پمپ پکیج بعد از برد الکترونیکی دستگاه یکی از کلیدی ترین و در عین حال گران قیمت ترین اجزای پکیج است که به دلیل کار مداوم احتمال دارد زود به زود خراب شود.

پمپ پکیج ایران رادیاتور نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر چند در ساخت پکیج ایران رادیاتور از بهترین پمپ ها از جمله مارک ویلو و گرانفوس استفاده می شود، با این حال اگر سرویس پکیج را نادید بگیریم احتمال خراب شدن زودهنگام این قطعه وجود دارد.

به همین دلیل ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا روش تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور را به شما آموزش دهیم، به این ترتیب که ابتدا علائم خرابی پمپ پکیج را به شما یادآور می شویم، سپس 10 مورد از مشکلات رایج در پمپ پکیج ایران رادیاتور را برای شما بررسی کرده و نحوه تعمیر تمام این مشکلات را به شما آموزش می دهیم.

در نهایت قطعات پمپ پکیج ایران رادیاتور را به شما معرفی کرده و در خصوص نحوه تعمیر روتور پمپ پکیج ایران رادیاتور و روش تنظیم سرعت پمپ پکیج ایران رادیاتور توضیحاتی خواهیم داد.

پس اگر به دنبال منبع مناسبی به منظور یادگیری نحوه تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور هستید، تا انتها با ما همراه باشید.

 

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

علائم خرابی پمپ پکیج ایران رادیاتور

پمپ پکیج درست در پشت قاب جلویی و در قسمت پایین دستگاه قرار گرفته است که وظیفه آن سیرکوله کردن یا چرخش آب در مدار مصرفی و گرمایش از جمله رادیاتورها، شیرهای آب و دوش حمام است.

مطمئناً خراب شدن پمپ پکیج ایران رادیاتور با یک سری علائم همراه است که به مصرف کننده هشدار می دهد:

  • پمپ پکیج نشتی یا آبریزی دارد.
  • صداهای عجیب از پمپ پکیج به گوش می رسد.
  • پمپ پکیج می چرخد اما لوله زیر پکیج سرد است.
  • از آب گرم مصرفی در شیرآلات خبری نیست.
  • همه یا تعدادی از رادیاتورهای پکیج ایران رادیاتور سرد هستند.
  • پمپ اصلاً کار نمی کند.
  • پمپ یکسره کار می کند.
  • پمپ پکیج داغ کرده است.
  • پمپ پکیج به شدت می لزرد.

اکثر مشکلات و در واقع نشانه های خرابی پمپ پکیج ایران رادیاتور را می توان با اقدامات ساده از جمله هواگیری پمپ و یا رسوب زدایی از پمپ رفع کرد.

بنابراین توصیه می کنیم پیش از آنکه به خرید پمپ جدید و تعویض پمپ پکیج ایران رادیاتور اقدام کنید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید شاید بتوانید با کمترین هزینه پمپ پکیج ایران رادیاتور خود را تعمیر نمایید.

 

مشکلات رایج در پمپ پکیج ایران رادیاتور به همراه راه تعمیر آن

  1. پمپ پکیج روشن است، اما آب در مدار چرخش نمی کند.

نحوه تشخیص این مشکل

اولین نشانه از عدم گردش آب در مدار با وجود روشن بودن پمپ پکیج این است که فشار آب گرم در شیرآلات کم شده و رادیاتورهای شوفاژ سرد هستند. این مشکل به شما یادآوری می کند که آب گرم به خوبی در مدار گرمایش چرخش نمی کند.

برای تشخیص این مشکل کافیست وقتی پکیج ایران رادیاتور روشن است، دست خود را روی بدنه پمپ بگذراید، اگر بدنه پمپ کمی گرم بود و لرزش خفیفی داشت، پس یعنی پمپ پکیج روشن است، اما نمی چرخد.

دلایل بروز این مشکل

اگر پمپ پکیج ایران رادیاتور روشن است، اما چرخش نمی کند، دو عامل مهم موثر هستند:

  • پروانه پمپ گیر کرده است، این مشکل اغلب به دلیل جمع شدن رسوبات در پمپ ایجاد می شود.
  • پمپ پکیج هوا گرفته است.

راه تعمیر این مشکل

ابتدا سعی کنید با ضربه ای آرام به پمپ پروانه آن را راه بیاندازید. اگر با این اقدام پمپ پکیج راه نیوفتاد، احتمالاً پمپ هوا گرفته است که می توانید با کمک پیچ هواگیری اتومات بر روی پمپ هوای داخل آن را تخلیه کنید.

آموزش تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور 1

  1. پمپ پکیج ایران رادیاتور صداهای عجیب می دهد.

نحوه شناسایی این مشکل

اگر شما صداهای ناهنجار و غیر معمولی از پکیج شنیدید، ابتدا باید منبع تولید صدا را پیدا کنید. برای تشخیص این که صدا از پمپ پکیج است یا خیر، می توانید گوش خود را در نزدیکی پمپ نگه دارید، اگر صداهای عجیب از پمپ شنیدید، پس مشکل از همین قطعه است.

دلایل بروز این مشکل

صدای پمپ پکیج ایران رادیاتور به یکی از دلایل زیر اتفاق می افتد:

  • پمپ پکیج ایران رادیاتور هوا گرفته است.
  • پمپ پکیج رسوب گرفته است.
  • فشار آب ورودی به پکیج پایین است.
  • پروانه پمپ پکیج شکسته است.

نحوه تعمیر این مشکل

راه حل رفع مشکل تولید صدا در پمپ پکیج ایران رادیاتور بسیار ساده است و تنها باید هوای داخل پمپ را از طریق پیچاندن پیچ هواگیری آن تخلیه کنید.

برای این منظور به یک پیچ گوشتی تخت و یک تکه پارچه نیاز دارید. مراحل زیر را دنبال کنید تا با نحوه هواگیری پمپ پکیج آشنا شوید:

  • اول از همه مطمئن شوید که برق پکیج را قطع کرده اید.
  • قاب جلویی پکیج را باز کنید تا پمپ دستگاه را ببینید.
  • پیچ هواگیری تعبیه شده بر روی بدنه پمپ پکیج را پیدا کرده و یک تکه پارچه در زیر پیچ نگه دارید.
  • نوک پیچ گوشتی را در شیار پیچ هواگیری قرار داده و به آرامی بچرخانید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که آب نیز به همراه هوا از پمپ خارج شود.
  • در نهایت پیچ هواگیری را برعکس بچرخانید تا بسته شده و پکیج را دوباره روشن کنید.

در صورتی که با کمک هواگیری پمپ پکیج صدای آن متوقف نشد، به احتمال زیاد پروانه پمپ گیر کرده و یا شکسته است. در این حالت تعویض پمپ پکیج بهترین گزینه است.

در نهایت اگر دلیل صدای پمپ پکیج ایران رادیاتور عدم سرویس به موقع آن باشد، با سرویس پکیج ایران رادیاتور این مشکل قابل رفع است.

  1. پمپ پکیج مسدود شده است.

نحوه شناسایی این مشکل

علائم مسدود شدن مسیر خروجی پمپ پکیج ایران رادیاتور عبارتند از:

  • رادیاتورهای شوفاژ به اندازه کافی گرم نیستند.
  • رادیاتورهای شوفاژ در کل سرد هستند.
  • فشار آب گرم پایین است.

در این شرایط سعی کنید با زدن ضربه های آرام به پمپ پروانه آن را راه بیاندازید. اگر پمپ صدای کلیک کردن می دهد، احتمالاً پروانه داخل پمپ که سبب خروج آب از پمپ می شود، شکسته است.

دلایل بروز این مشکل

اگر رادیاتورهای شوفاژ گرمای مطلوبی ندارند و یا همگی سرد هستند، به احتمال زیاد مسیر خروجی پمپ مسدود شده و پمپ پکیج به خوبی کار نمی کند. اغلب گرفتگی پمپ پکیج به دلیل تجمع رسوبات و ذراتی همچون شن در داخل پمپ و فیلتر آن ایجاد می شود.

نحوه تعمیر این مشکل

اگر تا حدی در زمینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور تجربه و مهارت داشته باشید، خودتان می توانید این مشکل را رفع کنید، در غیر این صورت از تعمیرکار پکیج کمک گرفته و به یاد داشته باشید که سرویس به موقع پکیج ایران رادیاتور از بروز این مدل مشکلات در پمپ دستگاه پیشگیری می کند.

یک راه حل اساسی برای رفع گرفتگی پمپ پکیج این است که آب دستگاه و آب داخل پمپ پکیج را تخلیه کنید و فیلتر ورودی آب پمپ را تمیز نمایید. هر چند استفاده از فیلتر رسوب گیر پکیج می تواند مانع از گرفتگی پمپ پکیج شود.

  1. پمپ پکیج روشن نمی شود.

نحوه شناسایی این مشکل

برای اینکه بدانید پمپ کار می کند یا نه، دست خود را بر روی پمپ قرار دهید، در این حالت اگر پمپ پکیج روشن باشد باید لرزش خفیف و مقدار گرما در زیر دست خود احساس کنید. در غیر این صورت پمپ اصلاً روشن نشده است.

دلایل بروز این مشکل

اگر برق پکیج وصل است و شعله روشن شده اما پمپ پکیج کار نمی کند، احتمالاً مشکلی با سیم پیچ پمپ ایجاد شده است.

نحوه تعمیر این مشکل

بهترین راه تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور در چنین شرایطی این است که از مجری تعمیرکار پکیج کمک بگیرید تا سیم پیچ پمپ را بررسی و تعمیر کند. هر چند اگر پمپ پکیج شما عمر خود را کرده است، تعویض آن بهترین راه حل است.

در کلیپ زیر آقای اشتیاقی تعمیرکار پکیج برای شما توضیح می دهد که کار نکردن پمپ پکیج با وجود باز بودن آب مصرفی چه دلیلی می تواند داشته باشد.

 

  • پمپ پکیج ایران رادیاتور نشتی می کند.

نحوه شناسایی این مشکل

اگر پمپ پکیج نشتی کند، شما می توانید با چشم آبریزی از زیر پمپ پکیج را مشاهده کنید.

دلایل بروز این مشکل

در صورتی که پمپ پکیج ایران رادیاتور نشتی کند، احتمالاً علت آن از بین رفتن آب بند پمپ و یا خراب شدن اورینگ پمپ است. البته اگر پمپ پکیج عمر طولانی کرده باشد، احتمال پوسیدگی هوزینگ پمپ وجود دارد.

اگر پکیج ایران رادیاتور شما در طول فصل تابستان خاموش بوده، پس از روشن کردن دوباره پکیج احتمال نشتی از آن وجود دارد. به همین دلیل است که توصیه می شود هر چند وقت یکبار پکیج را روشن کنید.

نحوه تعمیر این مشکل

راه حل رفع مشکل نشتی از پمپ پکیج با توجه به علت نشتی متفاوت است، به عنوان مثال اگر نشتی به دلیل شل شدن پیچ هواگیری پمپ باشد، می توانید با سفت کردن پیچ نشتی آن را رفع کنید. سپس باید دیگر قسمت های پمپ از جمله لوله ورودی، لوله خروجی، اورینگ ها و واشرهای پمپ را بررسی کنید.

اگر آب بند پمپ پکیج از بین رفته باشد و با تعویض اورینگ و واشر آن مشکل نشتی از پمپ رفع نشود، احتمالاً آبریزی از هوزینگ پمپ به دلیل پوسیدگی آن بوده و راهی جز تعویض پمپ وجود ندارد.

  1. سرعت چرخش پمپ پکیج پایین است.

نحوه شناسایی این مشکل

در صورتی که رادیاتورهای شوفاژ پکیج ایران رادیاتور به خوبی گرم نمی شوند، ممکن است به دلیل تنظیمات نادرست سرعت چرخش و آبدهی پمپ باشد.

دلیل بروز این مشکل

پمپ پکیج ایران رادیاتور همانند دیگر پمپ های پکیج دارای کلید تنظیم سرعت است که با استفاده از آن سرعت چرخش و میزان آبدهی پمپ را می توان بین 1 تا 3 تنظیم کرد. عدد 3 بیشترین دبی جریان و عدد 1 کمترین دبی جریان را در پمپ ایجاد می کند. اما اغلب به دلیل سهل انگاری سرعت پمپ بر روی درجه پایین تنظیم می شود.

نحوه تعمیر این مشکل

برای حل این مشکل هم می توانید از تعمیرکار پکیج کمک بگیرید و هم اینکه خودتان دست بکار شوید و با چرخاندن کلید تنظیم سرعت پمپ آن را بر روی عدد بزرگ تر قرار دهید.

  1. پمپ پکیج ایران رادیاتور به درستی نصب نشده است.

نحوه شناسایی این مشکل

اگر پمپ پکیج به درستی نصب نشده باشد، نه تنها آب گرم بلکه از گرمایش در رادیاتورها نیز خبری نیست.

دلایل بروز این مشکل

هر چند نصب غیر اصولی پمپ پکیج بسیار نادر است، با این حال ممکن است به دلیل خطای انسانی پمپ برعکس روی پکیج بسته شده باشد. در این شرایط پمپ اصلاً کار نمی کند.

نحوه تعمیر این مشکل

برای رفع این مشکل کافیست که پمپ پکیج را از روی دستگاه باز کرده و آن را در جهت درست نصب کنید.

  1. پمپ پکیج ایران رادیاتور یکسره شده است.

نحوه شناسایی این مشکل

در حالت عادی پمپ پکیج در زمان باز کردن شیر آب گرم و یا راه اندازی سیستم گرمایش پکیج روشن شده و مشغول به کار می شود. هر چند یکسره کار کردن پمپ پکیج مواقعی که دستگاه در وضعیت زمستانه تنظیم شده و پکیج ایران رادیاتور از نوع دو مبدله است، کاملاً طبیعی می باشد، اما اگر شیر آب گرم در ساختمان بسته بوده و رادیاتورهای پکیج راه اندازی نشده اند، احتمالاً پمپ پکیج دچار مشکل کارکرد یکسره شده است.

دلایل بروز این مشکل

کارکرد یکسره پمپ پکیج می تواند به یکی از دلایل زیر باشد:

  • خرابی برد الکترونیک پکیج
  • تنظیم اشتباه کلید سرعت چرخش پمپ

نحوه تعمیر این مشکل

اگر کارکرد یکسره پمپ پکیج به دلیل خرابی برد دستگاه باشد، باید برد پکیج را تعمیر و یا تعویض نمود که این موضوع با کمک تخصص تعمیرکار پکیج مشخص می شود.

  1. شافت پمپ پکیج گیر کرده است.

نحوه شناسایی این مشکل

اگر شافت پمپ پکیج ایران رادیاتور گیر کرده باشد، اولین نشانه آن این است که باز هم آب گرم و گرمایش در دسترس نیست. در این شرایط اگر دست خود را بر روی بدنه پمپ پکیج بگذارید، گرمای زیادی را حس خواهید کرد که بیش از حالت عادی پمپ است.

برای کسب اطمینان از اینکه شافت پمپ گیر کرده یا نه، ابتدا شافت را بر روی پمپ پکیج پیدا کنید. برای این منظور لازم است تا قاب جلویی پکیج را باز نمایید. سپس شکاف باریکی در انتهای شافت پمپ پکیج مشاهده خواهید کرد.

نوک باریک پیچ گوشتی دوسو را در داخل شکاف قرار داده و سعی کنید آن را بچرخانید. در این حالت اگر پیچ گوشتی به راحتی چرخید پس شافت آزاد است، در غیر این صورت شافت پمپ پکیج گیر کرده است.

دلایل بروز این مشکل

شافت پمپ پکیج بنا به دلایلی از جمله عدم سرویس به موقع و یا اصطکاک بین قطعات داخلی پمپ ممکن است گیر کند.

نحوه تعمیر این مشکل

در صورتی که شافت پمپ پکیج ایران رادیاتور گیر کرده باشد، راهی جز تعویض پمپ وجود ندارد.

  • پروانه پمپ پکیج شکسته است.

نحوه شناسایی این مشکل

پروانه پمپ پکیج می تواند بنا به دلایلی بشکند و این مشکل به راحتی قابل تشخیص است. به صدای پمپ پکی خود گوش کنید، اگر صدایی شبیه به تق تق و یا کلیک کردن از پمپ شنیدید، می تواند به دلیل جدا شدن تکه هایی از پروانه پمپ و چرخش آن در داخل پمپ باشد.

دلایل بروز این مشکل

شکستگی پروانه پمپ پکیج به دلیل طول عمر پمپ، استفاده طولانی مدت و ورود ذرات خارجی به داخل پمپ اتفاق بیوفتد.

نحوه تعمیر این مشکل

در صورتی که پروانه پمپ پکیج ایران رادیاتور شما شکسته باشد، راهی جز تعویض پمپ با نمونه جدید وجود ندارد.

توضیحات تکمیلی در خصوص تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور را می توانید در مقاله تعمیر پمپ پکیج مطالعه کنید.

آموزش تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور 2

قطعات پمپ پکیج ایران رادیاتور

تمام پمپ های پکیج از جمله پمپ پکیج ایران رادیاتور از 7 قطعه اصلی زیر ساخته شده اند:

  • استاتور یا سیم پیچ
  • روتور یا پره های پمپ
  • جعبه تقسیم برق
  • کلید تغییر سرعت پمپ
  • هوزینگ
  • خازن موتور
  • پیچ بازدید

 

نحوه تعمیر روتور پمپ پکیج ایران رادیاتور

پمپ پکیج ایران رادیاتور از سه قسمت اصلی زیر تشکیل شده است:

  • روتور پمپ: پره های پمپ همان روتور پمپ هستند که گردش آب در مدار پکیج را به عهده دارند.
  • استاتور پمپ: تولید جریان الکتریسیته در روتور به عهده استاتور یا همان سیم پیچ پمپ است.
  • هوزینگ پمپ: قسمت پلاستیکی و مشکی رنگ پشت پمپ را هوزینگ می گویند.

بنابراین وقتی می گوییم روتور پمپ پکیج ایران رادیاتور نیاز به تعمیر دارد، یعنی پروانه های پمپ شکسته اند و باید تعمیر شوند.

برای تعمیر روتور پمپ پکیج ایران رادیاتور ابتدا پیچ های روی بدنه پمپ را با یک آچار آلن باز کنید و پس از برداشت درپوش روی پمپ، روتور پمپ را از داخل آن خارج کنید. اگر روتور پمپ رسوب گرفته باشد، به خوبی نخواهد چرخید و به اصلاح خشک می باشد.

در صورتی که پره های روتور نشکسته باشند، می توانید با یک سوزن قفلی رسوبات داخل روتور را خالی کنید و اگر روتور خشک کار می کند، مقدار مایع ظرفشویی به آن بزنید و با دست روتور را تا زمانی که روان حرکت کند، با دست بچرخانید. در نهایت روتور را در داخل پمپ پکیج قرار داده و پیچ های روی پمپ را ببندید.

آموزش تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور 3

نحوه تنظیم پمپ پکیج ایران رادیاتور

کلید تنظیم سرعت پمپ پکیج ایران رادیاتوری روی پمپ قرار گرفته است که با کمک چرخش آن می توان سرعت چرخش پمپ را روی عدد 1، 2 و یا 3 قرار داد.

البته توجه داشته باشید که سرعت چرخش پمپ پکیج باید با توجه به ظرفیت دستگاه تعیین شود و گاهی بالا بردن بیش از حد سرعت پمپ می تواند فشار زیادی به پکیج وارد کرده و خود باعث نشتی شود. پس باز هم تاکید می کنیم که این کار را تعمیرکار پکیج بسپارید.

با این حال اگر با سرد بودن رادیاتورها روبرو شدید، این احتمال وجود دارد که سرعت چرخش پمپ بر روی عدد پایین تنظیم شده، در این صورت می توانید با لبه پیچ گوشتی درجه سرعت بالاتر قرار دهید.

آموزش تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور 4

جمع بندی

اگر پمپ پکیج ایران رادیاتور خراب شود، عملاً پکیج از کار خواهد افتاد. چون کارکرد پکیج وابسته به چرخش آب در مدار است که این مهم را پمپ پکیج انجام می دهد.

ما در این مطلب توضیحات کاملی در خصوص علائم خرابی پمپ پکیج ایران رادیاتور و همچنین نحوه تعمیر آن در اختیار شما قرار دادیم، اما همانطور که از توضیحات می توان برداشت کرد، شناسایی مشکل اصلی پمپ پکیج و تعمیر آن نیاز به مهارت و تخصص دارد.

علاوه بر این اکثر مشکلاتی که در پمپ پکیج ایران رادیاتور ایجاد می شود، هیچ راه تعمیری ندارند و اغلب تنها با تعویض پمپ پکیج ایران رادیاتور قابل رفع هستند.

بنابراین اگر از تعمیرکار پکیچ باتجربه برای بررسی پمپ پکیج ایران رادیاتور خود کمک بگیرید، مطمئناً مشکل پکیج شما با سرعت بالاتر و با کیفیت بهتری حل می شود.

تعمیرکاران پکیج در گروه تاسیسات 24 ساعته تخصص و تجربه زیادی در خصوص عیب یابی انواع پکیج به خصوص پمپ پکیج ایران رادیاتور دارند و می توانند با استفاده از مهارت و دانش بالای خود مشکل پمپ پکیج ایران رادیاتور شما را به سرعت پیدا کرده و برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنند.

تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور همراه با گارانتی تضمین خدمات به مشتریان این مجموعه عرضه می شود، بنابراین دیگر نباید هیچ نگرانی بابت خرابی دوباره پمپ پکیج خود داشته باشید.

اگر پمپ پکیج ایران رادیاتور شما نیز خراب شده و به دنبال گروهی حرفه ای برای عیب یابی، تعمیر و یا تعویض آن هستید، کافیست برای ثبت سفارش همین الان فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

آموزش تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور 5

خلاصه ای از آنچه در این مطلب گفتیم

  • پمپ پکیج ایران رادیاتور یکی از مهمترین قطعات این وسیله است که وظیفه چرخش آب در مدار پکیج و رادیاتورها را به عهده دارد.
  • بیشترین مشکلی که ممکن است برای پمپ پکیج ایران رادیاتور ایجاد شود، تولید صدا در این قطعه است که اغلب به دلیل تجمع رسوبات، گیر کردن هوا و یا شکستن پره یا روتور پمپ ایجاد می شود.
  • اگر نشتی پمپ به داخل سیم پیچ یا استاتور پمپ پکیج سرایت کند می تواند باعث سوختن پمپ شود.
  • خرابی روتور پمپ پکیج به خاطر جمع شدن رسوبات در داخل روتور و خشک کار کردن این قطعه است.

 

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

نظر آقای محمدزاده در مورد تجربه استفاده از خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته

 

 

منابع فارسی: منبع 1، منبع 2

منبع انگلیسی

اشتراک گذاری این صفحه