درخواست تلفنی سرویسکار
۰۲۱-۹۱۰۱۳۷۶۱

انتخاب سرویس

ثبت درخواست سرویسکار در کمتر از دو دقیقه انجام می‌شود

لطفا یک سرویس انتخاب کنید
لطفا شهر را انتخاب کنید

گارانتی و ضمانت خدمات

تمام خدمات مجموعه ما دارای ۱ تا ۶۰ ماه ضمانت خدمات است

۷ روز هفته

همکاران ما در ۷ روز هفته و حتی ایام تعطیل ۲۴ ساعته در دسترس هستند

اعتماد و امنیت

تمام متخصصان مجموعه ما گواهی عدم سوء پیشینه دارند و بدون نگرانی می‌توانبد درخواست خود را ثبت کنید

مراحل حل شدن مشکل تاسیساتی شما

1

سرویس مورد نیاز خود را از یکی از موارد بالا انتخاب کنید.

2

تعمیرکار متخصص جهت هماهنگی با شما قبل از مراجعه تماس می گیرد.

3

پس از انجام کار توسط تعمیرکار، حل شدن مشکل و کسب رضایت شما، هزینه را به ایشان پرداخت می کنید.

نظرات برخی از مشتریان

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار،  اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 70.000 الی 100.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

یکی از شروط مهم همکاری مجموعه با سرویسکاران، دریافت گواهی عدم سوپیشینه است. ما این اطمینان را به شما می دهیم که فقط با افرادی همکاری میکنیم که از لحاظ قانونی تایید شده باشند. اگر هرگونه مشکلی با سرویسکار داشتید، میتوانید با ما تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کنید

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل سفارشات خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید. مطمئن باشید همکاران ما در اسرع وقت به سفارشات شما رسیدگی خواهند کرد.

شما کافیست بعد از ثبت سفارش تنها ۲۰ دقیقه صبر کنید تا مجری سرویسکار با شما تماس بگیرد. چنانچه بعد از این ۲۰ دقیقه سرویسکار با شما تماس نگرفت، میتوانید از سایر شرکت های خدماتی سفارش خود را ثبت و پیگیری کنید.

اگر به هر دلیلی قصد لغو سفارش خود را داشتید، با شماره های داخل سایت تماس گرفته و  از همکاران ما بخواهید تا سفارش شما را لغو کنند.

سرویسکاران ما موظف به تهیه لوازم و قطعات نیستند. اما اگر شما از ایشان درخواست کنید، میتوانند قطعات و لوازم را برای شما تهیه کرده و در زمان تسویه حساب به شما فاکتور جنس تهیه شده را بدهند.  باتوجه به اینکه مجموعه تاسیسات 24 ساعته فروش کالا ندارد، مسئولیت هرگونه خرید جنس توسط سرویسکار طبق قوانین مجموعه با شما است

اگر قصد دارید خرید وسیله مورد نیاز خود را به سرویسکار بسپارید حتما قبل از آن قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کنید.

جهت ثبت شکایت خود، در فرم نظرسنجی که لینک آن بعد از اتمام کار برای شما ارسال می شود نظر خود را بنویسید و یا با ما تماس بگیرید. همکاران ما در مجموعه شکایت شما را در اسرع وقت بررسی و پیگیری خواهند کرد.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در بالای همین صفحه فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.