هیچ خانه ای بدون وجود تاسیساتی مکانیکی از قبیل لوله کشی آب، فاضلاب، شیرآلات و لوازم بهداشتی قابل سکونت نیست. خدمات لوله کشی شامل طیف وسیعی از اقدامات مختلف می شود که با هدف تامین نیاز ساکنین ساختمان ها قابل اجرا است.

از آنجا که شهر شیراز یکی از چندین شهر تحت پوشش مجموعه تاسیسات 24 ساعته محسوب می شود، در ادامه این مطلب شما را با انواع خدمات لوله کشی ساختمان در شیراز توسط این مجموعه آشنا می کنیم.

تعمیر لوله کشی ساختمان در شیراز

تعمیرات لول کشی ساختمان مهمترین اقدامی است که می توان در صورت روبرو شدن با اختلال در شبکه آب و فاضلاب ساختمان انجام داد. در قسمت زیر انواع خدمات در زمینه تعمیر لوله کشی ساختمان را به شما معرفی می کنیم:

  • رفع نشتی لوله های آب

در سیستم لوله کشی آب ساختمان از انواع لوله از جمله لوله آب پلاستیکی و لوله آب فلزی استفاده می شود. هرچند بکارگیری لوله های فلزی آب تقریباً از رده خارج شده است. با این حال احتمال نشتی و ترک خوردگی در لوله های فلزی قدیمی و حتی پلاستیکی هنوز به شدت خود باقی است که اگر سریعاً برای حل آن اقدام نشود خسارت ها زیادی به بنا وارد کرده و باعث ایجاد هزینه های مضاعف برای مالک می شود.

دلایل متنوعی می توانند باعث ایجاد نشتی در لوله های آب شوند که زنگ زدگی و پوسیدگی لوله ها، نصب غیراصولی، نوسانات دمایی، افزایش ناگهانی فشار آب و سست بودن محل اتصال لوله ها تنها عمده ترین این علت ها هستند.

وقتی لوله آب در ساختمان دچار نشتی می شود، از روی علائمی همچون نم زدگی دیوار و سقف، افت ناگهانی فشار آب در ساختمان، کارکرد یکسره پمپ آب و بالا رفتن هزینه قبض آب می توان وجود ترک بر روی لوله را متوجه شد.

توجه به علائم گفته شده به شما کمک می کند هر چه زودتر محل نشتی لوله را پیدا کرده و برای ترمیم آن اقدامات لازم را انجام دهید. هر چه سریع تر از ترکیدگی لوله آب آگاه شوید، خسارات کمتری متوجه ساختمان شما می شود.

روش رفع نشتی لوله آب با توجه به شیوه اجرای لوله کشی در ساختمان متفاوت است. به طور کلی لوله های آب ساختمان یا به شکل روکار یا به صورت توکار در ساختمان اجرا می شوند.

اگر لوله کشی آب ساختمان به شکل روکار باشد، تشخیص ترکیدگی و رفع نشتی لوله آب با سرعت بالاتر و هزینه های مناسب تر انجام می شود. چون دیگر نیازی به کنده کاری یا استفاده از تجهیزات تشخیص محل دقیق نشتی نیست.

در این حالت می توان با کمک یکی از روش های چسب مخصوص رفع نشتی، خمیر اپوکسی نشتی گیر یا اتصال کوپلینگ در محل ترک خوردگی لوله روکار ترکیده را ترمیم کرد. اطلاعات بیشتر در این خصوص را می توانید در مطلب رفع نشتی لوله بدون کنده کاری مطالعه کنید.

اما اگر لوله آب ترکیده به صورت توکار باشد، باید کنده کاری انجام شود تا لوله آسیب دیده را پیدا کرده و سپس با تعویض نقطه ای لوله به ترمیم آن اقدام کرد. توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مطلب رفع نشتی لوله آب را از دست ندهید.

  • رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

یکی دیگر از خدمات تعمیرات لوله کشی در شیراز به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب مربوط می شود. گرفتگی لوله های فاضلاب با نشانه های واضحی همراه است، از جمله عدم تخلیه آب در چاه توالت، حمام یا سینک ظرفشویی، پخش بوی نامطبوع فاضلاب در ساختمان و عدم تخلیه توالت فرنگی.

معمولاً در اولین بار مشاهده علائم و تشخیص گرفتگی لوله های فاضلاب دست به دامان روش های خانگی باز کردن لوله فاضلاب می شویم. به عنوان مثال مقداری مواد لوله بازکن در داخل لوله و چاه فاضلاب می ریزیم، مخلوطی از آب داغ، سرکه و نمک آماده کرده و داخل آبریز سینک یا چاه توالت تخلیه می کنیم یا در نهایت با استفاده از فنر لوله بازکنی به سراغ باز کردن لوله فاضلاب می رویم.

هر کدام از این روش ها زمانی کارساز است که میزان گرفتگی زیاد نباشد و از طرفی دسترسی به لوله فاضلاب مسدود شده راحت باشد. در غیر این صورت باید بخش مسدود شده لوله فاضلاب را ابتدا در داخل سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان شناسایی کرد و سپس لوله را برش داده و با کمک فیتینگ مناسب لوله جدید جایگزین آن کرد. البته این اقدامات تنها توسط مجری تاسیساتی قابل انجام است.

  • آب بندی لوله های فاضلاب

وقتی آب بند لوله های فاضلاب از بین می رود اختلال هایی در سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان از جمله ترکیدگی، نم و نشتی مشاهده می شود. البته با توجه به میزان آسیب وارد شده به لوله فاضلاب می توان از روش های مختلفی جهت آب بندی لوله های فاضلاب بدون نیاز به تخریب استفاده کرد.

استفاده از چسب آب بندی لوله فاضلاب، بکارگیری مواد نشتی گیر و آب بندی با کمک مواد کامپوزیتی از جمله این روش ها هستند. توضیحات بیشتر را می توانید در مطلب روش آب بندی لوله های فاضلاب مطالعه کنید.

  • تعویض کلی لوله های فلزی آب با لوله های پلیمری

گاهی لوله های آب فلزی سرد و گرم، لوله شوفاژ و لوله پکیج آنقدر قدیمی شده اند که به دلیل ایجاد نشتی های پی در پی یا به خاطر زنگ زدگی و گرفتگی لوله باید به طور کلی تعویض شوند.

اکثر موارد در چنین شرایطی از لوله های مرغوب پلیمری، همچون لوله 5 لایه به عنوان لوله جدید استفاده می شود. چون این جنس از لوله می تواند دمای بالای آب گرم را تحمل کند و از طرفی هیچ تاثیری بر روی بو، مزه و فشار آب ایجاد نمی کند.

برای تعویض یا بازسازی لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان ابتدا کل لوله های قدیمی را در ساختمان کور می کنند و سپس سیستم لوله کشی جدید را با کمک لوله های باکیفیت تر طراحی و اجرا می نمایند.

خدمات_لوله_کشی_ساختمان_در_شیراز-_1.jpg

  • تعویض لوله فاضلاب چدنی با لوله پلیکا یا پوش فیت

لوله های فاضلاب چدنی هم به مرور زمان خاصیت خود را از دست می دهند و از محل اتصالات دچار نشتی شده یا سطح داخلی لوله به قدری توسط مواد فاضلابی پوشانده می شود که مسیر جریان فاضلاب به کل مسدود می شود. در چنین شرایطی تعویض لوله فاضلاب چدنی با لوله فاضلابی پلیکا یا پوش فیت بهترین راه درمان است.

چون لوله فاضلاب چدن بسیار سنگین بوده و نصب آن پر هزینه و زمان بر است، در حالی که نصب لوله های فاضلاب پلیکا یا پوشفیت به دلیل وزن پایین و سهولت در نصب بسیار سریع و کم هزینه تر انجام می شود.

  • تعمیر و تعویض شیرآلات

آخرین خدمتی که می توان در دسته بندی خدمات تعمیرات لوله کشی ساختمان قرار داد، به تعمیر یا تعویض شیرآلات ساختمانی مربوط می شود.

شیرآلات آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی بخش مهمی از سیستم لوله کشی ساختمان را شامل می شوند که به مرور زمان دچار گرفتگی، نشتی و آبریزی خواهند شد. در اولین قدم برای تعمیر شیرآلات مجری تاسیساتی سعی می کند با تعویض کارتریج شیر آب مانع از آبریزی آن شود. اما اگر این روش جوابگو نباشد، راهی جز تعویض شیرآلات نیست.

اکثر شیرآلات اهرمی ساختمان بعد از مدتی استفاده دچار گرفتگی می شوند که باز کردن بدنه شیرآلات اهرمی و شستشوی بخش های شیر از قبیل مغزی، واشر، سری و توری شیر در مقداری سرکه و آب گرم می تواند برای رفع گرفتگی شیرآلات اهرمی موثر باشد. در نهایت تعویض شیر آب آخرین راهکار حل این مشکل است.

خدمات_لوله_کشی_ساختمان_در_شیراز-_2.jpg

لوله کشی آب شیراز

اجرای لوله کشی آب سرد و گرم در ساختمان یکی از خدمات ما در شیراز است که شامل مراحل زیر می شود:

  1. تهیه نقشه لوله کشی
  2. آماده سازی زیرساخت
  3. خرید لوله و اتصالات مورد نیاز
  4. اجرای سیستم لوله کشی
  5. تست فشار لوله های آب
  6. نصب شیرآلات

تمامی مراحل اجرای لوله کشی آب در ساختمان باید توسط مجری فنی و مهندس تاسیساتی مورد بازدید قرار بگیرد تا کل سیستم به بهترین شکل اجرا شود. از جمله مهمترین قوانین اجرای اصولی لوله کشی آب در ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در زمان اجرای لوله کشی آب در ساختمان باید به میزان فشار آب ورودی دقت کرد تا فشار آب از 4 بار بیشتر و از 2 بار کمتر نباشد.
  • اگر میزان فشار آب ساختمان کمتر از 2 بار باشد، باید در زمان طراحی سیستم لوله کشی ساختمان به نصب پمپ آب و منبع نیز اقدام کرد.
  • سایز لوله آب باید به قدری باشد که بر روی فشار و سرعت جریان آب در لوله ها تاثیر منفی نگذارد. برای هر کدام از تجهیزات بهداشتی از جمله وان، سینک ظرفشویی، ماشین لباسشویی، دستشویی، حمام و غیره باید از سایز لوله آب متناسب استفاده کرد.
  • در زمان طراحی سیستم لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان باید کمترین طول لوله ها در نظر گرفته شده و از حداقل زانویی و پیچ و خم در مسیر لوله کشی استفاده کرد.
  • سیستم لوله کشی آب گرم ساختمان باید کمترین فاصله را تا دستگاه گرمایشی پکیج، آبگرمکن یا موتورخانه داشته باشد.
  • نقشه لوله کشی آب ساختمان باید به شکلی طراحی شود که لوله ها از نزدیکی اتاق خواب و پذیرایی عبور نکنند.
  • لوله مورد استفاده در سیستم لوله کشی آب ساختمان باید کیفیت بالایی در برابر رسوب و خوردگی داشته باشد و به راحتی حمل و نصب شود.
  • در صورت انتخاب لوله کشی آب ساختمان به روش توکار باید جنس لوله در برابر ترکیبات خاک و مصالح مقاوم باشد.
  • لول های آب روکار باید در برابر اشعه UV خورشید مقاومت بالایی داشته باشند و از طرفی بتوانند فشار و دمای آب را تحمل کنند.
  • لوله های آب ساختمان باید در برابر یخ زدگی به خوبی عایق کاری شده و از نفوذ مواد غیر بهداشتی به داخل لوله آب جلوگیری شود.

شما می توانید اطلاعات جامع تر در خصوص قوانین لوله کشی آب را در مطلب 10 نکته مهم در لوله کشی آب ساختمان دنبال کرده و روش اجرای لوله کشی آب را از طریق لینک مربوطه مطالعه کنید.

خدمات_لوله_کشی_ساختمان_در_شیراز-_3.jpg

لوله کشی فاضلاب در شیراز

حمل آب های فاضلابی تولید شده در ساختمان به عهده سیستم لوله کشی فاضلاب است که با کمک شبکه ای بهم پیچیده از لوله فاضلاب قائم، لوله فاضلاب اصلی، سیفون و ونت این کار مهم را انجام می دهد.

سیستم لوله کشی فاضلاب به 2 روش لوله کشی فاضلاب کف خواب و لوله کشی فاضلاب زیرسقفی در ساختمان قابل اجرا است.

  • لوله کشی فاضلاب کف خواب

برای ساختمان های واقع در طبقه همکف توصیه می شود از لوله کشی فاضلاب به روش کف خواب استفاده شود. در این روش لوله اصلی فاضلاب به عنوان رایزر منتهی به چاه فاضلاب در ساختمان نصب می شود و سپس انشعابات لوله های فرعی و قائم فاضلاب به سمت لوازم بهداشتی از قبیل سینک ظرفشویی، خروجی فاضلاب ماشین لباسشویی، چاه توالت، چاه حمام و کف شور آشپزخانه هدایت می شوند تا از طرف دیگر به رایزر متصل شوند.

تمام طراحی لوله های فاضلابی بر روی زمین و در زیر سطح مناسبی از خاک و مصالح انجام می شود. به همین دلیل هر چند لوله کشی فاضلاب کف خواب با سرعت عمل بالاتر و هزینه کمتری اجرا می گردد، اما احتمال آسیب رسیدن به لوله ها نیز وجود دارد.

خدمات_لوله_کشی_ساختمان_در_شیراز-_4.jpg

  • لوله کشی فاضلاب زیرسقفی

اگر قرار باشد لوله کشی فاضلاب را یک ساختمان چند طبقه اجرا کنیم، بهترین روش لوله کشی به سبک زیرسقفی است. در این روش لوله های فاضلاب طبقه اول به شکل کف خواب اجرا می شوند، اما لوله های فاضلاب باقی طبقات از کف طبقه بالاتر یا سقف همان طبقه عبور داده می شوند.

لوله کشی فاضلاب زیرسقفی با دو لوله پوش فیت و پلیکا قابل اجرا است و مزیت های فراوانی با خود به همراه دارد که از آن جمله می توان به دسترسی راحت تر به لوله ها برای تعمیر، انشعاب گیری و تعویض و زیر فشار نبودن سیستم لوله کشی اشاره کرد.

از دیگر خدمات لوله کشی در شیراز می توان از نصب توالت فرنگی، نصب توالت ایرانی، تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و تبدیل توالت فرنگی به ایرانی یاد کرد.

خدمات_لوله_کشی_ساختمان_در_شیراز-_5.jpg

قیمت لوله کشی شیراز

هزینه اجرای لوله کشی آب و فاضلاب در شیراز با توجه به پارامترهای مختلفی از قبیل متراژ لوله کشی، روش لوله کشی، نوع لوله و اینکه لوله کشی جدید بوده یا به صورت بازسازی شده، تخمین زده می شود.

برای اطلاع از قیمت اجرای لوله کشی در شیراز به شما پیشنهاد می کنیم دو مطلب ما یکی با عنوان هزینه بازسازی و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب و دیگری با عنوان قیمت لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان را مطالعه کنید.

البته برای دسترسی به قیمت های به روز شده دستمزد لوله کشی توسط متخصصین ما می توانید به صفحه تعرفه خدمات سایت مراجعه کنید و یا در جدول زیر مشاده کنید.

ردیف
نوع خدمات
توضیحات
قیمت تقریبی
درخواست
1
نوع خدمات لوله کشی آب توکار 5 لایه 10 الی 20 متر
توضیحات(بدون کنده کاری) اجرت به ازای هر متر
قیمت تقربی 40 الی 60 هزار تومان
2
نوع خدمات لوله کشی آب توکار 5 لایه کمتر از 10 متر
توضیحات(بدون کنده کاری)
قیمت تقربی 200 هزار تومان
3
نوع خدمات لوله کشی آب روکار 5 لایه کمتر از 10 متر
توضیحات(با اجرای بست)
قیمت تقربی 300 هزار تومان
4
نوع خدمات لوله کشی آب روکار 5 لایه 10 الی 20 متر
توضیحات(با اجرای بست) اجرت به ازای هر متر
قیمت تقربی 50 الی 70 هزار تومان
5
نوع خدمات لوله کشی آب توکار تک لایه کمتر از 10 متر
توضیحات(بدون کنده کاری)
قیمت تقربی 200 هزار تومان
6
نوع خدمات لوله کشی آب توکار تک لایه 10 الی 20 متر
توضیحات(بدون کنده کاری) اجرت به ازای هر متر
قیمت تقربی 40 الی 60 هزار تومان
7
نوع خدمات لوله کشی آب روکار تک لایه کمتر از 10 متر
توضیحات(با اجرای بست)
قیمت تقربی 300 هزار تومان
8
نوع خدمات لوله کشی آب روکار تک لایه 10 الی 20 متر
توضیحات(با اجرای بست) اجرت به ازای هر متر
قیمت تقربی 50 الی 60 هزار تومان
9
نوع خدمات لوله کشی آب با لوله سبز
توضیحاتبالاتر از 1000 متر- اجرت به ازای هر متر
قیمت تقربی 5 الی 9.500 هزار تومان
10
نوع خدمات لوله کشی آب سرد و گرم 5 لایه واحد ساختمان 50 الی 100 متر
توضیحات
قیمت تقربی 4.000 الی 5.000 هزار تومان
11
نوع خدمات لوله کشی آب سرد و گرم 5 لایه واحد ساختمان 100 الی 150 متری
توضیحات
قیمت تقربی 5.000 الی 7.000 هزار تومان
12
نوع خدمات لوله کشی رادیاتور شوفاژ 5 لایه واحد ساختمان 50 الی 100 متری
توضیحات
قیمت تقربی 4.000 الی 5.000 هزار تومان
13
نوع خدمات لوله کشی رادیاتور شوفاژ 5 لایه واحد ساختمان 100 الی 150 متری
توضیحات
قیمت تقربی 5.000 الی 7.000 هزار تومان
14
نوع خدمات لوله کشی فاضلاب پلیکا واحد ساختمان 50 الی 100 متری
توضیحات
قیمت تقربی 4.000 الی 5.000 هزار تومان
15
نوع خدمات لوله کشی فاضلاب پلیکا واحد ساختمان 100 الی 150 متری
توضیحات
قیمت تقربی 5.000 الی 7.000 هزار تومان
16
نوع خدمات لوله کشی آب آشپزخانه
توضیحات
قیمت تقربی 300 هزار تومان
17
نوع خدمات لوله کشی آب توالت روشویی
توضیحات
قیمت تقربی 300 هزار تومان
18
نوع خدمات لوله کشی آب حمام دارای شیر دوش
توضیحات
قیمت تقربی 300 هزار تومان
19
نوع خدمات لوله کشی آب حمام
توضیحات(شیر دوش، شیر آفتابه، پرکن توالت فرنگی و روشویی)
قیمت تقربی 400 هزار تومان
20
نوع خدمات لوله کشی فاضلاب آشپزخانه
توضیحات
قیمت تقربی 600 هزار تومان
21
نوع خدمات اضافه کردن آب فاضلاب روشویی
توضیحاتاضافه کردن آب فاضلاب روشویی، سینک، ماشین لباسشویی و ظرفشویی به فاضلاب موجود
قیمت تقربی 500 هزار تومان
22
نوع خدمات تعویض لوله کشی فاضلاب
توضیحاتتعویض لوله کشی فاضلاب روشویی/ سینک/ ماشین لباسشویی/ ماشین ظرفشویی
قیمت تقربی 300 هزار تومان
23
نوع خدمات لوله کشی فاضلاب توالت (کاسه روشویی)
توضیحات
قیمت تقربی 700 هزار تومان
24
نوع خدمات لوله کشی فاضلاب حمام (کفشور)
توضیحات
قیمت تقربی 500 هزار تومان
25
نوع خدمات تبدیل توالت ایرانی به فرنگی
توضیحات
قیمت تقربی 700 هزار تومان
26
نوع خدمات تبدیل توالت فرنگی به ایرانی
توضیحات
قیمت تقربی 700 هزار تومان
27
نوع خدمات اضافه کردن فاضلاب فرنگی یا ایرانی
توضیحات
قیمت تقربی 200 هزار تومان
28
نوع خدمات نصب استراکچر وال هنگ
توضیحات
قیمت تقربی 500 هزار تومان
29
نوع خدمات اتصال به لوله چدن
توضیحاتبه ازای هر سری
قیمت تقربی 200 هزار تومان
30
نوع خدمات اجرای خط هواکش
توضیحات
قیمت تقربی 100 هزار تومان
31
نوع خدمات بازسازی کلی لوله کشی آب حمام و سرویس بهداشتی
توضیحات
قیمت تقربی 1.500 الی 2.000 هزار تومان
32
نوع خدمات بازسازی کلی لوله کشی فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی
توضیحات
قیمت تقربی 1.500 الی 2.000 هزار تومان
33
نوع خدمات تغییر لوله کشی آب آشپزخانه توکار
توضیحاتبدون هزینه بنایی
قیمت تقربی 1.000 الی 1.500 هزار تومان
34
نوع خدمات تغییر لوله کشی آب آشپزخانه روکار
توضیحات1.000 الی 1.500
قیمت تقربی بدون هزینه بنایی هزار تومان
35
نوع خدمات تغییر کامل لوله کشی آب و فاضلاب آشپزخانه
توضیحاتبدون هزینه بنایی
قیمت تقربی 1.000 الی 2.000 هزار تومان
36
نوع خدمات بازسازی لوله کشی واحد مسکونی 50 الی 100 متری
توضیحات(بدون هزینه نصب شیرآلات)
قیمت تقربی 6.000 الی 10.000 هزار تومان
37
نوع خدمات بازسازی لوله کشی واحد مسکونی 100 الی 150 متری
توضیحات
قیمت تقربی 8.000 الی 15.0000 هزار تومان
38
نوع خدمات تشخیص نشتی لوله ها با دستگاه
توضیحات
قیمت تقربی 200 الی 500 هزار تومان

