آئین نامه و قرارداد استفاده از خدمات سایت تاسیسات 24 ساعته
کلیه مندرجات این آئین نامه بر اساس ماده 10 قانون مدنی ایران تنظیم و بین طرفین بهره مند از خدمات سایت تاسیسات 24 ساعته (مشتریان و متخصصین/مجریان) لازم الاجرا میباشد. مشتریان موظفند پس از مطالعه کامل آن اقدام به ثبت سفارش نمایند. بنابراین ثبت سفارش به معنی قبول کلیه مفاد این آئین نامه و قرارداد از سوی مشتریان میباشد.
ماده 1- تعاریف
در این آئین نامه اصطلاحات زیر عبارتند از:
1-1-گروه تاسیسات 24 ساعته: تاسیسات 24 ساعته که از طریق سایتی به همین نام به فعالیت در زمینه خدمات تاسیساتی به مشتریان میپردازد در واقع رابط مابین مشتریان و متخصصین میباشد و در جهت تسهیل ارتباط بین صاحبان مشاغل و حرف مرتبط با خدمات تاسیساتی با مشتریان از طریق فضای مجازی تلاش میکند.
2-1- مشتری: هر شخص حقیقی یا حقوقی که از طریق تماس تلفنی یا سامانه سفارشات در سایت تاسیسات 24 ساعته مبادرت به ثبت سفارش میکند.
3-1- متخصص یا مجری: شخصی که دارای یکی از تخصصهای لازم در خصوص خدمات تاسیساتی بوده و اقدام به انعقاد قرارداد همکاری با تاسیسات 24 ساعته و ثبت نام در اپلیکشن مربوطه نموده است.
4-1- سرویس یا خدمات: هرگونه خدمتی که توسط متخصصان و مجریان به مشتری ارائه میگردد.
ماده 2- خدمات، سرویس ها و تعهدات
1-2-گروه تاسیسات 24 ساعته خود هیچ خدمت تاسیساتی ارائه نمیکند بلکه مطابق با بند یک از ماده یک این آئین نامه این گروه تنها رابط بین متخصص و مشتری میباشد. متخصصین و مشتریان هر کدام مخیر به قبول و پذیرش سفارشات هستند و در واقع قرارداد کاری بین ایشان منعقد میشود. بنابراین تاسیسات 24 ساعته مسئولیتی در قبال ادعاها و دعاوی مشتریان و متخصصین/مجریان نسبت به یکدیگر ندارد. همچنین بدیهی است سفارشات خارج از روال ثبت سفارش تاسیسات 24ساعته هیچگونه مسئولیتی را متوجه این گروه نمیکند.
2-2- تاسیسات 24 ساعته موظف است اطلاعات مربوط به طرفین را تنها در جهت ارائه خدمات و بهبود آن استفاده نماید.
3-2-مشتری موظف است شرایط انجام خدمات تاسیساتی در محل را فراهم نموده و نسبت به رفع موانع اقدامات لازم را به عمل آورد.
4-2- پس از توافقات نهایی مشتری مکلف است در زمان مقرر در محل اعلامی (نشانی که در درخواست سرویس ثبت شده است) حضور یابد، در غیر این صورت موظف به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب متخصص، هزینه حمل و نقل کالا و سایر هزینه های مترتب میباشد.
5-2- تاسیسات 24 ساعته کلیه گزارشات واصله را بررسی نموده و در جهت رفع ایرادات و موانع ارائه خدمات اقدام مینماید. این گروه موظف به معرفی متخصصین/مجریان مجرب و با حسن سابقه به مشتریان میباشد. همچنین در صورت تخلف متخصص/مجری از مفاد قرارداد و آئین نامههای مرتبط، حسب مورد با مجری متخلف قطع همکاری صورت می گیرد.
6-2- با توجه به ماهیت سرویسها، پس از گذر زمان طولانی از انجام سرویس، امکان کارشناسی و راستی آزمایی در خصوص ایرادات مطروحه از بین خواهد رفت، لذا مشتری مکلف است در صورت بروز مشکلات احتمالی این موارد را حداکثر طی سه روز کاری به تاسیسات 24 ساعته اعلام نماید. به گزارشات واصله پس از این تاریخ ترتیب اثر داده نمیشود.
