اگر به دنبال کسب اطلاعات در خصوص سیستم امتیازدهی گروه تاسیسات 24 ساعته هستید، با ما همراه باشید. چون در این مطلب قصد داریم در خصوص آشنایی با مکانیزم امتیازات مجریان و کاربردهای آن توضیحاتی را بیان کنیم.

 

آشنایی مختصر با نحوه دریافت پروژه در مجموعه تاسیسات 24 ساعته

گروه تاسیسات 24 ساعته یک مجموعه از خدمات متنوع تاسیسات ساختمانی است، که مجریان علاقه مند و حرفه ای در  مشاغل تاسیساتی را گرد هم آورده است.

این مجموعه از سال ها پیش در زمینه لوله کشی آب و فاضلاب، نصب، راه اندازی، سرویس و تعمیر سیستم های سرمایشی و گرمایشی، نصب و تجهیز پمپ آب خانگی و بسیاری از خدمات دیگر فعالیت خود را آغاز کرده است.

نحوه فعالیت این شرکت به صورت اینترنتی بوده و از همین طریق مشتریانی که نیاز به خدمات تاسیساتی دارند را به مجریان خود در مجموعه مرتبط می کند.

پل ارتباطی میان مشتری و مجری، اپلیکیشن تاسیسات 24 ساعته می باشد، که از این طریق بعد از تماس مشتری با شرکت و ثبت سفارش، درخواست مشتری به همراه آدرس محل و نوع خدمت در اپلیکیشن ارسال می شود.

در این زمان مجریان تاسیسات 24 ساعته که در تمام نقاط تهران آماده به دریافت پروژه هستند، می توانند پس از در نظر گرفتن فاصله مکانی خود با مشتری و نوع سفارش، برای دریافت پروژه اقدام کرده و گزینه پذیرش را بر روی سیستم انتخاب کنند.

آشنایی با مکانیزم امتیازات مجریان و کاربردهای آن 1

مکانیزم امتیازات مجریان نیز سیستمی است که با کمک همین نرم افزار ارائه می شود، که این گزینه را در تصویر صفحه اول اپلیکیشن مجری به صورت فوق مشخص کرده ایم.

حال در ادامه قصد داریم بیشتر در مورد این مکانیزم توضیح داده و کاربردهای آن را بیان کنیم.

 

مکانیزم امتیازات به چه صورتی است؟

امتیازات مجریان در گروه تاسیسات 24 ساعته به صورت امتیازدهی بر اساس تعیین ستاره برای مجری محاسبه می شوند.

بر این اساس مجری می تواند بین 0 تا 5 ستاره به عنوان امتیاز از مجموعه دریافت کند.

اهدای ستاره به مجری با توجه به چند عامل و در قسمت های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد، که در نهایت امتیازهای هر قسمت به صورت سکه برای مجری ثبت می شوند:

  • کیفیت کار:

در صورتی که کار انجام گرفته مجری در پروژه توسط کارشناس فنی مجموعه مورد بازدید قرار گرفته باشد، کارشناس فنی می تواند بین 1 تا 5 ستاره به نحوه و کیفیت کار مجری امتیاز بدهد.

  • میزان رضایت مشتری:

بعد از اتمام پروژه توسط مجری، از طریق شرکت با مشتری مربوطه تماس گرفته شده و از میزان رضایت ایشان در خصوص اخلاق و نحوه برخورد مجری سوالاتی پرسیده می شود.

بر اساس روشی دیگر، مشتری فرم رضایت از مجری را برای شرکت پر می کند که در تصویر ذیل نمونه این فرم را برای شما قرار داده ایم:

آشنایی با مکانیزم امتیازات مجریان و کاربردهای آن 2

بنابراین مشتری از طریق پاسخگویی به این سوالات نظر سنجی می تواند بین امتیاز 1 تا 5 ستاره را به مجری اختصاص دهد

مقاله تمام مهارت هایی که می تواند در کنار شغل تاسیسات از شما فرد بهتری بسازد را مطالعه کنید، تا روز به روز در این حرفه موفق تر باشید.

  • تماس و هماهنگی و زمان رسیدن:

دو مورد تماس و هماهنگی و زمان رسیدن مجری در محل پروژه به صورت خودکار توسط سیستم اپلیکیشن امتیازدهی می شود.

به این صورت که وقتی پروژه ای در اپلیکیشن توسط مجری مورد پذیرش قرار گرفت، به ازای هر 5 دقیقه تاخیر در برقراری تماس و هماهنگی با مشتری به منظور رفتن بر سر پروژه، یک ستاره از امتیازات مجری کسر می شود.

در مورد زمان رسیدن مجری به محل پروژه نیز، در ازای هر 5 دقیقه تاخیر در رسیدن مجری به محل پروژه یک ستاره از امتیازات مجری کسر می شود.

بنابراین توصیه ما به مجریان گرامی این است که به محض رسیدن به محل پروژه دکمه (رسیدن) را به صورت صحیح وارد کنند تا مشمول کسر امتیاز نشوند.

از طرفی چنانچه مجری قبل از رسیدن به محل پروژه دکمه (رسیدن) را فشار دهد، حداقل ستاره یعنی 1 ستاره را دریافت می کند که یک امتیاز منفی برای سرویسکار تلقی می شود.

به شما توصیه می کنیم اگر می خواهید امتیازات خود در این مجموعه را افزایش دهید، مقاله 10 نکته تضمینی برای پیشرفت شغلی در لوله کشی را از دست ندهید.

آشنایی با مکانیزم امتیازات مجریان و کاربردهای آن 3

کاربرد مکانیزم امتیازدهی چیست؟

حال شاید برای برخی این سوال ایجاد شود که کاربرد مکانیزم امتیازدهی چیست و اصلاٌ دریافت این سکه ها چه فایده ای برای مجری دارد؟

اولین فایده دریافت امتیاز در مکانیزم امتیازدهی، تبدیل شدن امتیازات به سکه است.

در نتیجه همین سکه هاست که رتبه شما در جمع مجریان برتر ماه در مجموعه نیز بالاتر می شود.

از طرفی یکی از مهمترین کاربردهای مکانیزم امتیازات مجریان این است که هر چه امتیاز سکه مجری بالاتر باشد، سیستم اپلیکیشن به صورت خودکار سفارش انجام پروژه را برای وی زودتر ارسال می کند.

در مقابل هرچه مجری امتیاز کمتری کسب کند، احتمال ارسال پروژه برای ایشان کمتر خواهد شد و در نهایت با پایین آمد امتیاز ممکن است مجری از مجموعه حذف شود.

و اما از لحاظ ریالی، آخر هر ماه تعداد کل سکه های جمع شده مجری محاسبه شده و مبلغ آن به ازای هر سکه هزار تومان به پنل مجری افزوده می شود یا به صورت نقدی به وی پرداخت خواهد شد.

پس با یک حساب سرانگشتی می توان اینطور گفت که مهمترین کاربرد مکانیزم امتیازدهی برای مجریان افزایش سطح درآمدی ایشان می باشد.

اگر به عنوان یک مجری تاسیساتی می خواهید بدانید آیا تاسیساتی و لوله کش پول زیادی به دست می آورد؟ کافیست روی لینک مقاله بزنید.

علاوه بر این مجموعه تاسیسات 24 ساعته طرح های تشویقی زیادی را به منظور افزایش درآمد و قدردانی از مجریان خود برقرار می کند.

لذا توصیه ما به شما این است که چنانچه به دنبال همکاری با شرکت تاسیساتی معتبر و منصف هستید، فرم همکاری تکنسین مربوط به پیوستن به این مجموعه را پر کرده و از مزایای فراوان آن بهره مند شوید.

اشتراک گذاری این صفحه