پکیج ایران رادیاتور یکی از انواع پکیج های رایج مورد استفاده در منازل مسکونی است،. اما به این نکته توجه داشته باشید که هرچند یک محصول کیفیت بالای داشته باشد، ولی در صورت عدم سرویس آن به مرور زمان پکیج دیواری فرسوده شده و در هنگام استفاده دچار مشکلات فراوانی خواهد شد.

به همین علت است که داشتن یک برنامه ریزی دقیق به منظور سرویس پکیج بسیار بااهمیت است، از آنجا که یکی از خدمات محبوب ما در تاسیسات 24 ساعته سرویس و نگهداری پکیج ایران رادیاتور می باشد، در ادامه قصد داریم توضیحات بیشتری را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم.

اقدامات مهم به منظور سرویس پکیج ایران رادیاتور

به منظور سرویس پکیج ایران رادیاتور لازم است چند موضوع را مدنظر قرار دهیم:

  • شناخت کافی از نوع پکیج ایران رادیاتور

همانطور که می دانید این محصول در دو مدل سری قدیمی یا M و سری جدید یا L ساخته شده و در بازار موجود است.

بنابراین آشنایی کامل با قطعات، کارکرد آنها و مهارت کافی مجری تعمیرکار پکیج در سرویس تمامی اقسام سری های M و L این محصول بسیار مهم است.

سرویس پکیج ایران رادیاتور1

  • مطالعه دفترچه راهنمای پکیج

در هنگام تهیه هر محصولی یک عدد دفترچه راهنما به خریدار تحویل داده می شود که مطالعه آن در هنگام نصب و راه اندازی پکیج و همچنین هنگام اقدام به سرویس یا تعمیر دستگاه بسیار مهم است.

زیرا از این طریق علاوه بر ملاحظه مدل، عمر و آشنایی با اجزای پکیج می توانید با کدهای خطای دستگاه ایران رادیاتور آشنا شوید که این موضوع در هنگام سرویس و یا عیب یابی پکیج بسیار کمک کننده است.

در کلیپ زیر آقای صالح آبادی سرویسکار پکیج به شما توضیح می دهد که در زمان روبرو شدن با ارور پکیج ایران رادیاتور باید چه اقدامی انجام داد.

یکی از ارورهای رایج پکیج ایران رادیاتور، کد خطای 40 70 است. کلیپ زیر را تماشا کنید تا با نحوه رفع آن آشنا شوید.

  • چکاپ دستگاه

قبل از اقدام به سرویس پکیج باید دستگاه را مورد چکاپ قرار داد تا میزان رسیدگی مورد نیاز دستگاه مشخص شود.

چرا که سرویس پکیج به دو شکل سرویس دوره ای و سرویس کلی دستگاه تقسیم می شود و چنانچه مدت زمان کوتاهی از سرویس قبلی دستگاه می گذرد، می توان با انجام سرویس دوره ای پکیج را روبه راه کرد.

ولی در صورتی که مدت زمان طولانی دستگاه به حال خود رها شده، راهی جز سرویس کلی پکیج باقی نمی ماند و در این شرایط حتی گاهی لازم است برخی قطعات عیب یابی شده و تعمیر یا تعویض شوند.

در کلیپ زیر سرویسکار ما آقای اشتیاقی برای شما می گوید که سرویس پکیج به چند شکل صورت می گیرد و در ضمن در خصوص فواید اقدام به موقع سرویس دستگاه توضیح می دهد.

 

سرویس دوره ای پکیج ایران رادیاتور

چنانچه مدت زمان کوتاهی از نصب دستگاه و یا از تاریخ قبلی سرویس پکیج می گذرد، می توان با انجام سرویس دوره ای دستگاه از بروز مشکلات بیشتر در پکیج جلوگیری کرد.

اقدامات مورد نیاز در هنگام سرویس دوره ای پکیج شامل موارد ذیل می شود:

  • رسوب زدایی و اسید شویی سیستم
  • تنظیم فشار آب و گاز دستگاه
  • تنظیم میزان حرارت متناسب با مساحت محیط در دستگاه
  • هواگیری سیستم
  • بررسی دودکش دستگاه و کسب اطمینان از باز بودن آن

سرویس پکیج ایران رادیاتور 2

در ویدئو کلیپ زیر از زبان سرویسکار پکیج آقای اشتیاقی با طریقه درسته هواگیری و رسوب گیری رادیاتور و شستوی مدار پکیج آشنا می شوید.

