• اگر مارک پکیج شما گلدیران است،
  • اگر به دنبال منبع اطلاعاتی مطمئن برای عیب یابی و تعمیر پکیج گلدیران خود هستید،
  • اگر نمی دانید چطور باید پکیج گلدیران خود را سرویس کنید،
  • و از همه مهمتر، اگر ساکن مشهد هستید و به دنبال یک تیم حرفه ای برای سرویس و تعمیر پکیج گلدیران خود می گردید،

نظرمان این است که این مطلب را تا آخر مطالعه کنید، چرا که قصد داریم ابتدا نحوه عیب یابی و تعمیر پکیج گلدیران را از طریق بررسی مشکلات رایج در این وسیله برای شما توضیح دهیم.

سپس به سراغ آموزش نحوه سرویس پکیج گلدیران می رویم و به طور کامل خواهیم گفت که سرویس پکیج شامل چه اقداماتی می شود.

در نهایت یک مجموعه مطمئن به منظور سرویس و تعمیر پکیج گلدیران در مشهد به شما معرفی خواهیم کرد.

 

پر تکرارترین علت خرابی پکیج گلدیران چیست؟

 

پکیج گلدیران که به نام پکیج ال جی نیز در ایران شناخته می شود، یکی از برندهای محبوب است که محصولات خود را در دو مدل پرستیژ و پایونر تولید و روانه بازار کرده است.

لازم به ذکر است که محصولات پکیج ال جی گلدیران از نوع دو مبدله و فن دار می باشد.

برای اینکه بهتر بتوانید با نحوه تعمیر و عیب یابی پکیج گلدیران آشنا شوید، در این قسمت سوالاتی را در خصوص ایرادات پرتکرار در این وسیله مطرح کرده و در ادامه به بررسی نحوه عیب یابی و حل آن ها پرداخته ایم.

  • علت خاموش شدن خود به خود پکیج گلدیران چیست؟

خاموش شدن پکیج گلدیران چند دلیل رایج دارد:

  • خرابی پرشر هوا
  • گرفتگی رسوب در مبدل پکیج و شیر سه راهه
  • پایین بودن فشار آب
  • وجود نشتی در پکیج
  • عدم تشکیل شعله پکیج به دلیل جرم گرفتن میله یون و جرقه زن
  • محبوس شدن هوا در مدار
  • خرابی سنسور NTC
  • سوراخ شدن منبع انبساط
  • باز بودن شیر پرکن
  • خرابی فلوسوئیچ
  • تنظیم نبودن شعله
  • خرابی برد

اگر می خواهید تک تک دلایل خاموش شدن این وسیله را به صورت کامل بررسی کنید، توصیه می کنیم مطالعه مقاله علت خاموش شدن پکیج گلدیران را از دست ندهید.

تصویر شلینگ های زیر پکیج

روش عیب یابی و تعمیر خاموش شدن پکیج گلدیران

  1. از باز بودن شیر رفت و برگشت پکیج مطمئن شوید.
  2. شیر پرکن دستگاه را در حالت بسته قرار دهید.
  3. پکیج گلدیران را یک بار ریست کنید.
  4. کل سیستم لوله کشی پکیج را برای یافتن نشتی چک کرده و برای در صورت وجود نشتی به رفع آن اقدام کنید.
  5. پکیج و رادیاتورها را هواگیری کنید.
  6. شیر پرکن پکیج را باز کنید تا دستگاه شروع به آبگیری کند. پس از آن فشار پکیج را روی 1.5 بار تنظیم کرده و پکیج را روشن کنید.
  7. اگر با وجود این اقدامات باز هم دستگاه به یک باره خاموش شد، بایستی مبدل و شیر سه راهی اسیدشویی و جرم گیری شوند.
  8. در صورت خاموش پکیج به دلیل عدم تشکیل شعله، باید جرقه زن و میله یون با سمباده تمیز شوند تا جرم های انباشته شده بر روی آن ها پاکسازی شوند. سپس ارتفاع شعله تنظیم شود.
  9. در صورتی که با وجود این کارها باز هم پکیج خود به خود خاموش می شود، بایستی سنسور ان تی سی و شیر اطمینان پکیج تعویض شوند.
  10. باد منبع انبساط بایستی چک شده و در صورت لزوم باد آن شارژ شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به مطلب طریقه شارژ باد منبع انبساط پکیج مراجعه کنید.
  11. در نهایت ایراد می تواند از برد پکیج باشد.

