مجموعه تاسیسات 24 ساعته به منظور تکمیل کادر فنی و تخصصی خود از بین بهترین و ماهرترین نصاب ها و تعمیرکاران پکیج در شهر مشهد نیرو جذب می نماید.

برای استخدام به عنوان یک مجری نصاب پکیج چه توانایی هایی باید داشته باشید؟

پیش از آن که بخواهیم راجع به توانایی های لازم برای نصاب پکیج صحبت کنیم باید بگوییم که با توجه پیچیدگی های پکیج های دیواری لازم است که فرد نصاب حتماً دارای مدرک دانشگاهی این رشته باشد.

و یا این که مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای کشور را داشته باشد، در غیر این صورت کار او غیر قانونی خواهد بود.

استخدام نصاب و تعمیرکار پکیج در مشهد 1

اما آنچه که انتظار می رود یک متخصص کاربلد در زمینه نصب و راه اندازی پکیج در حداقل تعدادی از آن ها مهارت داشته باشد به شرح زیر می باشد:

* آشنایی کامل با اجزای پکیج

* شیوه جوشکاری گاز و برق دستگاه

* لوله کشی آب سرد و گرم پکیج

* آشنایی با قوانین مرتبط با قطر، ارتفاع و جنس دودکش پکیج

* دارای توانایی لازم برای ارائه مشاوره به مالک ساختمان در خصوص تهیه پکیج مناسب با شرایط ساختمان اعم از متراژ، نوع مصالح به کار رفته، میزان مصرف و تعداد افراد ساکن در ساختمان

* انتخاب مناسب ترین محل برای نصب پکیج در ساختمان

* توانایی اتصال گاز پکیج به گاز شهری

* وصل کردن برق پکیج

* نصب دودکش مخصوص پکیج متناسب با استانداردهای لازم آن

 

یک تعمیرکار پکیج باید در چه زمینه هایی متخصص باشد؟

فردی که قصد دارد به عنوان تعمیرکار پکیج مشغول به کار شود باید علاوه بر دانش فنی و تخصصی در حداقل یک یا چند مهارت زیر، دارای حداقل مدرک دوره راهنمایی باشد تا اجازه شرکت در دوره های فنی و حرفه ای را داشته باشد.

استخدام نصاب و تعمیرکار پکیج در مشهد 2

هر آنچه از یک تعمیرکار پکیج برای عیب یابی و تعمیر این وسیله انتظار می رود:

* فلزکاری و جوشکاری

* چگونگی نصب و راه اندازی پکیج شوفاژ گازی

* شیوه نصب و بررسی کیفیت دودکش پکیج

* نحوه بررسی، تست و تشخیص عملکرد اجزای پکیج شوفاژ در ساختمان

* نحوه رسوب گیری پکیج

* آشنایی با عیب یابی قطعات پکیج

* نحوه تعویض قطعات پکیج

* شناخت انواع کدهای خطا و ارورها در پکیج های مختلف

* اجرای سیستم لوله کشی پکیج در ساختمان

 

شرایط عمومی استخدام به عنوان نصاب و تعمیرکار پکیج

مجریان برای استخدام در مجموعه تاسیسات 24 ساعته در مشهد علاوه بر حرفه ای بودن در حوزه نصب و تعمیر پکیج باید دارای شرایط عمومی زیر نیز باشند:

* داشتن تلفن همراه هوشمند و توانایی کار با آن به منظور نصب اپلیکیشن مخصوص تاسیسات 24 ساعته برای دریافت و پذیریش پروژه ها و ارتباط با مشتریان

* داشتن موتور یا ماشین به منظور رفت و آمد به محل پروژه در شهر مشهد

* در اختیار داشتن وسایل لازم جهت نصب و تعمیر پکیج

* دارای ویژگی های اخلاقی مثبت از جمله متعهد بودن، خوش قولی، داشتن نظم هم در پوشش و هم در ارائه کار، آراستگی ظاهری، خوش برخورد و مردمی، دلسوز و صبور بودن و داشتن توانایی بدنی بالا

 

تعیین میزان درآمد مجریان نصاب و تعمیرکار پکیج در شهر مشهد

امروزه با گسترش استفاده از پکیج در منازل، حرفه نصب و تعمیر پکیج به یکی از پردرآمدترین حرفه های فنی تبدیل شده است.

بنابراین قطعاً شهر مشهد هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود و مجریان ماهر می توانند از طریق نصب و یا تعمیر پکیج به درآمد بالایی دست پیدا نمایند.

اما لازم است بدانید که کلیه مجریان در مجموعه تاسیسات 24 ساعته به صورت پروژه ای و درصدی با این مجموعه همکاری می کنند و در پایان هر پروژه بخشی از دستمزد خود را به عنوان کمیسیون به مجموعه پرداخت می کنند.

برای این که دستمزد مجری و درصدی که مجموعه دریافت می کند به صورت شفاف تر نمایش داده شود، از شما دعوت می شود که به جدول زیر دقت نمایید:

تعداد پروژه ها

سهم مجری

سهم مجموعه

10 پروژه اول

85 درصد از کل دستمزد

15 درصد از کل دستمزد

10 پروژه دوم

80 درصد از کل دستمزد

20 درصد از کل دستمزد

ادامه همکاری

73 درصد از کل دستمزد

27 درصد از کل دستمزد

این جدول به طور کامل به شما نشان می دهد که در 10 پروژه اول و 10 پروژه دوم چه میزان از دستمزد به مجری و چه میزان از دستمزد به مجموعه تعلق می گیرد.

همچنین همان طور که مشاهده می کنید پس از پایان 20 پروژه اول، مابقی درصد دریافتی از درآمد مربوط به پروژه تا زمانی که مجری با این مجموعه همکاری نماید ثابت بوده و 73 درصد آن به مجری و 27 درصد به مجموعه تعلق خواهد گرفت.

استخدام نصاب و تعمیرکار پکیج در مشهد 3

 

چرا باید برای استخدام به عنوان نصاب و تعمیرکار پکیج مجموعه تاسیسات 24 ساعته را انتخاب کرد؟

* اگر مجریان در دوره های آموزشی مجموعه تاسیسات 24 ساعته شرکت نمایند به جای 27 درصد تنها 10 درصد از دستمزد خود را به مجموعه پرداخت خواهند کرد.

* اگر مجری نصاب و تعمیرکار پکیج، پروژه های داخل طرح ترافیک در مشهد را پذیرش نماید می تواند درصد کمتری از دستمزد خود را به مجموعه پرداخت کند.

* این مجموعه در راستای گسترش فرهنگ مشتری مداری، دوره های ارتقای مهارت های فردی و ارتباطی را به طور رایگان برای مجریان خود برگزار می نماید.

* با وجود اپلیکیشن ثبت پروژه در این مجموعه و ارسال هر پروژه تنها به یک متخصص، دیگر رقابتی بر سر گرفتن کارهای متعدد برای مجریان وجود ندارد.

* مجموعه تاسیسات 24 ساعته این امکان را برای مجریان خود فراهم کرده است که بدون دخالت مجموعه بتوانند به راحتی بر سر دستمزد خود با مشتری به توافق برسند.

* کار مجریان در این مجموعه به صورت پاره وقت بوده و بسیاری از مجریان به عنوان شغل دوم با این مجموعه همکاری می نمایند.

* مجری که بنابر کیفیت کار و حسن رفتار خود بتواند رضایت مشتری را کسب نماید، می تواند مجری برتر ماه شده و امتیازات ویژه ای را دریافت کند.

* مجریان در این مجموعه به صورت رایگان لباس کار دریافت می کنند که علاوه بر ایمنی بیشتر آن ها در حین کار باعث حفظ آراستگی ظاهری و افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.

* مجریان تاسیساتی برای استخدام در این مجموعه در شهر مشهد به معرف نیاز ندارند و تنها کافی است که به عنوان نصاب و تعمیرکار پکیج دارای مدرک دانشگاهی تاسیساتی یا فنی و حرفه ای مرتبط باشند.

استخدام نصاب و تعمیرکار پکیج در مشهد 4

کار با مجموعه تاسیسات 24 ساعته چه ایراداتی دارد؟

* این مجموعه با مجریانی که آراستگی ظاهری خود را رعایت نکرده و بدون لباس مخصوص در محل پروژه حاضر شوند برخورد کرده و قطع همکاری می نماید.

* هیچ یک از مجریان تاسیساتی در مجموعه تاسیسات 24 ساعته از خدمات مربوط به بیمه بهره مند نخواهند شد.

 

چگونه می توان با مجموعه تاسیسات 24 ساعته در مشهد همکاری نمود؟

یکی از دلایل مهمی که این مجموعه تاکید می کند که مجریان باید موبایل هوشمند داشته باشند و بتوانند با آن کار نمایند، این است که تمام ارتباطات بین مجری و مجموعه از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی صورت می گیرد.

در واقع پس از ثبت سفارش مشتری از طریق سایت و یا تماس با شماره تلفن های مجموعه نوع خدمت مدنظر او به همراه آدرس برای مجری که به محل پروژه نزدیک تر است، در اپلیکیشن ارسال می شود.

چنانچه آن پروژه توسط مجری پذیرفته شود، می تواند با مشتری تماس گرفته و درباره قیمت توافق نماید. سپس پس از مراجعه به محل پروژه و اتمام کار باید دستمزد خود را گرفته و درصد مجموعه را پرداخت نماید.

 استخدام نصاب و تعمیرکار پکیج در مشهد 5

مدارک لازم جهت استخدام در مجموعه تاسیسات 24 ساعته

* کپی از سند یا اجاره نامه منزل

* کپی کارت ملی و شناسنامه

* گواهی عدم سوء پیشینه

* گواهی عدم اعتیاد

* یک قطعه عکس

* تحویل سفته

نکته مهم: با توجه به این که گواهی عدم سوء پیشینه با کمی تاخیر صادر می شود لازم است که مجری ابتدا رسید درخواست این گواهی را به مجموعه تحویل دهد و پس از 20 روز کاری گواهی اصلی را ارائه نماید.

 

راه های اعلام آمادگی برای همکاری به عنوان نصاب و تعمیرکار پکیج در مجموعه تاسیسات 24 ساعته در مشهد

چنانچه دارای مدرک تخصصی نصب و تعمیر پکیج از دانشگاه و یا یکی از آموزشگاه فنی و حرفه ای هستید از طریق یکی از راه های زیر می توانید با ما درارتباط باشید و درخواست همکاری خود را ثبت نمایید.

* تکمیل فرم همکاری تکنسین در سایت تاسیسات 24 ساعته

* تماس یا ارسال پیام در واتساپ به شماره 09909030526