سرویس کامل پکیج ایران رادیاتور

همانطور که در قسمت فوق نیز گفتیم سرویس پکیج به دو دسته سرویس کلی و سرویس دوره ای با توجه به میزان نیاز دستگاه قابل تقسیم است.

اما در این بین سرویس کامل پکیج بهترین نوع سرویس آن است. زیرا به قدری کامل است که در صورت انجام آن پکیج مانند روز اول کار می کند.

البته با این تفاوت که اجرت انجام سرویس کلی پکیج در مقایسه با نوع جزئی آن کمی بیشتر است، اما با توجه به فواید آن می توان گفت یک سرمایه گذاری مطمئن در تضمین طول عمر دستگاه محسوب می شود.

همچنین با انجام سرویس کامل پکیج اگر بلوک یا اورینگ های دستگاه از جنس فلز برنج باشد و سیستم الکترونیکی دستگاه سالم باشد تا چهار الی پنج سال دیگر نیازی به سرویس های دوره ای نیز نیست.

اگر می خواهید در کنار سرویس پکیج ایران رادیاتور با نحوه تعمیر و عیب یابی این وسیله نیز آشنا شوید، به مقاله تعمیر پکیج ایران رادیاتور مراجعه کنید.

اگر می خواهید از زبان سرویسکار پکیج تاسیسات 24 ساعته آقای اشتیاقی بدانید که سرویس کامل پکیج شامل چه اقداماتی می شود، کلیپ زیر را از دست ندهید.

 

سرویس کامل پکیج ایران رادیاتور شامل چه اقداماتی می شود؟

  • سرویس جزئی پکیج

در خصوص اقدامات قابل انجام در زمینه سرویس دوره ای پکیج توضیحات کافی را در قسمت قبل بیان کرده ایم.

  • تعویض تمامی اورینگ های دستگاه

اورینگ ها از جمله قطعات ساده ولی کاربردی در سیستم پکیج می باشند که با گذشت زمان ممکن است دچار فرسودگی و یا خوردگی شوند که تعویض کلی آن ها در بازه زمانی طولانی مدت بسیار مهم است.

  • اسید شویی مبدل اولیه و مبدل ثانویه

از آن جا که آب مصرفی در پکیج دیواری دارای حد بالایی سختی می باشد، بعد از مدتی استفاده از دستگاه حجم زیادی از املاح در مبدل اولیه و مبدل ثانویه پکیج رسوب کرده و مشکلات فراونی را در دستگاه ایجاد می کنند.

از جمله تاثیرات مهم وجود رسوبات در دستگاه می توان به خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور و همچنین ایجاد صدای زیاد در پکیج ایران رادیاتور اشاره کرد.

علت خاموش شدن شعله پکیج و نحوه رفع آن را با دیدن کلیپ زیر پیدا خواهید کرد.

همچنین کلیپ زیر را مشاهده کنید تا با کمک توضیحات سرویسکار پکیج آقای اشتیاقی بدانید اولاً دلایل صدای پکیج چیست و دوماً بهترین کاری که می توانید در این مواقع انجام دهید چیست؟

بنابراین با انجام اسید شویی مبدل های اولیه و ثانویه پکیج می توان تا حد زیادی مشکلات دستگاه را کاهش داد. کلیپ کوتاه زیر نحوه اسیدشویی مبدل اولیه پکیج را آموزش می دهد.

بعضی مواقع با یک مدارشویی جزنی مشکل پکیج حل می شود. آموزش نحوه مدار شویی پکیج-رادیاتور را در کلیپ زیر تماشا کنید.

  • بررسی سوپاپ شیر سه طرفه

حرکت آب به سمت شیر آب گرم مصرفی در زمان باز کردن آن به عهده شیر سه طرفه می باشد که با بستن مسیر حرکت آب گرم به سمت رادیاتورها باعث هدایت جریان آب به سمت شیرآلات می شود.

از طرفی به محض بستن شیر آب دوباره شیر سه طرفه مسیر رادیاتورها را باز کرده و سبب حرکت آب به سمت شوفاژها می شود.

اما با گذشت زمان ممکن است سوپاپ شیر سه طرفه خراب شده و نتواند وظیفه خود در بستن و باز کردن مسیر آب رادیاتورها را به خوبی انجام دهد که این مشکل با انجام سرویس کلی پکیج به راحتی قابل رفع است.

