1. با پکیج خود به مشکل خورده اید و نمیدانید دستگاه چه ایرادی دارد؟
  2. دوست دارید بدانید سرویس پکیج یعنی چه و به چه شکلی انجام می شود؟
  3. موعد سرویس پکیج تان سر رسیده اما بین انتخاب سرویس دوره ای و سرویس کامل پکیج تردید دارید؟
  4. به دنبال بهترین سرویسکار و تعمیرکار پکیج در شهر مشهد هستید؟

اصلاً نگران نباشید، حتی اگر پاسخ شما به تمام این سوالات مثبت باشد باز هم می توانید در این مطلب به جواب های خود برسید.

ما ابتدا موضوع عیب یابی پکیج را از طریق بررسی مشکلات متداول در این وسیله برای شما بررسی کرده و حتی روش تعمیر هر ایراد را توضیح داده ایم.

در ادامه به سراغ آموزش نحوه سرویس پکیج رفته و پس از معرفی انواع روش های سرویس پکیج به بررسی هر کدام پرداخته ایم.

در نهایت نیز یکی از بهترین مجموعه های تاسیساتی در مشهد به منظور سرویس و تعمیر پکیج را معرفی کرده ایم.

با این حساب توصیه می کنیم تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید، شاید بتوانید از طریق مطالعه ایرادات پکیج و نحوه تعمیر آن ها مشکل دستگاه خود و حتی روش سرویس آن را یاد بگیرید.

 

7 مشکل رایج در انواع پکیج به همراه روش عیب یابی و تعمیر آن

 

همانطور که وعده داده بودیم، در این بخش به بررسی مشکلات متداول در پکیج می پردازیم. توجه داشته باشید که به مارک بخصوصی از پکیج اشاره نمی کنیم. چون این مشکلات در اکثر مارک ها دیده شده اند:

  1. آبریزی از پکیج

مشکل آبریز از پکیج در بسیاری از دستگاه ها دیده می شود. این مشکل خود می تواند زمینه ساز معضلات بزرگ تر در پکیج شود، از جمله:

  • فشار در پکیج دائماً افت پیدا می کند، تا حدی که با آبگیری مجدد دستگاه فشار همچنان پایین است.
  • فشار آب مصرفی کم می شود.
  • پکیج روشن نمی شود.
  • پکیج به یکباره خاموش می شود.

دلایل متعددی می توانند باعث ایجاد نشتی یا آبریزی از پکیج شود که اگر آن ها را در دستگاه خود بررسی و رفع کنید به طور حتم می توانید مشکلاتی که در نتیجه آبریزی از پکیج ایجاد می شوند را حل کنید.

در این قسمت به دلایل نشتی در پکیج و راه حل رفع آن اشاره می کنیم:

  • شیر اطمینان پکیج خراب شده است.

این شیر وظیفه دارد در مواقعی که فشار در پکیج بیش از حد بالا رفته است، با تخلیه آب در پکیج فشار دستگاه را پایین بیاورد.

اگر شیر اطمینان خراب باشد، بدون اینکه فشار آب در پکیج بالا باشد، آبریزی از شیر اتفاق می افتد. در این شرایط باید شیر اطمینان را تعویض کنید.

برای اطلاع از نحوه انجام این کار مقاله نحوه تعویض شیر اطمینان پکیج را مطالعه کنید.

 

گاهی آبریزی از پکیج به دلیل بالا بودن فشار دستگاه و عمل کردن شیر اطمینان اتفاق می افتد. پس قبل از هر اقدامی مطمئن شوید که فشار پکیج بالا نباشد.

 

  • مبدل پکیج و یا لوله های آن پوسیده شده اند.

یکی از معضلات رایج در پکیج ها این است که بعد از مدتی مبدل دستگاه و لوله های مربوط به آن دچار پوسیدگی می شوند.

ابتدا باید محل اصلی نشتی را پیدا کنید. اگر آبریزی از مبدل باشد شاید بتوان با جوشکاری آن را ترمیم نمود. هر چند تعویض مبدل مطمئن تر است. چنانچه نشتی از لوله ها باشد، لازم است تا لوله ها و یا اورینگ ها تعویض گردند.

  • سیستم لوله کشی پکیج ایراد دارد.

اگر پکیج خود را به تازگی نصب کرده اید و با مشکل آبریزی از دستگاه مواجه هستید، به احتمال زیاد لوله کشی پکیج به درستی صورت نگرفته و باید اصلاح شود.

احتمال گرفتگی لوله های زیر پکیج

  • پمپ پکیج نشتی دارد.

پمپ پکیج دارای تعداد اورینگ و واشر است که از طریق لوله به پکیج متصل شده است. اورینگ ها و واشرهای پمپ پکیج به مرور زمان هرز شده و آبریزی ایجاد می کنند.

در این حالت بهترین کار تعویض واشرها و اورینگ های پمپ پکیج است، اما اگر آب از داخل بدنه پمپ باشد، مطمئن ترین کار تعویض پمپ می باشد.

برای کسب اطلاعات کامل تر در خصوص نشتی پکیج و راه حل های رفع آن پیشنهاد می کنیم به مقاله دلیل آبریزی از زیر پکیج چیست مراجعه کنید.

علاوه بر این در کلیپ زیر آقای اشتیاقی تعمیرکار پکیج توضیح داده اند که بهترین اقدام مشتری در زمان نشتی پکیج چیست؟

 
  • کم بودن فشار در پکیج

فشار در پکیج باید در یک محدوده معین یعنی بین 1.5 تا 2 بار باشد. چنانچه فشار پکیج به زیر 1 بار برسد، بایستی این مشکل را بررسی کنید.

در ادامه دلایل بالا رفتن و پایین رفتن فشار در پکیج را یک به یک چک می کنیم:

  • در پکیج نشتی وجود دارد که در قسمت فوق تمامی دلایل نشتی و نحوه رفع آن ها را توضیح دادیم.
  • به تازگی رادیاتورها را هواگیری کرده اید.
  • شیر پرکن پکیج خراب است که باید تعویض شود. اگر می خواهید با روش تعویض شیر پرکن پکیج آشنا شوید، روی لینک مقاله بزنید.
  • فشار منبع انبساط پکیج پایین است. در این حالت باید با کمک گیج فشار ابتدا فشار منبع سنجیده شده در صورت افت فشار به شارژ آن اقدام شود.
  • مبدل پکیج رسوب گرفته است. چنانچه مبدل در پکیج رسوب گرفته باشد، تنها راه حل اقدام به اسیدشویی مبدل است.

به طور کلی اگر فشار در پکیج پایین آمده است، باید شیر پر کن پکیج را باز کنید و تا زمان رسیدن فشار در پکیج به عدد 1.5 بار به آبگیری دستگاه ادامه دهید.

توجه داشته باشید که در اغلب پکیج ها از جمله مارک ایران رادیاتور شیر پرکن در زیر دستگاه قرار گرفته و میزان فشار پکیج بر روی فشار سنج موجود بر روی بدنه دستگاه قابل تشخیص است.

شاید از پکیج ایران رادیاتور در ساختمان خود استفاده می کنید و به دنبال تعمیرات تخصصی این مارک هستید، اگر چنین است مطالعه مطلب تعمیر پکیج ایران رادیاتور را به شما پیشنهاد می دهیم.

خرابی پمپ پکیج

  1. بالا بودن فشار در پکیج

همانطور که پایین بودن فشار در پکیج ایراد محسوب می شود، بالا رفتن فشار به بیش از 3 بار نیز می تواند نشان دهنده وجود مشکل در پکیج باشد.

در ادامه به بررسی دلایل بالا رفتن فشار در پکیج می پردازیم:

  • مبدل پکیج به دلیل سوراخ شدگی خراب شده است. در این حالت بهترین کار تعویض مبدل می باشد.
  • شیر اطمینان یا شیر تخلیه پکیج معیوب شده که باید تعویض گردد.
  • شیر پرکن پکیج خراب شده در نتیجه دستگاه به طور مداوم آبگیری می کند.
  • منبع انبساط پکیج ایراد دارد. سلامت جداره منبع، تیوپ داخل آن و والف منبع باید تست شوند.
  • برد پکیج خراب شده و باید توسط تعمیرکار بازدید گردد.
  • پمپ پکیج سوخته است و باید تعویض شود.

 

در صورتی که بالا رفتن فشار در پکیج به دلیل خرابی شیر پرکن باشد، ابتدا باید ورودی شیر بازدید شود. شاید گرفتگی در ورودی شیر پرکن وجود داشته باشد که می توان به راحتی آن را با سوزن باز کرد.

 

  1. تولید صداهای ناهنجار در پکیج

دلایل متعددی وجود دارند تا صداهایی همچون بنگ بنگ، سوت زدن و تق تق کردن از پکیج خارج شوند. برخی از این صداها کمی معمول هستند.

اما صداهای ناهنجاری که از ابتدا در پکیج وجود نداشته اند و تازه به گوش می رسند، می توانند دلیلی بر وجود مشکل اساسی در دستگاه باشند.

از جمله دلایل تولید و خروج صدا در پکیج عبارتند از:

  • سیستم پکیج و رادیاتورها هوا دارند.

شما می توانید با کمک فیلم هواگیری رادیاتور شوفاژ هوای انباشته شده در سیستم را به راحتی تخلیه کنید.

کلیپ زیر را تماشا کنید تا از طریق توضیحات آقای اشتیاقی بدانید که هواگیری رادیاتورها چه تاثیرات بی نظیری بر روی سیستم پکیج و رادیاتور دارد.

 
  • میزان فشار آب در پکیج پایین است.

میزان فشار پکیج را چک کنید. اگر مقدار آن کمتر از حد استاندارد است از طریق باز کردن شیر پرکن پکیج فشار دستگاه را تا رسیدن به حد مورد نیاز بالا ببرید.

  • پمپ پکیج خراب شده است.

رایج ترین دلیل تولید صدا در پکیج این است پمپ خراب شده است. در این حالت باید پمپ بررسی شود، گاهی با یک تعمیر ساده مشکل پمپ حل می شود و گاهی باید پمپ را تعویض کنید.

  • حجم زیادی از جرم و رسوبات در مبدل و لوله های پکیج تشکیل شده اند.

در اکثر موارد اگر تجمع رسوبات دلیل اصلی تولید صدا در پکیج باشد، با بالا رفتن بیش از حد حرارت در دستگاه خود را نشان می دهد.

در این حالت باید مبدل و لوله های پکیج مورد شستشو قرار بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم فیلم نحوه رسوب زدایی پکیج-رادیاتور را مشاهده کنید.

اگر مارک پکیج شما بوتان بوده و دچار مشکل شده است، کافیست لینک مقاله رفع عیب و تعمیر پکیج بوتان را لمس کنید تا به نحوه عیب یابی و تعمیر این وسیله آشنا شوید.

  1. پکیج روشن نمی شود.

هیچ چیز بدتر از این نیست که پکیج اصلاً روشن نشود. در این قسمت به چند دلیل احتمالی روشن نشدن پکیج اشاره می کنیم:

  • یکی از موارد گاز، آب و یا برق پکیج قطع هستند.
  • فشار گاز و آب ورودی به پکیج کم است.
  • جرقه زن پکیج خراب شده است. به همین دلیل اصلاً شعله تشکیل نمی شود.
  • یون تشخیص شعله جرم گرفته است. در این حالت جرقه زن کار می کند اما میله یون نمی تواند شعله را تشخیص داده و شعله را روشن نگه دارد.
  • دودکش پکیج مسدود شده است. به همین دلیل شعله خفه می شود.
  • اگر پکیج از نوع فن دار باشد، مجموعه فن خراب شده و نیاز به بازدید دارد.

پیشنهاد می کنیم مطلب علت عدم تشکیل شعله یا روشن و خاموش شدن مکرر شعله پکیج را مطالعه کنید تا بیشتر با راه های عملی برای رفع این مشکل آشنا شوید.

همچنین تعمیرکار پکیج آقای اشتیاقی در کلیپ زیر توضیحات خوبی در خصوص علت روشن نشدن پکیج در زمان باز کردن شیر آب گرم داده است که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

 
  1. آب مصرفی پکیج سرد است.

آب مصرفی در پکیج باید در حالت عادی به اندازه حرارتی که پکیج را روی آن تنظیم کرده ایم گرما داشته باشد.

بنابراین وقتی آب مصرفی پکیج سرد است و یا سرد و گرم می شود، به طور حتم یکی از مشکلات زیر در میان است:

  • فشار آب ورودی به پکیج نوسان دارد.

اگر در ساختمان خود از پمپ آب استفاده می کنید و آب پکیج دائم سرد و گرم می شود، این احتمال وجود دارد که پمپ آب شما خراب شده و به همین دلیل فشار آب ورودی کم و زیاد می شود.

اما اگر پمپ آب ندارید و آب مصرفی سرد و گرم می شود، علت را می توانید در گرفتگی لوله آب ورودی به پکیج بررسی کنید.

  • مبدل پکیج رسوب گرفته است.

رایج ترین دلیل سرد بودن آب مصرفی در پکیج این است که مبدل دستگاه با لایه ضخیمی از رسوبات پوشیده شده است، در نتیجه حرارت کافی به آب نمی رسد تا گرم شود.

در این شرایط بهترین کاری که می توانید بکنید اقدام به اسیدشویی مبدل پکیج است. در کلیپ زیر آقای اشتیاقی توضیح می دهد که حجم زیاد رسوبات چگونه در پکیج تشکیل می شوند.

 
  • سنسور ان تی سی آب مصرفی پکیج خراب شده است.

چنانچه سنسور ان تی سی مصرفی پکیج خراب شده باشد، دستگاه قابلیت تشخیص دما را نداشته و در نتیجه اولین علامت آن سرد بودن آب مصرفی است.

در این حالت بهترین کار برای تعمیر پکیج این است که سنسور ان تی سی تعویض شود.

خارج کردن مبدل پکیج برای اسیدشویی

  • فلومتر و یا فلوسوئیچ پکیج ایراد دارد.

در صورتی که آب گرم مصرفی به تنهایی گرم است اما به محض باز کردن آب سرد و مخلوط شدن آن، آب حرارت خود را از دست می دهد، علت در خرابی فلومتر و یا فلوسوئیچ پکیج است که باید این قطعه تعویض شود.

در مقالاتی تحت عنوان نحوه تست فلوسوئیچ پکیج و نحوه تعمیر و تعویض فلوسوئیچ پکیج تمام آنچه که در مورد عیب یابی و تعمیر این قطعه نیاز دارید را ذکر کرده ایم. برای مطالعه مقالات روی لینک مورد نظر خود بزنید.

  • شعله بلند پکیج تنظیم نیست.

دستگاه پکیج دو نوع شعله به نام های بلند و کوتاه دارد. اگر ارتفاع شعله بلند تنظیم نباشد، اولین علامت این است که آب سرد و گرم می شود.

با این توضیح که وقتی شعله بلند است، آب مصرفی با سرعت بالایی گرم می شود، اما زمانی که آب به دمای تنظیم شده بر روی دستگاه رسید، شعله خاموش شده و پس از چند ثانیه آب مجدداً سرد می شود.

بهترین راه حل رفع این مشکل در تنظیم مجدد ارتفاع شعله بلند پکیج از طریق شیر برقی گاز دستگاه است. در اکثر موارد با تنظیم شیر برقی گاز پکیج مشکل سرد و گرم شدن آب مصرفی حل می شود.

اگر پکیج شما روشن می شود، اما باز هم از آب گرم مصرفی محروم هستید، توضیحات آقای اشتیاقی در کلیپ زیر می تواند برای حل این مشکل به شما کمک کند.

 
  • رادیاتورها گرما ندارند.

مشکل رایج دیگری که در فصول سرد سال دردسرهای زیادی برای ما ایجاد می کند، سرد بودن رادیاتورهاست.

همانطور که در مطلب علت سرد بودن بدنه شوفاژ به طور مفصل توضیح دادیم، این معضل چند دلیل عمده دارد که بایستی مورد بررسی قرار بگیرند.:

  • پمپ پکیج خراب است.

پمپ سیرکولاتور پکیج وظیفه دارد آب را در داخل سیستم به گردش در بیاورد. بنابراین اگر این وسیله خراب شود آب گرم نمی تواند در بین رادیاتورها چرخش کرده و در نتیجه بدنه شوفاژها سرد می شوند.

چنانچه پمپ پکیج خراب باشد، اساسی ترین راه حل این است این قطعه را در پکیج تعویض کنیم.

  • مبدل رسوب گرفته است.

رسوب داشتن مبدل نه تنها در گرم نشدن آب مصرفی، بلکه در گرم نشدن رادیاتورها نیز تاثیر دارد.

چون وقتی مبدل رسوب دارد، به داخل سیکل حرارتی به خوبی گرم نمی شود و وقتی به رادیاتورها می رسد حرارت پایینی دارد. این مشکل نیز ب اسیدشویی مبدل پکیج قابل حل است.

  • شیر سه راهی خراب است.

شیر سه راهی یا شیر برقی قطعه ای است که جهت جریان آب در حالت زمستانه و یا تابستانه پکیج را تعیین می کند.

پس اگر این شیر خراب شود آب گرم به سمت رادیاتورها حرکت نمی کند. با تعویض شیر سه راهی این مشکل قابل حل است.

  • رادیاتورها هوا گرفته اند.

ساده ترین علتی که می توان برای سرد بودن بدنه رادیاتور در نظر گرفت این است که لوله های رادیاتور شوفاژ توسط حباب های هوا مسدود شده اند.

در این حالت به جای اینکه آب گرم در لوله ها جریان داشته باشد، هوا حرکت می کند. اگر رادیاتورها را هواگیری کنید به احتمال زیاد مشکل حل می شود.

  • رادیاتورها رسوب دارند.

وجود رسوب در هر قطعه از سیستم پکیج مضر است. چنانچه بعد از لمس رادیاتورها متوجه شدید که قسمت بالای رادیاتور گرم و قسمت پایین آن سرد است، به احتمال قوی رادیاتورها رسوب گرفته اند.

با اقدام به شستشوی رادیاتورها از طریق پاور فلاشینگ می توانید جرم و رسوبات انباشته شده در لوله های شوفاژ را تمیز کنید.

دلایل بیشتر علت گرم نشدن شوفاژ رادیاتور را در کلیپ زیر و از زبان آقای اشتیاقی بشنوید.

 

سرویس پکیج به چه صورت است؟

 

حالا به مهمترین اقدامی رسیدیم که می توانیم به منظور پیشگیری از ایجاد تمامی معضلات پکیج انجام دهیم.

سرویس پکیج همان اقدام مطمئن و اثر بخش است که اگر به درستی و قبل از آغاز فصل سرما انجام شود می تواند این تضمین را به ما بدهد که در سردترین هوای سال نیز پکیج در بهترین حالت ممکن خود کار می کند.

سرویس پکیج به دو صورت سرویس دوره ای و سرویس کامل قابل انجام است:

این دو مدل سرویس هر کدام روش متفاوت خود را داشته و با توجه به نیاز دستگاه یکی از آن ها انتخاب می شود.

  1. سرویس دوره ای پکیج

سرویس دوره ای ساده ترین شکل نگهداری از پکیج است که اغلب به صورت سالانه و پیش از شروع فصل سرما انجام می شود.

در طی سرویس دوره ای پکیج اقدامات زیر صورت می گیرد:

  • بازدید از دودکش پکیج
  • بررسی فشار گاز ورودی به دستگاه
  • چک کردن فشار پکیج
  • بررسی برق دستگاه
  • شارژ باد منبع انبساط
  • سرویس جرقه زن
  • کسب اطمینان از کارکرد صحیح پمپ
  • تنظیم حرارت پکیج در حالت زمستانه و تابستانه
  • تمیزکاری بدنه و ظاهر پکیج

به ساده بودن اقدامات صورت گرفته در زمان سرویس دوره ای پکیج نگاه نکنید، همین کارهای به ظاهر کوچک و بی اهمیت می توانند تا حد بسیار زیادی سلامت پکیج را بیمه کنند.

اگر مایل هستید بیشتر در خصوص انواع سرویس پکیج و اهمیت سرویس دوره ای بدانید، پیشنهاد می کنیم به توضیحات آقای اشتیاقی در کلیپ زیر گوش کنید.

 
  1. سرویس کامل پکیج

تصور کنید مدت زمان طولانی از خرید و نصب پکیج شما گذشته است اما در این مدت اصلاً دستگاه خود را سرویس نکرده اید و یا تعداد آن بسیار محدود بوده است.

علاوه بر این علامت هایی همچون آبریزی از واشرها و اورینگ ها و همچنین تولید سر و صدا در مبدل یا فن یا پمپ در پکیج مشاهده شده است.

در چنین شرایطی بهترین نوع سرویس که می تواند جان دوباره به دستگاه شما ببخشد، سرویس کامل پکیج است.

سرویس کامل پکیج

وقتی پکیج توسط سرویسکار مورد سرویس کامل قرار می گیرد، اغلب کارهای زیر انجام می شود:

  • تمامی قطعات پکیج به طور کامل باز می شود.
  • منبع انبساط کاملاً باز شده و پس از تمیزکاری به شارژ باد منبع اقدام می شود.
  • مجموعه دود پکیج یعنی فن و قطعات مرتبط با آن تمیزکاری و در صورت نیاز تعمیر می شوند.
  • دودکش پکیج مورد بازدید و اصلاح قرار می گیرد.
  • سنسورهای حرارتی آب مصرفی و گرمایش پکیج تعویض می شوند.
  • تمامی واشرها و اورینگ های پمپ پکیج و لوله ها تعویض می شوند.
  • محفظه احتراق شامل برنر، جرقه زن و میله یون تمیز شده و در صورت نیاز تعویض می شوند.
  • در صورت لزوم مبدل های اصلی و ثانویه و لوله های آب پکیج با اسید و جوهر نمک شستشو داده می شوند.
  • در نهایت فشار آب و گاز پکیج تنظیم شده و دستگاه مجدداً راه اندازی می شود.

در فیلم زیر می توانید به صورت تصویری نحوه اسیدشویی مبدل اصلی و ثانویه پکیج دیواری را مشاهده کنید.

 

فیلم سرویس کامل پکیج

 

از آنجا که سرویس کامل پکیج می تواند سهم زیادی در سلامت و بازدهی دستگاه داشته باشد، ما برای اطلاع دقیق تر شما از تمام آنچه که در زمان سرویس کامل پکیج انجام می شود، فیلم زیر را آماده کرده ایم.

 

سرویس و تعمیر پکیج در مشهد با چه قیمتی ارائه می شود؟

 

یکی از سوالات بسیار مهمی که برای شهروندان مشهدی پیش می آید این است که چقدر باید هزینه کنند تا پکیج آن ها سرویس و یا تعمیر شود؟

در جواب به این سوال باید گفت هزینه تعمیر و سرویس پکیج با توجه به عوامل مختلفی سنجیده می شود و سرویس و عیب یابی هر کدام از قطعات پکیج قیمت متفاوتی دارد.

برای اینکه کار شما را برای رسیدن به جواب این سوال راحت کنیم مقاله ای با عنوان هزینه سرویس و تعمیر پکیج چقدر می شود؟ آماده کرده ایم.

در آن مطلب به طور کامل و همراه با جزئیات هزینه سرویس، عیب یابی و تعمیر اجزای مختلف پکیج را بررسی کرده ایم. برای دسترسی می توانید لینک مقاله را لمس کنید.

 

چرا باید سرویس و تعمیر پکیج خود را به تاسیسات 24 ساعته در مشهد بسپاریم؟

در اینکه سرویس پکیج باید در زمان مقرر خود، یعنی قبل از فصل سرما انجام شود هیچ شکی نیست و تقریباً همه آن را قبول داریم.

شاید شما هم این تجربه سخت را داشته باشید که وسط زمستان خشک و آزاردهنده مشهد پکیج تان خراب شده و در به در به دنبال قطعه تعمیری دستگاه خود بوده اید.

اما اگر پکیج خود را پیش از ورود به فصل سرما سرویس کنید، دیگر با مشکلاتی همچون دشواری پیدا کردن قطعه تعمیری، تحمل سرما بدون آب گرم و رادیاتورهای سرد و از همه مهمتر پرداخت کلی هزینه برای تعمیر پکیج مواجه نخواهید شد.

در این بین مهم است که چه کسی سرویس و تعمیر پکیج شما را انجام می دهد. چون تمام سرویسکاران و تعمیرکاران پکیج در مشهد تخصص و تجربه کافی برای این کار را ندارند.

خوشبختانه از آنجا که مجموعه تاسیسات 24 ساعته در مشهد خدمات خود را در این شهر نیز ارائه می دهد، دیگر می توانید با خاطری آسوده سرویس و تعمیر پکیج خود را به این گروه حرفه ای بسپارید.

سرویس کار و تعمیرکار پکیج تاسیسات 24 ساعته در حال سرویس پکیج

در این مجموعه خدمت سرویس پکیج همراه با یک ماه ضمانت نامه معتبر به شما شهروندان مشهدی عرضه می شود.

پس اگر در این مدت دستگاه شما به مشکل خورد، تاسیسات 24 ساعته تعهد دارد تا به صورت رایگان پکیج شما را مجدد سرویس کند. همچنین تعمیر پکیج نیز با گارانتی همراه است.

هر چند تعمیرکاران و سرویسکاران پکیج در این مجموعه به قدری در کار خود با تجربه و حرفه ای هستند که بدون شک دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن سرویس و تعمیر می کنند.

از تمام این ها گذشته، تاسیسات 24 ساعته در تمام مناطق شهر بزرگ مشهد نیروی متخصص دارد و خدمات خود را به شکل سراسری ارائه می دهد.

جالب اینجاست که مارک پکیج شما هر چه که باشد، این مجموعه نیروی فنی متخصص برای تعمیر و سرویس دستگاه را در اختیار دارد.

با این حساب اگر پکیج ایرانی و یا خارجی شما خراب شده و یا نیاز به سرویس دروه ای یا کامل دارد، برای ثبت سفارش همین الان فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

منبع فارسی

منابع انگلیسی: منبع 1، منبع 2، منبع 3

 

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه