درخواست تلفنی سرویسکار
۰۲۱-۹۱۰۱۳۷۶۱

روشنایی، لوستر و نورپردازی

نورپردازی داخلی و خارجی ساختمان، نصب و تعمیر سنسور و تایمر برق مشاعات، نصب و تعویض لامپ مهتابی، لوستر و هالوژن و نورپردازی استخر بخشی دیگر از خدمات ما در مجموعه تاسیسات ۲۴ ساعته هستند که با کمک گروهی از متخصصان مجرب و همراه با گارانتی تضمین کیفیت ارائه می شوند. رضایت جمع کثیری از مشتریان سابق مهر تاییدی بر دانش فنی مجریان برقکار ما است. شما هم با پر کردن فرم درخواست سرویسکار می توانید یکی از صدها مشتری راضی ما باشید.

میانگین قیمت روشنایی، لوستر و نورپردازی

550,000
تومان
150,000
تومان

مشاهده جزئیات قیمت

سرویسکاران ما چه کسانی هستند؟

متخصصین ما از بین هزاران متقاضی همکاری و پس از گذشتن از مراحل مختلف گزینش‌های تخصصی فنی، اخلاقی، نداشتن سوء پیشینه و .... انتخاب شده‌اند.

نظرات برخی از مشتریان درباره پروژه‌های اجرایی

 

لوستر.jpg

نورپردازی و روشنایی شکوه و جلوه نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها را دو چندان می کند. با کمک هنر نورپردازی می توان بخش های مورد نظر از طراحی داخلی یا نمای خارجی بنا را به رخ بیننده کشید. به همین امروزه روشنایی و نورپردازی یکی از علوم بسیار مهم محسوب می شود.

  • نصب یا تعویض هالوژن

لامپ های هالوژنی به دلیل شکل ظاهری ظریف و نورپردازی ملایم خود یکی از رایج ترین لامپ های روشنایی در خانه ها بشمار می آیند. لامپ هالوژن قابلیت نصب در انواع سقف کاذب، فلزی، رابیتس، کناف و معمولی را دارد. در مواقعی که لامپ هالوژن می سوزد، می توان آن را به سادگی هر چه تمام با هالوژن جدید تعویض نمود.

  • نورپردازی استخر

برای تامین روشنایی و زیبایی استخر می توان به روش های مختلف نورپردازی استخر متوسل شد. نورپردازی در دو محیط داخل و خارج از استخر قابل انجام است که با کمک ابزار روشنایی از قبیل پروژکتور، چراغ های LED و SMD، چراغ استخر، لامپ های هالوژنی و فیبر نوری طراحی و اجرا می شود.

  • نصب یا تعویض لوستر

ساده ترین و در عین حال قدیمی ترین روش برای نورپردازی داخلی خانه ها نصب لوستر است که با چند قدم شامل قطع کردن برق ساختمان، سنجش مقاومت قلاب های نگه دارنده لوستر، آماده سازی جعبه ترمینال لوستر، سرهم بندی لوستر، اتصال و سیم کشی لوستر انجام می شود.

  • نصب یا تعویض لامپ مهتابی

لامپ مهتابی در دو مدل قدیمی و جدید وجود دارد. مدل قدیمی لامپ مهتاب همراه با بالاست مغناطیسی است که برای نصب و تعویض آن به دو ترمینال فاز و نول نیاز داریم. اما لامپ جدید مهتابی در یکی از مدل های LED و بالاست الکترونیکی است که برای نصب و تعویض به ترانس نیازی ندارند.

  • نورپردازی تزئینات داخلی

استفاده از روش های نورپردازی داخلی همچون نورپردازی عمومی، کاربردی، دکوراتیو و منطقه ای جلوه زیبایی به فضای داخل خانه داده و آن را از دلمردگی نجات می دهد. نورپردازی داخلی را می توان با کمک ابزار روشنایی از قبیل هالوژن، فلورسنت، فیبر نوری و چراغ های ال ای دی در مکان هایی از قبیل آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب، حمام، راهرو و سرویس بهداشتی انجام داد.

  • نصب سنسور برق مشاعات

همیشه مصرف برق در مشاعات ساختمان های بزرگ و چندین واحده یکی از دغدغه های ساکنین بوده است. در حالی که با کمک سنسور برق می توان چراغ های نصب شده در مکان هایی از قبیل راه پله ها و حیاط را طوری تنظیم کرد که تنها با حضور فرد روشن شده و با خروج فرد از محیط به صورت اتوماتیک خاموش شوند.

  • نصب تایمر برق مشاعات

عملکرد تایمر برق همانند سنسور یا چراغ چشمی است با این تفاوت که روشن و خاموش شدن تایمر به صورت دستی کنترل و تنظیم می شود. تایمر برق مشاعات در دو مدل تایمر 3 سیم و تایمر 4 سیم است که هر کدام روش سیم کشی و نصب مختص به خود را دارند.

  • نصب یا تعویض پروژکتور یا چراغ حیاط

تامین روشنایی و نورپردازی حیاط با کمک پروژکتور LED یا چراغ پارکی حیاط انجام می شود. اگر بعد از مدتی پروژکتور و چراغ حیاط بسوزند می توان آن ها را با نمونه جدید تعویض نمود.

  • نورپردازی نما یا محوطه ساختمان

نورپردازی نمای بیرونی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است به حدی که می تواند ارزش ریالی یک ساختمان را کم یا زیاد کند. برای اجرای نورپردازی نمای بیرون ساختمان می توان از روش های متنوعی همچون نورپردازی خشن، یک دست و یکنواخت، تاکیدی و ... و ابزار روشنایی از قبیل ریسه های خطی، وال واشرها، چراغ های دفنی، جت لایت و پروژکتور استفاده کرد.

اجرای صفر تا صد نورپردازی داخلی و خارجی از قبیل نصب لامپ هالوژن، نصب و تعویض لوستر، لامپ مهتابی، نورپردازی استخر، نصب سنسور و تایمر برق و دیگر خدمات روشنایی ساختمان یکی دیگر از ده ها خدمات ما در مجموعه تاسیسات 24 ساعته است که توسط تکنسین های برق حرفه ای و باسلیقه و همراه با گارانتی تضمین کیفیت انجام می شوند. فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید تا با ثبت سفارش خود یکی از صدها مشتری راضی مجموعه ما باشید.

مقالات آموزشی مرتبط

نحوه نصب و سیم کشی لوستر شش شاخه (آموزش گام به گام)

در کنار انتخاب لوستر مناسب و زیبا برای ساختمان، نصب و سیم کشی آن نیز اهمیت فوق العاده ای دارد. چه بسا نصب اشتباه لوستر نه تنها تاثیر نامطلوب بر روی روشنایی فضا گذاشته است، بلکه در برخی موارد به دلیل اتصال سست و غیر اصولی لوستر نقش بر زمین شده و کلی خسارت های مالی و گاهاً جانی در پی داشته است.

چشمی راه پله بهتر است یا تایمر؟

راه پله‌ها از جمله مکان‌هایی هستند که روشنایی آن‌ها بسیار مهم و ضروری است، اما لازم نیست دائماً چراغی در این مکان‌ها روشن باشد. امنیت ساختمان‌ها وابسته به امنیت راه پله‌ها و راهرو ورودی است.

راهنمای نصب و سیم کشی لامپ هالوژن در سقف + فیلم

آیا می خواهید بدانید لامپ هالوژن چگونه عمل می کند و کجاها می توان از آن استفاده کرد؟