امروزه نصب آیفون های تصویری به عنوان یک نیاز برای ساختمان های یک طبقه تا برج های چندین طبقه تبدیل شده است.

چون اکثراً ترجیح می دهند برای حفظ امنیت ساختمان خود تصویر فرد پشت درب ساختمان را از طریق دوربین آیفون تشخیص داده و سپس برای ورود وی اجازه دهند.

اما مسئله ای که در این لحظه فکر افراد را به خود درگیر می کند، میزان هزینه ای است که باید بابت نصب آیفون تصویری پرداخت کنند. به همین دلیل ما در این مطلب می خواهیم در خصوص نحوه محاسبه هزینه نصب آیفون تصویری با شما صحبت کنیم. 

 

قیمت نصب آیفون تصویری یک طبقه

شاید در نگاه اول نصب آیفون تصویری برای یک ساختمان یک طبقه بسیار ساده به نظر برسد، چرا که آیفون های تصویری 1 الی 4 طبقه غالباً در زمان نصب هیچ نیازی به استفاده از سوئیچر مرکزی ندارند.

بنابراین فرد می تواند با کمک نقشه سیم کشی آیفون که به طور معمول در بسته بندی محصول درج شده است، خود برای نصب و سیم کشی آیفون تصویری اقدام کند.

در حالی که نصب و سیم کشی آیفون تصویری دردسرهای مخصوص خود را دارد و ممکن است به یک سری پیش زمینه ها نیاز داشته باشد.

به عنوان مثال این احتمال وجود دارد که سیم کشی توکار مخصوص آیفون تصویری در ساختمان شما اجرا نشده باشد. در این صورت حضور یک مجری برقکار و یا نصاب آیفون تصویری بسیار احساس می شود.

بر همین اساس اگر ساختمان به سیم کشی نیاز داشته باشد، با توجه به تعرفه سال 1402 مجری نصاب آیفون تصویری از مجموعه تاسیسات 24 ساعته به ازای هر متر سیم کشی اجرتی حدود 3 تا 7 هزار تومان دریافت می کند.

هزینه بعدی که باید به عنوان اجرت نصب آیفون تصویری پرداخت کنید، در خصوص هزینه نصب پنل خارجی و گوشی داخل ساختمان است.

در یک ساختمان یک طبقه طبیعتاً یک عدد گوشی یا مانیتور در داخل بنا قرار دارد، در مجموعه ما اجرت نصب گوشی آیفون تصویری در یک ساختمان یک طبقه در سال 1402 بین 65 تا 85 هزار تومان می باشد.

مبلغ بعدی که جزو هزینه های نصب آیفون تصویری محاسبه می شود، اجرت نصب پنل خارجی آیفون تصویری است.

لازم به ذکر است که برخی از مدل های آیفون تصویری همچون برند تابا، الکتروپیک و سیماران را می توانید با دو پنل خارجی نصب کنید.

یعنی اگر ساختمان شما دو درب خروجی دارد، شما می توانید در هر خروجی یک پنل تصویری نصب کرده و به همان یک مانیتور داخل واحد اتصال دهید.

در مجموعه تاسیسات 24 ساعته بر اساس تعرفه سال 1402 هزینه نصب هر عدد پنل آیفون تصویری در خارج از ساختمان در حدود 180 الی 220 هزار تومان می باشد.

دلیل اینکه هزینه نصب پنل خارجی آیفون تصویری تفاوت قیمت بیشتری به نسبت هزینه نصب مانیتور دارد، به مدل نصب دستگاه مربوط می شود.

چرا که برخی از برندهای آیفون تصویری مدل نصب متفاوتی نسبت به سایر مدل ها دارند و از طرفی ممکن است به سوئیچر نیاز داشته باشد یا خیر.

حال بیایید هزینه هایی که تا به اینجا گفتیم را با هم محاسبه کنیم تا بدانیم قیمت اجرت نصب آیفون تصویری در ساختمان یک طبقه حدوداً چقدر می شود؟

ما فرض را بر این می گیریم که شما قصد نصب تنها یک عدد پنل در خارج از ساختمان داشته و خانه شما به 10 متر سیم کشی مخصوص آیفون تصویری نیاز دارد.

