اگر به دنبال کسب آموزش نحوه نصب و سیم کشی آیفون تصویری هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نصب آیفون های تصویری به دلیل امینت تقریباً زیادی که برای ساکنین به همراه دارند، بسیار رواج پیدا کرده است.

از ساختمان یک واحده تا برج های چند طبقه همگی به دنبال استفاده از آیفون های تصویری هستند، هر چند نصب آیفون صوتی هم هنوز خواهان خود را دارد.

در نگاه اول نصب و سیم کشی آیفون تصویری بسیار مشکل به نظر می رسد، مخصوصاً برای کسانی که هیچ آشنایی با برق و سیم کشی ندارند.

اما اگر تا آخر این مطلب با ما همراه باشید می توانید آیفون تصویری خود را بدون هیچ مشکلی و به راحتی نصب کنید.

 

شماتیک نصب آیفون تصویری

قبل از آنکه توضیحات اصلی در خصوص نحوه سیم کشی و نصب آیفون تصویری را برای شما بازگو کنیم، لازم دانستیم تا شماتیک کلی از نحوه نصب این وسیله را در اختیار شما قرار دهیم.

آموزش نحوه نصب و سیم کشی آیفون تصویری 1

همانطور که در تصویر فوق می بینید، ساده ترین حالت سیم کشی و نصب آیفون تصویری به این صورت است که پنل داخلی و خارجی توسط کابل 4 سیمه به یکدیگر وصل شده اند.

همچنین ارتباط بین پنل و قفل باز کن و ترانس تغذیه از طریق کابل 2 رشته ای صورت می گیرد. نکته مهم در زمان سیم کشی و نصب آیفون های تصویری این است که کابل رابط را به سوکت متناظر خود در پنل های داخلی و خارجی وصل کنید.

چون سیم کشی در اغلب آیفون های تصویری بر خلاف مدل های صوتی به صورت پیچی نیست و فقط باید سوکت سر سیم را به پورت مناسب خود در پشت پنل اتصال دهید. در ادامه توضیحات بیشتر را خواهیم داد.

جهت مشاهده انواع آیفون تصویری به همراه مشخصات فنی و قیمت بر روی لینک خرید آیفون تصویری از دیجیکالا بزنید.

 

لوازم مورد نیاز برای نصب آیفون تصویری

برای نصب آیفون تصویری لازم است تا در زمان سیم کشی برق ساختمان یک عدد پریز برق مخصوص آیفون در نظر گرفته شود. این مسئله مورد مهمی است که باید توسط مجری برقکار ساختمان مورد توجه قرار بگیرد.

برای آیفون ها می توان از کابل معمولی و کابل فویل دار استفاده کرد. در این بین اگر می خواهیم تصویر و صوت دریافتی ما از آیفون تصویری بدون هیچ گونه نویز و پرش باشد، بهترین کار بکاگیری کابل فویدار است.

چون یک لایه فویل بر روی سیم ها قرار گرفته و مانع از نویزدار شدن صدا و تصویر دریافتی می شود. علاوه بر این یک شیلد به صورت لخت در سیم قرار دارد که جلوی نویز را می گیرد.

سطح مقطع هر رشته از کابل مخصوص آیفون 0/4 یا 0/6 می باشد و تعداد رشته های سیم داخل کابل با توجه به برند آیفون تصویری و سیم کشی مورد نیاز برای آن متفاوت است، ولی اکثراً از نوع 2 زوج یا چهار سیمه می باشند.

آیفون های تصویری که مورد بحث ما در این مطلب هستند، در برندهای مختلف و در دو نوع کلی سیاه و سفید و رنگی در بازار موجودند.

آموزش نحوه نصب و سیم کشی آیفون تصویری 2

قسمت های مختلف آیفون های تصویری در هر نوع و برندی که باشند، به قرار زیر است:

  • ترانس تغذیه

این وسیله برق شهر را دریافت کرده و ولتاژ آن را به مقدار مصرفی آیفون تصویری تبدیل می کند. به این صورت برق آیفون تامین می شود.

  • پنل داخلی

طراحی پنل داخلی آیفون تصویری ممکن است در جزئیات خود در برندهای مختلف کمی متفاوت باشد. اما به طور کلی پنل داخلی آیفون تصویری از قسمت های زیر تشکیل شده است:

  • گوشی و میکروفن برای برقراری ارتباط صوتی با شخصی که در جلوی پنل خارج از ساختمان قرار دارد.
  • صفحه نمایش که صفحه دوربین نصب شده روی پنل خارجی را نمایش می دهد.
  • یک عدد دکمه که روی پنل داخلی آیفون تصویری تعبیه شده و می توانیم بدون برداشتن گوشی، تصویر فرد پشت درب را مشاهده کنیم.
  • دکمه دیگری که با فشردن آن عمل درب باز کردن را برای ما انجام می دهد.
  • یک عدد ال ای دی بر روی گوشی آیفون تصویری وجود دارد که نشان می دهد آیفون روشن است یا خاموش.
  • در کنار گوشه آیفون یک سری دکمه برای تنظیم میزان صدا، مقدار روشنایی و شدت رنگ تصویر قابل نمایش در صفحه مانیتور وجود دارند.
  • دکمه دیگری بر روی پنل داخلی آیفون قرار داده شده که می توان بدون اینکه اتصال برق آن را قطع یا وصل کنیم، آیفون را روشن و خاموش کنیم.
  • در پشت قاب گوشی آیفون تصویری تعدادی ترمینال به چشم می خورند که به منظور اتصال گوشی به قسمت های مختلف آیفون، همچون پنل، در بازکن و برق شهر تعبیه شده اند و سیم کشی آیفون از قسمت ترمینال ها صورت می گیرد.
  • یک قطعه فلزی در پشت قاب پنل داخلی آیفون تصویری قرار دارد که به منظور اتصال گوشی به دیوار از این قطعه استفاده می شود.

گوشی آیفون تصویری را باید از نفوذ مایعات، حرارت مستقیم، نزدیکی به اشیاء مغناطیسی، تکان های شدید و تابش مستقیم نور خورشید دور نگه داشت تا زود خراب نشود.

  • پنل خارجی جلوی درب

پنل خارجی آیفون تصویری از قسمت های مختلفی از جمله یک صفحه فلزی ساخته شده از آلیاژ آلومنیوم و تعدادی دکمه به تعداد طبقات ساختمان به منظور به صدا درآوردن زنگ گوشی در یکی از طبقات یا واحدها تشکیل شده است.

همچنین از یک عدد دوربین از نوع CCD برای انتقال تصویر به مانیتور داخل واحدها در آیفون های تصویری استفاده می شود.

نوع دوربین در آیفون های تصویری با توجه به کارایی و برند دستگاه در دو نوع سیاه سفید و یا رنگی موجود می باشد.

در این دوربین ها لنز دوربین ثابت بوده و در زمان نصب باید دقت کنیم که پنل خارجی را به شکلی بر روی دیوار قرار دهیم که در معرض نور شدید خورشید نباشد تا تصویر به صورت واضح به داخل واحدها انتقال داده شود.

معمولاً بر روی دوربین آیفون تصویری در پنل خارجی یک شیشه محافظ قرار داده شده است تا آب، گرد و خاک به داخل دوربین نفوذ نکرده و باعث خرابی آن نشود.

علاوه بر این بر روی پنل خارجی یک عدد بلندگو برای پخش صدا از بیرون به پنل داخل ساختمان قرار دارد.

اگر پشت پنل خارجی آیفون تصویری را نگاه کنید، تعدادی ترمینال را نیز خواهید دید که برای اتصال به گوشی داخلی و منبع تغذیه مورد استفاده قرار می گیرند.

چنانچه آیفون تصویری شما به دوربین دید در شب مجهز باشد، تعدادی ال ای دی های مادون قرمز نیز بر روی پنل خارجی آن وجود دارند تا تصویر در شب قابل تشخیص و واضح باشد.

اطراف پنل خارجی را نواری پلاستیکی محصور کرده است تا از نفوذ آب به داخل پانل جلوگیری شود. پنل خارجی آیفون تصویری را می توان پس از جایگذاری قاب پنل در داخل دیوار و به وسیله پیچ نصب نمود.

  • قفل درب باز کن

در زمان نصب آیفون تصویری می توان از دو نوع قفل در باز کن در مدل های زنجیره ای و مغناطیسی استفاده کرد.

در قفل در باز کن زنجیره ای یک فنر تعبیه شده است که به وسیله این فنر و انرژی ذخیره شده در آن زنجیز کشیده شده و زبانه قفل به داخل حرکت می کند تا در باز شود.

در مدل مغناطیسی یک آهنربا وجود دارد که به منبع تغذیه ما با ولتاژ 12 ولت وصل می شود و زبانه قفل را به داخل می کشد تا درب باز شود.

 

نحوه نصب و سیم کشی آیفون های تصویری

نحوه سیم کشی آیفون های تصویری با توجه به برند و طراحی های صورت گرفته بر روی این وسیله متفاوت است.

اما ما در این قسمت ساده ترین و عمومی ترین حالت از سیم کشی آیفون تصویری را برای شما توضیح می دهیم تا با استفاده از آن بتوانید آیفون تصویری خود را سیم کشی کنید.

وقتی از سیم کشی آیفون تصویری حرف می زنیم، منظورمان این است که باید اولاً برق مورد نیاز برای روشن شدن آیفون را به آن برسانیم.

دوماً برای اینکه آیفون بتواند کار کند، لازم است تا ارتباط بین پنل خارجی و داخلی و همچنین قفل درب بازکن آیفون تصویری را فراهم کنیم.

بنابراین مدار سیم کشی آیفون تصویری به سه قسمت تقسیم می شود:

  1. تامین برق آیفون از برق شهری تا منبع تغذیه
  2. ارتباط بین پنل خارجی و گوشی و مانیتور در پنل داخلی
  3. ارتباط بین آیفون تصویری و قفل درب باز کن

آموزش نحوه نصب و سیم کشی آیفون تصویری 3

  • لوله گذاری برق آیفون تصویری

برای اینکه کابل برق مورد نیاز برای آیفون تصویری را در ساختمان فراهم کنیم، باید ابتدا لوله گذاری را انجام دهیم.

پس از قسمت درب خروجی ساختمان تا محل نصب پنل داخلی آیفون تصویری لوله برق را به صورت توکار و مستقیم اجرا می کنیم.

بهتر است محل نصب پنل داخلی آیفون تصویری در نزدیکی آشپزخانه باشد. دقت کنید اگر فاصله بین آشپزخانه تا گوشی واحد زیاد است، در همین مرحله باید لوله گذاری مخصوص گوشی اضافی یا اینترکام را انجام دهیم.

در این صورت دیگر مجبور نیستیم لوله گذاری را به صورت روکار انجام داده و از زیبایی محیط داخلی ساختمان بکاهیم.

  • سیم کشی آیفون تصویری

تمامی ارتباطات برقی مورد نیاز در آیفون تصویری توسط کابل برق صورت می گیرد. این کابل برق بهتر است فویل دار و شیلدار بوده و هرگز از کابل تکه شده به منظور سیم کشی آیفون تصویری نباید استفاده شود.

یک تفاوت اساسی بین آیفون صوتی با آیفون تصویری در این است که در آیفون های صوتی لازم نیست تا برق 220 ولت را به گوشی آیفون برسانیم.

اما در سیم کشی آیفون تصویری لازم است تا گوشی آیفون از برق 220 ولت تغذیه کند، در غیر این صورت آیفون روشن نمی شود.

وقتی شما آیفون تصویری را از بازار تهیه می کنید، در داخل جعبه یا همان بسته بندی محصول کابل سوکت دار حامل 4 رشته سیم و یک کابل دو رشته ای را مشاهده می کنید.

از کابل 4 رشته ای به منظور ارتباط بین پنل داخلی و خارجی آیفون تصویری استفاده می شود. برای این منظور با توجه به فاصله بین پنل خارجی و داخلی آیفون تصویری سیم رابط 2 زوج یا 4 سیمه را به این کابل اضافه می کنیم.

در ادامه کافیست فیش های کابل را در محل مشخص شده آن در پشت قاب پنل داخلی و پنل خارجی وصل کنیم تا ارتباط بین دو پنل برقرار شود.

معمولاً رنگ بندی سیم ها در آیفون تصویری 4 سیمه، که عمومی ترین آن هاست، به قرار زیر می باشد:

  • سیم قرمز رنگ مخصوص انتقال رفت و برگشت صدا که رله درب بازکن را تحریک کرده و آلارم زنگ را به صدا در می آورد.
  • سیم آبی رنگ حامل ولتاژ منفی پنل است و به نام منفی مشترک شناخته می شود.
  • سیم زرد رنگ حامل ولتاژ مثبت از مانیتور به سمت پنل است.
  • سیم سفید رنگ مخصوص انتقال تصویر از دوربین پنل خارجی به مانیتور داخل ساختمان می باشد.

با توجه به توضیحات مربوط به سیم های رابط در آیفون تصویری، مشخص می شود که بیشترین عملکرد به سیم قرمز رنگ آیفون تصویری مربوط می شود.

چرا که این سیم علاوه بر انتقال صدا از پنل به مانیتور و از مانیتور به پنل، مسئول ارسال فرمان مبنی بر باز کردن درب و به صدا در آوردن آلارم زنگ داخل واحد نیز می باشد.

گفتیم که مدار بعدی به اتصال برق 220 ولت به گوشی آیفون مربوط می شود. در پشت پنل داخلی آیفون های تصویری یک عدد کابل سفید یا مشکی رنگ را مشاهده خواهید کرد یک دوشاخه برق به سر آن وصل می باشد.

اگر در محل نصب پنل داخلی آیفون تصویری پریز وجود داشته باشد، می توان از طریق اتصال این دوشاخه به برق مانیتور آیفون تصویری را روشن نمود.

اما معمولاً کاری که اکثر نصابان آیفون تصویری انجام می دهند این است که این کابل دو رشته را قطع کرده و سیم فاز و نول را به صورت مستقیم به گوشی اتصال می دهند. در این صورت دیگر لازم نیست تا آیفون را به پریز وصل کنند.

همچنین در پشت پنل داخلی آیفون تصویری محل قرارگیری چند عدد سوکت را می بینید که سوکت اول برای اتصال 4 رشته سیم به پنل دم درب است.

سوکت 4 سیم بعدی در پشت پنل داخلی به منظور اتصال به یک گوشی صوتی دیگر و سوکت 7 سیم مخصوص اتصال حافظه کشویی به مانیتور می باشد.

با استفاده از این حافظه می توانید تصاویر افراد را در آن ذخیره کرده و اگر نمی خواهید از آن استفاده کنید، باید پین های شماره 3 و 4 در سوکت 7 سیم را اتصال کوتاه کنید، در غیر این صورت تصاویر برفکی و سفید از صفحه نمایشگر آیفون می بینید.

برای برقراری ارتباط بین دو پنل باید سیم های دو سوکت 4 سیم در پنل داخلی و خارجی را به صورت متناظر به یکدیگر ارتباط دهید.

کابل ارتباطی 2 سیم که از آن حرف زدیم، در این مرحله نصب می شود. به این صورت که ترمینال های AC ترانس که خروجی برق 12 ولت AC هستند، با دو رشته سیم های قفل بازکن و 2 رشته سیمی که از پنل خارج شده سری می شوند.

معمولاً دو رشته سیم خروجی از پنل آیفون تصویری به رنگ سیاه هستند. در انتهای سیم کشی آیفون تصویری به ارتباط بین ترانس و پنل می رسیم.

نباید کابل آنتن یا برق از کنار هیچ کدام از سیم ها و اتصالات آیفون عبور داده شوند، در غیر این صورت بر روی تصویر دریافتی از آیفون نویز انداخته می شود.

در قسمت بیرونی آیفون تصویری به دو رشته سیم مثبت و منفی به منظور تغذیه پنل نیاز داریم. برای این منظور ترمینال های مثبت و منفی ترانس با خروجی برق 12 ولت DC به سوکت های 2 رشته ای در پشت پنل متصل می شوند.

ترتیب شماره ترمینال ها در سوکت کابل ارتباطی آیفون تصویری به صورت زیر است:

  • ترمینال شماره یک برای اتصال سیم قرمز رنگ
  • ترمینال شماره 2 برای اتصال سیم آبی رنگ
  • ترمینال شماره 3 برای اتصال سیم زرد رنگ
  • ترمینال شماره 4 برای اتصال سیم سفید رنگ

اگر آیفون تصویری شما دارای چراغ های ال ای دی روشن کننده پنل در قسمت زیر اسمی زنگ ها باشد، یک سوکت 2 پین کوچک دیگر در پشت پنل آیفون تصویری وجود دارد.

در این صورت در زمان خرید آیفون تصویری یک عدد سیم 2 رشته با سوکت 2 پین به شما داده می شود، که باید برق 12 ولت DC را از طریق همین سوکت به پنل وصل کنید.

