امروزه آیفون های تصویری به دلیل پیشرفت تکنولوژی و نیاز ساختمان ها به ایمنی بیشتر، طرفداران زیادی پیدا کرده اند، به نحوی که در بیشتر بناهای ویلایی و آپارتمانی به جای آیفون صوتی از این آیفون ها استفاده می شود.

از این رو ما در این مطلب پس از معرفی آیفون تصویری، راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری و راهنمای خرید آیفون تصویری تابا را در اختیار شما قرار می دهیم و بعد درباره بهترین برندهای آن ها و برترین پنل ها صحبت خواهیم کرد. در نهایت هم بعد از بررسی 20 مدل از بهترین درب بازکن های تصویری در بازار، نکاتی را درباره بهترین آیفون تصویری در ایران و محل خرید این آیفون ها بیان می کنیم. پس با ما همراه باشید.

آیفون تصویری چیست؟

درب بازکن تصویری یا همان آیفون تصویری به نوعی از درب بازکن ها گفته می شود که در مجموعه مسکونی یا تجاری نصب شده و تامین کننده زنگ در، مکالمه و باز کننده درب هستند. شما به کمک این وسیله می توانید فرد پشت درب را ببینید و در صورت تمایل درب را برای او باز کنید.

آیفون های تصویری دارای دو نوع صفحه نمایش سیاه سفید و رنگی بوده که در سایزهای مختلف 4.3، 4، 7 و 10 اینچ در بازار عرضه می شوند.

در واقع این سیستم های ارتباطی، مکمل آیفون های صوتی قدیمی هستند که علاوه بر انتقال صدا، تصویر را هم به داخل ساختمان منتقل می کنند و بدین شکل امنیت ساختمان را افزایش می دهند. علاوه بر این امروزه نسل جدیدتر و پیشرفته تر آیفون های تصویری، دارای امکاناتی از قبیل ضبط صدا و تصویر و همچنین ارتباط از راه دور هستند که افراد می توانند در صورت لزوم از آن ها استفاده نمایند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید آیفون تصویری از دیجی کالا روی لینک مورد نظر بزنید.

  • بخش های اصلی آیفون تصویری

* صفحه فلزی panel که از جنس آلومینیوم آلیاژی بوده و دور آن به وسیله یک لاستیک پوشانده شده تا آب به آن نفوذ نکند.

* شیشه محافظ لنز برای کاهش تاثیر نور خورشید بر روی لنز تعبیه شده است.

* دوربین آیفون که وظیفه دریافت تصاویر رنگی را بر عهده دارد.

* LED های دریافت کننده نور مادون قرمز که باعث می شوند تصاویر در شب به خوبی دیده شوند.

* بلندگوی پخش صدا

* شستی برای زنگ زدن

* میکروفون برای انتقال صدا به گوشی

* پیچ های تنظیم دوربین آیفون

* ترمینال های اتصال سیم مانیتور در پشت پنل

* سیم اتصال تغذیه

* سیم اتصال درب بازکن

 بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 1

لازم به ذکر است که قفل درب باز کن هم به دو نوع زنجیری و زبانه ای تقسیم بندی می شود که در نوع زنجیری از انرژی ذخیره شده فنر برای آزاد کردن زبانه استفاده می شود، اما در قفل زبانه ای، نیازی به وجود زنجیر نیست و توسط زبانه به داخل کشیده شده و درب باز می شود. به خاطر داشته باشید که معمولاً قفل های زبانه ای از 12 ولت dc یک آمپری تغذیه می کنند. 

اگر تمایل دارید با نحوه نصب و سیم کشی آیفون تصویری هم آشنا شوید، بر روی لینک آن بزنید و این مقاله مفید را مطالعه نمایید.

در ضمن شما می توانید با مشاهده کلیپ زیر که توسط همکاران ما تولید شده است، با صفر تا صد نحوه نصب آیفون تصویری یک طبقه آشنا شوید. پس به شما پیشنهاد می کنیم، تماشای این فیلم را از دست ندهید.

راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری

وقتی صحبت از خرید بهترین ها می شود، باید بتوان اولویت بندی درستی برای آن در نظر گرفت. بنابراین در ادامه برای خرید راحت تر، ویژگی های بهترین آیفون های تصویری را با شما به اشتراک می گذاریم.

سایز صفحه نمایشگر آیفون تصویری

تفاوت در سایز مانیتورهای صفحه نمایش آیفون های تصویری که به سایزهای 3.5، 4.3، 7 و 10 اینچ تقسیم بندی می شوند، نکته ای است که باید در هنگام خرید آیفون، حتماً به آن توجه کرد، چرا که این موضوع در قیمت آیفون نیز تاثیرگذار است.

 

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 2

لازم به ذکر است که صفحات نمایشگر بزرگتر، علی رغم قیمت بالاتری که دارند، تنها جزییات و عمق بیشتری از فضای بیرون را نشان می دهند. پس اگر به دنبال یک آیفون تصویری با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در تصاویر آن هستید، آیفون 4.3 اینچی می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

وضوح و کیفیت تصویر و دید در شب

یکی از قابلیت های مهم آیفون های تصویری، وضوح تصویر آن ها است. در واقع با توجه به این که بعضی از دوربین های آیفون ها ممکن است به خوبی در سطوح مختلف نور تنظیم نشوند، وضوح تصویر در انتخاب آیفون می تواند مورد بحث قرار گیرد.

لازم به ذکر است که میزان تراکم پیکسل نمایشگر آیفون تصویری نیز، در وضوح بیشتر تصویر تاثیرگذار است. همچنین حداقل رزولوشن آیفون های تصویری 480p و حداکثر آن 1080p  است.

علاوه بر این به دلیل این که دوربین دید در شب نیز می تواند به شما کمک کند تا حتی در تاریکی هم بتوانید فرد پشت درب را تشخیص دهید و امنیت خود و ساکنین ساختمان را تامین نمایید، باید حتماً در هنگام خرید آیفون، مدنظر قرار بگیرد.

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 3

میدان دید در آیفون

میدان دید در آیفون ها متفاوت است. بعضی از آیفون های تصویری، میدان دید 90 درجه دارند و فقط می توانند جلو و کمی از کناره ها را نمایش دهند. اما دوربین آیفون هایی که میدان دید 180 درجه دارند، می توانند جلو و اطراف را کامل تر نمایش دهند. بنابراین اگر میدان دید آیفون برای شما اهمیت دارد، بهتر است از آیفون هایی با میدان دید 180 درجه خریداری نمایید.

مشاهده قیمت آیفون تصویری در سایت دیجی کالا

مشاهده قیمت انواع آیفون تصویری در سایت باسلام

مشاهده قیمت انواع آیفون تصویری در سایت ایسام

مشاهده قیمت انواع آیفون تصویری در سایت تیمچه

 

حافظه دار بودن یا داشتن فضای ذخیره ابری در آیفون تصویری

یکی دیگر از فاکتورهایی که در انتخاب آیفون تصویری اهمیت دارد، داشتن حافظه داخلی بوده تا شما بتوانید از افراد در محوطه بیرون از ساختمان، عکسبرداری کنید. در ضمن اگر آیفون مورد نظر شما، قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی یا micro sd را داشته باشد، حجم ذخیره سازی بیشتر شده و امکان فیلمبرداری را نیز فراهم می کند.

در واقع کافی است که شما تنظیمات ثبت تصویر را به صورت خودکار بر روی آیفون تصویری تنظیم نمایید تا در هنگام خوردن زنگ، عکس و فیلم فرد پشت در به راحتی ضبط شود. معمولاً این فیلم ها و تصاویر به مدت 30 روز قابل ذخیره هستند.

البته طبیعتاً داشتن حافظه در درب بازکن های تصویری، باعث افزایش ایمنی در ساختمان های مسکونی می شود، پس توصیه ما به شما خرید آیفون هایی است که دارای حافظه هستند. به عنوان مثال مدل HS-72TK/M100  آیفون تصویری سیماران، یکی از این آیفون ها است که علاوه بر ثبت تصاویر، می تواند فیلم چند ثانیه ای هم تولید نماید.

پشتیبانی از قابلیت لمسی

امروزه نسل جدید و پیشرفته آیفون های تصویری، همانند موبایل های لمسی، به جای دکمه های فیزیکی دارای قابلیت لمس یا تاچ هستند تا کار شما را با سرعت و سهولت بیشتری راه بیندازند. برای مثال مدل های TDV-1070i شرکت تابا الکترونیک و HS-73-M200 شرکت سیماران دارای صفحه نمایش تمام لمسی هستند. همچنین مدل SZ-727M شرکت سوزوکی نیز دارای کلیدهای لمسی است.

 بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 4

پس اگر جز افرادی هستید که به این نوع تکنولوژی علاقه دارید و از لحاظ مالی هم امکان تهیه آن را دارید، حتماً از این مدل های بی نظیر خریداری نمایید.

قابلیت Intercom یا ارتباط دو طرفه

شاید بتوان گفت این ویژگی هنوز در بین مردم جا نیفتاده است، اما این چیزی از کارآیی بی نظیر این قابلیت کم نخواهد کرد. این قابلیت بیشتر برای خانه های هوشمند مناسب است. اگر آیفون این ویژگی را داشته باشد، شما می توانید علاوه بر ارتباط با شخص پشت درب ساختمان، با واحدهای دیگر و بخش نگهبانی ساختمان هم ارتباط برقرار کنید.

این قابلیت به خصوص در برج ها و ساختمان هایی با تعداد واحد بالا مناسب است و می تواند کار مدیر ساختمان را راحت تر کند، تا او بتواند با فشردن یک دکمه، با واحد مورد نظر ارتباط صوتی برقرار کند. پیشنهاد ما برای آیفونی با این قابلیت، مدل 43TM  آیفون تصویری تکنما است که دچار مشکل نویز در صدا و تصویر هم نمی شود.

آیفون تصویری بی سیم

با توجه به این که این نوع آیفون ها نیاز به سیم کشی ندارند و به صورت وایرلس عمل می کنند، علاوه بر ظاهر شکیل تر و پیشرفته تر، اکثراً کارآیی بالاتری هم دارند. توجه داشته باشید که معمولاً این آیفون ها با باتری کار کرده و دارای قابلیت اتصال به وای فای هستند.

قابلیت انتقال زنگ در آیفون های تصویری

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگامی که منزل نبوده اید، کسی به منزل شما آمده است، اما پشت درب مانده است و دیگر واحدها هم به دلایلی مثل امنیت ساختمان و عدم شناخت شخص، درب را باز نکرده اند.

در این حالت قابلیت انتقال زنگ می تواند به شما کمک کند، زیرا شما می توانید کنترل آیفون تصویری خود را به یکی دیگر از واحدها بسپارید تا هنگام خوردن زنگ منزل شما، مانیتور آن واحد نیز به صدا در بیاید و بتواند درب را باز نماید.

شرکت تکنما، یکی از شرکت هایی است که این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است. شما با خرید دو مدل آیفون VDP-C43TM و VDP-C70TM شرکت تکنما می توانید از قابلیت انتقال زنگ بهره مند شوید.

بنابراین اگر از دسته افرادی هستید که ممکن است بیشتر مواقع در منزل حضور نداشته باشند و نگران این هستید که افراد در هنگام مراجعه به منزلتان پشت درب بمانند، می توانید از آیفون هایی با قابلیت انتقال زنگ استفاده کنید.

امکان پشتیبانی همزمان از چند پنل

اگر به دنبال آیفون های پیشرفته هستید، یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت نمایید این است که آیفون بتواند به چند پنل متصل شود. برای مثال امروزه بعضی از آیفون های تصویری می توانند از طریق همین قابلیت، علاوه بر درب نفررو، درب پارکینگ را نیز باز نمایند. همچنین این نوع از مانیتورها، می توانند به جای اتصال به پنل های دیگر، به یک دوربین مدار بسته آنالوگ متصل شوند.

بد نیست بدانید بعضی از مانیتورهای آیفون تصویری، مثل آیفون تصویری سیماران مدل HS 78-M100 و یا آیفون تصویری تابا مدل TD-3070 به دلیل این که سیم کشی از هر پنل به مانیتور جداگانه انجام شده و به خروجی مانیتور وصل می شود، این قابلیت را دارند.

اما اگر در آیفون هایی مثل مدل 1024 و 2043 آیفون تابا و مدل 35FL  آیفون سیماران، خروجی مجزا وجود نداشته باشد، باید از یک سوئیچر استفاده شود. در واقع به این شکل که سیم کشی از هر پنل به صورت جداگانه وارد سوئیچر شده و به صورت یک دسته سیم به مانیتور واحد مورد نظر، انتقال پیدا خواهد کرد.

قابلیت تغییر زبان دستگاه

در خرید آیفون تصویری، بهتر است که به قابلیت تغییر زبان دستگاه و استفاده از منوی فارسی هم دقت نمایید تا استفاده از آن، ساده تر شود.

ظاهر زیبا و کیفیت بدنه آن

برای این که ظاهر ساختمان شما زیباتر شود، باید سعی کنید که ظاهر آیفون با نمای ساختمان همخوانی داشته باشد تا جلوه آن چند برابر شود. در ضمن بدنه پنل که در محوطه بیرونی ساختمان قرار می گیرد هم باید از متریال مناسب و ضد زنگ باشد و برای جلوی دوربین هم محافظ با کیفیتی انتخاب شود.

توجه به نظرات سایر مشتریان

اگر قصد خرید اینترنتی بهترین برند آیفون تصویری را دارید، یکی از نکاتی که می تواند به شما کمک نماید، توجه به نظرات سایر مشتریانی است که از آن محصول استفاده نموده اند و راجع به ویژگی های مثبت و منفی آن، نظرات خود را بیان کرده اند.

همچنین اگر قصد خرید حضوری هم دارید، می توانید از طریق بخش پرسش و پاسخ سایت تاسیسات 24 ساعته، سوالات خود را در خصوص نوع آیفون مدنظر خود بپرسید و سپس با توجه مزایا و معایب آن، برای خرید آیفون تصمیم بگیرید.

قیمت و هزینه آیفون تصویری

آیفون های تصویری هم همانند هر کالای دیگری بر اساس امکاناتی که دارند، قیمت گذاری شده و به فروش می رسند. بدیهی است که تمام عوامل ذکر شده از جمله حافظه دار بودن، وضوح تصویر، قابلیت Intercom، برند آیفون و ... در قیمت آیفون تصویری موثر هستند.

بنابراین فراموش نکنید که پیش از انتخاب آیفون مورد نظر خود، حتماً مبلغی را که قصد دارید هزینه کنید را در نظر داشته باشید.

توجه به خدمات پس از فروش شرکت های آیفون های تصویری

همان طور که می دانید یکی از مواردی که هنگام خرید باید به آن دقت شود، گارانتی محصول و خدمات پس از فروش شرکت ها است تا در صورت وجود هرگونه ایراد در آیفون بتوانید به سادگی آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.