  • بررسی فنر بای پاس

از آن جا که برخی قطعات داخلی پکیج در مجاورت آب قرار دارند، پوسیده یا فرسوده شدن آن ها با گذر زمان بسیار طبیعی است. یکی دیگر از این قطعات که نیاز به بررسی و تعویض دارد فنر بای پاس است.

بای پاس در واقع شیر یک طرفه است که سبب حرکت آب به سمت مسیر گرمایش می شود و از بازگشت آب جلوگیری می کند.

اما وقتی اورینگ و فنر آن کارایی اولیه خود را از دست بدهد، شیر نیمه باز می ماند و همین موضوع سبب مشکلات زیادی در دستگاه می شود که سرد بودن رادیاتورها یکی از آن ها است.

بنابراین در هنگام سرویس کلی پکیج ایران رادیاتور فنر بای پاس بررسی می شود.

در برخی موارد مشکل فنر به دلیل تجمع رسوبات است که با شستشو قابل رفع است و در گاهی هم فنر به کلی خراب شده که تعویض شیر بای پاس تنها راه حل است.

  • چک کردن پمپ سیرکولاتور پکیج

حرکت آب از سمت پکیج به رادیاتورها و بلعکس به عهده پمپ سیرکولاتور دستگاه می باشد که در برخی موارد ممکن است این قطعه گیر کند که به آن گیرپاژ می گویند.

در نتیجه در گردش آب در درون سیستم اختلال ایجاد می شود، که این موضوع با روشن و خاموش شدن پکیج خود را نشان می دهد.

اما در حین انجام سرویس کلی دستگاه روتور و استاتور پمپ مورد بررسی قرار می گیرند تا این قطعه بتواند به درستی آب را پمپاژ کند.

  • بررسی باد منبع انبساط دستگاه

میزان باد درون منبع انبساط پکیج رابطه مستقیمی با میزان فشار دستگاه و در نتیجه راندمان آن دارد. بنابراین در برخی موارد علت بالا و پایین رفتن بیش از حد فشار در دستگاه به دلیل تنظیم نبودن باد منبع انبساط پکیج است.

به همین دلیل در طول سرویس کلی پکیج میزان باد مخزن بررسی شده و در صورتی که باد مخزن زیاد باشد آن را کاهش داده و در صورت کم بودن باد دوباره آن را شارژ می کنند.

سرویس پکیج ایران رادیاتور 3

کلیپ زیر را تماشا کنید تا با نحوه تنظیم فشار هوای منبع انبساط پکیج دیواری آشنا شوید.

  • بررسی فن دستگاه

چنانچه مشکلی در فن پکیج در مدل فن دار این محصول وجود داشته باشد، دستگاه روشن نمی شود. زیرا خروج گازهای آلوده محصول احتراق دستگاه به عهده این قطعه است.

پس کار کرد درست فن نقش بسیار مهمی در روند کار دستگاه دارد. با انجام سرویس کلی پکیج ایران رادیاتور فن دستگاه مورد بازدید قرار می گیرد.

گاهی مشکل فن به دلیل جمع شدن آلودگی بر روی آن است که با زدودن گرد و غبار و تمیز کردن آن مشکل فن رفع می شود و در برخی موارد موتور فن مشکل دارد که باید عیب یابی و تعمیر شود.

در زیر تصویری از سرویس کامل بلوک های دستگاه پکیج ایران رادیاتور سری M شامل مبدل ثانویه، مبدل اولیه، ارونت، پمپ و تست شارژ منبع انبساط را مشاهده می کنید، که توسط همکاران ما در گروه تاسیسات 24 ساعته انجام شده است.

سرویس پکیج ایران رادیاتور 4

 

 فیلم نحوه سرویس کامل پکیج

در کلیپ زیر یک پکیج را میبینید که سرویس کامل می شود و تمام قطعات آن باز، سرویس و دوباره جمع می شود و در نتها مورد تست قرار می گیرد.

 

حال که با نحوه سرویس دوره ای و سرویس کامل پکیج آشنا شدید، بد نیست تا کلیپ کوتاه زیر را تماشا کنید تا بدانید چه نکاتی را باید در زمان سرویس پکیج ایران رادیاتور رعایت کنید.