رنگ سیم های موجود بر روی این سیم 2 رشته ای به رنگ های آبی و قرمز است، سیم قرمز رنگ مخصوص اتصال به مثبت و سیم آبی رنگ به منفی 12 ولت DC وصل می شوند. با این کار چراغ های پشت جا اسمی روشن می شوند.

توجه کنید اگر جای سیم های مثبت و منفی را اشتباه وصل کنید، چراغ های زیر جا اسمی ها بر روی پنل خارجی آیفون تصویری روشن نخواهند شد، مگر اینکه شخصی دکمه زنگ را فشار دهد.

آموزش نحوه نصب و سیم کشی آیفون تصویری 4

نحوه نصب قفل بازکن آیفون تصویری

نصب قفل باز کن آیفون تصویری با توجه به اینکه قفل از نوع زنجیری باشد و یا مغناطیسی، کمی تفاوت دارد.

اما در طریقه سیم کشی آن هیج اختلافی بین این دو مدل قفل بازکن وجود ندارد. برای اینکه بتوانید قفل بازکن را به پنل ارتباط دهید به توضیحات زیر دقت کنید.

از پشت پنل داخلی آیفون تصویری 2 رشته سیم خارج شده است که به هم چسبیده اند و تقریباً می توان گفت در اکثر برندها به صورت همرنگ هستند.

غالباً این دو رشته سیم یا سفید و یا سیاه بوده و قابلیت جدا شدن از یکدیگر را هم ندارند. این 2 رشته سیم همان پل ارتباطی بین پنل و قفل بازکن آیفون تصویری هستند.

برای نصب قفل بازکن آیفون تصویری شما باید یکی از این دو رشته سیم را به ترانس تغذیه و رشته سیم دیگر را به قفل بازکن اتصال دهید.

توجه داشته باشید که کارایی این دو رشته سیم کاملاً شبیه به هم بوده و در نتیجه فرقی نمی کند کدام سیم را به منبع تغذیه یا ترانس و کدام یک را به قفل بازکن اتصال می دهید.

آموزش نحوه نصب و سیم کشی آیفون تصویری 5

نحوه نصب پنل آیفون تصویری

برای نصب پنل آیفون تصویری لازم است تا ابتدا قوطی پنل بر روی دیوار خارج از ساختمان نصب شود، اما پیش از آن باید از تراز بودن زیر قوطی مطمئن شویم.

پس از آن قوطی پنل را بر روی دیوار قرار می دهیم. برای نصب پنل خارجی آیفون تصویری از قوطی های مختلفی همچون قوطی توکار تک ماژول، قوطی توکار دوماژل و قوطی توکار سه ماژول استفاده می شود.

با توجه به اینکه پنل آیفون تصویری باید پس از اتمام نمای ساختمان نصب شود، لازم است تا قبل از نصب پنل خارجی آیفون بر روی دیوار بیرون ساختمان از تراز بودن زیر پنل مطمئن شویم.

برای اینکه در زمان سیم کشی آیفون دچار مشکل نشویم، لازم است تا محل ورود سیم به داخل قوطی پنل را قبل از نصب قوطی توکار جدا کنیم. این محل معمولاً در قسمت کف یا دیواره های کناری قوطی است.

بهتر است ارتفاع نصب 140 سانتی متری را برای پنل خارجی آیفون تصویری در نظر بگیریم تا با میانگین قصد افراد متناسب بوده و زاویه دید بهتری در مانیتور دستگاه داشته باشیم.

پس از نصب قوطی توکار، سیم کشی پنل را بر اساس توضیحات داده شده در قسمت قبل برقرار کرده و پنل را به واسطه پیچ در جای خود محکم می کنیم.

آموزش نحوه نصب و سیم کشی آیفون تصویری 6

فیلم نحوه نصب آیفون تصویری

 اگر می خواهید با طریقه سیم کشی آیفون تصویری به صورت تصویری آشنا شوید، توصیه می کنیم تماشای فیلم زیر  را از دست ندهید. این فیلم توسط متخصصین تاسیسات 24 ساعته در یکی از پروژه ها تهیه شده است.

 

طریقه کار آیفون های تصویری

آیفون های تصویری عملکردی شبیه به آیفون های صوتی دارند، با این تفاوت که علاوه بر انتقال صدا توانایی ارسال تصویر فرد پشت درب را به صفحه مانیتور داخل ساختمان نیز دارند.

طریقه کار آیفون تصویری به این صورت است که برق شهر از طریق یک کلید مینیاتوری به یک پریز داده می شود و در ادامه دوشاخه برق منبع تغذیه برق آیفون تصویری به این پریز وصل می شود تا برق دار شود.

در آیفون های تصویری منبع تغذیه برق شهری 220 ولتی را به ولتاژ مورد نیاز آیفون تبدیل کرده و سپس این جریان را از طریق سیم کشی های داخلی و خارجی به قفل درب باز کن و پنل جلوی درب ساختمان منتقل می کند.

ورودی منبع تغذیه در آیفون های تصویری 220 ولت AC بوده و خروجی های آن 12 ولت AC و 12 ولت DC می باشند.

در آیفون های تصویری معمولاً گوشی و مانیتور به صورت مستقیم به برق شهر متصل می شوند و از این طریق برق مورد نیاز خود را تامین می کنند.

وقتی شخصی در روبروی آیفون تصویری ما قرار می گیرد و زنگ آن را فشار می دهد، ارتباط بین سیم شماره 2 و سیم شماره یک، یعنی منفی با مثبت برقرار شده و ولتاژ سیم شماره یک افت پیدا می کند.

در این زمان مانیتور پیغام زنگ را دریافت کرده و ابتدا با پخش آلارم زنگ، وجود شخصی در پشت درب را اعلام می کند.

سپس صفحه نمایش و مدارات الکترونیکی داخل مانیتور را روشن می کند تا برای مکالمه با پنل همه چیز آماده شود.

در ادامه یک ولتاژ 12 ولت مثبت را از طریق سیم شماره 3 به پنل می فرستد تا پنل خارجی هم به صورت همزمان روشن شود.

در انتها از طریق سیم شماره 2 یک صدای کوتاه به پنل می فرستند تا شخصی که زنگ را فشار داده، صدای آن را بشوند.

اکنون با رسیدن برق 12 ولت مثبت از مانیتور به پنل، تمام قطعات الکترونیکی پنل خارجی از جمله میکروفن، بلندگو و دوربین آن فعال می شوند.

از طریق سیم شماره یک صدا بین مانیتور و پنل خارجی رد و بدل شده و دوربین فعال شده با کمک سیم شماره 4 تصویر را بر روی مانیتور ارسال می کند.

چنانچه شاستی زنگ درب بازکن توسط شخص داخل ساختمان فشار داده شود، یک اتصال بین سیم شماره 3 و سیم شماره 1 برقرار می شود.

با برقراری این اتصال ولتاژ سیم شماره یک کمی بالا رفته و رله 5 پایه در داخل پنل فعال می شود. در ادامه رله AC را از ترانس به قفل بازکن هدایت کرده و درب باز می شود.

 

جمع بندی:

نصب آیفون تصویری به نسبت آیفون های صوتی دارای حسایت های بیشتری است، چرا که اگر کوچکترین اختلالی در سیم کشی این وسیله صورت بگیرد، می تواند بر روی کیفیت تصویر دریافتی تاثیر منفی داشته باشد.

همچینن چنانچه سیم ها را جابجا وصل کنید ممکن است فیوز داخلی مانیتور بسوزد و مجبور باشید هزینه بالایی بابت خرید دوباره آیفون تصویری پرداخت کنید.

به همین دلیل توصیه می کنیم اگر قصد نصب و سیم کشی آیفون تصویری را دارید، اما با سیم کشی آشنایی چندانی ندارید، فقط از متخصص آن کمک بگیرید. جهت اطلاع از هزینه و دستمزد نصب آیفون تصویری روی لینک مقاله بزنید.

آموزش نحوه نصب و سیم کشی آیفون تصویری 7

نصب انواع آیفون های صوتی و تصویری از جمله خدمات ما در مجموعه تاسیسات 24 ساعته است. در صورت نیاز به خدمات ما همین الان با شماره های داخل سایت تماس گرفته و یا فرم درخواست سرویسکار را پر کنید.

در زیر یکی از نمونه پروژه های نصب آیفون تصویری که توسط همکاران ما در ساختمان 50 واحدی نصب شده است را میبینید.

 

منابع:

منبع 1، منیع 2، منبع 3

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه