تنظیم ارتفاع مناسب شعله پکیج یکی از مهمترین موضوعاتی است که در زمان سرویس و تعمیر پکیج اهمیت زیادی دارد. چون اگر ارتفاع شعله بیش از حد استاندارد آن باشد، آسیب زیادی به مبدل وارد می کند. از طرفی کوتاه بودن بیش از حد ارتفاع شعله باعث خاموش شدن پکیج می شود.

راه حل این معضل در تنظیم ارتفاع مناسب شعله پکیج دیواری است که در این مطلب قصد داریم به صورت جامع روش این کار را برای شما توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید تا نحوه تنظیم شعله بلند و شعله کوتاه پکیج را یاد بگیرید.

شیر گازی پکیج چیست؟

برای پیشبرد کارایی پکیج زمینی و دیواری از قطعات مختلفی در این وسیله استفاده شده که یکی از مهمترین آن ها شیر گازی پکیج است. این شیر درست در زیر محفظه احتراق پکیج دیواری جای گرفته است که وظیفه قطع و وصل کردن جریان گاز را به عهده دارد.

روش کار شیر گاز پکیج به این صورت است که موقع روشن شدن پکیج، برد دستگاه برق مورد نیاز را به نوک بوبین های شیر گازی می فرستند و به این ترتیب شیر باز شده و جریان گاز در محفظه احتراق برقرار می شود. در این مرحله جرقه زن عمل کرده و در نهایت شعله در پکیج تشکیل می شود.

شیر گاز در پکیج با برق 220 ولت کار می کند و اغلب از جنس آلومینیوم ساخته شده است. این شیر خود شامل دو شیر برقی است که با کمک آن ها میزان ارتفاع شعله در پکیج را تنظیم می کند. در پکیج های ایران رادیاتور و بوتان از شیر گاز 848 sit و شیر گاز tim استفاده می شود.

در شیر گاز پکیج از 3 عدد بوبین استفاده شده که یکی از آن ها به وسیله برق 12 ولت و دو بوبین دیگر به وسیله جریان 220 ولت کار می کنند. قطع و وصل جریان گاز ورودی به پکیج از طریق بوبین های 220 ولت شیر گازی انجام می شود و با کمک بوبین 12 ولت یا تغذیه کننده از جریان برق DC می توان ارتفاع شعله را تنظیم کرد.

پس به صورت خلاصه می توان شیر گاز پکیج را اینطور معرفی کرد که این قطعه تنظیم کننده قطع و وصل جریان گاز در پکیج است و از طرفی برای تنظیم شعله در پکیج باید به سراغ شیر گازی برویم تا با کمک این قطعه ماژوله کردن شعله در پکیج را به انجام برسانیم. منظور از ماژوله کردن شعله همان تنظیم کوتاهی و بلندی شعله است.

علاوه بر این ها شیر گازی به دلیل کنترل جریان گاز به پکیج می تواند در صورت هر گونه خطا با قطع کردن جریان گاز مشعل را خاموش کند و به این ترتیب ایمنی پکیج را نیز تضمین می کند.

توجه داشته باشید که تعمیر شیر گازی پکیج تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست، چرا که قطعات آن توسط شرکت سازنده مهر و موم شده اند. تنها اقدامی که می توان برای رفع عیب شیر گازی پکیج انجام داد، یکی تعویض بوبین های شیر گازی و دیگری ماژوله کردن شعله پکیج با استفاده از بوبین 12 ولت این قطعه است.

راهنمای_آموزش_تنظیم_شعله_پکیج-_1.jpg

عکس شیر گاز پکیج

 

روش تست شیر گاز پکیج

پیش از آنکه به سراغ نحوه تنظیم شعله پکیج با کمک شیر گاز برویم، باید از سالم بودن شیر گاز مطمئن شویم. در حالت کلی اگر شیر گازی پکیج سالم باشد، در زمان جرقه زدن شعله نیز تشکیل می شود. با این حال مشاهده شده که با وجود سالم بودن شیر گاز در موقع جرقه زدن شعله تشکیل نمی شود. البته در این مواقع احتمالاً برد پکیج خراب است که نیاز به عیب یابی و تعویض دارد.

اما پیش از اینکه به تعمیر برد پکیج بپردازیم، باید از رسیدن برق به شیر گازی مطمئن شویم. برای این منظور لازم است تا شیر گازی را مورد تست قرار دهیم.

تست شیر گازی پکیج از 3 طریق زیر امکان پذیر است که هر روش را با هم بررسی می کنیم:

  1. تست مدار الکترونیکی

برای تست مدار الکترونیکی شیر گازی پکیج به یک مولتی متر نیاز داریم. با کمک این وسیله می توانیم سیم پیچ شیر گازی و بوبین های آن را مورد تست قرار دهیم.

بر روی شیر گاز پکیج 4 عدد پایه وجود دارد که یکی از آن ها به نام پایه ارت یا اتصال به بدنه مشخص است. برای چک کردن اتصالی بین سیم پیچ شیر گازی و بدنه شیر باید مولتی متر را در حالت بیزر یا بوق ممتد قرار داده و یکی از پایه های مولتی متر را بر روی پایه اتصال به بدنه و پایه دیگر را به ترتیب بر روی دیگر پایه های سیم پیچ قرار می دهیم. اگر در زمان اتصال صدای بوق ممتد از مولتی متر شنیده شد به این معنی است که سیم پیچ با بدنه شیر دچار اتصالی شده و در نتیجه کل شیر گازی را باید با نمونه جدید تعویض کرد.

برای مرحله دوم تست بوبین شیر گازی باید پایه های سیم پیچ شیر را اهم گیری کنیم. در حالت عادی اهم بین پایه های سیم پیچ سالم باید به مقدار کیلو اهم باشد. پس مولتی متر را در حالت اهم گیری قرار داده و پایه های سیم پیچ را دو به دو تست می کنیم. به عنوان مثال پایه های 3 و 4، پایه های 1 و 3، پایه های 1 و 4 و... را اهم گیری می کنیم. اگر پایه ها سالم باشند، بر روی مولتی متر مقدار کیلو اهم نشان داده می شود.

برای انجام تست بر روی شیر گازی پکیج یک روش دیگر نیز به نام تست مغناطیسی وجود دارد، به این صورت که شیر گازی باید بر روی پکیج وصل بوده و پکیج در حالت آماده به کار باشد، یعنی جرقه زن فعال باشد.

در این مرحله برای انجام تست بوبین را از روی شیر گاز جدا کرده و با کمک یک پیچ گوشتی مغناطیسی بوبین ها را تست کنید. اگر بوبین سالم باشد، باید بعد از اتصال پیچ گوشتی حالت مغناطیس یا جذب شوندگی پیدا کند. در غیر این صورت بوبین شیر گازی خراب است و نیاز به تعویض دارد.

  1. تست مدار مکانیکی

حال به سراغ روش دوم تست شیر گازی پکیج می رویم که به نام تست مدار مکانیکی شناخته می شود. طی این روش ابتدا باید سیم فاز را به صورت موازی به بالاترین و پایین تریم پایه سیم پیچ بوبین متصل کنید. اما قبل از آن مطمئن شوید که جریان برق به شیر گازی قطع است.

سپس سیم نول را به پایه پایینی وصل کرده و برق را وصل می کنیم. بعد از آن به قسمت ورودی گاز بر روی شیر فوت می کنیم. چنانچه شعله به درستی تنظیم شده باشد و هیچ گونه انسدادی در مسیر خروج گاز وجود نداشته باشد، باید گاز از قسمت خروجی خارج شود.  

  1. تست مدولار

در روش آخر که به نام تست مدولار مشهور است می توان شیر گازی پکیج را در زمان کار کردن دستگاه و همزمان با اتصال به برق انجام داد. برای اجرایی کردن تست مدولار باید برق ورودی را به مدولار شیر را کم و زیاد نمود و به این ترتیب نحوه پاسخگویی شیر را به این تغییر جریان سنجید. اگر می خواهید از هزینه تعمیر پکیج مطلع شوید، کافیست لینک مقاله را لمس کنید.

راهنمای_آموزش_تنظیم_شعله_پکیج-_2.jpg

محل قرارگیری شیر گاز در پکیج

نحوه تنظیم شعله پکیج

در بخش قبلی با روش های تست سلامتی شیر گازی پکیج آشنا شدید، حال در این مرحله می توانید در صورت سالم بودن شیر گازی شعله پکیج را تنظیم کنید. 

کوتاه یا بلند بودن ارتفاع شعله در پکیج هر دو باعث اختلال در عملکرد پکیج می شوند. اما شما می توانید با توجه به کدهای خطای دستگاه از این مشکل مطلع شده و پیش از وارد شدن آسیب های جدی به مبدل و دیگر اجزای پکیج آن را حل کنید.

یکی از بهترین نشانه ها توجه به کد خطای پکیج است، اگر ارتفاع شعله در پکیج بیشتر از حد مجاز باشد، ارور دمای بیش از حد مبدل بر روی دستگاه نمایان می شود و در صورت کمتر بودن ارتفاع شعله از مقدار استاندارد آن، مشاهده می کنید که بعد از بستن قاب پکیج کد خطای عدم تشکیل شعله بر روی پنل این وسیله ظاهر می شود.

چنانچه با هر گونه کد خطا مبنی بر عدم تنظیم نبودن ارتفاع شعله در پکیج مواجه شدید، می توانید بر اساس روشی که در ادامه می گوییم شعله بلند و شعله کوتاه پکیج را تنظیم کنید. قبل از هر چیز به خاطر داشته باشید که اولین شرط مهم در زمان تنظیم شعله بلند و کوتاه پکیج این است که حتماً باید دستگاه در حالت تابستانه روشن باشد، چون در این حالت شعله بلند و شعله کوتاه را به صورت مجزا خواهید داشت.

 با توجه به این پیش شرط مهم به سراغ آموزش نحوه تنظیم شعله پکیج می رویم:

  • تنظیم شعله کوتاه

در زمان تنظیم شعله پکیج دسته دمای دستگاه را بر روی حالت ماکزیموم قرار می دهیم. سپس یکی از شیرآلات آب گرم مصرفی ساختمان را باز می کنیم تا شعله در دستگاه تشکیل شود. همزمان با باز کردن شیر آب جرقه زن فعال شده و شعله در حالت ماکزیموم در محفظه احتراق تشکیل می شود.

شعله کوتاه پکیج در حالت زمستانه وجود دارد. یعنی وقتی پکیج را در حالت زمستانه تنظیم می کنید، ابتدا دستگاه در شعله ماکزیموم یا بلند روشن شده و سپس در حالت شعله کوتاه یا مینیموم تنظیم می شود. از آنجا که شعله کوتاه پیش نیاز شعله بلند است، ابتدا به سراغ تنظیم شعله کوتاه یا مینیموم پکیج می رویم.

برای این منظور پکیج را در حالت تابستانه تنظیم کرده، شیلنگ ماژوله را از دستگاه جدا می کنیم و یکی از فیش های شیر ماژوله را می کشیم. توجه داشته باشید که دو طرف شیر ماژوله یا بوبین ماژوله برق 24 DC وجود دارد، به همین دلیل اتصال سر فیش ماژوله به بدنه پکیج یا اتصال دو سر فیش ماژوله به یکدیگر باعث جرقه زدن و سوختن برد پکیج می شود.

حال برای تنظیم شعله کوتاه پکیج نیاز به یک پیچ گوشتی و آچار داریم. بر روی شیر گازی یک مهره برنجی وجود دارد. با کمک آچار مهره را نگه داشته و پیچ داخل مهره برنجی را با استفاده از پیچ گوشتی می چرخانیم. با چرخاندن آرام پیچ گوشتی به سمت بالا و پایین شعله کوتاه را تنظیم می کنیم.

اگر پیچ را به سمت عقربه های ساعت بچرخانیم ارتفاع شعله کوتاه زیاد شده و چرخاندن پیچ بر خلاف عقربه های ساعت ارتفاع شعله کوتاه را کم می کند. ارتفاع استاندارد شعله کوتاه در پکیج به اندازه یک سوم ارتفاع محفظه احتراق است. بنابراین پیچ ماژوله را به سمتی می چرخانیم که ارتفاع آن به مقدار یک سوم ارتفاع محفظه احتراق تنظیم شود.

توجه داشته باشید پیچ شیر ماژوله نباید بیشتر از نیم دور چرخانده شود، در غیر این صورت پیچ از حالت تنظیم استاندارد خارج شده و تنظیم مجدد آن بسیار ساخت و حتی غیرممکن است.

  • تنظیم شعله بلند

برای تنظیم شعله بلند پکیج باید یکی از شیرهای آب گرم مصرفی در ساختمان را باز کنیم. در این حالت شعله پکیج در بلندترین حالت خود روشن می شود. اگر ارتفاع شعله بلند بیشتر از دو سوم ارتفاع محفظه احتراق باشد، یعنی شعله بلند نیاز به تنظیم دارد.

برای اینکه شعله بلند را تنظیم کنیم، کافیست این بار پیچ  شیر ماژوله را با پیچ گوشتی ثابت نگه داشته و مهره برنجی را با آچار شل و سفت کنیم. اگر مهره برنجی را به جهت عقربه های ساعت بچرخانیم ارتفاع شعله بلند بیشتر می شود و چرخاندن مهره برنجی در جهت خلاف عقربه های ساعت ارتفاع شعله را کم تر می کند.

با این حال به خاطر داشته باشید که در حالت استاندارد ارتفاع شعله بلند پکیج باید به اندازه دو سوم ارتفاع محفظه احتراق باشد. اگر ساختمان شما مجهز به موتورخانه است، مطالعه مقاله تعمیر و نگهداری موتورخانه خالی از لطف نیست.

 

تنظیم شیر گاز پکیج ایران رادیاتور

نوع شیر گاز مورد استفاده در پکیج ایران رادیاتور نیز همانند مدل بررسی شده در قسمت قبل است. بنابراین شما می توانید برای تنظیم شیر گاز پکیج ایران رایاتور طبق روشی که گفتیم عمل کرده و شعله بلند و کوتاه پکیج ایران رادیاتور را تنظیم کنید.

با این حال توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات تخصصی تر و جامع تر به مطلب نحوه تست، تنظیم و تعمیر پکیج ایران رادیاتور مراجعه کنید. همچینن مطالعه مطلب تعمیر پکیج ایران رادیاتور می تواند برای تکمیل این مبحث مفید باشد.

 

اجزای شیر گاز پکیج چگالشی

همانطور که می دانید انواع مختلفی از پکیج در بازار وجود دارند که از آن جمله می توان به پکیج های تک مبدل، پکیج های دو مبدل و پکیج های چگالشی اشاره کرد. در داخل پکیج های چگالشی نیز از شیر گاز برقی استفاده شده است که در ادامه به معرفی مهمترین اجزای آن می پردازیم:

  • شیر گاز برقی در پکیج

کنترل جریان گاز در شیر گاز برقی به واسطه نیروی الکترومغناطیسی است که توسط یک آهنربای مغناطیسی ایجاد می شود. به این صورت که وقتی جریان برق از برد به شیر گاز برقی می رسد، سبب باز شدن شیر و در نتیجه جریان یافتن گاز در محفظه احتراق می شود، اما زمانی که به فرمان برد شعله باید خاموش شود، جریان برق به بوبین شیر گاز برقی نرسیده و جریان گاز قطع می شود.

  • بوبین های قطع و وصل جریان گاز

همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم، بوبین ها قسمتی از شیر گاز برقی یا الکترومغناطیسی هستند که نقش آن ها قطع و وصل کردن جریان سیال گاز است.

وقتی جریان برق به بوبین شیر گاز برقی وصل می شود، شیر به یک آهنربا تبدیل خواهد شد که با حرکت تیغه مرکزی آن جریان قطع یا وصل می گردد.

  • ونتوری شیر گاز پکیج

به طور کلی لوله های ونتوری دارای دو بخش همگرا و واگرا هستند که با ایجاد مانع باعث بروز اختلاف فشار در سیال گاز می شوند و از این طریق به تغییر فشار جریان گاز در شیر گاز پکیج کمک می کنند.

 

تنظیم شیر گازی پکیج برای حداکثر توان

همانطور که در تصویر زیر می بینید، شیر گازی پکیج این قابلیت را دارد تا بر روی حداکثر و حداقل توان خود تنظیم شود. به همین دلیل در این قسمت قصد داریم روش تنظیم شیر گازی پکیج برای حداکثر توان را توضیح داده و در بخش بعدی در خصوص طریقه تنظیم شیر گازی پکیج برای حداقل توان صحبت خواهیم کرد.

راهنمای_آموزش_تنظیم_شعله_پکیج-_3.png

برای تنظیم شیر گازی پکیج بر روی حداکثر توان بر اساس مراحل زیر اقدام کنید:

  1. بر اساس تصویر زیر پیچ شماره 2 یا پیچ حداکثر فشار گاز پکیج را باز کنید.
  2. شیلنگ فشار سنج را به محل اندازه گیری فشار گاز ورودی به شیر گاز یا ورودی شماره 1 وصل کنید.
  3. لوله هوا را از شیر گازی جدا کنید.
  4. یکی از شیرهای آب گرم ساختمان را باز کنید تا پکیج در حداکثر توان خود استارت بزند.
  5. در این مرحله مقدار حداکثر فشار گازی پکیج با توجه به نوع گاز دستگاه مشخص می شود. با این حال توجه داشته باشید که حداقل فشار گاز باید 2.5 بار باشد تا فشار حداکثر گاز روی 9 بار تنظیم شود، در این صورت پکیج به صورت افنجاری روشن نخواهد شد.
  6. در نهایت که فشار گاز به حداکثر مقدار خود رسید، پیچ شماره 2 را سفت کرده و شیلنگ هوا را مجدد در محل خود نصب کنید.

راهنمای_آموزش_تنظیم_شعله_پکیج-_4.jpg

تنظیم شیر گازی پکیج برای حداقل توان

اگر می خواهید شیر گازی در حداقل توان خود کار کند، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. بر اساس تصویر فوق پیچ شماره 2 بر روی شیر گازی پکیج را باز کنید.
  2. شیلنگ گیج فشار را به ورودی فشار اتصال دهید.
  3. لوله هوا را از دستگاه جدا کنید.
  4. یکی از شیرهای آب گرم ساختمان را باز کنید تا پکیج در حداکثر توان خود استارت زده و مشغول به کار شود.
  5. حال یکی از کابل های مدولاتور را از شیر جدا کنید تا فشار گاز پکیج در حداقل توان خود قرار بگیرد.
  6. در انتها که فشار گاز در حداقل توان خود تنظیم شد، پیچ شماره 2 را مجدداً سفت کنید.
  7. کابل مدولاتور و همچنین شیلنگ هوا را به در جای قبلی خود اتصال دهید.

یکی از مراحل مهم در زمان سرویس پکیج بوتان تنظیم شیر برقی گاز دستگاه است. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک مقاله بزنید.

 

جمع بندی

زمانی که پکیج با عدم تنظیم فشار گاز مواجه باشد، شعله نمی تواند به خوبی تشکیل شود و حتی گاهی باعث خاموش شدن شعله می شود. به همین دلیل لازم است تا با طریقه تنظیم فشار گاز آشنا باشیم تا با بتوانیم در مواقع نیاز ارتفاع شعله را کم یا زیاد کنیم.

ما در این مطلب روش تنظیم فشار حداقل و حداکثر گاز پکیج و همچنین نحوه تنظیم شعله بلند و کوتاه پکیج را برای شما توضیح دادیم.

با این حال توصیه می کنیم اگر با سیستم پکیج آشنایی ندارید، هرگز خودتان برای این منظور دست به کار نشده و فقط از متخصص کمک بگیرد. مخصوصاً موضوع تنظیم فشار گاز در پکیج که می تواند با ذره ای سهل انگاری به اینجاد انفجار در پکیج ختم شود.

خوشبختانه تعمیرکاران پکیج در گروه تاسیسات 24 ساعته این توانایی را دارند تا ارتفاع شعله پکیج بوتان، شعله پکیج ایران رادیاتور و دیگر مارک های پکیج را در زمان تعمیر و سرویس پکیج برای شما تنظیم کنند.

بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده تنظیم شعله این دستگاه گرم کننده چندکاره را به این تیم تخصصی بسپارید و از گارانتی تضمین کیفیت آن ها بهره مند شوید.

برای ثبت سفارش کافیست همین الان با شماره های داخل سایت تماس بگیرید یا فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید.

راهنمای_آموزش_تنظیم_شعله_پکیج-_5.jpg

خلاصه ای از آنچه در این مطلب گفتیم

  • یکی از مهترین قطعات بکار رفته در پکیج دیواری و زمینی شیر گاز است که نه تنها به قطع و وصل جریان گاز پکیج کمک می کند، بلکه با استفاده از آن می توان مقدار ارتفاع شعله پکیج را تنظیم کرد.
  • قطع و وصل جریان گاز در شیر گازی پکیج توسط 2 بوبین 220 ولت آن انجام می شود و برای تنظیم ارتفاع شعله باید از بوبین DC آن کمک گرفت.
  • قبل از تنظیم ارتفاع شعله در پکیج باید از سلامت شیر برقی گاز پکیج مطمئن شد. به همین دلیل از 3 روش تست مدار الکترونیکی، تست مدار مکانیکی و تست مدولار برای کسب اطمینان از سالم یا معیوب بودن شیر گازی استفاده می کند.
  • ارتفاع شعله در پکیج در حالت تابستانه دستگاه و از طریق پیچ و مهره برنجی شیر گازی پکیج انجام می شود. برای این منظور باید تنظیم شعله بلند بعد از تنظیم شعله کوتاه پکیج صورت بگیرد.
  • برای تنظیم شعله کوتاه پکیج، پیچ شیر ماژوله را می چرخانیم، اما تنظیم شعله بلند پکیج از طریق چرخاندن مهره برنجی شیر انجام می شود.

 

پرسش و پاسخ های متداول

  1. ارتفاع مناسب شعله پکیج چقدر است؟

ارتفاع شعله کوتاه پکیج به اندازه یک سوم ارتفاه محفظه احتراق و ارتفاع مناسب شعله بلند، به اندازه دو سوم ارتفاع محفظه احتراق است.

  1. شعله های آبی و قرمز مخلوط است، منظور از شعله کدام قسمت شعله است؟

منظور از شعله بخشی از بین شراره های شعله است که ابتدای آن شراره های آبی رنگ و انتهای آن بالای شراره های قرمز رنگ است.

منابع: منبع 1، منبع 2، منبع 3، منبع 4

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

نظر جناب آقای قهرمانی در مورد تجربه استفاده از خدمات ما در زمینه تعمیر پکیج

 

اشتراک گذاری این صفحه