 

سوال های رایج پس از سرویس پکیج ایران رادیاتور

  1. پکیج ایران رادیاتور سرویس کامل شده است اما دمای آب در سرویس بهداشتی و حمام دچار نوسان شده و مدام سرد و گرم می شود، مشکل از کجاست؟
  • به دلیل گرفتگی شیرها یا ایرادات شیر مخلوط این مسئله بروز پیدا می کند.
  1. پکیج ایران رادیاتور ارور نمی دهد، اما فن مدام خاموش و روشن می شود، چه بررسی هایی باید انجام شود؟
  • ابتدا چک کنید که آیا صفحه نمایشگر عیب یابی خودکار به خوبی عمل می کند یا خیر، زیرا عدم نمایش خطا می تواند به این علت باشد.

سپس قطعه پرشر سوییچ آب و عمل پمپ سیرکولاسیون را بررسی کنید، اگر منشا مشکل را پیدا نکردید، برد دستگاه را بررسی کنید.

  1. پس از سرویس پکیج، دمای آب بیش از 40درجه نمی شود، چه عملیاتی را انجام دهیم؟
  • تنظیمات شعله را به حداکثر ارتفاع درآورید.

 

با سرویس پکیج ایران رادیاتور خود توسط نیروی متخصص جان دوباره ای به دستگاه ببخشید!

در این روزها که قیمت پکیج سر به فلک کشیده، تنها راهی که بتوان نهایت بهره برداری را از پکیج به عمل آورد، اقدام به موقع برای سرویس دستگاه است.

اما گاهاً مشاهده شده که با سپردن سرویس پکیج به افراد کم تخصص و بی تجربه نه تنها دستگاه رو به راه نمی شود، بلکه خسارت های بیشتری نیز به قطعات داخلی پکیج وارد می شود.

پس در کنار اهمیت داشتن برنامه ریزی دقیق برای انجام سرویس دوره ای و کامل پکیج، بسیار مهم است که از افراد متخصص برای این کار کمک بگیریم.

استفاده از تخصص افراد باتجربه در زمینه سرویس پکیج این اطمینان را به ما می دهد که کار به نحو احسن انجام شده و هرگونه هزینه ای که در این امر صرف می کنیم، به منظور هدفی مطمئن سرمایه گذاری شده است.

مجموعه تاسیسات 24 ساعته با همکاری جمعی از سرویسکاران با تجربه پکیج یک گزینه مطمئن برای سپردن سرویس پکیج ایران رادیاتور می باشد.

چرا که سرویسکاران این مجموعه سال های طولانی خدمات پکیج را انجام داده اند و می توانند با کیفیت بسیار بالا دستگاه شما را سرویس کنند.

سرویس پکیج ایران رادیاتور 5

اگر از بابت کیفیت خدمات این مجموعه نگران هستید، به شما این خوش خبری را می دهیم که کلیه خدمات گروه تاسیسات 24 ساعته همراه با ضمانت به مشتریان عرضه می شوند.

پس اگر کوچکترین نارضایتی از سرویس پکیج ایران رادیاتور خود داشتید، می توانید کار را مرجوع کرده و این بار مجموعه به صورت رایگان دستگاه شما را سرویس می کند.

 

فرآیند استفاده از خدمات سرویس پکیج ایران رادیاتور

1. ثبت درخواست: مشتریان می‌توانند از طریق تماس تلفنی یا فرم آنلاین درخواست خود را ثبت کنند.

2. هماهنگی به موقع: در عرض 2 ساعت، یکی از تکنسین‌های ما با شما تماس خواهد گرفت.

3. برآورد هزینه: هزینه‌ها پس از بازدید و بررسی دقیق تعیین می‌شوند.

4. انجام کار: کار اجرایی پس از تأیید هزینه و برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد.

5. پرداخت هزینه: پرداخت صورت می‌گیرد پس از اینکه پکیج تست و تأیید شده باشد.

 

خدمات پشتیبانی پس از فروش تاسیسات 24 ساعته

پس از تکمیل پروژه، تیم پشتیبانی ما همواره آماده است تا هرگونه مشکل احتمالی را برطرف کند. در صورت بروز هرگونه مشکل، کارشناسان ما با تعهد کامل و به صورت رایگان به رفع مشکل خواهند پرداخت تا اطمینان حاصل شود که خدمات پشتیبانی و گارانتی با بالاترین استانداردهای کیفیت ارائه می‌شوند.

در نهایت اینکه اگر مدت هاست پکیج خود را سرویس نکرده اید و به دنبال گروهی مطمئن می گردید، همین الان فرم درخواست سرویسکار را پر کرده و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

 

اشتراک گذاری این صفحه