7-2- در صورت ایراد خسارت و ضرر و زیان به هر یک از طرفین(مشتری یا متخصص/مجری) و یا بروز جرائم و وصول گزارش توسط تاسیسات 24 ساعته، پس از صحت سنجی و بررسی موضوع، حسب مورد نسبت به دراختیار گذاشتن اطلاعات طرف مقابل به طرف زیاندیده یا شاکی جهت هرگونه اقدام مقتضی، همکاریهای لازم صورت میپذیرد.
8-2- در صورت لغو سفارش پس از منقضی شدن فرصت لغو، در صورت انجام شدن بخشی از سفارش از جمله اعزام متخصص و غیره و یا ایجاد هزینهی فرصت برای متخصص مانند رزرو خدمت در زمان اوج سفارشات، مشتری موظف به پرداخت هزینه خدمت انجام شده و خسارات مربوط به هزینه فرصت در حد متعارف در حمایت از متخصص میباشد. بدیهی است لغو سفارش و استرداد هزینهها پس از خدمترسانی ممکن نبوده و مشتری موظف به پرداخت کلیه مخارج و هزینهها میباشد.
2-9- خرید قطعه به عهده مشتری می باشد و در صورت تفویض این کار به مجری، تمام مسئولیتها با خود مشتری می باشد و از آنجا که تاسیسات24ساعته فروش قطعات ندارند، این مجموعه هیچ گارانتی بابت قطعات ندارد
2-10- متخصص یا مجری حق ندارند به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیتهای قانونی بهره برداری از خدمات تاسیسات24ساعته متوجه مدیران مجموعههای مذکور خواهد بود.
2-11- مشتریان میپذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی گروه تاسیسات24ساعته با وی استفاده کند. کاربران میتوانند درخواست کنند که ارسال این پیامها قطع شود اما میپذیرند که با انصراف از دریافت این پیامها، ممکن است در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شوند و یا اطلاعات مقتضی بموقع به ایشان نرسد.
ماده3- دستمزدها و هزینهها
جهت تسریع در ارائه خدمات و رفع فوری نیازهای مشتریان، پرداختها به طور مستقیم بین مشتری و مجری صورت میگیرد. لذا در مورد پرداختهای بیش از پانصدهزار تومان مشتریان و مجریان موظفند قبل از هرگونه پرداخت مراتب را به اطلاع تاسیسات 24 ساعته برسانند. در غیر اینصورت هرگونه عواقب حاصله صرفا متوجه طرفین بوده و گروه تاسیسات 24 ساعته هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
تبصره- مجریان موظف به ارائه فاکتور قطعات ارائه شده به مشتریان میباشند. حسب مورد و به درخواست مشتری یا مجری مراتب ارائه خدمات و هزینههای سفارش یا پروژه توسط تاسیسات 24 ساعته گواهی میگردد.
با استفاده از خدمات تاسیسات24ساعته مجریان میپذیرند که هیچ نوع رابطۀ کارگر و کارفرمایی بین مجموعه و متخصصین وجود ندارد و تاسیسات24ساعته به هیچ وجه کارفرمای مجریان نیست و نخواهد بود. لذا هیچ گونه رابطۀ حقوقی متضمن تبعیت مجریان از مجموعه تاسیسات24ساعته وجود ندارد و در این زمینه هیچگونه مسئولیتی متوجه ما نیست. گروه تاسیسات24ساعته به عنوان ارائه کننده خدمات نرم افزاری آنلاین برای ارسال درخواست های خدمات تاسیساتی و پیشنهاد انجام خدمت در نقش تسهیل گر ارتباط بین کاربرانش، سعی میکند تا با استفاده از فناوری روز کیفیت این ارتباط را ارتقاء بخشد و همواره در این راستا تلاش میکند. اما در عین حال هیچ نقشی در توافق صورت گرفته بین کاربران برای انجام خدمتی خاص ندارد و کلیه توافقات، مذاکرات، قیمتگذاریها و قراردادهای احتمالی در ارتباط مستقیم مشتری و متخصص است که انجام میشود؛ لذا تمامی مسئولیت ناشی از پذیرش پیشنهاد متخصص تاسیساتی بر عهده مشتری بوده و تاسیسات24ساعته هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارات احتمالی مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفری، ناشى از توافقات صورت گرفته ندارد.
