لطفا یک گزینه را انتخاب کنید

انتخاب سرویس

تعداد کولر جهت نصب چند عدد است؟‬

محل قرارگیری کولر کجا است؟

کلید وصل می باشد؟

تعداد کولر مورد نظر چند عدد است؟

حجم دستگاه چه میزان است؟

چه خدماتی نیاز دارید و یا کولر شما چه ایرادی دارد؟

نوع پکیج خود را انتخاب کنید:‬

برند پکیج خود را انتخاب کنید:

ایراد پکیج را بنویسید:

ایراد پمپ و منبع چیست؟

نوع اتوماتیک پمپ را مشخص کنید:‬

تعداد واحدهای ساختمان که از این پمپ استفاده میکنند؟

جنس لوله های ساختمان

محل قرارگیری پمپ

تعداد واحدهای ساختمان که از این پمپ قرار است استفاده کنند؟

ساختمان چند طبقه است؟

محل قرارگیری پمپ‬

آیا لوله کشی تا مکان نصب پمپ بصورت انتظار کشیده شده است؟

آیا پمپ یا منبع قبلا تهیه شده است؟

جنس لوله های ساختمان

لطفا حجم کولر گازی را انتخاب کنید

چه تعداد کولر نیاز به سرویس یا تعمیر دارد

مارک کولر گازی را مشخص کنید

چه خدماتی نیاز دارید و یا کولر شما چه ایرادی دارد؟

لطفا حجم کولر گازی را انتخاب کنید

چه تعداد کولر نیاز به نصب دارد

مارک کولر گازی را مشخص کنید

اگر نیاز به جابجایی کولر دارید، جابجایی در چه حد می باشد؟

به کدام سرویس لوله کشی نیاز دارید؟‬

نوع سیستم لوله‌کشی را مشخص کنید:

لطفا مشکل موتورخانه را مشخص کنید:‬

لطفا خدمت مورد نظر خود را مشخص کنید‬

ایا توالت فرنگی از قبل تهیه شده است؟‬

آیا لوله کشی آب و فاضلاب تا مکان نصب توالت فرنگی بصورت انتظار کشیده شده است؟

لطفا خدمت مورد نظر خود را مشخص کنید‬

به چه خدماتی احتیاج دارید؟

آیا تجهیزات مورد نیاز را از قبل تهیه کرده اید؟

تعداد تجهیزات را مشخص کنید

اگر لوستر است لطفا پاسخ دهید؟

کلید و پریز از چه نوع است؟

حدود تعداد تجهیزات را مشخص کنید

آیا نیاز به سیم کشی دارد؟

نوع سیم کشی را مشخص کنید

لطفا نوع خرابی/ اتصالی را مشخص کنید

خدمات مورد نر خود را انتخاب کنید:

درب باز کن مورد نظر شما از چه نوعی است؟

آیفون از قبل تهیه شده است؟

تعداد واحد را انتخاب کنید

نوع درخواست را مشخص کنید

برای چند واحد احتیاج است؟

خدمات مورد نیاز را مشخص کنید

اگر نیاز به تعمیر فیوز دارید لطفا پاسخ دهید

هر توضیح دیگری که نیاز است متخصص بداند:

چه زمانی به این سرویس نیاز دارید؟

زمان را انتخاب کنید

ساعت انتخابی باید حداقل سه ساعت از زمان سفارش ببیشتر باشد

ساعت

آدرس دریافت سرویس

آدرس را وارد کنید

مشخصات شما

فیلد ضروری

فیلد ضروری

برای دریافت خدمات لطفا تیک شرایط و مقررات را بزنید

مراحل حل شدن مشکل تاسیساتی شما

1

سرویس مورد نیاز خود را از یکی از موارد بالا انتخاب کنید.

2

تعمیرکار متخصص جهت هماهنگی با شما قبل از مراجعه تماس می گیرد.

3

پس از انجام کار توسط تعمیرکار، حل شدن مشکل و کسب رضایت شما، هزینه را به ایشان پرداخت می کنید.

نظرات مشتریان

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران و مشهد فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر تهران مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 50.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

یکی از شروط مهم همکاری مجموعه با سرویسکاران، دریافت گواهی عدم سوپیشینه است. ما این اطمینان را به شما می دهیم که فقط با افرادی همکاری میکنیم که از لحاظ قانونی تایید شده باشند. اگر هرگونه مشکلی با سرویسکار داشتید، میتوانید با ما تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کنید

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل سفارشات خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید. مطمئن باشید همکاران ما در اسرع وقت به سفارشات شما رسیدگی خواهند کرد.

شما کافیست بعد از ثبت سفارش تنها ۲۰ دقیقه صبر کنید تا مجری سرویسکار با شما تماس بگیرد. چنانچه بعد از این ۲۰ دقیقه سرویسکار با شما تماس نگرفت، میتوانید از سایر شرکت های خدماتی سفارش خود را ثبت و پیگیری کنید.

اگر به هر دلیلی قصد لغو سفارش خود را داشتید، با شماره های داخل سایت تماس گرفته و  از همکاران ما بخواهید تا سفارش شما را لغو کنند.

سرویسکاران ما موظف به تهیه لوازم و قطعات نیستند. اما اگر شما از ایشان درخواست کنید، میتوانند قطعات و لوازم را برای شما تهیه کرده و در زمان تسویه حساب به شما فاکتور جنس تهیه شده را بدهند.

اگر قصد دارید خرید وسیله مورد نیاز خود را به سرویسکار بسپارید حتما قبل از آن قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کنید.

جهت ثبت شکایت خود، در فرم نظرسنجی که لینک آن بعد از اتمام کار برای شما ارسال می شود نظر خود را بنویسید و یا با ما تماس بگیرید. همکاران ما در مجموعه شکایت شما را در اسرع وقت بررسی و پیگیری خواهند کرد.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در بالای همین صفحه فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.