به غیر از موضوع نصب و خدمات پس از فروش کولر های گازی سامسونگ که به متخصصین خاص خود را در این زمینه نیاز دارد، اما عیب و نقص های معمولی در سیستم این کولرها از موضوعاتی است که بلامنازع و حتمی است. هر دستگاه الکترونیکی نهایتاً پس از مدتی به دلایلی ایراداتی پیدا می کند و اصلا جای نگرانی برای این موضوع نیست.
خوشبختانه در ایران خدمات عیب یابی و تعمیر کولرهای گازی سامسونک توسط متخصصین و دانش آموختگان این حوزه به خوبی ارائه می شود. اما با این حال شاید اگر شما هم از جمله افراد دست به آچار باشید و کمی به سیستم های این نوع کولر ها آشنایی داشته باشید و یا دستی به انواع دیگر سیستم های برقی و الکترونیکی داشته باشید، بخواهید خودتان در این زمینه متخصص شوید. پس با ما در ادامه برای آشنایی با فرآیند عیب یابی و تعمیر این نوع کولر همراه باشید.
قبل از هر چیز بهتر است ابتدا کمی با ساختمان کولر گازی سامسونگ آشنا شویم. کولرگازی سامسونگ همانند سایر وسایل برقی دیگر دو جز اصلی دارد. یکی مکانیکی و دیگری الکترونیکی.
اجزا مکانیکی کولر گازی سامسونگ
وظیفه اجزا مکانیکی کولر ساختارهای حرکتی و خنک سازی در مسیر حرکت گاز می باشد. در صورت ایراد و یا عملکرد نا درست هر یک از این قطعات مسیر حرکت مختل و یا سرما سازی به خوبی صورت نمی گیرد.
در زیر با این اجزا آشنا می شویم:
- کندانسور( رادیاتو ) : وظیفه سرد کردن دمای گاز تولید شده در کمپرسور را بر عهده دارد.
- فیلتر ( درایر ) : با عبور گاز خنک شده در کندانسور از فیلتر ذرات و جرم های داخلی لوله های کندانسور و همچنین رطوبت گار و هر ناخالصی دیگری گرفته می شود.
- اواپراتور: گاز تشکیل شده سرماساز به محض رسیدن به این قسمت به حالت تبخیر در می آید و تولید سرما می کند و این سرما توسط پروانه فن به خارج از کولر هدایت می شود.
- پروانه کولر گازی: معمولاً در کولر گازی دو پروانه وجود دارد و هر دو بر روی شافت موتور قرار دارند. اولی پروانه اواپراتور است که هوا را می مکد و این هوا را وارد اواپراتور می کند تا سرما وارد ممحیط شود.
- پروانه کندانسور این عمل را برعکس انجام می دهد، یعنی هوا را می مکد و آن را به سمت کندانسور می کشد تا دمای گاز کندانسور کاهش یابد. این هوا پس از عمل خنک سازی خیلی داغ می شود و باید به بیرون از محیط کار و یا خانه هدایت شود.
- لوله مومی و یا کاپیلاری: این لوله مسی وظیفه تبدیل گاز به مایع و سپس حمل آن تا اواپراتور را دارد. محل این لوله ما بین خروجی درایر و ابتدای اواپراتور است.
- سینی زیر کولر: این سینی به این منظور ایجاد شده که در صورتیکه شارژ گاز سرما ساز در کولر بیش از اندازه باشد و دمای ترموستات با محیط یکسان نباشد و باعث ایجاد ذرات یخ بر روی لوله های الومینیومی اواپراتور شود، در زمان استراحت دستگاه و یا زمان اتومات ترموستات که هوا گرم می شود و این یخ ها تبدیل به آب می شود بتواند آب را جمع و توسط شیلنگی به بیرون هدایت کند.
- خروجی هوای سرد و فیلتر آن : محل خروج هوای سرد به محیط است که برای جلوگیری از ورود آلودگی و ذرات معلق به دستکاه از یک فیلتر اسفنجی این هوا عبور داده می شود.
- کمپرسور: که بر دو نوع دورانی و پیستونی وجود دارند. وظیفه کمپرسور تولید گاز سرما می باشد.
اگر می خواهید به طور کامل تر با وظیفه کمپرسور کولر گازی آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مشاهده کلیپ زیر را از دست ندهید.
قطعات الکتریکی کولر گازی
- موتور الکتریکی: موتور الکتریکی با شروع فعالیت گاز سرما ساز را از مسیر برگشت می مکد و در کمپرسور تحت فشار قرار می دهد. سپس این گاز به مجموعه مکانیکی موتر تزریق می شود تا بتواند در جای خود تولید سرماه بکند.
- رله : وظیفه قطع و وصل کردن جریان الکتریکی موتور الکتریکی را بر عهده دارد.
- اورلود: اورلود وظیفه کنترل جریان کششی موتور و حرارت داخل کمپرسور را بر عهده دارد تا در هر زمان و بنا بر هر دلیل هر یک از حد مجاز و معین خود تجاوز کردند تحریک شود و مدار الکتریکی کمپرسور را باز کند.
- اورلود در صورتیکه عیبی در سیستم موتور وجود داشته باشد، اجازه راه اندازی کولر را نمی دهد. باید در نظر داشت که اورلود گاهاَ به عبور جریان و افزایش دما حساسیت نشان می دهد و این موضوع می تواند ایرادهایی جدی برای کولر ایجاد کند.
- ترموستات: کنترل کننده تولید سرما در کولر است.
- موتور فن: وظیفه تنظیم و ایجاد هوای خنک برای موتور را بر عهده دارد.
- کلید چند حالته فن : این کلید وظیفه فرمان برای سرعت های مختلف به فن را عهده دار است.
- لامپ خبر: با شروع تولید سرما در کولر این لامپ روشن می شود و وقتی خاموش می شود، یعنی ترموستات در حالت اتومات قرار دارد.
تا اینجا با ساختمان کولر گازی سامسونگ آشنا شدید. هر یک از این اجزا وظیفه مکمل یکدیگر را دارند و با عمل نکردن درست هر کدام ممکن است عیب های مختلفی در کولر پدیدار شود. بنابراین باید قبل از دست به آچار شدن برای تعویض هر قطعه و یا تست ابتدا ریشه و دلیل بروز عیب را در کولر شناسایی کنید.
شناخت دلایل ایجاد مشکل در تشخیص عیب کولر گازی سامسونگ تا حدود زیادی به شما کمک خواهد کرد تا عیب یابی بهتری داشته باشید و بی جهت همه ساختمان کولر را بر هم نزید. همچنین می توانید با لمس مطلب سرویس کولر گازی سامسونگ با مراحل دقیق این فرآیند آشنا شوید.
عیب ها و دلایل ایجاد عیب در دستگاه کولر گازی سامسونگ
در زیر عمده دلایل عیب کولرهای گازی سامسونگ با تشریح اجزائی که می توانند باعث این عیب شده باشند را می آوریم:
- قطع شدن فیوز برق منزل به محض اتصال دوشاخه کولر به پریز بدون اینکه کلید اصلی و یا ترموستات روشن شده باشند.
نکته مورد توجه این است که ترموستات و کلید اصلی قطع هستند. پس ایراد باید قبل از آن شناسایی شود.
در این حالت عیب اصلی در اتصال کوتاه سیم های رابط است. سیم های رابط از دوشاخه تا اتصالات جعبه تقسیم در داخل کولر باید بررسی شوند.
هر کجا که اتصال رخ داده باشد باید مشکل رفع شود تا این ایراد مرتفع شود. توصیه می کنیم کلیپ زیر را تماشا کنید تا با دلایل آسیب به سیستم برق و سیم کشی کولر گازی بیشتر آشنا شوید.
- با روشن شدن کلید اصلی کولر یا ترموستات فیوز برق منزل را قطع می کند.
- اتصالات ایراد دارد:
- اگر اخیراً سیم بندی دستگاه را به هر دلیل دستکاری کرده باشید، احتمال دارد مداری را اشتباه کار کرده باشید. پس بهتر است یک بار دیگر مدار را بررسی کنید.
- ممکن است سیمی قطع شده باشد و یا از محل خود خارج شده باشد و یا با سیم های دیگر اتصال دارد.
- باید درستی اتصالات سیم ها را بررسی کنید. با اتصال مجدد سیم به محل خود و یا تعویض سیم ایراد رفع می شود.
- احتمال دارد یکی از خازن ها خراب باشد.
- معمولاً کولرهای گازی به دلیل استفاده از خازن برای اتصال کوتاه گاهی دچاز خرابی خازن به دلیل دی الکتریک شدن خازن می شوند. در این حالت خازن را باید تعویض کنید.
- اتصالات ایراد دارد:
- ممکن است موتور کمپرسور و یا موتور فن دستگاه سوخته باشد.
- کلید چند حالته فن را خاموش کنید، اگر ایراد مرتفع شد عیب از فن است، ولی اگر مرتفع نشد، عیب احتمالا از موتور کمپرسور باید باشد.
- البته بهتر است قبل از تعویض موتور کمپرسور مسیر گردش گاز و همچنین سلامت رله هم بررسی شود، زیرا احتمال دارد عیب از این دو هم باشد.
- کولر اصلاً روشن نمی شود.
- برق در پریز نیست
- با فازمتر و یا آمپرمتر ابتدا بررسی کنید که برق در پریز باشد. اگر نبود عیب را در پریز باید بر طرف کنید.
- دو شاخه خراب است و یا سیم رابطه قطع شده است.
- دستگاه را از برق جدا کنید. ورودی برق را در ترمینال کولر با یکدیگر ارتباط دهید، اگر کلید با اتصال به آمپر متر بر روی بی نهایت بایستد یعنی کلید ایرادی ندارد، ولی در غیر این صورت ایراد از کلید است. برای تعویض کلید باید دقیقا کلید متناسب با دستگاه خریداری شود.
- یکی از سیم ها دچار قطعی شده است.
- بهتر است قبل از هر کار ابتدا سیم ها را بررسی کنید تا اگر قطعی دارد، مشکل را بر طرف کنید. به یاد داشته باشید کولر باید از برق جدا شده باشد.
- در کولر اتصال بدنه وجود دارد.
- برق دستگاه را جدا کنید. ارتباط الکتریکی اعضا اصلی مدار مانند موتور فن، کمپرسور، ترموستات، لامپ خبر و ... را قطع کنید.
- اگر احتمال می دهید جای هر یک را فراموش کنید، قبلا علامت گذاری کنید. حال اتصال بدنه را بررسی کنید.
- اگر اتصال بدنه از بین رفته باشد، باید هر یک از اعضا را یک به یک با اتصال به جای خود بررسی کنید تا ایراد را متوجه شوید. پس از اینکه قطعه دچار ایراد را پیدا کردید ابتدا سیم های رابط آن را بررسی کنید.
- برق در پریز نیست
- با بالا و پائین بردن ولوم ترموستات هیچ تغییری در کمپرسور به وجود نمی آید، ولی موتور فن سالم است.
- خود ترموستات ایراد دارد
- ابتدا کلید ترموستات را با آمپرمتر آزمایش کنید، برای این کار باید سیم های اتصال داده شده به پایه های ترموستات را جدا کنید و رابط های آمپرمتر را به آنها متصل کنید.
- در حالت وصل باید آمپرمتر صفر را نشان بدهد و در حالت قطع بر روی بی نهایت قرار بگیرد. اگر هیچ یک از این اتفاقات نیافتاد، ترموستات خراب است و باید تعویض شود.
- سیم های رابط بین ترموستات و کمپرسور مشکل دارند.
- در صورت قطع اتصال هر یک از سیم های رابط طبیعی است که موتور نتواند کار کند. برای این کار ابتدا برق دستگاه را قطع کنید و سینی را جدا کنید.
- سپس باید تمامی اتصالات بین موتور و کمپرسور بصورت مجزا بررسی شوند و در صورت مشاهده قطعی این قطعی برطرف شود.
- خود ترموستات ایراد دارد
- سرمای کولر بیش از اندازه شده، ولی اتومات کار نمی کند.
- ممکن است کنتاکت های ترموستات به هم جوش خورده باشند.
- لوله بلو به درستی نصب نیست و یا از جای خود خارج شده و همین موضوع باعث سرمای زیاد و حتی برفک شده است. باید لوله را در جای خود به دستی قرار دهید
- احتمال دارد اتومات ترموستات خراب شده باشد.
- بعضاً اتومات ترموستات دچاز حفره هایی می شود و جیوه و یا اتر موجود در آن نشت می کند و حساسیت خود را نسبت به دما از دست می دهد. در این حالت ها باید فقط ترموستات عوض شود.
- ممکن است کنتاکت های ترموستات به هم جوش خورده باشند.
به منظور اطلاع از نحوه تشخیص خرابی ترموستات کولر گازی توصیه می کنیم کلیپ زیر را مشاهده کنید.
- اواپراتور برفک می زند، ولی باد سرد از کولر خارج نمی شود.
- کلید چند حالته فن خراب شده است.
- برق را از دستگاه جدا کنید. بوسیله آمپرمتر کلید چند حالته را تست کنید.
- برای این کار باید یک سر آمپرمتر بر روی پایه و دیگری بر روی خروجی 1 قرار بگیرد. عقربه باید با حرکت ولوم تغییر کند، در غیر این صورت کلید خراب است.
- موتور فن سوخته است.
- در این حالت روی ترمینال اصلی ولتاژ وجود دارد، اما موتور کار نمی کند. موتور را یا باید تعویض کرد و یا توسط یک تعمیرکار حرفه ای مجدداً سیم پیچی کنید.
- پروانه اواپراتور هرز شده است.
- اگر کولر نه تنها باد سرد نداشت بلکه صدای عجیبی هم دارد، احتمال خرابی پروانه اواپراتور زیاد است. احتمالاً پروانه از محل خود خارج شده و باید بر جای خود بنشیند.
- تسمه پروانه فن ممکن است پاره شده باشد.
- اگر کولر از نوع تسمه پروانه دار بود احتمال پاره شدن تسمه زیاد است. این موضوع باعث می شود که پروانه فن کار نکند، ولی برفک بر روی اواپراتور ایجاد شود.
- باید در این حالت تسمه را تعویض کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر چرا کولر گازی یخ می زند را مطالعه کنید.
- گاهی مسیر ورودی هوا به کولر بسته شده است.
- ممکن است نصاب دقت نداشته و یا بر اثر تکان شدید مسیر ورودی هوا بسته باشد. این موضوع را باید به خوبی بررسی کنید.
- کلید چند حالته فن خراب شده است.
- کولر باد داغ می زند.
- خراب شدن اورلود
- اگر اورلود در دسترس باشد که خیلی راحت می توانید با نمونه مشابه آن را تعویض کنید. اگر اورلود در داخل کمپرسور و روی کلاف ها باشد نیاز است تا پوسته کمپرسور را بشکافید و اورلود را عوض کنید.
- استارد ایراد دارد
- در این حالت سیم پیچ رله استارت قطع می شود و باید تعمیر و یا تعویض شود.
- گاز کولر خالی شده است
- در این حالت بررسی کنید که آیا لوله های اواپراتور هم گرم است یا نه. اگر لوله ها هم گرم باشد کولر گاز ندارد و نشتی دارد.
- بهتر است نشتی یابی کولر گازی حتما توسط متخصص انجام شود، چرا که باید کولر کاملا تخلیه شود و محل نشت پیدا شد. پس از جوش دادن و یا ترمیم مجددا گاز فریون 22 در آن تزریق شود.
- خراب شدن اورلود
با مشاهده کلیپ زیر می توانید به اطلاعات جامعی در خصوص دلایل نشتی گاز کولر، نحوه تشخیص و رفع آن دسترسی داشته باشید.
- قبل از شروع کار کمپرسور با صدایی متوقف می شود.
- قدرت جریان برق کم است
- ابتدا باید با ولت متر میزان جریان برق اندازه گیری شود. اگر برق کم است و قدرت کافی ندارد، می توانید از ترانس های مخصوص افزایش ولتاژ در مسیر جریان برق استفاده کنید.
- در غیر این صورت نباید کولر در زمان های اوج مصرف روشن شود. برای کسب اطلاعات بیشتر تعمیر کمپرسور کولر گازی را بررسی کنید.
- مسیر جریان گاز گرفته و یا مسدود است
- ممکن است بر اثر برخورد لوله های رابط با هر جسم سختی مسیر جریان گاز بسته شود. در چنین حالتی قسمتی از اواپراتور و قسمت های دیگر گرم است و کولر هوای گرم می زند.
- در این حالت باید مسیر لوله ها به منظور اطمینان از عدم گرفتگی بررسی شود و در صورت گرفته بودن حتماً توسط متخصص رفع عیب شود.
- رله استارت خراب شده است
- برای اطمینان از خرابی رله اورلود را باید بررسی کنید. برای این منظور شستی اورلود را یک لحظه فشار دهید و رها کنید. اگر کمپرسور شروع به کار کرد و مشکلی نداشت باید رله با نوع مشابه تعویض شود.
- خراب شدن اورلود
- با حساس شدن اورلود این قطعه حتی به جریان عادی موتور هم حساسیت نشان می دهد و کمپرسور را قطع می کند.
- برای اطمینان می توانید یک آمپرمتر در مدار قرار دهید و اورلود را از جریان خارج کنید. اگر پس از راه اندازی جریان کمپرسور عادی بود باید اورلود تعویض شود.
- این کار را باید متخصصین انجام دهند، زیرا باید موتور از کولر خارج شود و پس از سیم پیچی و شارژ کولر دوباره نصب شود.
- قدرت جریان برق کم است
- خازن خراب است
- اگر خازن کمپرسور خراب شود، در جریان کمپرسور ایراد ایجاد می کند که باید خازن تعویض شود.
- موتور فن صدا می کند، ولی کار نمی کند.
- موتور گریپاژ کرده است
- به اصطلاح در این حالت موتور گریپاژ کرده است. دلیل آن خرابی یاتاقان و یا بلبرینگ ها است و اغلب به دلیل فرسایش بوجود می آید. در این حالت باید موتور باز و رفع ایراد شود و دوباره بسته شود.
- خازن راه انداز ایراد دارد
- خازن نقش بسیار مهمی در موتورهای آسنکرون که در اغلب کولرهای گازی به کار می رود دارد و در صورت خرابی ممکن است در چندین حالت اثر خود را نشان بدهد.
- نیم سوز شدن موتور
- دلایلی نیم سوز شدن موتور زیاد است. در این حالت تمامی موارد بررسی می شود، ولی همچنان موتور قدرت کافی ندارد. در چنین شرایطی باید سیم پیچی موتور عوض شود.
- کولر صدای زیادی دارد
- ممکن است کولر تراز نباشد
- باید بررسی و کولر تراز شود
- ممکن است کولر تراز نباشد
- لاستیک های لرزه گیر موتور فن و یا کمپرسور قابلیت خود را از دست داده اند
- بررسی کنید که اگر این لاستیک ها خراب شده تعویض کنید.
- برخی از اتصالات اجزا مکانیکی کولر شل شده اند
- با یک بررسی اجمالی می توانید هر یک از قطعات را که شل شده در جای خود محکم کنید.
- یکی از پروانه ها با جایی درگیر است
- پروانه ها را بررسی و در صورتیکه به جایی گیر داشتند گیر را برطرف کنید.
- کمپرسور و یا فن بدنه به خوبی جای خود ننشسته اند.
- البته در کولر گازی سامسونگ این اتصالات با پیچ هستند و در صورتیکه شل شده اند، باید محکم شوند.
مطالعه مطالب رفع مشکل صدای پنل کولرگازی و رفع مشکل صدای زیاد کمپرسور کولر گازی برای رفع این مشکل مفید باشد. همچنین کلیپ زیر را تماشا کنید تا با مشکلات تراز نبودن کولر گازی و کندانسور آشنا شوید.
جمع بندی
در این مطلب به عیب یابی و تعمیر کولر گازی سامسونگ پرداختیم تا اگر هر کدام از مشکلات عنوان شده در این مطلب را در دستگاه خود ملاحظه کردید، با علت احتمالی و روش تعمیر آن آشنایی داشته باشید.
با این حال بهتر است شناسایی عیب و رفع ایراد کوارهای گازی سامسونگ را به متخصصین این امر واگذار نمایید. ممکن است در صورت اشتباه در هر یک از فرآیند های تعمیر این کولرها مشکلات دیگری را برای کولر به وجود بیاورید.
عیب یابی و تعمیر سامسونگ بصورت تخصصی و کاملا حرفه ای از وظایف متخصصین ما در گروه تاسیسات 24 ساعته است. اگر می خواهید از هزینه حدودی تعمیر کولر گازی خود توسط متخصصین ما مطلع شوید، مقاله فرمول محاسبه هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی برای این منظور آماده شده است.
ما در این مجموعه عیب یابی و تعمیر کولر گازی سامسونگ شما را همانند دیگر خدمات خود همراه با گارانتی تضمین کیفیت خدمات انجام می دهیم. شما می توانید اعلام رضایت مندی یکی از ده ها مشتریان مجموعه ما را در کلیپ زیر ببینید.
در صورت نیاز به سرویس، عیب یابی و تعمیر کولر گازی سامسونگ همین الان با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و یا فرم مخصوص درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید.
خلاصه ای از آنچه در این مطلب گفتیم
- کولر گازی سامسونگ همانند دیگر برندها از دو بخش اصلی الکتریکی و مکانیکی تشکیل شده است.
- قطعات الکترونیکی کولر گازی سامسونگ عبارتند از: موتور، رله، اورلود، ترموستات، موتور فن، کلید چند حالته فن و لامپ خبر
- بخش هایی از جمله کندانسور، فیلتر، کمپرسور، سینی زیر کولر، لوله مومی، اوپراتور، پروانه و خروجی هوا جزو قسمت های مکانیکی کولر گازی سامسونگ هستند.
- قطع شدن برق ساختمان بعد از روشن کردن کولر، روشن نشدن کولر گازی، عدم کارکرد کمپرسور، قطع شدن حالت اتومات کولر، برفک زدن اوپراتور، خروج باد گرم از دستگاه، تولید صدای بیش از حد در کولر و گیرپاژ کردن موتور از جمله ایرادات رایج در کولر گازی سامسونگ هستند.
- شایع ترین دلایل خرابی کولر گازی سامسونگ عبارتند از: سوختن خازن، ایجاد نقص در سیم کشی دستگاه، خرابی ترموستات، کثیف شدن فیلترهای هوا، جذب آلودگی در کندانسور و خراب شدن اورلود
پرسش و پاسخ های متداول
- علت برق دار بودن بدنه کولر گازی سامسونگ چیست؟
قسمتی از بدنه دستگاه اتصالی دارد. بهتر است از سیم ارت در سیم کشی برق ساختمان استفاده کنید.
- چرا کولر گازی سامسونگ بلافاصله بعد از خاموش شدن دوباره روشن می شود؟
به احتمال زیاد برد دستگاه ایراد دارد و یا فشار گاز مبرد کم شده است.
- به چه دلیل وقتی کولر گازی سامسونگ روی حالت موتور کار می کند فیوز ساختمان می پرد؟
خازن و موتور ایراد دارند و ممکن است سیم ها اتصالی داشته باشند.
اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفهای دارید
همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتیتان را در اسرع وقت برطرف کنیم
درخواست سرویسکار متخصصسوالات متداول
ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.
باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.
تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.
بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.
در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمیگیرند.
تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.
شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:
1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.
2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.
ضمانت جبران خدمات
تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.
اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.
نظرات مشتریان
کیفیت خدماتتون عالی بود فردی که فرستاده بودین از همه نظر عالی بود و خیلی شریف و باشخصیت بود و خیلی وارد بود مدیریتتون هم خیلی قویه. همه چی عااالی
آقای ظفرنیا | تعمیر پمپ آب
سرچ اینترنت کردم و با مجموعه شما آشنا شدم سرویسکاری که فرستادین خیلی خوب و با تجربه بود ما به چند نفر گفته بودیم اومدن ولی نتونستن مشکل مارو حل کنن ولی ایشون باتجربه بودن و مشکل مارو حل کردن. خیلی ممنون از شما
آقای واقفی | تعمیر موتورخانه
سرچ اینترنت کردم و سایت شما اول اومد و توضیحات سایت کامل بود با مجموعه شما تماس گرفتم و مشاوره تلفنی انجام شد و با مشاوره تلفنی هم تشخیص درست بود و مجری اومد و کار رو انجام داد و بسیار عالی بود (فقط شکل و شمایل سایت اگه بهتر بشه مشتری بیشتر جذب میشه)
آقای بشارتی | نصبیات تاسیسات
سرویسکاری که برای ما فرستادین کارش خوب بود اخلاقشم خوب بود یه مقدار کمی تاخیر داشت ولی نسبت به سرویسکارهای دیگه خیلی خوب بود. من شمارو به همه معرفی میکنم.
آقای زارع | تعمیر پکیج
رنک سایت بالا بود و به شما اطمینان کردم از خدمات و اطلاعات سایت راضی بودم ولی سایت یه کم باید به روز بشه. سرویسکار هم خوب و خوش برخورد بود و سرعت عمل بالایی داشت و بسیار آن تایم بود.
آقای جارچی | تعمیر موتورخانه
آیا راهی وجود دارد که هزینه مصرف برق کولر گازی سامسونگ را کاهش دهیم؟
بله. می توانید با نصب یک اینورتور کارایی و مصرف کولر را بهبود زیادی ببخشید.
بله. می توانید با نصب یک اینورتور کارایی و مصرف کولر را بهبود زیادی ببخشید.
چرا به کولر که دست می زنیم برق دارد؟
احتمال دارد جایی اتصال بدنه ایجاد شده است. البته گاهی گرد و غبار زیاد هم این مشکل را به وجود می آورند.
کولر خیلی صدا می کند و اصلا گرما ندارد . مشکلش از چیست؟
اتوماتیک کردن کولر طبیعیه ولی اگر خنک نمیکنه میتونه مربوط به اورلد کردن ( یا گرم کردن بیش از حد موتور ) باشه
اسپیلت منزل ما سامسونگ هیجده هزاره احتمالا بعلت گرفتی شلینگ خروجی اب از خود پنل اب ریزی پیدا کرد حدود چند ساعتی اصلا روشن نشد سپس با قطع و وصل فیوز برق کولر در حال حاضر پنل با دگمه دستی خاموش و روشن میشود(کنترل کار میکند و سالم است ولی هیچ اثری روی پنل ندارد) پس از روشن شدن با دگمه دستی حدود پانزده ثانیه کار میکند و پنی اتومات خلموش میشود و دوچراغ سبز و قرمز پنل چشمک زن میشود ولتاژ منزل درست است و کندانسور نیز سالم و سرمایش ان کار میکند.
بخشید طولانی شد مشکل از کجا میتوتند باشد؟