تاسیسات 24 ساعته یک مجموعه متشکل از نیروهای فنی و تکنسین های تاسیساتی کاربلد و حرفه ای است که برای رفع مشکلات تاسیساتی ساختمانی به مردم خدمات حضوری ارائه می دهد. این مجموعه حدوداً از سال 1394 فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرده و هم اکنون در چندین شهر دیگر از جمله کرج در حال خدمت رسانی است.

با ما در ادامه همراه باشید تا بدانید تاسیسات 24 ساعته در کرج چه خدماتی را تحت پوشش خود قرار می دهد و نحوه دریافت خدمات از نیروهای متخصص این مجموعه به چه صورت است.

خدمات تحت پوشش تاسیسات 24 ساعته در کرج

این مجموعه تا سال 1399 فقط در حوزه تاسیسات آبی ساختمان فعالیت می کرد، اما از ابتدای سال 1400 تاسیسات برقی ساختمان را نیز در لیست خدمات خود قرار داده است. بنابراین در حال حاضر خدمات تحت پوشش تاسیسات 24 ساعته کرج شامل موارد زیر می شود:

در بین خدماتی که این مجموعه به صورت حضوری ارائه می دهد، تعداد زیادی کلیپ، پادکست و مقاله آموزشی نیز برای کمک هرچه بیشتر به شما برای رفع نیاز تاسیساتی تان آماده کرده ایم که در همین سایت موجود هستند و می توانید به صورت رایگان از آن ها استفاده کنید.

تاسیسات_24_ساعته_در_کرج-1.jpg

نیروهای متخصص مجموعه تاسیسات 24 ساعته در کرج چه کسانی هستند؟

مجموعه ما از طریق همکاری با افراد فنی و ماهر خدمات تاسیساتی ذکر شده را به شما ارائه می دهد. نیروهای متخصص این مجموعه از بین صدها نفر متقاضی همکاری و در طی جلسات مصاحبه فنی و اخذ مدارک هویتی معتبر گلچین شده اند.

مهارت فنی و تخصصی آن ها قبل از شروع به همکاری سنجیده می شود تا باکیفیت ترین خدمات را به شما عرضه کنند.

مشتری مداری و کسب رضایت از شما مشتری عزیز مهمترین اولویت نیروهای تحت همکاری با مجموعه ما است، به همین دلیل بعد از اتمام هر پروژه از شما نظر سنجی می شود تا از میزان رضایت مندی شما مطلع شده و به دنبال بهبود کیفیت خدمات مجریان خود باشیم.

 

استفاده از خدمات تاسیسات 24 ساعته در کرج چه مزیت هایی دارد؟

خوشبختانه بازار تاسیسات کشور به قدری گسترده شده که شما می توانید از مغازه تاسیساتی نزدیک خانه خود خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید. اما استفاده مشتریان از خدمات تاسیسات 24 ساعته به دلیل مزیت های زیر است:

  • تضمین کیفیت خدمات

مهمترین مزیت مجموعه ما در مقایسه با سایرین این است که خدمات تاسیساتی خود را بین 1 تا 60 ماه تضمین کرده ایم.

گارانتی ما بر خلاف برخی ضمانت نامه ها کاملاً واقعی است، به این ترتیب که اگر بعد از اجرای پروژه توسط مجری ما، شما از نتیجه کار رضایت نداشتید، می توانید همان لحظه با شماره های داخل سایت تماس گرفته و بعد از معرفی خود و مجری مربوطه نارضایتی خود را اعلام کنید.

در این مرحله تیم پشتیبانی مجموعه یک نفر از کارشناسان فنی ما را به محل پروژه شما اعزام می کند تا کار مجری قبلی را از نزدیک بررسی کند، اگر بعد از بازدید کارشناس از پروژه مشخص شد که کار مجری قبلی ایراد داشته است، آن مجری متعهد می شود که پروژه شما را بدون دریافت هیچ هزینه ای رفع ایراد کند و اگر خسارتی به پروژه شما وارد شده باشد، مجموعه آن را پرداخت می کند. 

  • پاکسازی محل پروژه بعد از اتمام کار

مجموعه ما جزو انگشت شمار گروه های تاسیساتی است که مجریان آن نه تنها کیفیت و زیبایی را در حین انجام کار حفظ می کنند، بلکه بعد از اتمام پروژه هم محل را کاملاً نظافت کرده و به شما تحویل می دهند.

  • امکان دریافت خدمات حتی در ایام تعطیل

از آنجا که مشکلات تاسیساتی در ساختمان از قبل خبر نمی دهند، یکی از شعارهای ما در مجموعه تاسیسات 24 ساعته ارائه خدمات در 7 روز هفته است. بنابراین شما می توانید حتی در روز جمعه و دیگر ایام تعطیل از تخصص مجریان آماده به کار ما بهره مند شوید.

  • احساس امنیت و اعتماد از مجریان ما

تمامی مجریان متخصص در حال همکاری با مجموعه ما هیچ گونه سابقه کیفری ندارند، بنابراین شما می توانید با خاطری آسوده ایشان را به حریم خانه خود راه دهید. همچنین نحوه برخورد ایشان و سطح مشتری مداری آن ها پیش از آغاز همکاری و طی جلسات مصاحبه سنجیده می شود، به همین دلیل شما از طرز برخورد ایشان راضی خواهید بود.

  • بیان تعرفه های شفاف

هر چند قیمت دهی نهایی پروژه تنها بعد از بازدید حضوری مجری متخصص امکان پذیر است، با این حال تمامی خدمات تاسیسات 24 ساعته به صورت شفاف در صفحه تعرفه خدمات سایت قیمت گذاری شده اند تا شما یک قیمت حدودی از هزینه ها داشته باشید. ارائه تعرفه های شفاف دلیل دیگری بر اعتماد شما به ما است.

  • گستردگی مناطق تحت پوشش

فرقی نمی کند که شما ساکن شمال کرج، جنوب، شرق، غرب یا مرکز این شهر هستید، نیروهای متخصص ما در تمامی مناطق داخل شهر کرج همچون محلات عظیمیه، مهرشهر، جهان شهر، گوهر دشت، کوی کارمندان شمالی، کوی کارمندان جنوبی، امامیه، مدرس، فردیس، گلشهر و ... ساکن هستند تا نیاز تاسیساتی شما را رفع کنند.

تاسیسات_24_ساعته_در_کرج-_2.jpg

نظر مشتریان قبلی در خصوص استفاده از خدمات تاسیسات 24 ساعته چه بوده؟

ده ها مورد اعلام رضایت مندی دریافتی از مشتریان قبلی این مجموعه مهر تاییدی بر پایندی ما بر کیفیت خدمات و اصول مشتری مداری است. در قسمت زیر شما را با چند نفر از مشتریان راضی مجموعه تاسیسات 24 ساعته آشنا می کنیم:

نفر اول آقای دکتر فرشید رفیعی هستند که از خدمات تاسیسات یونیت و ساکشن مطب دندانپزشکی متخصصین ما استفاده کرده اند. کلیپ زیر را ببینید تا از توضیحات ایشان و علت رضایت مندی شان آگاه شوید.

در ویدئو کوتاه از نظرات آقای مهندس ترابیان در مورد کیفیت خدمات ما مطلع می شوید که متخصصین مجموعه ما بازسازی لوله کشی آب و فاضلاب ایشان را انجام داده اند.

کلیپ زیر یک نمونه از ده ها رضایت مندی مشتریان ما در حوزه طراحی و اجرای لوله کشی آب و فاضلاب است که از زبان سرکار خانم جلالی مالک ساختمان 8 طبقه در نازی آباد آماده شده است.

اگر برای سپردن پروژه سرویس و تعمیر پکیج خود به متخصصین ما تردید دارید، کلیپ کوتاه زیر را تماشا کنید تا با شنیدن نظرات مثبت آقای صالحی از مشتریان قبلی ما بتوانید با خاطری آسوده تعمیر پکیج خود را به ما بسپارید.

در کلیپ زیر سرکار خانم حبیب زاده از کیفیت خدمات ما در خصوص نصب و راه اندازی کولر گازی اعلام رضایت مندی کرده اند.

کلیپ های فوق تنها بخشی از صدها گواهی رضایت مندی مشتریان ما در مجموعه تاسیسات 24 ساعته است، شما هم می توانید تنها یک بار از خدمات ما استفاده کنید تا به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید.

تاسیسات_24_ساعته_در_کرج-_3.jpg

نحوه استفاده از خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته در کرج به چه صورت است؟

اگر شما هم ساکن کرج هستید و مایلید از مهارت مجریان ما و پشتیبانی قوی این مجموعه بهره مند شوید، می توانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کرده و از خدمات استفاده کنید:

  1. پر کردن فرم آنلاین ثبت سفارش

در فرم ثبت سفارش آنلاین تمامی خدمات تحت پوشش مجموعه ذکر شده اند، فقط کافیست نوع خدمت مورد نظر خود را از بین خدمات انتخاب کرده و با اضافه کردن توضیحات کوتاه در مورد سفارش، آدرس و شماره تماس پروژه خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. پروژه ثبت شده شما به دست همکاران ما در مرکز تماس می رسد و در نهایت برای مجری ارسال می شود.

  1. تماس با شماره های ثبت سفارش در داخل سایت

در یک راه ارتباطی دیگر می توانید با یکی از شماره های 02177683856- 02126407476- 09124719781 ثبت شده در سایت تماس بگیرید. همکاران ما در مرکز تماس پاسخگوی شما بوده و سفارش شما را ثبت می کنند. سپس سفارش ثبت شده شما را از طریق اپلیکیشن برای مجریان متخصص ما ارسال می کنند.

 مجری بعد از پذیرش پروژه با شما تماس می گیرد و بعد از توضیحات ابتدایی شما یک قیمت کلی از پروژه به شما اعلام می کند. در صورتی که با قیمت پیشنهادی مجری موافق بودید، ایشان برای ساعت و روز حضور در محل پروژه هماهنگی های لازم را با شما انجام می دهند.

در مرحله بعدی مجری در ساعت و روز مقرر در محل پروژه شما حاضر شده و شروع به کار می کند. بعد از اینکه پروژه به اتمام رسید، مجری موظف است محل را پاکسازی کرده و پروژه تست شده را به شما تحویل دهد.

حالا شما می توانید نتیجه سفارش خود را بررسی کنید، اگر از کار انجام شده توسط مجری رضایت داشتید، دستمزد توافق شده را به ایشان در محل پرداخت می کنید. به همین سادگی، سرعت و کیفیت نیاز تاسیسات شما توسط تکنسین های باتجربه ما رفع می شود.

تاسیسات_24_ساعته_در_کرج-_4.jpg

جمع بندی

در این مطلب شما را با مجموعه تاسیسات 24 ساعته در کرج آشنا کردیم و مزیت های استفاده از خدمات و تخصص نیروهای فنی این مجموعه را به شما یادآوری کردیم.

بنابراین اگر شما هم ساکن کرج هستید و برای رفع مشکل تاسیساتی ساختمان خود به یک متخصص کاربلد و پشتیبانی مطمئن نیاز دارید، کافیست همین الان فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید یا با شماره های سایت تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه