امروزه اغلب پکیج های دیواری دارای سیستم عیب یابی خودکار می باشند که توجه به نشانه های موجود و آگاهی از این عیب ها دارای اهمیت است. اما درصورت عدم وجود این سیستم، با سرویس به موقع می توان این عیوب را شناسایی کرد و حتی اگر نصب دستگاه به درستی انجام نگرفته باشد، سرویس مناسب پکیج به جبران اشتباهات در نصب و بهبود کار پکیج کمک خواهد کرد.

مسئله مهم تر آنکه تاکنون موارد بسیاری از وقوع انفجار در حین سرویس گزارش شده است. پس اگر در زمینه پکیج دانش کافی ندارید، هرگز خودتان برای این کار پیش قدم نشده و فقط از مجری متخصص سرویسکار پکیج کمک بگیرید. شما می توانید با راهنمایی هایی که در ادامه خواهیم گفت از سرویس صحیح دستگاه توسط نصاب پکیج اطلاع حاصل کنید. پس ما را تا انتها همراهی کنید.

 

انواع سرویس پکیج دیواری 

پکیج های دیواری از جمله بوتان، ایران رادیاتور، ایساتیس، لورچ و حتی برندهای خارجی از جمله فرولی و بوش و آریستون همگی دارای دو نوع سرویس به نام های سرویس دوره ای و سرویس کامل می باشند.

زمان آغاز سرویس دوره ای را می توان از همان لحظه خرید و نصب دستگاه محاسبه کرد که معمولاً در یک بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله قرار می گیرد.

البته توجه داشته باشید که همه ی پکیج ها در هر زمان احتیاج به سرویس ندارند و سرویس پکیج دیواری می تواند با تشخیص سرویسکار پکیج در زمان نیاز دستگاه صورت گیرد.

اما بسیار بهتر است که سرویس پکیج دیواری را به صورت دوره ای شروع کنیم تا در بازه های زمانی گفته شده دستگاه مورد بازبینی قرار بگیرد.

مخصوصاً اگر پکیج مدتی مورد استفاده قرار نگرفته است، سرویس دوره ای بهترین کاریست که می توان برای آماده سازی دستگاه به منظور استفاده مجدد از آن انجام داد.

سرویسکار تاسیسات 24 ساعته درحال سرویس کامل پکیج

در زمان سرویس دوره ای پکیج دیواری اقدامات ساده در عین حال مهمی از جمله بازدید از دودکش، تنظیم فشار آب، تنظیم شعله، بررسی عملکرد پمپ پکیج و تنظیم دمای آب مصرفی و سیستم گرمایش صورت می گیرد.

در کلیپ زیر آقای اشتیاقی سرویس کار پکیج برای شما توضیح می دهد که سرویس پکیج به چند صورت انجام می گیرد و مزایای سرویس دوره ای را عنوان می کند.

وقتی دستگاه مدت های طولانی بدون انجام سرویس رها شده و ایرادات مختلفی از جمله نشتی در قطعات آن ایجاد شده باشد، بهتر است سرویس کامل پکیج را انتخاب کرده و توسط سرویسکار متخصص انجام دهیم.

برای آشنایی بیشتر با سرویس کامل پکیج توصیه می کنیم توضیحات آقای اشتیاقی را در کلیپ زیر خوب گوش کنید.

 

فیلم نحوه سرویس کامل پکیج دیواری

سرویس کامل که جامع ترین سرویس پکیج است شامل پازل کردن و منتاژ تمامی قطعات ریز و درشت دستگاه می شود. در فیلم زیر به طور کامل با اقداماتی که در زمان سرویس کامل پکیج انجام می شود، آشنا خواهید شد.

 

در 12 قدم بدانید که سرویس پکیج دیواری شامل چیست؟

 در زیر به طور خلاصه در چند قدم موارد سرویس پکیج دیواری را مرور خواهیم کرد تا بدانید در زمان سرویس این وسیله چه کارهایی انجام می شود:

قدم اول: رسوب زدایی

پکیج دیواری از آن دست وسیله ای هایی است که با آب کار می کند، بنابراین هرچند وقت یک بار به رسوب زدایی احتیاج دارد.

البته رسوب گرفتن پکیج دلایل بیشتری دارد که توضیحات بیشتر در این خصوص را آقای اشتیاقی سرویسکار پکیج در کلیپ زیر داده است.

به همین دلیل بهتر است در زمان نصب پکیج دیواری از رسوب گیرهای پلی فسفات و یا از رسوب گیرهای الکترومغناطیسی بر قسمت آب سرد ورودی به پکیج دیواری استفاده شود.

در این صورت حجم رسوبات جمع شده در مبدل پکیج دیواری تا حد چشمگیری کاهش پیدا می کند. اگر قصد تهیه رسوب گیر پکیج را دارید راهنمای خرید بهترین رسوب گیر پکیج می تواند به شما کمک کند.

با این حال چنانچه پکیج یعنی مجموعه از مبدل های اصلی و ثانویه به همراه لوله های دستگاه توسط جرم و رسوبات مسدود شدند، راهی جز رسوب زدایی پکیج در زمان سرویس این وسیله نیست.

برای این منظور ابتدا مبدل های اصلی و ثانویه دستگاه را باز می کنیم. چنانچه پکیج تک مبدل باشد، همان مبدل اصلی را از روی بدنه باز می کنیم.

سپس مبدل های پکیج را با کمک پمپ اسید شویی با اسید دیس کلر 33 درصد به مدت 5 دقیقه شستشو می دهیم. لوله های آب در پکیج را نیز با کمک جوهر نمک رسوب زدایی می کنیم.

بعد از اینکه تمامی قطعات به طور کامل از اسید پاکسازی شده و خشک شدند، در محل قبلی خود بر روی پکیج بسته می شوند.

البته یک مرحله مهم از اسیدشویی به شستشوی مدار رادیاتوری مربوط می شود، به همین منظور پیشنهاد می کنیم فیلم نحوه رسوب زدایی پکیج-رادیاتور را مشاهده کنید.

کاهش نیاز پکیج به سرویس با استفاده از فیلتر رسوب گیر

قدم دوم: کنترل فشار آب پکیج

اگر فشار آب وارد شده به دستگاه زیاد و یا کم باشد به مرور زمان به دستگاه آسیب وارد شده و حتی روند کار دستگاه مختل می شود.

از جمله مشکلاتی که می تواند در زمان زیاد بودن فشار پکیج دیواری ایجاد شوند، عبارتند از:

  • جوش آوردن پکیج به دلیل بالا رفتن فشار دستگاه
  • خاموش شدن پکیج به خاطر عمل کردن سنسور حد دستگاه
  • سرریز شدن آب پکیج و نم زدن بنا

همانطور که بالا بودن فشار در پکیج خطرناک است، کمبود فشار در این وسیله هم با معضلاتی همراه است:

به همین دلیل باید در زمان سرویس پکیج دیواری میزان فشار آب در سیستم کنترل و تنظیم شود. در حالت نرمال مقدار فشار پکیج باید بین 1.5 تا 2 بار باشد.

چنانچه در زمان سرویس پکیج مشخص شد فشار پکیج کمتر از 1.5 بار است، بایستی ابتدا از عدم وجود نشتی در سیستم مطمئن شده و سپس از طریق باز کردن شیرپرکن پکیج مقدار فشار دستگاه را تا 2 بار زیاد کنیم.

اگر می خواهید بدانید به غیر از کمبود فشار آب چه عوامل دیگری می توانند باعث سرد بودن رادیاتورها باشند، کلیپ زیر را تماشا کنید.

اما اگر فشار پکیج بیش از 2 بار بود، باید موضوع را حتماً با تعمیرکار پکیج در میان بگذارید. چون خطرات بالا بودن فشار در پکیج گاهاً غیر قابل جبران هستند. برای اطلاع از دلایل بالا رفتن پکیج دیواری روی لینک مقاله بزنید.

قدم سوم: کنترل عملکرد دو مدار گرمایشی و بهداشتی

پکیج وسیله ای است که علاوه بر تولید آب گرم، با رساندن آب گرم به رادیاتورها به گرمایش ساختمان نیز کمک می کند.

در زمان سرویس پکیج دیواری شیر آب گرم را باز کرده و میزان حرارت آب بر اساس درجه تنظیم شده بر روی دستگاه سنجیده می شود.

همچنین باید پکیج را در حالت زمستانه قرار دهیم تا از گرم بودن رادیاتورها مطمئن شویم. در اکثر موارد سرد بودن بدنه رادیاتورها به دلیل تشکیل رسوب در این وسیله و یا جمع شدن هواست.

به همین دلیل اگر با وجود تنظیم دما و قرار دادن پکیج بر روی حالت زمستانه باز هم رادیاتورها گرم نشدند باید به هواگیری رادیاتورها و شستشوی مدار اقدام شود.

در کلیپ زیر آقای اشتیاقی برای شما توضیح خواهد داد که نحوه هواگیری و رسوب گیری رادیاتور و شستوی مدار به چه صورت انجام می شود.

قدم چهارم: آزادسازی محور پمپ سیرکولاسیون پکیج

پمپ سیرکولاسیون یک قطعه بسیار مهم در پکیج دیواری است که آب را در مدار به گردش در می آورد. به همین دلیل باید در موقع سرویس پکیج دیواری از حرکت روان پمپ موقع کارکرد دستگاه مطمئن شد.

برای این منظور وقتی پکیج روشن و مشغول به کار است، دست را بر روی پمپ قرار می دهیم، اگر پمپ کمی لرزش داشت، نشان دهنده چرخش و کارکرد صحیح آن می باشد.

اما چنانچه با وجود روشن بودن پکیج پمپ آن هیچ حرکتی نداشت، به معنی گیرپاچ کردن پمپ یا جام کردن آن می باشد.

در این حالت محور پمپ گیر کرده و نیاز به آزادسازی دارد. پس پیچ بازدید بر روی پمپ پکیج را باز کرده و با یک پیچ گوشتی روتور پمپ را می چرخانیم تا محور آن روان شود.

همچنین لازم است تا روتور پمپ بیرون کشیده شده و پاکسازی شود. اگر در زمان بازدید پمپ با علائمی همچون داغ کردن پمپ و یا سر و صدای عجیب در این قطعه مواجه شدیم، راهی جز تعمیر پمپ پکیج و یا تعویض آن نیست.

اگر محور پمپ دچار گرفتگی باشد پمپاژ کردن و گردش آب با مشکل روبرو خواهد شد، پس بررسی و سرویس سیرکولاسیون به گردش آب گرم و سرد کمک می کند.

با توضیحات آقای اشتیاقی در کلیپ زیر بیشتر با دلایل کارنکردن پمپ پکیج با وجود باز بودن آب مصرفی آشنا خواهید شد.

قدم پنجم: تنظیم شیر برقی گاز

شیر برقی گاز یکی از اجزای پکیج دیواری بوده که در زیر محفظه احتراق دستگاه قرار دارد. با تنظیم شیر برقی پکیج می توان ارتفاع شعله پکیج را کم یا زیاد است.

اصلاً دلیل تنظیم شیر برقی گاز در پکیج همین است که ارتفاع شعله ماکزیموم و مینیموم دستگاه را در حد استاندارد آن قرار داد.

بررسی شیر برقی گاز پکیج و تنظیم مجدد پیچ و مهره های آن کاری به نسبت تخصصی است که اگر خوب انجام نگیرد فشار گاز دچار اشکال می شود.

با این حال بهتر است بدانید که اگر بخواهید شعله کوتاه را در پکیج دیواری تنظیم کنید، بایستی یکی از سیم های شیر ماژوله یا شیر برقی را جدا کنیم.

سپس با نگه داشتن مهره و چرخاندن پیچ دو سو شعله کوتاه کم و زیاد می شود. اگر پیچ را در جهت عقربه های ساعت بچرخانیم شعله بیشتر شده و چرخاندن پیچ در خلاف جهت عقربه های ساعت ارتفاع شعله را کمتر می کند.

در این حالت ارتفاع شعله کوتاه پکیج نباید از یک سوم ارتفاع کل محفظه احتراق بیشتر باشد. برای تنظیم شعله بلند پکیج دیواری، باید شیر آب گرم مصرفی را باز کنیم.

سپس پیچ شیر برقی گاز را با پیچ گوشتی ثابت نگه داشته و این بار مهره را شل و سفت می کنیم. ارتفاع شعله بلند پکیج نباید از دو سوم ارتفاع محفظه احتراق بیشتر باشد.

اگر مهره را جهت عقربه های ساعت بچرخانیم ارتفاه شعله بلندتر و چرخاندن آن خلاف جهت عقربه های ساعت شعله را کوتاه تر می کند.

همانطور که گفتیم بهتر است این عمل با کمک مجری سرویسکار پکیج صورت گیرد، همچنین اگر یک صافی مناسب بر روی شیر گاز قرار بگیرد، عمر شیر بیشتر می شود.

قدم ششم: تنظیم حرارت پکیج دیواری 

با استفاده از کلیدهای حد تنظیم و شیر ترموستاتیک که بر روی رادیاتور شوفاژ قرار دارد و با توجه به نیاز محیط میزان حرارت پکیج را به دلخواه تنظیم کرده تا محیط به دمای مناسب رسیده و بیش از اندازه گرم یا سرد نشود.

قدم هفتم: کنترل عملکرد دودکش و یا فن پکیج دیواری

چنانچه پکیج ما مدل فن دار باشد، بایستی عملکرد فن را چک می کنیم. به این صورت که اگر فن پکیج صداهای عجیب می دهد، بایستی این احتمالات را در نظر گرفت:

  • کثیف شدن فن پکیج

باید در زمان سرویس پکیج فن دستگاه را با فشار آب شستشو داد.

  • گیر کردن اجسام خارجی در فن

برای رفع این مشکل بایستی رویه پکیج را باز کرده و اجسام خارجی را برداشت.

  • شل یا لق شدن محور فن

با گذشت زمان از طول عمر پکیج شل شدن محور فن بسیار طبیعی است، اما می توان در زمان سرویس دستگاه محور فن را نیز از طریق اتصالات آن محکم کرد.

  • جمع شدن رسوبات در بین قطعات فن

با شستشوی فن و متعلقات آن می توان رسوبات جمع شده را نیز به راحتی پاکسازی نمود.

برای اطلاع از نحوه سرویس فن پکیج دیواری مشاهده کلیپ زیر را از دست ندهید.

اما اگر پکیج دیواری بدون فن باشد مسیرهای دودکش دستگاه را بررسی می کنیم تا گرفتگی نداشته باشد.

این عمل را می توان به طور ساده با پرتاب یک جسم کوچک به داخل دودکش امتحان کرد، درصورت باز بودن مسیر این جسم به راحتی از دودکش عبور می کند.

دودکش پکیج دیواری نباید پیچ و خم زیادی داشته باشد و هر دودکش باید فقط مختص یک دستگاه باشد. در زمان سرویس پکیج دیواری باید از سلامت دودکش، درز بودن اتصالات و باز بودن دریچه های اکسیژن مطمئن شد.

زیرا استفاده از دودکش نامناسب خطر گازگرفتگی و مرگ خاموش را به همراه دارد. کلیپ زیر را تماشا کنید تا با توضیحات آقای صالح آبادی بیشتر از تاثیرات دودکش بر روی پکیج آگاه شوید.

لزوم بازدید از دودکش در زمان سرویس پکیج دیواری

 قدم هشتم: هواگیری پکیج و رادیاتورها

هواگیری پکیج و رادیاتورها یکی از بخش های اعظم انجام سرویس پکیج دیواری بوده و مزایای زیر را به دنبال دارد:

  • بهبود راندمان گرمایشی سیستم و بلوک های رادیاتور
  • کم کردن آسیب های متحمل به دستگاه
  • کاهش هزینه های گاز
  • کاهش خطر نشتی آب
  • استفاده بهینه از گاز
  • کاهش سر و صدا

در کلیپ زیر آقای اشتیاقی مزایای بیشتری از اقدام به هواگیری رادیاتورها و تاثیر این کار بر روی عملکرد پکیج را بیان کرده است.

هواگیری رادیاتورها یک اقدام تقریباً ساده است که خودتان نیز می توانید از پس انجام آن بربیایید. با این حال توصیه می کنیم کلیپ زیر را مشاهده کنید تا از زبان آقای اشتیاقی بهتر با نحوه هواگیری رادیاتوری آشنا شوید.

قدم نهم: تمیزکاری و جرم گیری قطعات

از بین بردن گرد و خاک و درصورت لزوم شست و شوی اجزای پکیج در انجام سرویس این وسیله ضروری است.

از جمله قطعاتی که باید مورد شستشو و جرم گیری قرار بگیرند، عبارتند از:

  • مدار و رادیاتورها (با هدف جلوگیری از سیاه شدن و دودزدگی دیوارهای اطراف)
  • فلوسوییچ (کثیف بودن این قطعه باعث عدم تولید آب گرم می شود)
  • لوله های آب دستگاه
  • بدنه و قاب پکیج
  • میله یون
  • جرقه زن
  • برنر
  • فن

هدف اصلی تمیزکاری این است قطعات پکیج بتواند عملکرد خود را به خوبی نشان دهد و درنتیجه عملکرد کل سیستم بهبود پیدا کرده و راندمان حرارتی افزایش پیدا کند.

اجزای داخلی پکیج در زمان سرویس

قدم دهم: تعویض قطعات پکیج دیواری

بهتر است در زمان سرویس های سالیانه پکیج دیواری برخی از قطعات دستگاه که احتمالاً عمر خود را کرده اند و با علائم خرابی از جمله آبریزی یا نشتی مواجه شده اند، تعویض گردند.

از جمله این قطعات می توان به کارتریچ پلی فسفات، اورینگ های بلوک رفت و برگشت، واشرها، سنسورهای حرارتی یا ان تی سی ها و حتی مبدل ثانویه پکیج در صورت سوراخ شدن آن اشاره کرد.

قدم یازدهم: رفع نشتی آب در پکیج دیواری

با بررسی سیستم لوله کشی پکیج و رادیاتورها باید از عدم نشتی آب اطمینان حاصل کرده و درصورت وجود نشتی اقدام به رفع آن نماییم.

نشتی در سیستم پکیج دیواری باعث افت دائمی فشار در پکیج شده و خود را با علائمی همچون خاموش شدن شعله، سرد بودن آب مصرفی و کاهش حرارت در سیستم گرمایش نشان می دهد.

به همین دلیل وقتی سرویس پکیج دیواری به پایان می رسد، دستگاه را مجدداً آبگیری کرده و تمامی لوله ها و اتصالات پکیج و رادیاتورها را مورد بازدید قرار می دهند تا ممطئن شوند که هیچ نشتی وجود ندارد.

قدم دوازهم: چکاپ نهایی قطعات و سیستم پکیج

در نهایت با مشاهده و تست قطعات زیر باید از سرویس صحیح و کامل پکیج باید مطمئن شویم:

  • شیر اطمینان
  • کلید حد تنظیم
  • شیر رادیاتور
  • NTC آب مصرفی و گرمایش
  • شلنگ های آب ورودی و خروجی
  • بست های گاز
  • تست گاز با کف صابون
  • نگاه کردن به صافی ها
  • روشن نمودن دستگاه

سرویس منبع انبساط پکیج دیواری

 

سرویس به موقع پکیج دیواری تا 5 برابر هزینه تعمیر پکیج را کاهش می دهد!

اگر فقط یک بار تجربه خراب شدن پکیج و نیاز به تعمیر این وسیله و یا حتی تعویض یکی از قطعات اصلی پکیج همچون پمپ و یا مبدل های پکیج را داشته باشید، قطعاً از هزینه بالای تعمیر و تعویض قطعات آن آگاهی دارید.

از طرفی این روزها به قدری قیمت خرید پکیج دیواری بالا رفته است که منطقی ترین کار برای پیشگیری از صرف هزینه های گزاف بابت خرید پکیج جدید این است که به فکر راهی برای استفاده بهینه از پکیج فعلی خود باشیم.

از آنجا که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، با انجام به موقع سرویس پکیج دیواری می توانیم تا 5 برابر خود را از شر هزینه های بالای تعمیر پکیج خلاص کنیم.

اما اینکه چه کسی سرویس پکیج دیواری ما را انجام دهد نیز بسیار مهم است. چون بارها شنیده ایم که سرویسکار پکیج به اندازه کافی حرفه ای نبوده و در آخر کلی خرج روی دست مصرف کننده گذاشته است.

از آنجا که ما نیز این مدل نگرانی ها بابت تخصص سرویسکار و کیفیت خدمات او را درک می کنیم، کمک گرفتن از مجموعه تاسیسات 24 ساعته را به شما پیشنهاد می دهیم.

سرویسکار تاسیسات 24 ساعته در حال سرویس پکیج دیواری

اول اینکه در صورت استفاده از خدمات این مجموعه خواه ناخواه سفارش شما تحت ضمانت نامه تاسیسات 24 ساعته قرار می گیرد.

یعنی اگر سرویسکار پکیج دستگاه شما را سرویس کند و بعد از مدت کوتاهی دوباره پکیج شما به مشکل بخورد، این مجموعه متعهد می شود که دستگاهتان را به صورت صد در صد مجانی دوباره سرویس کند.

دوم اینکه این مجموعه فقط و فقط با سرویسکاران پکیج متخصص همکاری می کند، یعنی تمامی سرویسکاران پکیج تاسیسات 24 ساعته با نحوه سرویس این وسیله آشنایی و مهارت بالایی دارند.

سوم اینکه مدل و مارک پکیج شما هر چه باشد، متخصصین تاسیسات 24 ساعته تجربه و مهارت سرویس آن را دارند.

پس با دانش کافی می توانند سرویس پکیج بوتان، سرویس پکیج ایران رادیاتور، سرویس پکیج ایساتیس و هر مارک دیگر از پکیج ایرانی و خارجی را برای شما انجام دهند.

مورد آخر هم اینکه این مجموعه سابقه کاری طولانی مدت در سرویس انواع پکیج دیواری را در کارنامه خود ثبت کرده است و خوشبختانه توانسته با کیفیت بالای خدمات خود رضایت مندی مشتریان زیادی را جلب کند.

با این تفاسیر دیگر گمان نمی کنیم که سپردن سرویس پکیج دیواری به متخصصین با تجربه و آگاه تاسیسات 24 ساعته همراه با نگرانی باشد.

پس اگر پکیج دیواری شما به سرویس دوره ای و یا سرویس کامل نیاز دارد، همین الان فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا نزدیک ترین سرویسکار پکیج برای شما اعزام شود.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

منابع: منبع 1، منبع 2، منبع 3

 

اشتراک گذاری این صفحه