموعه برای شما انجام می شوند. نصب پمپ آب با ست کنترل، نصب پمپ آب با منبع، نصب پمپ آب داخل آپارتمانی، نصب پمپ و منبع در پشت بام و نصب پمپ آب آبگرمکنی تنها گوشه ای از خدمات مرتبط با پمپ و منبع این مجموعه در شهر رشت است.

  1. نصب، سرویس و تعمیر پکیج

امروزه اکثراً ترجیح می دهند به جای استفاده از بخاری و آبگرمکن از سیستم پکیج در ساختمان خود استفاده کنند. اگر شما هم به دنبال مجری کارآمد به منظور نصب انواع پکیج دیواری و زمینی در ساختمان خود هستید، متخصصین این مجموعه می توانند از عهده انجام این کار به بهترین شکل ممکن بربیایند.

علاوه بر این تمامی تنکسین های پکیج این مجموعه دوره های تخصصی تعمیر و سرویس پکیج های ایرانی و خارجی را گذرانده اند و شما می توانید با خاطری آسوده به تخصص آن ها اعتماد کنید.

  1. نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی

شهر رشت بنا به اقیلم آب و هوای گرم و مرطوب خود نیازمند سیستم کولر گازی است. به همین دلیل نصب کولر گازی یکی از مهمترین خدمات این مجموعه در شهر رشت است که توسط نصابان کولر گازی ماهر انجام می شود.

همچنین شما می توانید از تمامی خدمات مرتبط با کولر گازی از قبیل تعمیر برندهای مختلف کولر گازی، سرویس کولر گازی و تعمیر کمپرسور کولر گازی نیز بهره مند شوید.

  • بازسازی لوله کشی

مطمئناً سیستم لوله کشی ساختمان ها بعد از مدتی دچار آسیب های مختلف می شود به حدی تنها راه بازگرداندن کارایی به آن ها انجام بازسازی لوله کشی است. به همین دلیل در مجموعه تاسیسات 24 ساعته شهر رشت می توانید از انواع خدمات مربوط به بازسازی لوله کشی از قبیل موارد زیر استفاده کنید:

  • بازسازی لوله کشی آب
  • بازسازی لوله کشی فاضلاب
  • بازسازی لوله کشی شوفاژ
  • ترمیم لوله های شکسته و فرسوده
  • تشخیص و رفع نم در ساختمان
  1. نصبیات تاسیسات

منظور از نصبیات تاسیسات نصب و راه اندازی انواع تجهیزات بهداشتی ساختمان است که توسط حرفه ای ترین مجریان تاسیساتی در رشت برای شما انجام می شود. گوشه ای از خدمات مربوط به نصبیات تاسیسات به قرار زیر هستند:

  • نصب و تعویض شیرآلات بهداشتی
  • نصب رادیاتور پنلی، پره ای، شیشه ای و قرنیزی
  • نصب حوله خشک کن
  • نصب و راه اندازی توالت فرنگی وال هنگ و معمولی
  • نصب و راه اندازی توالت ایرانی
  • تبدیل توالت ایرانی به فرنگی
  • تبدیل توالت فرنگی به ایرانی
  • نصب روشویی سنگی، وال هنگ، بدون پایه و پایه دار
  • نصب آینه و کنسول سرویس بهداشتی

تاسیسات_24_ساعته_در_رشت-_3.jpg

  1. طراحی، اجرا و تعمیرات موتورخانه

در مجتمع های مسکونی شهر رشت که استفاده از پکیج مقرون به صرفه نیست، اکثراً ترجیح می دهند از سیستم موتورخانه جهت تامین گرمایش و سرمایش ساختمان استفاده کنند. اگر شما هم در فکر راه اندازی موتورخانه در ساختمان خود در رشت هستید، می توانید بر روی توان و مهارت تکنسین های موتورخانه این شهر حساب باز کنید.

تنها بخشی از خدمات مرتبط با موتورخانه در شهر رشت عبارتند از:

  • طراحی و نصب موتورخانه
  • تعمیر و نگهداری موتورخانه
  • بازسازی و تعمیر اساسی موتورخانه
  • بازدید و سرویس دوره ای موتورخانه
  • عیب یابی و تعمیر مشعل موتورخانه
  • عیب یابی و تعمیر پمپ موتورخانه
  • عایق کاری لوله های موتورخانه
  • تعمیر و تعویض منبع دوجداره موتورخانه
  • و ...

تاسیسات_24_ساعته_در_رشت-_4.jpg

  1. نصب، تعمیر و تعویض اتاقک حمام، جکوزی خانگی و سونا آپارتمانی

استراحت در آب گرم همراه با ماساژ جکوزی و سونا آپارتمانی می تواند تمام خستگی های روزمره را از تن بیرون کند. یکی از خدمات محبوب این مجموعه در شهر رشت به نصب انواع جکوزی خانگی، سونا آپارتمانی و اتاقک دوش مربوط می شود. علاوه بر این می توانید از تمامی خدمات مربوط به تعمیر و تعویض این تجهیزات نیز بهره مند شوید.

تا این قسمت از متن هر آنچه گفتیم به خدمات تاسیسات آبی مجموعه تاسیسات 24 ساعته در شهر رشت مربوط می شود. اما در ادامه قصد داریم خدمات برقی این مجموعه را نیز به شما معرفی کنیم:

  1. سیم کشی برق و رفع اتصالی

هیچ خانه ای بدون وجود سیم کشی برق نمی تواند از نعمت روشنایی برخوردار شود، به همین دلیل یکی از خدمات این مجموعه طراحی و اجرای سیم کشی برق روکار و سیم کشی برق توکار در شهر رشت است که توسط حرفه ای ترین تکنسین های برق انجام می شود. علاوه بر این می توانید در صورت نیاز از خدمت رفع عیب و رفع اتصالی سیم کشی برق نیز بهره مند شوید.

  1. سیم کشی تلفن و رفع اتصالی

خدماتی از قبیل اجرای سیم کشی تلفن، داکت کشی تلفن و رفع اتصالی سیم کشی تلفن جزو مهمترین سفارشات شما در طراحی و رفع عیب سیم کشی تلفن ساختمان محسوب می شود که همگی توسط تکنسین های این مجموعه قابل انجام هستند.

  1. نصب و سیم کشی آیفون

فرقی نمی کند که قصد استفاده از آیفون صوتی یا آیفون تصویری را در ساختمان خود دارید، در هر صورت متخصصین این مجموعه می توانند انواع برندهای داخلی و خارجی آیفون صوتی و تصویری را در ساختمان شما سیم کشی و نصب کرده و حتی سیستم آیفون صوتی قدیمی به آیفون تصویری تغییر دهند.

  1. نصب و رفع اتصالی کلید و پریز برق

انواع مختلفی از کلید و پریزهای برق روکار، توکار، تک پل، دو پل و حتی سه پل در بازار وجود دارند که هر کدام به شیوه مخصوصی نصب، سیم کشی و رفع ایراد می شوند. خوشبختانه تکنسین های برق این مجموعه می توانند تمامی خدمات گفته شده را با بالاترین سطح از کیفیت برای شما به انجام برسانند.

  1. طراحی و اجرای نورپردازی داخلی و خارجی

زیبایی و جلوه فضای داخلی و نمای بیرون ساختمان وابسته به نوع نورپردازی آن است. به همین دلیل یکی از خدماتی که این مجموعه به ساکنین شهر رشت ارائه می دهد، طراحی و اجرای نورپردازی داخلی و خارجی است. موارد ذیل جزو زیر مجموعه خدمات نورپردازی و روشنایی ساختمان هستند:

  • نصب یا تعویض لوستر
  • نصب یا تعویض هالوژن
  • نورپردازی استخر
  • نورپردازی تزئینات داخلی
  • نصب یا تعویض لامپ مهتابی
  • نصب سنسور برق مشاعات
  • نصب تایمر برق مشاعات
  • نصب یا تعویض پروژکتور یا چراغ حیاط
  • نورپردازی نما یا محوطه ساختمان
  1. طراحی و نصب برق اضطراری ساختمان