برای مثال شرکت تابا الکترونیک، یکی از برندهایی است که توانسته رضایت مشتریان را تا حد زیادی از خدمات پس از فروش خود، جلب نماید.

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 5

  • آیفون تصویری ایرانی یا خارجی؟

می توان گفت آیفون های ایرانی هم همپای برندهای خارجی، بسیار موفق عمل کرده اند و کیفیت و فروش بالایی دارند. از جمله بهترین شرکت های ایرانی در زمینه آیفون تصویری می توان به تابا الکترونیک، سیماران، الکتروپیک و تکنما اشاره کرد که به دلیل کاهش 80 درصدی در هزینه های سیم کشی و دیگر کارآیی های مطلوبی که دارند، توجه بسیاری را به سمت خود جلب نموده اند.

اما اگر به هر دلیلی، تمایل به خرید برندهای خارجی آیفون های تصویری دارید و به دنبال ویژگی های خاص و منحصر به فرد می گردید، ما چهار برند کوماکس، سوزوکی، پاناسونیک و سامسونگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

ولی بد نیست این را هم بدانید که باز کردن درب پارکینگ و یا دایورت کردن تماس، جز مواردی است که بیشتر در آیفون های ایرانی دیده می شود. بنابراین نمی توان کیفیت آیفون های ایرانی را دست کم گرفت.

اطلاع از قیمت خرید انواع آیفون تصویری در سایت دیجی کالا 

اطلاع از قیمت خرید آیفون تصویری در سایت باسلام

اطلاع از قیمت خرید آیفون تصویری در سایت باسلاما

راهنمای خرید آیفون تصویری تابا الکترونیک

در بین انواع برندهای درب بازکن های تصویری می توان برند تابا الکترونیک را یکی از موفق ترین برندهای موجود در بازار ایران دانست که از لحاظ کیفیت و خدمات پس از فروش، بسیار خوب عمل کرده است. از سوی دیگر تنوع زیاد در مانیتور و قابلیت های این مارک از آیفون تصویری موجب شده تا انتخاب مدل مناسب آیفون تصویری تابا، کمی دشوار شود.

چنانچه تنوع مانیتور آیفون تصویری تابا الکترونیک را به دسته تقسیم کنیم، می توانیم سه مدل TVD-1910، TVD-3070 و TVD-1070 را جز لوکس ترین و گران قیمت ترین محصولات این کمپانی بدانیم. همچنین آیفون تصویری تابا مدل TVD-1035 و TVD-1043 و TVD-1090 در زمره محصولات رده متوسط و مدل TVD-1040 و TVD-2043 در رده محصولات متوسط رو به پایین این شرکت قرار می گیرند.

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 6

  • کدام مدل از آیفون تصویری تابا برای شما مناسب تر است؟

اگر نیاز شما به آیفون در پاسخگویی و باز کردن درب ساختمان خلاصه می شود، آیفون تصویری تابا الکترونیک مدل TVD-2043 که دارای یک صفحه LCD رنگی 4.3 اینچی است، انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.

اما اگر تمایل دارید از آیفونی با قابلیت ضبط فیلم و گرفتن عکس استفاده کنید، می توانید از مدل TVD-2070 این برند بهره ببرید.

در بین دیگر مدل های درب بازکن تصویری تابا الکترونیک، مدل های TVD-1043 و TVD-1040 جز پرمصرف ترین محصولات آیفون تصویری تابا در بین خریداران هستند.

  • آشنایی با پنل های درب بازکن تصویری تابا الکترونیک

سه مدل پنل سهند تابا سپهر تابا و ثمین تابا در بازار موجود هستند که در این میان پنل مدل ثمین، برای مصرف کنندگانی که به دنبال قیمت پایین تر می گردند، مناسب تر است. البته فراموش نکنید که پنل آیفون تصویری ثمین، کیفیت بالایی داشته، اما قیمت آن از نظر اقتصادی مناسب و به صرفه است. پنل های سهند و سپهر هم در مقایسه با پنل ثمین، هم قیمت بالاتری دارند و هم استحکام بدنه شان بیشتر است.

 

بهترین برندهای ایرانی آیفون تصویری موجود در بازار

برای معرفی بهترین مارک درب بازکن تصویری باید موارد زیادی را مدنظر قرار داد که از جمله این موارد می توان به کیفیت ساخت، شکل ظاهری، امکانات جانبی، صفحه نمایش، قیمت و ... اشاره کرد.

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 5

آیفون های تصویری در برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند. از بهترین مارک های ایرانی آیفون تصویری می توان به تابا، سیماران، الکتروپیک و تکنما اشاره کرد. بنابراین لازم است که مزایا و معایب هر کدام از این آیفون های تصویری را با یکدیگر مقایسه نماییم تا شما بدانید کدام آیفون تصویری بهتر است و بتوانید به بهترین انتخاب، دست پیدا کنید.

  • آیفون تصویری الکتروپیک

الکتروپیک یکی از معتبرترین و مشهورترین برندهای آیفون تصویری ایرانی است که علاوه بر جنس خوب مواد اولیه آن، ظاهر جذابی نیز دارد. همچنین این برند از سیستم چهار سیم آنالوگ برای سیم کشی آیفون بهره می گیرد.

اما اگر بخواهیم به طور کامل مزایا و معایب این برند را بررسی نماییم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

مزایای آیفون تصویری الکتروپیک

* ساختار قوی قطعات و امکان تعویض راحت آن ها، چه برای افراد عادی و چه برای افراد متخصص

* طول عمر بالای بردهای استفاده شده در آن

* اضافه شدن سیستم IP در محصولات جدید این شرکت

* استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه برای ساخت آیفون

* طراحی زیبا در ظاهر آیفون و بسته بندی آن

* دارای مانیتورهای رنگی سه و نیم، چهار، پنج و هفت اینچ

* علاوه بر داشتن کلیدهای شاسی، در برخی مدل ها دارای صفحه کلید لمسی است.

* امکان حافظه ضبط تصاویر و افزودن کارت حافظه خارجی در برخی محصولات

* محدوده قیمت مناسب

* ارائه خدمات پس از فروش قوی و گارانتی 36 ماهه

معایب آیفون تصویری الکتروپیک

* عدم پشتیبانی از سیستم خطی و سری

* تغذیه دوربین پنل های آیفون از گوشی واحدها

* ضعف در قطعه هوک به کار رفته و بالطبع آن زنگ نخوردن آیفون و ضعیف بودن سلکتور صدا

* عدم جوابگویی در ساختمان هایی با تعداد واحد بالا در مدل های قدیمی شرکت

* نداشتن قابلیت در ارتباط داخلی بین واحدها و رابط کاربری گرافیکی در مدل های قدیمی این شرکت

* تنوع محدود

برای مطالعه مقاله نحوه نصب و سیم کشی آیفون تصویری الکتروپیک، لینک آن را لمس نمایید.

  • آیفون تصویری تابا الکترونیک

برند تابا از با سابقه ترین برندها در حوزه آیفون های صوتی و تصویری می باشد که حتی توانسته در مقاطعی انتظارات مشتریان از آیفون های تصویری موجود در بازار را بالا ببرد. همچنین تابا الکترونیک توانسته دیگر شرکت ها را به تکاپو وا دارد تا آن ها نیز در ارائه محصولات درجه یک به خریداران تلاش بیشتری نمایند.

در ضمن استفاده از سیستم چهار سیمه قدیمی نیز در آیفون های تصویری تابا الکترونیک، به چشم می خورد.

مزایای آیفون تصویری تابا الکترونیک

* کیفیت متوسط و رو به بالای برد

* کیفیت بالا در تصویر به خصوص در محصولات قدیمی

* نصب موازی و سری

* دارای حافظه داخلی و امکان ارتقای آن به وسیله کارت حافظه

* داشتن صفحه لمسی و امکان ارتباط داخلی و باز کردن درب پارکینگ در برخی مدل ها

* قابلیت اتصال به خطوط تلفن ثابت و تلفن همراه

* ظاهر منحصر به فرد و خاص

* محدوده قیمت مناسب

* داشتن گارانتی به مدت 36 ماه

* تنوع بالا در سایز مانیتورها در اندازه های 3.5، 4، 4.3، 7 و 10 اینچ

* پشتیبانی از دوربین های مداربسته جدید

* رابط کاربری زیبا و ساده

معایب آیفون تصویری تابا الکترونیک

* کمبود قطعات اولیه آن در بازار و به طبع آن افزایش هزینه ها و زمان لازم برای تعمیرات

* گران بودن قطعات

* خدمات متوسط

* امکان قطع و وصل شدن صدا در مکالمه

با لمس لینک مقاله نحوه نصب و سیم کشی آیفون تصویری تابا، می توانید این مطلب کاربردی را هم مطالعه نمایید.

خرید انواع آیفون تصویری در سایت دیجی کالا

خرید انواع آیفون تصویری در سایت باسلام

خرید انواع آیفون تصویری در سایت تیمچه

خرید انواع آیفون تصویری در سایت ایسام

 

آیفون تصویری سیماران

آیفون های سیماران که از همان سیستم چهار سیمه پشتیبانی می کنند، در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. نصب آسان آیفون تصویری سیماران و تنوع محصولی بالای آن سبب شده تا سیماران، جز سه برند پرفروش و با کیفیت بازار شناخته شود.

 مزایای آیفون تصویری سیماران

* تنوع بالای محصول و امکان حق انتخاب وسیع برای مشتریان

* خدمات پس از فروش قوی در کشور

* کیفیت و طول عمر بالای قطعات

* کیفیت صدای بالا، مشابه برند سوزوکی

* قابلیت نصب مانیتور این آیفون به جای مانیتور آیفون های سوزوکی، آلدو و کوماکس

* دارای دکمه های لمسی و قطع کن مگنتی

* دارای کارت حافظه داخلی و توانایی ارتقای آن از طریق کارت حافظه

* امکان باز کردن هر دو درب نفررو و پارکینگ

* برقراری ارتباط داخلی بین واحدها در یک مجتمع

* امکان اتصال آیفون های تصویری سیماران به موبایل از طریق وای فای

* محدوده قیمت مناسب

* گارانتی 30 ماهه

معایب آیفون تصویری سیماران

* عدم امکان نصب در سیستم تک خطی و سری

* دوربین ضعیف در شب

* صدای ضعیف در محصولات پایین رده سیماران

* عدم کارآیی بهینه در ساختمان هایی با تعداد واحد زیاد

* مشکلات شاسی زنگ پنل

  • آیفون تصویری تک نما

آیفون های تک نما برخلاف دیگر آیفون های تصویری، از سیستم هفت سیمه پشتیبانی می کنند که شاید در ابتدا کار نصب آن را سخت می کرد، اما با آموزش کامل نصابان، این موضوع به عنوان یک برگ برنده برای این برند تبدیل شد.

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 8

علی رغم این که این برند، به نسبت برندهای قبلی جدیدتر است و ظاهراً تنوع کمی هم دارد، اما به دلیل همین برگ برنده توانسته انتخاب اول ساختمان های بلند و برج ها باشد. در ضمن توجه داشته باشید که آیفون های برند تکنما هم همانند دیگر مدل ها، برای طبقات بالاتر از 4 تا 7 واحدی، به سوئیچر یا دکودر احتیاج دارند.

مزایای آیفون تصویری تک نما

* قابل استفاده در سیستم تک خطی و سری بر خلاف آیفون سیماران

* کاهش هزینه ها در کابل کشی آیفون تصویری تک نما

* طول عمر زیاد قطعات به کار رفته در این آیفون تصویری

* قابلیت کد دهی

* خدمات پس از فروش بسیار خوب

* قابلیت ذخیره عکس در حافظه

* دارای دکمه های لمسی

* مشاهده یک دوربین اضافه در این آیفون ها

* امکان ارتباط با نگهبانی و ارتباط داخلی واحدها

* قابل استفاده در برج ها و ساختمان هایی با تعداد طبقات زیاد

* امکان باز کردن جک پارکینگ

* تنوع رنگی بالا

معایب آیفون تصویری تک نما

* ضعف در لحیم کاری بخش دهنی گوشی در برخی از مدل ها

* امکان شلوغی خط در تماس واحد با واحد در تعداد واحد بالا (البته با نصب ایزیلاتور می توان این مشکل را برطرف کرد.)

* محدودیت در تنوع محصول

* سختی تامین قطعات مورد نیاز در مناطق دوردست و شهرهای کوچک

* حافظه مرکزی غیر کاربردی، ذخیره عکس به تعداد محدود و عدم ارتقای آن

* بازیابی کند عکس ها و اتصال ناموفق به حافظه مرکزی

* عدم پشتیبانی از کیفیت دوربین HD

* نیاز به متخصص برای نصب

 

بهترین برندهای خارجی آیفون تصویری موجود در بازار به همراه مزایا و معایب هر کدام

همان طور که گفته شد علاوه بر برندهای محبوب ایرانی، برندهای خارجی با کیفیت آیفون های تصویری هم در بازار عرضه می شوند که از برترین های آن ها می توان برند سامسونگ، پاناسونیک، سوزوکی و کوماکس را نام برد. بنابراین برای این که بدانید بهترین آیفون تصویری خارجی کدام است، لازم است که با مزایا و معایب هر کدام از آن ها آشنا شوید.

  • آیفون تصویری کوماکس

در اصل برند کوماکس یکی از قدیمی ترین آیفون ها در ایران بوده که یک برند کره ای است و همچنان از همان سیستم چهار سیمه پشتیبانی می کند. البته لازم به ذکر است که جنس اصلی این محصول، در ایران موجود نیست و نمونه های کپی که در ایران موجود است، در بسیاری از موارد از نمونه های مشابه ایرانی با کیفیت تر هستند.

مزایای آیفون تصویری کوماکس

* قابلبیت نصب مانیتور این محصول به جای مانیتورهای سوزوکی، سیماران و آلدو

* تنوع بالای محصول

* دارای حافظه ضبط عکس و فیلم

* باز کردن درب پارکینگ

* نصب ساده و راحت

* کیفیت بالای صدا و تصویر در نمونه های کپی

معایب آیفون تصویری کوماکس

* قیمت بالا

* پشتیبانی و کیفیت برد ضعیف در نمونه مونتاژ چینی

* سخت پیدا کردن قطعات آن

مشاهده قیمت و خرید آیفون تصویری از سایت دیجی کالا

   

مشاهده قیمت و خرید آیفون تصویری از سایت ایسام

 
   

مشاهده قیمت و خرید آیفون تصویری از سایت تیمچه

 
       
 

مشاهده قیمت و خرید آیفون تصویری از سایت آریا ایمن

  • آیفون تصویری سامسونگ

همان طور که می دانید برند سامسونگ، یکی از برندهای مشهور در زمینه طراحی و تولید محصولات خانگی از جمله آیفون تصویری است.

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 9

در واقع آیفون های تصویری، جزیی از هوشمندسازی منازل هستند که مارک سامسونگ توانسته در این عرصه بسیار خوب ظاهر شود و شاید در چند سال آینده، پیشگام این زمینه شود.

مزایای آیفون تصویری سامسونگ

* امکان ارتباط صوتی با واحدها و ارتباط با نگهبانی

* دارای گارانتی 24 ماهه

* دارای حافظه جهت ذخیره عکس و فیلم در بعضی مدل ها

* دارای صفحه نمایش لمسی در برخی از مدل ها

معایب آیفون تصویری سامسونگ

* گران بودن این محصول که با توجه به کیفیت بالای این مارک آیفون تصویری، کاملاً توجیه پذیر است.

  • آیفون تصویری سوزوکی

یکی دیگر از بهترین برندهای آیفون تصویری خارجی، آیفون های تصویری برند سوزوکی است که در ایران به عنوان یک محصول با کیفیت شناخته می شود. این درب بازکن ها بیشتر برای ساختمان هایی با تعداد واحدهای پایین و متوسط مناسب هستند و سیم کشی آن ها با چهار یا پنج رشته سیم انجام می شود.

در ضمن این شرکت در ایران با استفاده از تکنولوژی برتر ژاپن و تحت نظر مهندسین مجرب ایرانی، محصولات دربازکن تصویری را تولید و مونتاژ می کند.

مزایای آیفون تصویری سوزوکی

* تنوع زیاد در محصولات

* قیمت مناسب

* کیفیت خوب صدا و تصویر به نسبت رقبای ایرانی

* امکان نصب موازی و سری

* صدا و تصویر مناسب

* دارای 12 ماه گارانتی تعویض و 24 ماه گارانتی تعمیر

* در برخی مدل ها دارای حافظه و قابلیت ذخیره عکس و فیلم

* دارای صفحه نمایش های بزرگ  LED

* قابلیت لمسی بودن در بعضی از مدل ها

* استفاده از پلیمر ABS یا پلاستیک فشرده برای بدنه

 معایب آیفون تصویری سوزوکی

* خدمات پس از فروش متوسط

* محدوده قیمت نسبتاً بالا

* عدم کارآیی مناسب در ساختمان هایی با تعداد واحد بالا

  • آیفون تصویری پاناسونیک

آیفون های تصویری پاناسونیک از طراحی و ساخت ویژه ای برخوردار هستند و امکانات ویژه آیفون های این برند باعث شده تا پاناسونیک به یک مارک خاص تبدیل شود.

مزایای آیفون تصویری پاناسونیک

* وجود گوشی بی سیم مجزا در برخی مدل ها

* در بعضی مدل ها دارای قابلیت تغییر صدای آقا به خانم برای ایجاد احساس امنیت بیشتر در مواقع ضروری

* دارای قابلیت اتصال به گوشی موبایل هوشمند

* قابلیت پشتیبانی از دو درب

* دارای حافظه داخلی و خارجی

* دارای 1.5 سال گارانتی

معایب آیفون تصویری پاناسونیک

* عدم امکان افزودن حافظه خارجی در برخی مدل ها

* قیمت بالا در برخی مدل ها

 

بهترین پنل آیفون تصویری

نکته ای که در خرید پنل حائز اهمیت است، این است که ساختمان دارای چند واحد است. اگر تعداد واحد ساختمان شما کمتر از 10 واحد باشد، بهتر است از پنل های شاسی دار استفاده کنید.

اما در صورتی که ساختمان شما بیش از 10 واحد داشته باشد، پیشنهاد می شود که از پنل کدینگ استفاده نمایید، چون وقتی تعداد واحد زیاد است، اگر تعداد شاسی های زنگ بیش از 10 عدد باشد، استفاده از پنل شاسی دار سبب ایجاد ظاهر ناخوشایندی در جلوی درب ساختمان می شود.

بنابراین بهتر است که در ساختمان هایی با تعداد واحد بالا، پنل کدینگ به کار گرفته شود که می تواند تا 200 واحد را در یک پنل پشتیبانی کند.

 

20 مدل از بهترین آیفون های تصویری و هوشمند موجود در بازار

اگر این سوال که آیفون تصویری خوب چی بخرم، ذهن شما را به خود مشغول کرده است در این قسمت با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم 20 مدل از برترین آیفون های تصویری در برندهای مختلف را بر اساس قابلیت هایی از قبیل داشتن امکان ذخیره عکس و فیلم، کیفیت صدا و تصویر، داشتن دوربین دید در شب، به شما معرفی کنیم.

  • آیفون تصویری تاباTVD-1910

این مدل به دلیل ویژگی های خاص و لوکس خود، به عنوان یکی از بهترین آیفون های تصویری تابا شناخته شده و توانسته نظر خریداران را به طرز گسترده ای به سمت خود جلب نماید. بنابراین در ادامه برخی از ویژگی های مثبت و منفی آن را بیان می کنیم.

ویژگی های مثبت

* طراحی منحصر به فرد و شیک

* کنتراست بالای صفحه نمایش

* دارای قابلیت اتصال داخلی بین واحدها (تا 128 واحد) و نگهبانی (Intercom)

* قابلیت ضبط تصاویر با حرکت مخاطب (موشن ویدیو) به منظور اشغال فضای کمتر در کارت حافظه

* امکان باز کردن درب با تلفن همراه از راه دور

* قابلیت اتصال به دو پنل و شش دوربین مدار بسته

* مصرف برق پایین

* کیفیت تولید بالای این محصول

* دارای منوی دو زبانه و تقویم شمسی و میلادی

* دارای استاندارد رضایت مشتری (ACS)

* دارای برچسب کیفیت برتر از اتحادیه اروپا و کانادا

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 8

ویژگی های منفی

* قیمت بالای این مدل

* گاهی ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد تا صفحه نمایشگر پس از زنگ خوردن خاموش شود و شما مجبور شوید به صورت دستی آن را خاموش نمایید.

مشاهده انواع آیفون تصویری و خرید آن از سایت دیجی کالا

مشاهده انواع آیفون تصویری و خرید آن از سایت تیمچه

مشاهده انواع آیفون تصویری و خرید آن از سایت آریا ایمن

مشاهده انواع آیفون تصویری و خرید از سایت ایسام

آیفون تصویری تاباTVD-3070

این مدل از ایفون های تابا نیز دارای قابلیت های فنی بی نظیری هستند که آن ها را از دیگر مدل ها متمایز کرده است.

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 11

ویژگی های مثبت

* دارای کلید برای باز کردن درب ورودی برای افراد کم توان و سالمند

* قابلیت ذخیره سازی صدا، عکس و فیلم

* امکان نمایش 4 تصویر به صورت همزمان در یک صفحه

* دارای قابلیت اتصال به دوربین های مدار بسته نسل جدید  AHD

* دارای قابلیت Intercom تا 128 واحد

* قابلیت اتصال مکالمه از پنل درب ورودی به خط تلفن داخل واحد

* امکان باز کردن درب به وسیله ارسال کد با موبایل

* دارای حسگر حرکتی برای ضبط هوشمندانه دوربین های مدار بسته

* قابلیت کپی عکس و فیلم کوتاه در فلش مموری و کارت حافظه

* قابلیت انتخاب هر دو زبان فارسی و انگلیسی

* تنظیم میزان شدت صدا

* رزولوشن بالا با قلبلیت جداسازی تصاویر

* داشتن منوی تقویم شمسی و میلادی

ویژگی های منفی

* عدم وجود حافظه داخلی

* هندزفری نبودن راه برقراری ارتباط با مراجعه کننده و برقراری ارتباط از طریق گوشی صوتی

  • آیفون تصویری تاباTVD-1043I

اگر علاوه بر قیمت مناسب، به کارآیی، کیفیت و امکانات به روز آیفون تصویری اهمیت می دهید، این مدل می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

ویژگی های مثبت

* قابلیت ذخیره 200 عکس در حافظه داخلی مانیتور

* قابلیت کپی کردن عکس ها از حافظه داخلی در  RAM

* دارای تقویم شمسی و میلادی

* قابلیت تنظیم 4 حالت شدت بلندی زنگ

* قابلیت اتصال به دو پنل هوشمند

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 10

ویژگی های منفی

* عدم قابلیت ضبط فیلم از دوربین مدار بسته

* عدم پشتیبانی از زبان فارسی

  • آیفون تصویری تکنماVDPC-43TM

مدل VDPC-43TM درب بازکن تصویری تکنما، از پرفروش ترین آیفون های این کمپانی بوده که دارای ظاهری زیبا و ساده است.

* مناسب برای ساختمان هایی با تعداد واحد بالا

* دارای نمایشگر 4.3 اینچی رنگی به عنوان رایج ترین اندازه برای آیفون تصویری

* قابلیت استفاده از حافظه داخلی و جانبی

* قابلیت نصب تمام پنل های کدینگ و کدینگ کارتخوان تولید کمپانی تکنما

* دارای 5 رنگ مختلف

* دارای گارانتی 36 ماهه شرکت تکنما

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 13

ویژگی های منفی

* نداشتن خدمات پس از فروش در برخی شهرهای کوچک

* کیفیت نسبتاً پایین تصاویر

  • آیفون تصویری تکنماF10

درب بازکن تصویری تکنما مدل F10، به لطف صفحه نمایش 10 اینچی خود، از جلوه زیبایی برخوردار است و می توان آن را یکی از بهترین آیفون های تصویری این برند دانست. برخی از امکانات این مدل شامل موارد زیر است:

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 14

ویژگی های مثبت

* دارای صفحه نمایشگر 10 اینچ

* پشتیبانی از 4 دوربین مجزا

* قابلیت ذخیره عکس و فیلم در کارت حافظه و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت

* رابط گرافیکی بسیار قوی و زیبا برای انجام تنظیمات

* قابلیت ضبط پیغام های صوتی

* قابلیت فراخوانی آسانسور و کنترل درب پارکینگ

* عیب یابی هوشمند

* قابلیت تنظیم صدای ملودی، مشخصات نمایشگر، ساعت و تاریخ

* دارای گارانتی 1 ساله تعویض و 2 سال تعمیر

ویژگی های منفی

تا زمان نوشتن این مطلب ایراد خاصی در این محصول یافت نشده است.

  • آیفون تصویری تکنماC70TM

برند تکنما، لوکس ترین و بهترین آیفون تصویری خود را با مانیتور 7 اینچی در سری C قرار داده است و با نام C70TM  به فروش می رساند.

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 15

ویژگی های مثبت

* مانیتور رنگی 7 اینچی

* دارای حافظه مرکزی برای 256 واحد و ذخیره سازی 2000 عکس

* قابلیت انتقال زنگ به واحدهای دیگر و یا نگهبانی

* امکان تغییر ملودی زنگ

* گارانتی 3 ساله محصول

* باز کردن جک پارکینگی و سازگار بودن با درب اتوماتیک محک

* پشتیبانی از دو پنل و دوربین مدار بسته

ویژگی های منفی

* عدم رعایت اصول زیبایی شناسی در طراحی آن به دلیل استفاده بیش از اندازه از کلیدهای لمسی در قاب دور صفحه نمایش با رنگ های مختلف

* عدم پشتیبانی جک های اتوماتیک پارکینگی به جز برند محک

  • آیفون تصویری الکتروپیک 1196

این مدل از آیفون های تصویری الکتروپیک، درصد کارآیی و کیفیت بالایی دارند که در ادامه به برخی از مزیت های آن ها اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های مثبت

* صفحه نمایش 3.5 اینچی لمسی برای تغییر رنگ، نور، صدای گوشی صوتی و اتصال به تجهیزات جانبی مثل پنل، Micro Sd، دوربین مدار بسته و آسانسور

* امکان فراخوانی آسانسور با کلید مربوط به آن در این مدل آیفون

* کنتراست و رزولوشن رنگی فوق العاده

* دارای بدنه ABS آنتی استاتیک

* در دو رنگ سفید و مشکی

* دارای منوی دو زبانه فارسی و انگلیسی به صورت گرافیکی

* دارای هر دو نوع تقویم شمسی و میلادی

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 14

ویژگی منفی

* عدم قابلیت ارتباط بین واحدها

  • آیفون تصویری الکتروپیک1286M

این مدل یکی از پرفروش ترین درب بازکن های این برند است که دارای قیمت مناسب، کیفیت تصویر و صدای بسیار خوبی است.

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 17

  ویژگی های مثبت

* دارای قابلیت تنظیم میزان نور و رنگ تصویر

* دارای قابلیت استفاده از دو پنل با سوئیچر هوشمند

* دارای نمایشگر تنظیمات (OSD)

* بهره گیری از فناوری ساخت  (SMT)

* وضوح بالا در تصویر و صدای زنگ

* جنس بدنه آنتی استاتیک و بدون تغییر رنگ

ویژگی های منفی

* نداشتن صفحه نمایش لمسی

* نداشتن قابلیت تنظیم ملودی و صدای زنگ

  • آیفون تصویری الکتروپیکMTV-592

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 16

ویژگی های مثبت

* قابلیت اتصال یک پنل و دو دوربین امنیتی

* دارای حافظه داخلی و امکان افزودن حافظه جانبی 16 گیگابایت

* قابلیت ضبط خودکار فیلم از پنل یا دوربین امنیتی

* دارای رابط گرافیکی برای تنظیمات محصول (GUI)

* دارای پیغام گیر صوتی

* دارای هر دو تقویم شمسی و میلادی

* دارای 17 ملودی زنگ متنوع

* امکان انتخاب زبان فارسی و انگلیسی

* بهره گیری از فناوری ساخت (SMT)

* جنس بدنه  ABS

* گارانتی 3 ساله

ویژگی های منفی

* عدم قابلیت باز نمودن درب ریموتی

* عدم قابلیت اتصال به تلفن و سیستم های حفاظتی

  • آیفون تصویری سیمارانHS78- Wifi

این آیفون، یکی از خاص ترین محصولات شرکت سیماران است که قابلیت اتصال به وای فای هم دارد. البته ناگفته نماند که مدل قدیمی تر آن، یعنی HS78-M100 قابلیت اتصال به وای فای را ندارد.

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 19

ویژگی های مثبت

* قابلیت اتصال به موبایل از طریق بستر اینترنت  Wifi

* دارای خطوط صوتی جداگانه برای ارتباط واحد و پنل

* قابلیت تشخیص حرکت در ورودی دوم

* منوی تنظیمات دو زبانه

* داشتن تقویم شمسی و میلادی

* پشتیبانی از درب بازکن دوم (جک پارکینگی)

ویژگی منفی

* عدم پشتیبانی از سیم کارت

  • آیفون تصویری سیمارانHS-43TK-M100

ویژگی های مثبت

* پشتیبانی از دو پنل و قفل دم دری برای باز کردن درب دوم

* قابلیت اتصال به جک درب پارکینگی

* داشتن حافظه داخلی جهت ذخیره 1000 عکس و 100 فیلم 15 ثانیه ای

* قابلیت باز و بسته کردن درب پارکینگ از واحد

* امکان تغییر ملودی زنگ

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 18

ویژگی های منفی

* نوسان زیاد در قیمت آن

* نداشتن پنل

خرید انواع درب بازکن تصویری از سایت دیجی کالا

خرید انواع درب بازکن تصویری از سایت ایسام

خرید انواع درب بازکن تصوییری از سایت تیمچه

خرید انواع درب بازکن تصویری از سایت آریا ایمن

  • آیفون تصویری سوزوکی 720

درب بازکن جدید سوزوکی که با نام تجاری ECO-720 شناخته می شود، به نسبت دیگر مدل های این برند کیفیت به مراتب بهتری دارد.

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 21

ویژگی های مثبت

* دارای مانیتور رنگی 7 اینچ

* قابلیت نصب بر روی آپارتمان های چند واحدی و منازل ویلایی

* دارای محل قرارگیری کارت حافظه

* دارای قابلیت اتصال به دو پنل ورودی

* ظاهر جدید و شکیل

* قابلیت انتقال صوت و تصویر با کیفیت بالا

* دارای قابلیت نصب به انواع پنل های عادی، کارتی و کدینگ

* دارای سیستم ارتباط با واحد نگهبانی

ویژگی های منفی

* عدم امکان تنظیم ملودی و صدای زنگ

* لمسی نبودن صفحه نمایش

  • آیفون تصویری سوزوکیSZ-413M

یکی از ساده ترین و در عین حال عامه پسندترین طراحی های درب بازکن های تصویری توسط شرکت سوزوکی، طرح SZ-413M است.

ویژگی های مثبت

* صفحه نمایش 4.3 اینچ با وضوح بالای تصاویر

* قابلیت برقراری ارتباط داخلی با نگهبانی

* قابلیت برقراری ارتباط داخلی با گوشی صوتی یا  S4

* پشتیبانی از حافظه عکسبرداری و فیلمبرداری و قابلیت افزودن کارت حافظه خارجی

* قابلیت تغییر ملودی زنگ آیفون

* قابلیت کار کردن با سوئیچر مرکزی

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 20

ویژگی های منفی

* نداشتن صفحه نمایشگر لمسی

* عدم قابلیت اتصال به پنل دوم

  • آیفون تصویری سوزوکی725M

مدل 725M آیفون تصویری سوزوکی، جز آیفون های دارای گوشی بوده که علاوه بر کیفیت بالا، دارای جلوه ای زیبا و کلاسیک است.

ویژگی های مثبت

* دارای صفحه نمایش 7 اینچ

* مجهز به سوئیچر هوشمند و امکان اتصال به دو پنل یا یک دوربین و یک پنل

* امکان کنترل زنگ ملودی و شدت آن

* امکان تنظیم نور و کنتراست تصویر

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 23

ویژگی های منفی

* نمایشی بودن کلید برقراری ارتباط با سایر واحدها

* فاقد قابلیت لمسی بودن نمایشگر

  • آیفون تصویری سامسونگSHT-8610XM

این دستگاه، هم بسیار پیشرفته و هوشمند است و هم از نظر ظاهری و طراحی بدنه چشم هر بیننده ای را خیره می کند.

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 24

 

ویژگی های مثبت

* دارای صفحه نمایشگر لمسی 10 اینچی

* عملکرد بدون نیاز به گوشی و به صورت هندزفری

* قابلیت اتصال به دوربین های مداربسته  CCTV

* امکان کنترل سیستم های روشنایی، شیر گاز، تهویه و...

* نصب روکار

ویژگی منفی

تا زمان نوشتن این مطلب ایراد خاصی در این محصول مشاهده نشده است.

  • آیفون تصویری سامسونگSHT-3305WMK

آیفون تصویری سامسونگ مدل  SHT-3305WMkیکی از مدل هایی است که استقبال زیادی در بازار ایران داشته است.

ویژگی های مثبت

* اندازه 4.3 اینچی صفحه نمایش

* قابلیت اتصال به دو مونیتور فرعی یا گوشی صوتی و دو پنل دوربین

* دارای منوی تنظیم روشنایی تصویر

* دارای زنگ هشدار به هنگام استفاده نادرست

ویژگی منفی

* صفحه نمایش لمسی ندارد.

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 25

  • آیفون تصویری پاناسونیکVL-SWD272

این مدل از آیفون های تصویری پاناسونیک، به دلیل داشتن خصوصیات مثبت متعدد، یکی از بهترین انواع محصولات پاناسونیک هستند.

ویژگی های مثبت

* دارای نمایشگر 7 اینچی با حافظه ضبط عکس به صورت خودکار

* قابلیت اتصال به مانیتور فرعی با صفحه نمایش 2.2 اینچی

* امکان اتصال به 6 مانیتور فرعی در فاصله 100 متری با استفاده از تکرار کننده  DECT

* امکان کارکرد تا 80 ساعت در حالت استندبای

* قابلیت دید در شب کافی با استفاده از LED های روشنایی

* قابلیت کارکرد مانیتور در دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد

* قابلیت کارکرد پنل در دمای 15 تا 50 درجه سانتی گراد

* دوربین پنل دارای حسگر سیموس با زاویه دید 87 درجه افقی و 66 درجه عمودی

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 26

ویژگی های منفی

* فاقد نمایشگر لمسی و گوشی صوتی

  • آیفون تصویری پاناسونیکVL-SW251

آیفون تصویری پاناسونیک مدل VL-SW251  نیز به دلیل استفاده از تکنولوژی روز و کیفیت بسیار مطلوب خود، یکی از پرفروش ترین و بهترین آیفون های تصویری خارجی است.

ویژگی های مثبت

* صفحه نمایشگر رنگی 5 اینچی با کیفیت برتر و شفافیت بالا

* تصاویر روشن و شفاف

* بدون گوشی (هندزفری)

* قابلیت استفاده از ریموت قابل حمل و با قابلیت کنترل از راه دور از طریق  Wifi

* قابلیت ارتباط داخلی

* تصویربرداری بی نظیر در روز و شب

* دارای حافظه 400 عکس داخلی

* ذخیره سازی تصاویر پشت سرهم (8 تایی)

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 27

ویژگی های منفی

* نداشتن گوشی صوتی

* فاقد نمایشگر لمسی

آیفون تصویری کوماکس CDV-71BE

یکی از مدل های مطرح و بی نظیری که موفق به کسب جایزه IF نیز شده است، مدل CDV-71BE آیفون کوماکس است.

  ویژگی های مثبت

* دارای مانیتور 7 اینچی با وضوح و شفافیت فوق العاده در تصویر

* قابلیت ارتباط داخلی با واحدها

* امکان اتصال به 4 دوربین (پنل درب باز کن و دوربین مدار بسته)

* قابلیت نصب روکار مونیتور بر روی دیوار

* دارای 1 سال گارانتی و 24 ماه ضمانت پس از فروش

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 28

ویژگی های منفی

* نداشتن قابلیت باز کردن درب ریموتی

* عدم قابلیت اتصال به تلفن

* نداشتن کلیدهای لمسی

  • آیفون تصویری کوماکسCDV-43M

جدیدترین مدل آیفون تصویری کوماکس که طراحی شیک و زیبایی هم دارد، مدل کوماکس CD-43M است.

  ویژگی های مثبت

* دارای نمایشگر 4.3 اینچ  LED

* بدون گوشی و با کلیدهای لمسی

* امکان اتصال به دو پنل و یا دوربین مدار بسته

* قابلیت برقراری ارتباط داخل واحد

* حداکثر میزان مصرف برق تا 15 ولت

* امکان نصب روکار

* دارای منوی ساده و کاربری آسان

* مسافت پنل 50 متر- ارتباط داخلی 28 متر

* قابلیت اتصال به یک گوشی و ارتباط داخل واحد

* پشتیبانی از سیستم های PAL و  NTSC

بهترین آیفون تصویری چیست راهنمای خرید بهترین مارک 27

ویژگی منفی

* عدم برخورداری از حافظه

مشاهده خرید مدل های متنوع آیفون تصویری در سایت دیجی کالا

مشاهده خرید مدل های متنوع آیفون تصویری در سایت باسلام

مشاهده و خرید مدل های متنوع آیفون تصویری در سایت تیمچه

 

بهترین آیفون تصویری در ایران

قطعاً این سوال که بهترین آیفون تصویری برای خرید کدام است، ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده است، اما باید گفت که مقایسه بهترین مارک آیفون تصویری یا مقایسه مدل های آن، بر حسب شرایط مختلف متفاوت است، چرا که هر یک از آیفون ها در انواع سیم کشی ساختمان ها، کیفیت متفاوتی را از خود نشان می دهند.

برای مثال در ساختمان های تک واحده یا چند واحده ای که سیم کشی مجزایی در هر لاین دارند، بهتر است از آیفون تصویری تکنما استفاده شود، اما اگر سیم کشی متفاوت باشد، استفاده از برند هایی مثل سیماران و سوزوکی توصیه می شود.

همچنین در سیم کشی خطی ساختمان ها، بهترین گزینه، درب بازکن تصویری تکنما است که البته برای نصب آن بهتر است از متخصصین کمک گرفته شود تا تصویر، کیفیت بالایی داشته باشد. پس توصیه ما به شما این است که به منظور انتخاب بهترین نوع آیفون تصویری برای ساختمانتان از کارشناسان کاربلد این حوزه کمک بگیرید، زیرا شرط اول در انتخاب آیفون مناسب، نوع ساختمان و سیم کشی سری یا موازی آن است که این کار از عهده افراد متخصص برمی آید.

  

جمع بندی

ما در این مطلب ضمن معرفی بهترین آیفون های تصویری در ایران، راهنمای جامع و کاملی درباره خرید آن ها را در اختیار شما قرار دادیم.

اما همان طور که در این مطلب هم به آن اشاره شد، برای خرید بهترین مارک در بازکن تصویری، بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید تا بتوانید بهترین آیفون تصویری را بر اساس نیازتان تهیه نمایید.

به همین منظور ما به شما مجموعه تاسیسات 24 ساعته را پیشنهاد می کنیم که مجریان کاربلد آن، هفت روز هفته و بدون تعطیلی، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند.

به همین منظور شما عزیزان می توانید هم در زمینه بهترین آیفون تصویری برای خرید و هم برای نصب و تعمیر درب بازکن های تصویری خود از دانش و تخصص کارشناسان فنی ما بهره مند شوید.

کافیست همین الان از طریق پر کردن فرم درخواست سرویسکار و یا تماس با شماره تلفن های موجود در سایت، سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت به نیاز شما رسیدگی شود.

 

خلاصه ای از آنچه در این مطلب گفتیم

  • صفحه فلزی پنل، شیشه محافظ لنز، دوربین آیفون، LEDهای دریافت کننده نور مادون قرمز، بلندگوی پخش صدا و شستی برای زنگ زدن، از جمله بخش های اصلی آیفون تصویری هستند.
  • برای خرید بهترین آیفون تصویری، باید به عواملی مثل سایز صفحه نمایشگر، وضوح و کیفیت تصویر و دید در شب، میدان دید آیفون دقت کرد.
  • از بهترین برند های ایرانی درب بازکن های تصویری می توان به تابا، سیماران، الکتروپیک و تکنما و از بهترین مارک های خارجی آیفون تصویری به برندهای سامسونگ، پاناسونیک، سوزوکی و کوماکس اشاره کرد.
  • در انتخاب آیفون مناسب باید به نوع ساختمان و سیم کشی سری یا موازی آن توجه نمایید.

 

پرسش و پاسخ های متداول

1- آیفون تصویری تابا بهتر است یا سیماران؟

آیفون تصویری تابا در قیمت، نوآوری و خدمات پس از فروش پیشتاز بوده، اما از نظر تنوع و زیبایی باید گفت که آیفون سیماران متنوع تر است. بنابراین علی رغم پر فروش تر بودن برند تابا، شما باید بر اساس نیاز و انتظار خود، آیفون مورد نظر را انتخاب نمایید.

2- آیا می توان از همان سیم کشی آیفون صوتی برای آیفون تصویری هم استفاده کرد؟

بله اما بهتر است که سیم کشی تعویض شود تا صوت و تصویر آیفون دچار نویز نشوند.

3- بهترین مارک آیفون تصویری چیست؟

عمدتاً این مساله به نیاز، سلیقه و بودجه ای که برای خرید آیفون در نظر گرفته اید، بستگی دارد. اما در کل آیفون های تصویری تابا، سیماران و الکتروپیک، جز پر فروش ترین و بهترین آیفون های تصویری ایرانی هستند.

4- کدام یک از برندهای آیفون تصویری را می توان همزمان با هم استفاده کرد؟

مانیتورها و پنل های سیماران، سوزوکی، کوماکس، اف اف، کالیوز و نماوا را می توان با هم استفاده کرد، اما در آیفون هایی مثل تابا و تکنما، باید فقط پنل و مانیتور همان برند به کار گرفته شود.

5- بهترین برند آیفون تصویری در مجتمع های بزرگ کدام است؟

یکی از بهترین مارک های آیفون تصویری در ساختمان هایی با تعداد واحد بالا، برند تکنما که با 8 رشته سیم و صرفه جویی در زمینه سیم کشی، کار نصب را آسان می کند.

6- بهترین آیفون تصویری برای ویلا و باغ کدام است؟

با توجه به این که شما دائماً در ویلای خود حضور ندارید، باید از درب بازکن هایی با قابلیت اتصال به تلفن همراه، ضبط تصاویر خودکار با کمک سنسور حرکتی و یا اتصال به دوربین مدار بسته و دریافت تصاویر آن استفاده نمایید.

7- آیا می توان بدون کمک نصاب و متخصص، آیفون تصویری را نصب کرد؟

در صورتی که با سیستم برق کشی ساختمان و مراحل نصب آیفون تصویری آشنایی داشته باشید، می توانید خودتان این کار را بار رعایت نکات ایمنی انجام دهید.

8- آیا در ساختمان قدیمی می توان فقط یکی از آیفون ها را تغییر داد؟

اگر همسایگان شما نمی خواهند درب بازکن را تغییر دهند، شما می توانید یا از آیفون یک واحدی برای واحد خود استفاده کنید و یا اگر ساکن طبقه اول هستید و فاصله کمی با پنل دارید، آیفون تصویری بی سیم به کار ببرید.

9- آیا در یک ساختمان می توان همه آیفون ها به جز یکی را تغییر داد؟

بله کافیست سیم کشی مجموعه را تغییر داده و آیفون ها را عوض نمایید. این سیم کشی را برای تک واحدی که تمایل به تغییر ندارد هم انجام می دهید، اما برای آن از گوشی صوتی موازی همان برند استفاده می کنید.

10- چه مواردی در هزینه نصب آیفون تصویری تاثیرگذار خواهد بود؟

تعداد واحدهای ساختمان و شمالی و جنوبی بودن آن به دلیل تفاوت در متراژ سیم کشی در هزینه نصب درب بازکن تصویری تاثیرگذار هستند.

منابع فارسی: منبع 1، منبع 2، منبع 3، منبع 4، منبع 5، منبع 6، منبع 7، منبع 8، منبع 9، منبع 10، منبع 11

منابع انگلیسی: منبع 1،منبع 2

اشتراک گذاری این صفحه