علاوه بر این از آنجا که ساختمان ما یک طبقه است، پس در زمان نصب و سیم کشی آیفون تصویری به سوئیچر هم نیاز ندارد.

در این صورت نحوه محاسبه هزینه نصب آیفون تصوری به صورت زیر خواهد بود:

هزینه حدودی نصب آیفون تصویری یک طبقه= هزینه نصب یک عدد پنل در درب ساختمان + (هزینه هر متر سیم کشی × متراژ سیم کشی مورد نیاز) + هزینه نصب یک عدد گوشی یا مانیتور داخل واحد

180000+ (10× 7000) + 85000 = 335000 تومان

هزینه و دستمزد نصب آیفون تصویری 1

اجرت نصب آیفون تصویری دو طبقه

تا این قسمت هر چه از هزینه های نصب آیفون های تصویری گفتیم، به ساختمان های یک واحده یا یک طبقه مربوط می شد، که لازم است تا یک مانیتور و یک پنل خارجی در ساختمان نصب شود.

حال اگر ساختمان شما دو طبقه باشد، به همان میزان به سیم کشی آیفون تصویری با متراژ بالاتری نیاز دارید.

در این صورت هزینه ای که به شما افزوده می شود، یکی اضافه شدن متراژ سیم کشی آیفون تصویری و دیگری هزینه نصب گوشی یا مانیتور دوم است.

اگر تصور کنیم ساختمان دو طبقه شمالی به 20 متر سیم کشی آیفون تصویری نیاز دارد، هزینه نصب آیفون تصویری دو طبقه به صورت زیر محاسبه می شود:

هزینه حدودی اجرت نصب آیفون تصویری دو طبقه= هزینه نصب یک عدد پنل خارجی + (هزینه نصب گوشی × 2) + (هزینه هر متر سیم کشی × متراژ سیم کشی مورد نیاز)

180000 + (285000 ×) + (20 × 7000)= 490000 تومان

 

اجرت نصب آیفون تصویری سه طبقه

در صورتی که ساختمان مورد نظر ما سه طبقه بوده و نیاز به نصب و سیم کشی آیفون تصویری داشته باشد، هزینه ای که باید به مجری نصاب پرداخت کنید، کمی متفاوت می شود.

چرا که باید مقدار متراژ سیم کشی برای طبقه سوم را در نظر گرفته و از طرفی یک مانیتور داخل ساختمان نیز باید در طبقه شوم نصب شود.

بنابراین با فرض اینکه تا طبقه سوم ساختمان به 25 متر سیم نیاز داریم، هزینه نصب آیفون تصویری سه طبقه به شکل زیر قابل محاسبه است:

هزینه حدودی نصب آیفون تصویری سه طبقه=هزینه نصب یک عدد پنل خارجی + (هزینه نصب گوشی × 3) + (هزینه هر متر سیم کشی × متراژ سیم کشی مورد نیاز)

180000+ (3 85000 ×) + (25× 7000)= 610.000تومان

 

اجرت نصب آیفون تصویری چهار طبقه

آیفون تصویری قابل نصب در یک ساختمان چهار طبقه باز هم به سوئیچر نیازی ندارد. بنابراین تنها مواردی که بر روی قیمت نصب این وسیله تاثیر می گذارند، افزایش طول سیم کشی به همراه اضافه شدن گوشی داخل ساختمان است.

بیایید فرض کنیم سیم کشی آیفون از قبل در این ساختمان انجام نشده و از قسمت درب ساختمان تا آخرین طبقه، یعنی طبقه چهارم به 30 متر سیم کشی نیاز داریم.

از طرفی چون ساختمان چهار طبقه است، به 4 عدد گوشی یا مانیتور داخل واحد نیز در کل ساختمان احتیاج داریم.

در این حالت هزینه حدودی اجرت نصب آیفون تصویری چهار طبقه به صورت زیر حساب می شود:

هزینه نصب یک عدد پنل خارجی + (هزینه نصب گوشی ×4) + (هزینه هر متر سیم کشی × متراژ سیم کشی مورد نیاز)

180000+ (485000 ×) + (30× 7000)= 730000 تومان

 

قیمت نصب آیفون تصویری با پنل کدینگ

برخی از برندها همچون آیفون تصویری سیماران و آیفون تصویری تابا این قابلیت را دارند که برای نصب در ساختمان های چندین واحده با پنل کدینگ نصب شوند.

برای اینکه پنل کدینگ را در آیفون تصویری نصب و سیم کشی کنیم، لازمه آن نصب قطعه ای به نام دکودر است، که هزینه نصب آن ها بر روی اجرت نصب کلی آیفون تصویری تاثیر می گذارد.

توجه داشته باشید که تعداد دکودرها در برندهای مختلف آیفون تصویری متفاوت است، در برخی از برندها هر 4 واحد یک عدد دکودر نیاز دارند، در حالی که در یک سری دیگر از برندها هر 8 واحد یک دکودر نصب می شود.

بنابراین قیمت نصب آیفون تصویری با پنل کدینگ کاملاً به تعداد واحدها و برند دستگاه وابسته است و به طور قطع نمی توان قیمت یکسانی برای نصب تمام پنل های کدینگ در نظر گرفت.

حال از این توضیحات که بگذریم، اگر پنل آیفون تصویری شما از نوع کدینگ باشد، به تعدادی دکودر نیاز دارید که هزینه نصب هر عدد دکودر در مجموعه تاسیسات 24 ساعته در حدود 20 الی 35 تومان می شود.

به عنوان مثال فرض کنید ساختمان شما 20 واحده است که سیم کشی آیفون تصویری در آن انجام شده، اما پنل از نوع کدینگ است و هر 4 واحد به یک عدد دکودر نیاز دارد.

در چنین ساختمانی هزینه نصب آیفون تصویری با پنل کدینگ به صورت زیر محاسبه می شود:

هزینه حدودی اجرت نصب آیفون تصویری با پنل کدینگ= (تعداد واحدها × هزینه نصب مانیتور) + (تعداد دکودرها + هزینه نصب هر دکودر) + (هزینه نصب پنل خارجی)

(20 × 85000) + (5 × 35000) + 220000= 2095000 تومان

هزینه و دستمزد نصب آیفون تصویری 2

هزینه اجرت نصب دوربین مدار بسته بر روی آیفون تصویری

قابلیت های مختلفی بر روی آیفون های تصویری در برندهای گوناگون وجود دارد، که یکی از آن ها امکان نصب دوربین بر روی آیفون تصویری است.

شما این امکان را در آیفون های تصویری الکتروپیک مشاهده می کنید که برخی از مدل های آن می توانند به 2 الی 4 عدد دوربین مدار بسته وصل شوند.

در صورتی که بخواهید آیفون تصویری خود را به دوربین مدار بسته اتصال دهید، باید هزینه اجرت نصب دوربین را به صورت جداگانه از هزینه نصب آیفون تصویری محاسبه کنید.

در زمان اضافه کردن دوربین مدار بسته به آیفون تصویری دو حالت وجود دارد، یا دوربین آماده نصب است یا اینکه دوربین نیاز به سیم کشی دارد.

در صورتی که سیم کشی های مخصوص دوربین از قبل انجام شده باشد، هزینه اجرت نصب دوربین توسط مجریان ما در حدود 150 هزار تومان می باشد.

اما اگر دوربین آماده نصب نیست، باید اجرت جداگانه بابت سیم کشی دوربین پرداخت کنید که هزینه آن پس از مراجعه حضوری مجری نصاب در محل قابل محاسبه است.

 

جدول لیست هزینه اجرت نصب آیفون تصویری

برای اینکه بتوانید محاسبه هزینه نصب آیفون تصویری را به صورت دقیق تر انجام دهید، در قسمت زیر اجرت نصب قسمت های مختلف آیفون تصویری در مجموعه تاسیسات 24 ساعته را برای شما آورده ایم.

نوع خدمات

اجرت تقریبی

نصب هر عدد پنل در خارج از ساختمان

180 الی 220 هزار تومان

نصب هر عدد گوشی یا مانیتور داخل واحد

65 الی 85 هزار تومان

سیم کشی آیفون تصویری

متری 3 الی 7 هزار تومان

نصب دکودر برای پنل کدینگ

هر عدد 20 الی 35 هزار تومان

نصب دوربین مدار بسته سیم کشی شده

150 هزار تومان

جدول هزینه نصب آیفون تصویری در مجموعه تاسیسات 24 ساعته

 

عوامل موثر بر هزینه نصب آیفون تصویری

شاید با توجه به آنچه که تا این قسمت توضیح دادیم تا حدودی متوجه شدید که هزینه نصب آیفون های تصویری وابسته به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی جزئی تر هر مورد بپردازیم:

  • تعداد طبقات ساختمان

اولین و واضح ترین عاملی که می تواند بر روی هزینه نهایی اجرت نصب آیفون تصویری تاثیرگذار باشد، تعداد طبقات ساختمان است.

چون هر چه تعداد طبقات یا واحدهای ساختمانی بیشتر می شود، به همان میزان به متراژ سیم کشی، تعداد گوشی های مانیتور داخل واحد و تعداد دکودرها و یا سوئیچرهای خارجی افزوده می شود.

  • فاصله پنل داخلی تا پنل خارجی

عامل مهم بعدی که می خواهیم از آن یاد کنیم فاصله پنل داخلی تا پنل خارجی یا درب ساختمان است. این فاکتور از آن جهت مهم است که به طور مستقیم به متراژ سیم کشی آیفون تصویری تاثیر می گذارد.

مخصوصاً اگر سیم کشی آیفون را به صورت توکار اجرا کنیم، متراژ لوله برق و هزینه نصب و اجرای سیم کشی نیز بیشتر هم می شود.

  • ساختمان نیاز به سیم کشی دارد یا خیر؟

گاهی در برخی از پروژه ها مشاهده شده که ساختمان به سیم کشی آیفون صوتی مجهز است، در حالی که برای نصب آیفون تصویری باید سیم کشی مخصوص صورت بگیرد.

لازم به ذکر است که در سیم کشی و نصب آیفون های صوتی عموماً از سیم هایی با تعداد زوج پایین تر و بدون فویل استفاده می شود.

در حالی که برای سیم کشی آیفون های صوتی نه تنها به سیم با تعداد زوج بالاتر نیاز است، بلکه به منظور حفظ کیفیت تصویر و صوت دریافتی توصیه می شود تنها از کابل های فویل دار مسی استفاده شود.

بنابراین اگر در ساختمانی سیم کشی مخصوص آیفون های صوتی بوده، باید سیم کشی را مجدداً برای آیفون تصویری انجام دهند.

به همین دلیل نصابان آیفون اغلب توصیه می کنند که حتی اگر قصد نصب و سیم کشی آیفون صوتی را دارید، اولاً تعدادی زوج رزو در سیم کشی در نظر بگیرید و دوماً از سیم مسی فویل دار استفاده کنید.

  • شمالی یا جنوبی بودن ساختمان

موضوع شمالی یا جنوبی بودن ساختمان هم عامل مهم دیگری است که باز هم می تواند به دلیل تغییر در متراژ سیم کشی مورد نیاز در اجرت نهایی نصب آیفون تاثیرگذار باشد.

شما تصور کنید در یک ساختمان جنوبی فاصله بین پنل خارجی تا مانیتور داخل واحد بسیار کمتر از یک ساختمان شمالی است که فضایی مثل حیاط فاصله زیادی بین دو پنل داخلی و خارجی ایجاد کرده است.

همین عامل به تنهایی کافیست که بگوییم هزینه اجرت نصب آیفون تصویری در یک ساختمان شمالی بیش از یک ساختمان جنوبی با همان تعداد طبقات است.

هزینه و دستمزد نصب آیفون تصویری 3

  • نوع برند

در توضیحات قبلی به صورت مختصر اشاره کردیم که به طور کلی طریقه سیم کش تمام آیفون های صوتی یکسان نیست.

به عنوان مثال نحوه نصب و سیم کشی آیفون تصویری تکنما از نحوه نصب و سیم کشی آیفون تصویری الکتروپیک متفاوت است.

چرا که در هر کدام از این برندها سیم ها به شیوه خاص خود به پنل آیفون وصل می شوند و گاهاً در تعداد سوئیچرها و دکودرهای مورد نیاز با هم فرق می کنند.

 

هزینه نصب آیفون تصویری در مشهد

اکثر ساختمان هایی که در شهر مشهد ساخته می شوند مجهز به آیفون تصویری هستند، به همین دلیل نیاز به کمک گرفتن از مجری متخصص برای نصب آیفون تصویری در این شهر کاملاً احساس می شود.

خوشبختانه مجموعه تاسیسات 24 ساعته در شهر مشهد نیز خدمات می دهد، بنابراین شما ساکنین مشهدی می توانید با توجه به تعرفه های گفته شده در این متن سفارش خود را ثبت کرده و از خدمات همراه با گارانتی این مجموعه برخوردار شوید.

 

هزینه نصب آیفون تصویری در شیراز

فرقی نمی کند که شما ساکن تهران باشید یا شیراز، در هر صورت می توانید از تخصص تکنسین های مجموعه تاسیسات 24 ساعته در شیراز بهره مند شوید تا آیفون تصویری شما با بالاترین سطح از کیفیت نصب و راه اندازی شود.

در محاسبه هزینه نصب آیفون تصویری در شیراز تمام موارد گفته شده از جمله، تعداد طبقات ساختمان، فاصله پنل داخلی تا بیرونی، نیاز یا عدم نیاز ساختمان به سیم کشی، شمالی یا جنوبی بودن ساختمان و نوع برند آیفون موثر هستند، بنابراین قیمت تمام شده نصب آیفون تصویری برای شما شهروندان شیرازی همانند هزینه هایی است که در این مطلب عنوان شد.

 

هزینه نصب آیفون تصویری در کرج

مزایای استفاده از آیفون تصویری در قبال آیفون صوتی اکثر ساکنین از جمله شهروندان کرج را نیز به استفاده از آیفون تصویری ترغیب کرده است. به همین دلیل مجموعه ما علاوه بر شهرهای اعلام شده در شهر کرج نیز خدمت نصب آیفون تصویری را با همین قیمت گفته شده در این مطلب انجام می دهد.

اما همانطور که گفتیم در زمان محاسبه هزینه نصب آیفون تصویری باید به پارامترهای مختلفی از جمله تعداد طبقات، متراژ سیم کشی، برند آیفون، شمالی یا جنوبی بودن ساختمان و غیره دقت کرد. به همین دلیل از شما همراهان ساکن کرج دعوت می کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق نصب آیفون تصویری در ساختمان خود سفارش خود را ثبت کنید.

 

نمونه پروژه های نصب آیفون تصویری انجام شده توسط تکنسین های ما 

کلیپ زیر یکی از ده ها پروژه انجام شده توسط متخصصین این مجموعه است. در این پروژه متخصصین این مجموعه به نصب آیفون تصویری در یک ساختمان یک طبقه اقدام کرده اند که جزئیات آن را در کلیپ زیر مشاهده می کنید. 

 نمونه پروژه دوم در مقیاس بزرگ تر انجام شده است. نصب آیفون تصویری در یک ساختمان 50 واحدی در 5 طبقه که شامل دو بلوک 25 واحدی می شود. در این پروژه کل سیم کشی های آیفون به صورت روکار و همراه با داکت کشی از پنل بیرونی به داخل واحدها انجام شده است. پیشنهاد می کنیم کلیپ زیر را تماشا کنید تا بیشتر با روند اجرایی این پروژه بزرگ آشنا شوید.

کلیپ رضایت مندی مشتریان 

علاوه بر نمونه کارهای متعدد انجام شده توسط این تیم حرفه ای، توجه شما را به نظرات مشتریان تاسیسات 24 ساعته جلب می کنیم که از تجربه خود در استفاده از خدمات این مجموعه گفته اند. نفر اول جناب آقای محمدزاده مدیرعامل شرکت تارادیس بناسازند هستند که صحبت های ایشان را در کلیپ زیر مشاهده می کنید.

 همچنین جناب آقای شیری فعال در عرصه تولید پوشاک، در کلیپ زیر از تجربه خود در استفاده از خدمات همکاران ما صحبت کرده اند که توجه شما را به شنیدن نظرات ایشان جلب می کنیم.

 

دلایل انتخاب تاسیسات 24 ساعته برای نصب آیفون تصویری:

- مهارت تکنسین‌ها: تکنسین‌های برقکار ما در نصب انواع برندهای آیفون تصویری دارای تخصص و مهارت بالایی هستند.

- گارانتی خدمات: نصب و سیم‌کشی آیفون تصویری ما با گارانتی ارائه می‌شود و در صورت بروز مشکل، خدمات رفع عیب را به صورت رایگان ارائه می‌دهیم.

- کیفیت برتر: تکنسین‌های ما تضمین می‌کنند که آیفون تصویری و صوتی شما با بالاترین کیفیت نصب و سیم‌کشی شود.

- خدمات همه‌روزه: تیم ما حتی در روزهای تعطیل، برای نصب آیفون شما آماده خدمت‌رسانی است.

 

چگونگی ارائه خدمات تاسیسات 24 ساعته:

- مرحله 1 - ثبت درخواست: با تماس یا فرم آنلاین، درخواست خود را ثبت کنید.

- مرحله 2 - هماهنگی: تکنسین ما ظرف 2 ساعت با شما تماس گرفته و برای بازدید هماهنگی می‌کند.

- مرحله 3 - تعیین هزینه: پس از بازدید و محاسبه نیازهای سیم‌کشی، هزینه نصب و سیم‌کشی آیفون اعلام می‌شود.

- مرحله 4 - اجرای کار: با تأیید قیمت، نصب آیفون آغاز و طبق زمان بندی اعلام شده به اتمام می‌رسد.

- مرحله 5 - تسویه: پس از تست و تأیید عملکرد آیفون، از جمله چک کردن پنل دم درب و گوشی های داخل واحدها، تسویه حساب انجام می شود.

 

خدمات پس از فروش:

- پشتیبانی مداوم: تیم پشتیبانی ما پس از تحویل پروژه، به دنبال رفع هرگونه ایراد احتمالی است.

- رفع مشکلات: در صورت بروز مشکل، کارشناسان ما به صورت رایگان و با تعهد کامل مسئله را حل می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که خدمات پشتیبانی و گارانتی کیفیت به بهترین شکل ارائه می‌شوند.

 

جمع بندی:

ما در این مطلب تلاش کردیم تا هزینه ای که باید بابت نصب هر کدام از قسمت های آیفون تصویری پرداخت کنید را برای شما محاسبه کنیم.

اما در این بخش توجه به چند نکته ضروری است، اول اینکه تمام قیمت هایی که اعلام کردیم به صورت تقریبی هستند، یعنی قیمت نهایی تنها پس از مراجعه حضوری مجری نصاب مجموعه امکان پذیر است.

دوم اینکه ما هزینه ایاب و ذهاب را در قیمت هایی که گفتیم محاسبه نکردیم، به این دلیل که مجموعه تاسیسات 24 ساعته هیچ هزینه ای بابت رفت و آمد مجری از مشتریان خود درخواست نمی کند.

نکته سوم در خصوص زمان اعلام این هزینه هاست، همانطور که بارها در طول متن اشاره کردیم، این قیمت ها بر اساس تعرفه سال 1402 است. بنابراین برای سال های بعدی قیمت ها به روزرسانی می شوند.

و آخرین نکته اینکه هزینه مربوط به لوازم مورد نیاز برای نصب و سیم کشی آیفون تصویری همچون کابل آیفون، دکودر و غیره همگی بر عهده مشتری است و از هزینه اجرت مجری جدا می باشد.

مورد بسیار مهم در نصب آیفون تصویری این است که باید توسط یک فرد متخصص و باتجربه انجام شود. خوشبختانه نفرات متخصص زیادی در مجموعه تاسیسات 24 ساعته مشغول به فعالیت هستند که می توانند آیفون تصویری شما را با بالاترین سطح از کیفیت نصب و راه اندازی کنند.

 در نهایت اینکه اگر شما هم برای نصب و سیم کشی آیفون تصویری خود به دنبال یک مجموعه تاسیسات مطمئن می گردید که خدمات خود را همراه با گارانتی تضمین کیفیت به شما ارائه می دهد، می توانید همین الان با شماره های داخل سایت تماس گرفته و یا فرم درخواست سرویسکار متخصص را ارسال کنید.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

اشتراک گذاری این صفحه