 

در کدام مناطق شیراز خدمات می دهیم؟

مجموعه تاسیسات 24 ساعته توانسته است با کمک و همراهی جمعی از تکنسین های تاسیساتی تمامی مناطق شهر شیراز از شمال گرفته تا جنوب و از شرق تا غرب این شهر را تحت پوشش خود قرار دهد.

بنابراین فرقی نمی کند شما در کدام یک از مناطق 11گانه شیراز ساکن هستید و به خدمات ما نیاز دارید. نیروهای فنی ما در تمام این مناطق از جمله معالی آباد، فرهنگ شهر، محله ستارخان، محله گلشن، ارمنی ها، ابیوردی، آستانه، شهرک شهید بهشتی، شهرک گلستان و غیره مستقر و آماده خدمت رسانی به شما هستند.

خدمات_لوله_کشی_ساختمان_در_شیراز-_6.jpg

جمع بندی

در این مطلب اطلاعات مفصلی از خدمات لوله کشی در اختیار شما قرار دادیم تا با تنوع این خدمات و شیوه اجرای هر کدام آشنا شوید.

اما همانطور که در متن نیز گفتیم، انجام خدمات لوله کشی در شیراز یکی از خدمات محبوب ما در این شهر است که توسط گروهی فنی و کاربلد از مجریان تاسیسات 24 ساعته و همراه با گارانتی تضمین کیفیت به شما شهروندان شیرازی عرضه می شود.

بنابراین اگر به هر کدام از خدمات لوله کشی از قبیل تعمیرات لوله کشی، اجرای لوله کشی آب، اجرای لوله کشی فاضلاب یا نصبیات نیاز داشتید، کافیست برای ثبت سفارش خود با شماره های داخل سایت تماس بگیرید یا فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه