منظور از گرم نشدن رادیاتور شوفاژ این است که پکیج روشن می شود، اما با وجود گرم بودن آب مصرفی هیچ خبری از گرم بودن رادیاتورهای شوفاژ نیست. گرم نبودن رادیاتورهای شوفاژ خود را به شکل های مختلف نشان می دهد، به عنوان مثال ممکن است یکی یا چندتا از رادیاتورها سرد باشد و یا کل شوفاژها گرم نباشند.

این مشکل در تمامی برندهای پکیج های ایرانی و خارجی به چشم می خورد. از آنجا که تعداد زیادی از مصرف کنندگان از پکیج ایران رادیاتور استفاده می کنند، ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب علت گرم نشدن رادیاتورهای شوفاژ در پکیج ایران رادیاتور را بررسی کنیم.

به این صورت که ابتدا روند راه اندازی پکیج ایران رادیاتور برای حالت گرمایش را بیان کردیم و پس از آن به سراغ بررسی تمام دلایلی که می توانند باعث سرد شدن رادیاتورهای پکیج ایران رادیاتور باشند رفتیم و در کنار هر دلیل راه حل رفع آن ها را توضیح دادیم.

بنابراین اگر شما هم از پکیج ایران رادیاتور در ساختمان خود استفاده می کنید اما از گرمای رادیاتورهای شوفاژ خود راضی نیستید، پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید.

 

نحوه راه اندازی رادیاتورهای شوفاژ پکیج ایران رادیاتور برای زمستان

برای اینکه مشکل گرم نشدن رادیاتورهای شوفاژ در پکیج ایران رادیاتور را به شکل ریشه ای حل کنیم، لازم است تا ابتدا نحوه گرم شدن رادیاتورهای شوفاژ در این وسیله را بررسی کنیم تا پس از آن ببینیم چه مشکلی می تواند در مسیر گرم شدن شوفاژها وجود داشته باشد.

برای این منظور قصد داریم تا راه اندازی رادیاتورهای شوفاژ ایران رادیاتور برای زمستان را برای شما توضیح دهیم:

  1. اگر برای اولین بار است که می خواهید پکیج ایران رادیاتور را روشن کنید، باید مدار دستگاه را با آب پر کنید. پس شیر آب سرد ورودی به پکیج را باز کنید و پس از آن شیر آب مصرفی در باز کنید تا هواگیری از آب مصرفی انجام شود.
  2. برای راه اندازی مدار گرمایش یا شوفاژ لازم است که فشار بار دستگاه بین 1.5 تا 2 بار باشد، بنابراین اگر فشار بار پکیج ایران رادیاتور شما کمتر از این مقدار است، زیر بدنه پکیج را نگاه کنید، شیر آبی رنگ یا مشکی رنگ متصل به زیر بدنه پکیج را باز کنید و وقتی عقربه فشار سنج روی دستگاه روی عدد 2 قرار گرفت، شیر پرکن را ببندید.
  3. در این مرحله باید پکیج ایران رادیاتور خاموش باشد در غیر این صورت با کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور مواجه می شوید.
  4. دسته شیر گاز پکیج را باز کنید و کلید اصلی برق دستگاه را وصل نمایید.
  5. ولوم انتخاب حالت مصرفی/ گرمایش پکیج ایران رادیاتور را روی حالت مصرفی قرار دهید تا چراغ های روی بدنه پکیج دو به دو از سمت چپ به راست روشن و خاموش شوند.
  6. ترموستات پکیج را روی حالت max و یا min قرار دهید تا دمای آب گرم مصرفی تنظیم شود. در این مرحله آب مصرفی در حال گرم شدن است.
  7. برای راه اندازی حالت زمستانه یا گرمایش پکیج ایران رادیاتور باید ولوم انتخاب حالت کار دستگاه را بر روی علامت شوفاژ قرار دهید تا رادیاتورها نیز گرم شوند.
  8. شیرهای رفت و برگشت تمام رادیاتورهای شوفاژ را در حالت باز قرار دهید.
  9. تمام شیرهای رفت و برگشت مصرفی و شیرهای رفت و برگشت رادیاتور شوفاژ تعبیه شده در زیر پکیج ایران رادیاتور باید کاملاً باز باشند.
  10. از طریق چرخاندن ترموستات شوفاژ درجه حرارت رادیاتورها را بر روی max و یا min و یا بین این دو حالت قرار دهید تا درجه شوفاژ مشخص شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به مطلب نحوه راه اندازی پکیج ایران رادیاتور مراجعه کنید.

تصویر محل قرارگیری شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور

10 علت گرم نشدن رادیاتور در پکیج ایران رادیاتور+ راه حل

با توجه به مسیری که تا این مرحله برای راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در حالت زمستانه گفتیم، راحت تر می توانیم دلایل گرم نشدن رادیاتورهای این وسیله را بررسی کنیم.

ما در ادامه علت گرم نشدن رادیاتور در پکیج ایرن رادیاتور را به همراه راه حل رفع این مشکل برای شما توضیح می دهیم:

 

  1. شیرهای رفت و برگشت شوفاژ در زیر پکیج بسته هستند و یا به طور کامل باز نشده اند.

در زیر بدنه پکیج چهار عدد شیلنگ آب ملاحظه خواهید کرد که دو عدد از آن ها به شیرهای رفت و برگشت آب مصرفی و دوتای دیگر به شیرهای رفت و برگشت شوفاژها مربوط می شوند. برای اینکه از باز بودن شیرهای رفت و برگشت مدار رادیاتورها در زیر پکیج مطمئن باشید، باید شیرها کاملاً موازی با لوله ها قرار بگیرند.

 

  1. شیرهای رفت و برگشت در رادیاتورهای شوفاژ بسته هستند.

اگر پکیج ایران رادیاتور شما روشن می شود و آب گرم مصرفی گرمای مطلوبی دارد، اما رادیاتورهای شوفاژ سرد هستند و یا رادیاتورهای دورتر از پکیج به اندازه کافی گرم نیستند، این احتمال وجود دارد که شیرهای رفت و برگشت رادیاتور را باز نکرده اید و یا رادیاتورها را از طریق باز کردن شیر برگشت بالانس نکرده اید.

پس به سراغ رادیاتورها بروید و شیر بالایی یا رفت تمام رادیاتورها را کاملاً باز کنید. سپس شیر برگشت یا شیر پایین رادیاتور اول را به مقدار کم باز کرده و همین طور که از پکیج دورتر می شوید، شیر پایین رادیاتور بعدی را کمی بیشتر از رادیاتور قبلی خود باز کنید تا حدی که وقتی به آخرین رادیاتور رسیدید، شیر پایین رادیاتور کاملاً باز باشد.

از این طریق رادیاتورهای شوفاژ شما بالانس می شوند. البته توجه داشته باشید که شیر برگشت رادیاتور که در قسمت پایین آن قرار گرفته از طریق پیچاندن روکش آن باز نمی شود و باید روکش شیر را بردارید تا قسمت آلن خور شیر برگشت را با آچار مناسب باز کنید.

تصویر رویروی بدنه پکیج ایران رادیاتور به همراه ولوم های تنظیم آن

  1. رادیاتورها هوا گرفته اند و باید هواگیری شوند.

هوا گرفتن رادیاتورهای شوفاژ یک مشکل رایج در این وسیله است که باید قبل از راه اندازی پکیج در حالت زمستانه کل رادیاتورها را هواگیری کنید.

برای انجام این کار باید ابتدا پکیج را خاموش کنید و پس از اینکه آب داخل مدار مقداری سرد شد، شیر بالای رادیاتور را با کمک آچار هواگیری کمی باز کنید تا هوای جمع شده در لوله ها و مسیر گرمایش تخلیه شود. پس از اینکه آب نیز به همراه هوا از شیر هواگیری رادیاتور خالی شد، پایان هواگیری شوفاژ معلوم می شود.

هواگیری از رایدیاتورها تاثیر بی نظیری در عملکرد پکیج دارند، اگر می خواهید با گوشه ای از این تاثیرات مثبت آشنا شوید، در کلیپ زیر به توضیحات تعمیرکار پکیج آقای اشتیاقی گوش دهید.

 

  1. ارتفاع شعله پکیج ایران رادیاتور کوتاه است.

پکیج ها دو نوع شعله به نام های شعله کوتاه و شعله بلند دارند که باید در یک ارتفاع مشخص بسوزند. اندازه شعله کوتاه پکیج به مقدار یک سوم ارتفاع محفظه احتراق است و شعله بلند باید به اندازه دو سوم ارتفاع محفظه احتراق بلندی داشته باشد.

اگر غیر از این است چند علت وجود دارد، یا فشار گاز ورودی به ساختمان پایین است که در این صورت باید اداره گاز منطقه را در جریان قرار دهید تا از آن طریق مشکل بررسی و رفع شود. در حالتی دیگر شیر ماژوله گاز تنظیم نیست و باید توسط تعمیرکار پکیج تنظیم شود تا ارتفاع شعله مناسب شود.

 

  1. سوپاپ بای پس ضعیف شده و یا رسوب گرفته است.

در حالت عادی مسیر حرکت آب گرم به سمت مبدل اولیه است تا آب گرم مصرفی در پکیج ایران رادیاتور تامین شود، اما وقتی پکیج را در حالت زمستانه تغییر وضعیت می دهیم، اگر شیر آب گرم مصرفی در ساختمان بسته شود، شیر موتوری پکیج فعال شده و با حرکت سوپاپ بای پس مسیر آب گرم را به سمت رادیاتورهای شوفاژ تغییر مسیر می دهد تا رادیاتورها گرم شوند.

با این توضیحات مشخص می شود که اگر سوپاپ بای پس ضعیف شده و یا رسوب گرفته باشد، نمی تواند به درستی عمل کند، در نتیجه با وجود فعال شدن شیر موتوری پکیج، سوپاپ به بیرون حرکت نکرده و مسیر جریان آب گرم به سمت رادیاتورها باز نمی شود. پس رادیاتورها نیز گرم نمی شوند.

برای حل این مشکل می توان از دو طریق عمل کرد، که بعد از بازدید تعمیرکار پکیج مشخص می شود، اگر سوپاپ بای پس رسوب گرفته باشد، احتمالاً با شستشوی آن ایراد رفع می شود و اما اگر فنر سوپاپ خراب شده و یا ضعیف باشد، راهی جز تعویض این قطعه نیست.

 

  1. پمپ پکیج خراب است.

پمپ پکیج مهمترین قطعه ای که می تواند در صورت خرابی خود مانع از گرم شدن رادیاتورهای شوفاژ شود، چون آب گرم دیگر نمی تواند در مسیر گرمایش بچرخد. خرابی پمپ پکیج به دلایل مختلفی از جمله گیرپاچ کردن پمپ، شکستن پروانه پمپ، رسوب گرفتن داخل پمپ، مسدود شدن مسیر ورودی به پمپ و یا کثیف شدن صافی ورودی پمپ اتفاق می افتد.

هر یک از این دلایل کافی هستند تا پمپ پکیج ایران رادیاتور نتواند به خوبی کار کند. اولین اقدام شما برای تعمیر پمپ پکیج باید این باشد که با لمس کردن بدنه پمپ مطمئن شوید که این وسیله داغ نکرده است.

سپس باید پیچ روی پمپ پکیج را باز کنید تا از چرخش روتور پمپ اطمینان حاصل کنید؛ اگر روتور پمپ پکیج گیر کرده باشد، می توانید با استفاده از یک پیچ گوشتی دوسو آن را چند دور بچرخانید تا دوباره راه بیوفتد. اما در صورت شکستن پروانه پمپ بهتر است این قطعه را تعویض کنید. در نهایت از باز بودن مسیر ورودی به پمپ مطمئن شوید و صافی پمپ را تمیز کنید.

بدنه باز شده پکیج ایران رادیاتور در حال سرویس

  1. سنسور گرمایش یا NTC گرمایش خراب شده است.

در پکیج ایران رادیاتور دو سنسور آب مصرفی و سنسور گرمایش وجود دارند که دمای آب در حال گردش در مدار را اندازه می گیرند و هر زمان دمای آب به کمتر از مقدار تنظیم شده بر دستگاه برسد، فرمان روشن شدن پکیج را به برد می دهد.

اگر سنسور گرمایش یا NTC خراب یا ضعیف شده باشد، نمی تواند کاهش دمای آب گرم در مسیر رادیاتوری را به خوبی تشخیص دهد و در نتیجه برای حل این مشکل نیاز به تعویض دارد.

برای اینکه بیشتر و بهتر با نقش سنسور NTC در پکیج آشنا شوید، کلیپ زیر را مشاهده کنید.

 

  1. مبدل اولیه دستگاه در پکیج های دو مبدله ایران رادیاتور رسوب گرفته است.

کار مبدل اولیه در پکیج های دو مبدله این است که آب مسیر گرمایش رادیاتوری را گرم کنند. اما اگر مبدل به دلایل مختلف از جمله سختی بالا، حرارت زیاد پکیج و کیفیت پایین مبدل رسوب بگیرد، دیگر نمی تواند آب مورد نیاز برای رادیاتورهای شوفاژ را گرم کند.

مشکل رسوب گرفتن مبدل در پکیج ایران رادیاتور را می توان با انجام اسیدشویی حل کرد. اگر می خواهید با روند این کار بهتر آشنا شوید، توصیه می کنیم به مطلب طریقه رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور مراجعه کنید.

البته همکاران ما در کلیپ زیر به صورت تصویری به برای شما نمایش می دهند که چگونه می توان مبدل اولیه و ثانویه پکیج را اسیدشویی کرد.

 

  1. لوله های رادیاتورها توسط جرم و رسوبات مسدود شده اند.

رادیاتورهای شوفاژ از لوله های فلزی ساخته شده است که بنا به دلایلی از جمله خوردگی و زنگ زدگی در اثر واکنش با آب مسدود می شوند و البته رسوبات موجود در پکیج نیز عامل مهم دیگری در گرفتگی مسیر لوله های رادیاتورهای شوفاژ است.

تمام این عوامل دست در دست هم می دهند تا آب گرم نتواند به خوبی در رادیاتورهای شوفاژ گردش کند و در نتیجه با سرد بودن بدنه رادیاتور مواجه می شویم.

اولین کاری که باید برای رفع این مشکل انجام دهیم شناسایی علت اصلی گرفتگی لوله های شوفاژ است و پس از آن می توان با وارد کردن فشار آب به مسیر رادیاتورهای شوفاژ تمام رسوبات و جرم های انباشته شده را پاکسازی کرد تا دوباره مسیر گردش آب گرم باز شده و رادیاتورهای شوفاژ گرم شوند.

هرگز نباید برای شستشوی رادیاتورهای شوفاژ از اسید استفاده کرد، بلکه تنها فشار آب برای این کار مناسب است.

شما می توانید برای آشنایی با نحوه رسوب زدایی رادیاتورها از جرم و زنگار فیلم نحوه رسوب زدایی پکیج-رادیاتور را مشاهده کنید.

پیشنهاد میکنیم حتما در مسیر گرمایشی خود از صافی استفاده کنید و مرتبا این صافی ها را باز و تمیز کنید. در کلیپ زیر اهمیت این کار را مشاهده میکنید.

 

 

  1. لوله کشی رادیاتورهای شوفاژ ایراد دارد.

در صورتی که از همان ابتدای استفاده از پکیج ایران رادیاتور با گرمایش رادیاتورها مشکل داشته اید، این احتمال وجود دارد که نقص اصلی در نحوه لوله کشی رادیاتورها باشد. به طور معمول بهترین روش لوله کشی رادیاتور به صورتی است که از کمترین طول لوله و زانویی در مسیر لوله کشی استفاده شده باشد.

پس اگر مسیر طولانی و پر از پیچ و خمی را برای لوله کشی رادیاتورها در نظر گرفته اید، راهی جز اقدام به تعویض و یا بازسازی لوله کشی رادیاتورهای شوفاژ وجود ندارد تا آب گرم تولید شده در پکیج ایران رادیاتور شما بتواند شوفاژها را گرم کند.

تصویر رادیاتور شوفاژ پکیج ایران رادیاتور

مشکل گرم نشدن رادیاتور شوفاژ پکیج ایران رادیاتور می تواند دلایل بیشتری از 10 علتی که ما در قسمت فوق به آن ها اشاره کردیم داشته باشد، از جمله:

  • کثیف بودن صافی برگشت
  • کیفیت پایین شوفاژها
  • خرابی ترموستات حد
  • ایراد در کلاهک تعدیل
  • پایین بودن فشار آب در مدار
  • نامناسب بودن دودکش پکیج
  • پایین بودن ظرفیت حرارتی پکیج ایران رادیاتور در قبال ظرفیت حرارتی مورد نیاز ساختمان

به همین خاطر بهتر است حتماً از یک تعمیرکار پکیج به صورت حضوری کمک بگیرید تا دلیل اصلی را پیدا کند.

البته توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات دقیق تر در این خصوص مطلب علت گرم نشدن رادیاتورهای پکیج و راه حل رفع این مشکل را نیز مطالعه کنید، شاید توضیحات داده شده در آن مطلب نیز به شما کمک کند تا زودتر و سریع تر دلیل گرم نکردن شوفاژ پکیج ایران رادیاتور را شناسایی و رفع کنید.

مشاهده کلیپ زیر هم می تواند برای بررسی مشکل گرم نشدن رادیاتورهای شوفاژ به شما کمک کند.

 

جمع بندی

ما در این مطلب هر آنچه که می توانست در گرم نشدن شوفاژهای پکیج ایران رادیاتور تاثیرگذار باشد را برای شما بررسی کردیم و راه حل های عملی برای رفع هر عامل را به شما پیشنهاد دادیم، با این وجود کاملاً مشخص است که تشخیص علت اصلی گرم نشدن رادیاتورها تنها توسط یک مجری تعمیرکار پکیج باسابقه و ماهر امکان پذیر است.

از طرفی پیدا کردن عامل اصلی گرم نکردن شوفاژها در پکیج ایران رادیاتور یک طرف داستان است و اینکه چگونه می توان آن عامل را رفع کرد، خود موضوع دیگری است که شدیداً به تخصص و مهارت تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور نیاز دارد.

به همین دلیل در این قسمت قصد داریم یکی از بهترین و کاربلدترین گروه های تاسیساتی را به شما معرفی کنیم که با همراهی و کمک مجریان متخصص پکیج خود می تواند پکیج ایران رادیاتور شما را به راحتی و با بالاترین سطح از کیفیت عیب یابی و تعمیر کند.

گروه تاسیسات 24 ساعته همان مجموعه تاسیساتی حرفه ای است که با تعداد زیادی تعمیرکار پکیج همکاری می کند و به دلیل سابقه بالایی که در عیب یابی پکیج های ایران رادیاتور دارد، می تواند به سادگی هرچه تمام پکیج شما را تعمیر کرده و گرمای مطلوب را به رادیاتورهای شوفاژ ساختمان شما برگرداند.

اگر از بابت کیفیت خدمات این مجموعه تردید دارید، ما به شما این اطمینان را می دهیم که تمام خدمات تاسیساتی گروه تاسیسات 24 ساعته به همراه گارانتی به مشتری عرضه می شوند و تعمیر پکیج ایران رادیاتور نیز به همراه 6 ماه گارانتی برای شما انجام می شود.

پس اگر رادیاتورهای شوفاژ پکیج ایران رادیاتور شما سرد هستند و دوست دارید در روزهای سرد سال از گرمای رادیاتورها در کنار خانواده خود لذت ببرید، کافیست برای ثبت سفارش خود همین الان فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا سفارش شما در کمترین زمان ممکن انجام شود.

تعمیرکار تاسیسات 24 ساعته در حال تعمیر پکیج ایران رادیاتور

خلاصه ای از آنچه در این مطلب گفتیم

  • قبل از اینکه تعمیرکار پکیج را برای عیب یابی علت گرم نشدن رادیاتورهای شوفاژ پکیج ایران رادیاتور خود خبر کنید، از باز بودن شیرهای رفت و برگشت رادیاتورها در زیر پکیج و همچنین شیرهای رفت و برگشت خود رادیاتورها مطمئن شوید.
  • اگر آب مصرفی شما گرم است و فقط رادیاتورها سرد هستند، عواملی همچون رسوب گرفتن مبدل اصلی، گرفتگی لوله های رادیاتورها، هوا گرفتن رادیاتورها، خرابی فنر سوپاپ بای پس، خرابی شیر موتوری و معیوب بودن سنسور NTC گرمایش می توانند باعث سرد بودن رادیاتورهای شما باشند.
  • در صورتی که فقط تعدادی از رادیاتورها از جمله شوفاژهای دورتر از پکیج ایران رادیاتور سرد هستند، به احتمال زیاد مشکل در لوله کشی رادیاتورها و بالانس نبودن رادیاتورهای شوفاژ است.
  • گاهی علت گرم نبودن رادیاتورهای شوفاژ این است که در خرید و انتخاب پکیج ایران رادیاتور دقت لازم را لحاظ نکرده اید و بنابراین ظرفیت حرارتی پکیج کمتر از تعداد پره های رادیاتور می باشد. در این حالت تنها راه حل ارتقا ظرفیت حرارتی پکیج ایران رادیاتور از طریق تعویض آن با یک نمونه قوی تر است.

در صورتی که با وجود توضیحات داده شد در این مطلب باز هم در خصوص علت اصلی گرم نشدن رادیاتورهای شوفاژ در پکیج ایران رادیاتور نیاز به راهنمایی دارید، سوال خود را در قسمت نظرات این مطلب قرار دهید تا متخصصین تاسیسات 24 ساعته در اسرع وقت و به صورت رایگان به آن ها پاسخ دهند.

منابع: منبع 1، منبع 2

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

نظرات مشتریان

نظر جناب آقای قهرمانی در مورد تجربه استفاده از خدمات ما در زمینه تعمیر پکیج

 

اشتراک گذاری این صفحه