ماده 4- فورس ماژور یا قوه قاهره
چنانچه پس از ثبت نهایی سفارش حوادثی از قبیل سیل، زلزله، جنگ، اعتصابات، شورش یا تظاهرات، بیماریهای واگیردار و غیره رخ دهد به نوعی که انجام موضوع سفارش ممکن نباشد، به محض رفع حالت فورس ماژور نسبت به پیگیری انجام سفارش یا پروژه با همان مجری یا مجری دیگر اقدامات لازم توسط تاسیسات 24 ساعته انجام میگردد.
ماده5- حل اختلاف
گروه تاسیسات24ساعته با استفاده از انجام نظرسنجی از کاربران خدمت گیرنده در پایان انجام خدمت تلاش میکند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.
گروه تاسیسات24ساعته با تمام امکانات خود از جمله پشتیبانی تلفنی و فرایند رسیدگی به شکایات و فرایند میانجیگری، تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفاده از خدمات سایت بین مشتریان و متخصصین، و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها تلاش میکند.
مشتری و متخصص/مجری متعهدند در صورت بروز هر گونه اختلاف بطور مسالمت آمیز نسبت به رفع آن اقدام نمایند. در صورتی که حل اختلاف بطور مسالمت آمیز ممکن نشد مراتب از طریق داوری گروه تاسیسات 24 ساعته به نمایندگی آقای مصطفی اسمعیلی حل و فصل میگردد.
تبصره- رای داور برای طرفین الزام آور و لازم الاجرا میباشد.
چنانچه هر یک از کاربران گروه تاسیسات24ساعته در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق میتوانند شکایت خود را از طریق فرایند رسیدگی به شکایات گروه تاسیسات24ساعته مطرح کنند و گروه تاسیسات24ساعته پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.
این آئین نامه و قرارداد در پنج ماده تنظیم گردید و طرفین ملزم به رعایت مفاد آن میباشند.
گروه تاسیسات 24 ساعته در هر لحظه و در صورت صلاحدید متن قوانین موجود در این صفحه را ویرایش کند و مشتری / مجری موظف است همیشه از آخرین تغییرات این صفحه باخبر باشد .
تمامی کاربران با ثبت نام در سایت و همچنین با هر بار استفاده از خدمات ما، میپذیرند که قوانین و مقررات جاری سایت را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی آن پذیرفتهاند. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییر کند و بنابراین استفادۀ مستمر کاربران از وب سایت و اپلیکیشن های تاسیسات24ساعته به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است."
نکات تکمیلی
از خدمات با امنیت استفاده کنید
- با در نظر گرفتن ملاحظات کامل ایمنی و حریم شخصی از خدمات متخصص/مجری استفاده کنید.
- هرگز پیش از دریافت کامل و با کیفیت خدمات هزینهای پرداخت نکنید.
- در صورت امکان، پس از تکمیل خدمات، خدمت ارائه شده را ارزیابی نمایید.
- با اطلاع دادن سطح رضایت خود از خدمات ارائه شده، به ما در ارزیابی عملکرد مجری/متخصص کمک کنید تا بتوانیم همواره بهترین خدمت دهندگان را به شما معرفی کنیم.
احتیاط کنید:
- گروه تاسیسات24ساعته تلاش می کند تا بهترین کیفیت را همراه با مناسبترین قیمتها معرفی کند. اما گاهی کیفیت خدمات قیمتی بیشتر می طلبد.
- از دادن اطلاعات افزون بر چیزی که برای ارائه خدمات لازم است به خدمت دهندگان خودداری کنید.
- با وجود همه احتیاطهای لازم که در مورد انتخاب خدمت دهنده به کار میبندید از تنها گذاشتن کودکان و افراد کم توان با آنها خودداری کنید.