قطعی برق آن هم در شهر پرمصرفی همچون رشت اتفاقی شایع است که می تواند آسیب های زیادی به لوازم برقی منزل وارد کند و محرومت طولانی مدت از نعمت برق زندگی و کار را فلج خواهد کرد. این مجموعه نیز این مشکل را شناسایی کرده و به همین دلیل نصب و تعمیر تجهیزات برق اضطراری در ساختمان همچون موتور برق و دستگاه یو پی اس را جزو مهمترین خدمات برقی خود در شهر رشت قرار داده است.

  1. نصب و رفع عیب آنتن مرکزی و آنالوگ

بهره مندی از محتوای تصویری رسانه ها در خانه تنها بعد از نصب و راه اندازی آنتن امکان پذیر است. متخصصین این مجموعه می توانند انواع آنتن مرکزی و آنالوگ را در ساختمان شما نصب کرده و در صورت نیاز به رفع ایراد در سیم کشی تلوزیون شما اقدام کنند.

تاسیسات_24_ساعته_در_رشت-_5.jpg

مزایای استفاده از خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته در رشت

حالا که با لیست خدمات این مجموعه در شهر رشت آشنا شدید، بد نیست بدانید در صورت ثبت سفارش و استفاده از این خدمات چه مزیت هایی شامل حال شما می شود:

  • گارانتی تضمین کیفیت

اولین و مهمترین مزیت ثبت سفارش در این مجموعه این است که تمامی خدمات بین 1 تا 60 ماه ضمانت دارند. با این حساب دیگر هیچ دغدغه ای بابت کیفیت خدمات نخواهید داشت. چون در صورت عدم نارضایتی شما این مجموعه متعهد است که سفارش شما را مجدداً و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام دهد.

  • دسترسی به نیروهای متخصص در تمام روزهای هفته

یکی از ارزش های مهم این مجموعه دسترسی تمام وقت در 7 روز هفته به تکنسین ها است. یعنی اگر شما شاغل هستید و فقط در ایام تعطیل این فرصت را دارید تا مشکل تاسیساتی ساختمان خود را با کمک متخصصین این مجموعه رفع کنید، می توانید در همان ایام سفارش خود را ثبت کرده و مجری متخصص طبق زمان بندی شما حضور پیدا می کند.

  • شفاف در قیمت دهی

از آنجا که رعایت حقوق مشتری در این مجموعه بسیار حائز اهمیت است، قیمت حدودی تمامی خدمات در صفحه تعرفه خدمات این مجموعه ذکر شده اند. بنابراین شما می توانید با خاطری آسوده به قیمت نهایی اعلام شده از سوی متخصص اعتماد کنید.

  • حفظ امنیت

در این مجموعه تنها با مجریان متخصصی همکاری می شود که هیچ گونه سوپیشنه ای در دستگاه قضایی کشور نداشته باشند. با این حساب شما می توانید بدون هیچ نگرانی مجری متخصصی معرفی شده از سمت این مجموعه را به حریم امن خانه خود راه دهید.

  • پاکسازی محل بعد از اتمام پروژه

تا بحال چند بار پیش آمده که بعد از انجام کار تاسیساتی در خانه ساعت ها درگیر تمیزکاری بعد آن شده اید؟ اگر از خدمات این مجموعه استفاده کنید دیگر نیازی به صرف انرژی و وقت برای پاکسازی خانه خود در محل انجام کار نیستید، چرا که مجریان متخصص این مجموعه موظف هستند تا بعد از اتمام پروژه محل کار خود را کاملاً تمیز کرده و بعد به شما تحویل دهند.

  • تسویه حساب بعد از اتمام کار

یکی دیگر از مزیت های قابل توجه در این مجموعه این است که شما می توانید بعد از اتمام پروژه و رضایت کامل از کیفیت کار با مجری تسویه حساب کنید.

 

نظرات مشتریان قبلی در استفاده از خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته

برای اینکه بتوانید با اعتماد بیشتری از خدمات این مجموعه استفاده کنید، در ادامه توجه شما را به تعدادی از نظرات مشتریان قبلی این مجموعه جلب می کنیم:

کلیپ اول اعلام رضایت مندی خانم دکتر بنفشه ایزدی است که متخصصین این مجموعه طراحی و اجرای تاسیسات یونیت دندانپزشکی مطب ایشان را به عهده داشته اند.

در ویدئو کوتاه زیر با آقای مهندس افشاری آشنا می شوید که داستان آشنایی خود با این مجموعه را بیان کرده و نظر خود را در رابطه با تخصص مجریان تاسیسات 24 ساعته برای اجرای لوله کشی آب، لوله کشی فاضلاب، نصب پمپ و شیرآلات ساختمان در حال ساخت خود اعلام کرده اند.

اگر برای تعمیر پکیج ساختمان خود نیاز به یک متخصص دارید، اما می خواهید پیش از ثبت سفارش خود از کیفیت کار مطمئن شوید، کلیپ زیر را تماشا کنید تا با شنیدن نظر آقای احمد صالحی با تخصص تکنسین های پکیج این مجموعه مطلع شوید.

خانم مهندس ریاحی یکی دیگر از صدها مشتری راضی این مجموعه هستند که از خدمات مربوط به بازسازی لوله کشی آب سرد و گرم و شوفاژ این مجموعه استفاده کرده اند. اعلام رضایت مندی ایشان را در کلیپ زیر می بینید.

 

نحوه ثبت سفارش در تاسیسات 24 ساعته رشت

حال که یک آشنایی حدودی با این مجموعه کسب کردید، می توانید در صورت نیاز به خدمات این مجموعه از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر اقدام کنید:

  1. پر کردن فرم درخواست سرویسکار متخصص

راحت ترین و سریع ترین راه برای ثبت سفارش تاسیساتی خود در این مجموعه این است که لینک درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید. بعد از این کار به صفحه ای وارد می شوید که تمامی خدمات این مجموعه ذکر شده اند. از بین لیست خدمات موجود نوع سفارش خود را مشخص کرده و سپس تاریخ و ساعت مورد نظر خود را وارد می کنید.

در انتها با درج آدرس دقیق و شماره تماس شما درخواست ثبت شده و به مرکز تماس این مجموعه ارسال می شود. در این مرحله سفارش شما برای مجریان ارسال می شود تا نزدیک ترین مجری بعد از انجام هماهنگی تلفنی با شما به محل درخواستی شما اعزام شود.

  1. تماس با شماره های داخل سایت

چنانچه برای ثبت سفارش خود به اینترنت دسترسی ندارید، می توانید با یکی از شماره های  02177683856- 02126407476- 09124719781 ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا بعد از برقراری ارتباط با مرکز تماس این مجموعه سفارش شما توسط تیم ارتباط با مشتریان ثبت شده و به مجری ارسال شود.

 

در تاسیسات 24 ساعته چه می گذرد؟

اگر با وجود تمام توضیحاتی که در این مطلب دادیم، هنوز هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چیستی این مجموعه و نوع خدمات دهی آن هستید، پیشنهاد می کنیم کلیپ زیر را تماشا کنید.

 

جمع بندی

در این مطلب شما را با مجموعه تاسیسات 24 ساعته آشنا کردیم که مدتی هست خدمات خود را در شهر رشت نیز فعال کرده است. برای شما گفتیم که چه خدماتی در این مجموعه قابل انجام هستند و ثبت سفارش در این مجموعه چه مزایای جالب توجه ای می تواند برای شما داشته باشد.

در نهایت از شما دعوت می کنیم چنانچه ساکن رشت هستید و برای هر کدام از خدمات ذکر شده در این مطلب نیاز به نیروی متعهد، متخصص و با پشتیبانی قوی هستید، از طریق راه های ذکر شده سفارش خود را ثبت کنید تا به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید.

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

نظر آقای محمدزاده در مورد تجربه استفاده از خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته

 

اشتراک گذاری این صفحه