اگر می خواهید بدانید نحوه تشخیص سوختن برد پکیج به چه صورت است، آقای اشتیاقی توضیحات کافی را در کلیپ زیر داده است.

 
  • علت خاموش شدن پکیج گلدیران در حالت زمستانه چیست؟

اگر دستگاه شما در حالت تابستانه به خوبی کار می کند، اما به محض تنظیم آن بر روی حالت زمستانه پکیج خود به خود خاموش می شود، احتمالات زیر باید بررسی شوند:

  • رسوب گرفتن مدار رادیاتوری و پکیج
  • خرابی حسگر شعله
  • هواگرفتن رادیاتورها
  • خرابی شیر گاز
  • کمبود فشار آب در مدار
  • خرابی پرشر هوا
  • عدم کارکرد مناسب فن
  • خرابی پمپ پکیج
  • ایراد در برد پکیج

روش عیب یابی و تعمیر خاموش شدن پکیج گلدیران در حالت زمستانه

  1. رادیاتورها را هواگیری کنید.
  2. فشار آب در پکیج را بر روی 1.5 بار تنظیم کنید.
  3. چنانچه پکیج گلدیران را مدت زمان طولانی سرویس نکرده اید، علاوه بر مبدل پکیج رادیاتورها نیز به شستشو و جرم گیری نیاز دارند. در این صورت به احتمال 80 درصد مشکل رفع می شود.
  4. دست خود را بر روی پمپ پکیج بگذارید، در حالت عادی پمپ نباید داغ کرده باشد و صداهای عجیب بدهد. اگر غیر از این است، باید برای تعمیر پمپ پکیج اقدام شود.
  5. چنانچه فن پکیج مسدود است، می توانید آن را باز کرده و با آب شستشو دهید. بعد از خشک شدن مجموعه فن آن را بر روی دستگاه بندید.
  6. حسگر شعله را با سمباده نرم تمیز کنید، اگر حساسیت آن به شعله باز نگذشت، بایستی تعویض شود.
  7. پرشر هوا باید تست شده و در صورت لزوم تعویض شود.
  8. در نهایت ممکن است ایراد از برد پکیج باشد که باید توسط متخصص بررسی شود.

تاثیر هواگیری بر عملکرد پکیج بیش از اندازه تصور است، کلیپ زیر را تماشا کنید تا بیشتر با تاثیرات این کار آشنا شوید.

 
  • علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج گلدیران چیست؟

اگر شیر آب گرم را در آشپزخانه یا حمام باز می کنید، اما دمای به اندازه تنظیم شده نیست و حتی کاملاً سرد است، احتمالاً یکی از دلایل زیر در این مشکل نقش داشته و باید بررسی شوند:

  • ایراد در تنظیم دمای آب مصرفی بر روی دستگاه
  • کمبود فشار آب ورودی به پکیج
  • کمبود فشار گاز
  • رسوب گرفتن مبدل
  • خرابی NTC آب گرم مصرفی
  • خرابی فلورگراتور
  • خرابی فلوسوئیچ یا میکروسوئیچ

در کلیپ زیر آقای اشتیاقی تعمیرکار پکیج توضیح می دهد که دیگر دلایل گرم نشدن آب مصرفی با وجود روشن بودن شعله پکیج چه چیزهایی می تواند باشد.

 

روش عیب یابی و تعمیر سرد بودن آب مصرفی در پکیج گلدیران

  1. درجه دمای آب مصرفی بر روی دستگاه را چک کنید. احتمالاً یا درجه دمای آب مصرفی پکیج را بر روی دمای پایین قرار داده اید و یا درجه خراب شده است.
  2. میزان فشار آب در پکیج باید بین 1.5 تا 2 بار باشد. اگر کمتر از این مقدار است، شیر پرکن پکیج را باز کنید تا فشار دستگاه روی 1.5 قرار بگیرد.
  3. چنانچه باز هم دمای آب مصرفی کم بود، باید میزان فشار گاز ورودی به پکیج بررسی شود.
  4. خرابی سنسور حرارتی آب مصرفی، فلورگراتور و فلوسوئیچ از احتمالات بعدی هستند که باید بعد از تست توسط مجری تعمیرکار پکیج تعویض شوند.
  5. در صورتی که سرد بودن آب مصرفی در پکیج گلدیران همراه با صدای زیاد در مبدل است، احتمالاً دستگاه رسوب گرفته و به اسیدشویی نیاز دارد.

دلایل رسوب گرفتن پکیج را از طریق کلیپ زیر و با توضیحات آقای اشتیاقی بیشتر بررسی کنید.

 
  • علت افت دائمی فشار در پکیج گلدیران چیست؟

گاهی پیش می آید که با وجود تنظیم فشار پکیج در بازه استاندارد آن فشار پکیج دائم کم می شود. تا جایی که مجبوریم هر روزه پکیج را آبگیری کنیم تا فشار آن بالا برود.

دلایل زیر می توانند در افت دائمی فشار پکیج گلدیران موثر باشند:

  • خرابی والف مخزن انبساط پکیج
  • پارگی دیافراگم مخزن انبساط
  • خرابی شرپرکن
  • نشتی در سیستم
  • کمبود فشار آب ساختمان
  • گرفتگی لوله آب ورودی به پکیج

تصویر برد پکیج گلدیران

روش عیب یابی و تعمیر افت دائمی فشار در پکیج گلدیران

  1. میزان فشار آب ساختمان را چک کنید. برای این منظور می توانید یک عدد گیج فشار به پایین ترین شیر آب در ساختمان وصل کنید.
  2. لوله ها، اتصالات، پمپ پکیج و منبع انبساط دستگاه را چک کنید تا مطمئن شوید آبریزی از پکیج اتفاق نمی افتد. اگر دستگاه شما با آبریزی مواجه شده است، مطلب دلیل آبریزی زیر پکیج چیست مراجعه کنید.
  3. شیر پرکن پکیج را بررسی کنید تا مطمئن شوید نشکسته و از طرفی باید مسیر شیر پرکن کاملاً باز باشد.
  4. در نهایت به احتمال زیاد مشکل از منبع انبساط پکیج است که یا والف آن خراب شده و باد خالی می کند و یا دیافراگم داخل منبع سوراخ شده و نیاز به تعمیر دارد.

در صورتی که موقع بررسی پکیج متوجه وجود نشتی در دستگاه شدید و نمی دانستید باید چه کار کنید، آقای اشتیاقی توضیحات لازم را در کلیپ زیر داده است.

 

علت روشن نشدن پکیج گلدیران چیست؟

عدم تشکیل شده در پکیج دلایل متنوعی دارد:

  • برق پکیج قطع است.
  • گاز ورودی به پکیج قطع است.
  • فشار آب در پکیج پایین است.
  • شیر اطمینان پکیج خراب است.
  • پکیج رسوب گرفته و به همین دلیل آب خوب گردش نمی کند.
  • محفظه احتراق از جمله جرقه زن، میله یون و برنر مشکل دارد.

اگر می خواهید بدانید روشن نشدن پکیج با وجود باز کردن شیر آب مصرفی چه دلایلی دارد، به توضیحات آقای اشتیاقی در کلیپ زیر خوب گوش کنید.

 

روش عیب یابی و تعمیر روشن نشدن پکیج گلدیران

  1. اتصال برق و وجود گاز و آب در پکیج را چک کنید.
  2. یک بار پکیج را ریست کنید.
  3. فشار آب در دستگاه را به حد نرمال 1.5 بار رسانده و پکیج را روشن کنید.
  4. اگر باز هم دستگاه روشن نشد، جرقه زن به دلیل تجمع جرم و اکسید شدن سر آن عمل نکرده و شعله تشکیل نمی شود.
  5. چنانچه شعله تشکیل شد، اما سریع خاموش گردید، احتمال خرابی میله یون تشخیص شعله وجود دارد و باید تعویض شود.

اسیدشویی مبدل های پکیج به کمک پمپ

  • علت سر و صدای زیاد پکیج گلدیران چیست؟

صدای پکیج در هر حالتی آزاردهنده است، مخصوصاً اینکه اکثراً محل نصب پکیج را در داخل ساختمان انتخاب می کنند و همین امر باعث از بین رفتن آسایش افراد می شود.

وقتی پکیج گلدیران صداهای عجیب می دهند، احتمالات زیر را باید بررسی کنید:

  • خرابی پمپ پکیج
  • ایراد در فن
  • وجود هوا در مدار
  • رسوب گرفتن مبدل

روش عیب یابی و تعمیر صداهای عجیب در پکیج گلدیران

  1. برای رفع صدای پکیج ابتدا شیلنگ های زیر دستگاه را باز کرده و رادیاتورها را هواگیری کنید.
  2. پمپ پکیج نیز مانند سایر اجزای دستگاه نیاز به سرویس دارد. پس اگر این قطعه را مدت هاست سرویس نکرده اید، احتمالاً پمپ صدای تق تق می دهد.

برای رفع صدای پکیج که از پمپ دستگاه خارج می شود، بایستی پمپ را باز کرده و روتور آن را شستشو دهید. اما اگر پمپ خراب شده و آب به داخل آن نفوذ کرده است، راهی جز تعویض پمپ نیست.

  1. فن دستگاه در حالت فن دار پکیج در معرض انواع گرد و غبار و آلودگی قرار دارد. اگر اجسام خارجی در فن قرار بگیرند باعث ایجاد صدا در فن می شود. به همین دلیل فن باید باز شده و مسیر آن کاملاً باز شود.
  2. در صورتی که صدا از مبدل پکیج به گوش می رسد، به این معنی است که دستگاه نیاز به اسیدشویی دارد. برای آشنایی با روند این کار توصیه می کنیم فیلم نحوه رسوب زدایی پکیج-رادیاتور را مشاهده کنید.

در کلیپ زیر آقای صالح آبادی سرویسکار پکیج دلایل سر و صدای مبدل پکیج به همراه راهکار رفع آن را بیان کرده است.

 
  • علت گرم نشدن رادیاتورهای پکیج گلدیران چیست؟

در یک حالت دیگر ممکن است گرمای آب مصرفی در پکیج گلدیران مناسب بوده، ولی رادیاتورها حرارت کافی نداشته باشند و گاهاً سرد سرد باشند.

در این صورت باید احتمالات زیر بررسی شوند:

  • نامناسب بودن جنس رادیاتورها
  • کمبود فشار آب در پکیج
  • خرابی پمپ پکیج
  • وجود ایراد در دودکش پکیج
  • کمبود ظرفیت پکیج به نسبت نیاز ساختمان
  • تجمع هوا و رسوب در رادیاتورها و مبدل حرارتی
  • کوتاه بودن ارتفاع شعله
  • تنظیم نبودن شیر گاز برقی

توضیحات بیشتر در خصوص علت گرم نشدن رادیاتورها را در کلیپ زیر و از زبان آقای اشتیاقی بشنوید.

 

روش عیب یابی و تعمیر گرم نشدن رادیاتورها با پکیج گلدیران

  1. فشار آب ورودی به پکیج را چک کرده و فشار دستگاه را در حالت نرمال آن قرار دهید.
  2. دودکش پکیج باید توسط سرویسکار بازدید شده و در صورت داشتن ایراد اصلاح شود.
  3. اگر پمپ پکیج خراب باشد، آب نمی تواند به خوبی در مدار گردش کرده و در نتیجه رادیاتورها سرد می مانند.
  4. شیر گاز برقی پکیج را تنظیم کنید تا از این طریق ارتفاع شعله در دستگاه به اندازه استاندارد قرار بگیرد.
  5. مدار پکیج و رادیاتور را ابتدا شستشو داده و سپس هواگیری کنید. برای این منظور پیشنهاد می کنیم کلیپ زیر را تماشا کنید تا با توضیحات آقای اشتیاقی با روند انجام این کار آشنا شوید.
 
  • علت سرد و گرم شدن آب مصرفی در پکیج گلدیران چیست؟

آب مصرفی در پکیج گلدیران ممکن است بنا بر یکی یا تعدادی از دلایل زیر سرد و گرم شود:

  • رسوب گرفتن مبدل ها
  • خرابی NTC آب مصرفی
  • نوسان در فشار آب ورودی به پکیج
  • خرابی فلوسوئیچ
  • عدم تنظیم شعله بلند در دستگاه
  • ضعیف شدن پمپ پکیج

روش عیب یابی و تعمیر سرد و گرم شدن آب در پکیج گلدیران

  1. در صورتی که در ساختمان پمپ آب و منبع نصب است، ابتدا فشار خروجی از پمپ را بررسی کنید. اگر آب خروجی از پمپ نوسان داشته باشد، آب پکیج نیز سرد و گرم می شود.
  2. بالا بودن یا افت فشار گاز ورودی به پکیج هر دو به یک اندازه باعث سرد و گرم شدن آب پکیج می شوند. پس لازم است از طریق شیر برقی مقدار گاز ورودی به پکیج تنظیم شده و در نهایت ارتفاع شعله اندازه شود.
  3. اگر فقط یکی از شیرهای آب ساختمان شما گرمای مطلوب ندارد، به احتمال زیاد مشکل از همان شیر است که باید تعمیر شود.
  4. کمبود فشار پکیج خود عامل مهمی در سرد و گرم شدن آب مصرفی است، فشار پکیج را بین 1.5 تا 2 بار تنظیم کنید.
  5. مبدل های پکیج را رسوب زدایی کرده و پمپ پکیج را در صورت ضعیف شدن تعویض نمایید.

تصویر جلوی پکیج گلدیران

  • علت کم بودن فشار آب گرم پکیج گلدیران نسبت به آب سرد مصرفی چیست؟

کمبود فشار آب گرم به نسبت آب سرد در پکیج گلدیران مشکلی است که به دو حالت دیده می شود:

  1. اگر کمبود فشار آب گرم به دلیل خرابی شیر آب باشد، به احتمال زیاد فشار آب گرم در سایر شیرها به اندازه بوده و فقط یکی یا تعدادی از شیرها فشار کم دارند.

در این حالت باید برای تعمیر و یا تعویض شیر آب خراب اقدام شود.

  1. چنانچه فشار آب گرم در تمامی شیرآلات به یک اندازه محدود است، به احتمال بسیار زیاد مبدل پکیج رسوب گرفته و یا در مسیر ورودی آب به پکیج گرفتگی ایجاد شده است.

در این حالت باید به رسوب زدایی مبدل پکیج با اسید اقدام کرده و لوله های ورودی نیز با جوهر نمک شستشو داده شوند.

 

نحوه سرویس پکیج گلدیران

 

پکیج گلدیران ال جی همانند سایر مارک های دیگر به سرویس های منظم نیاز دارد تا همیشه با بهترین حالت خود به کار مشغول باشد.

اگر بخواهیم انواع سرویس پکیج را بگوییم به دو مدل سرویس دوره ای و سرویس کامل پکیج می رسیم. سرویس دوره ای پکیج گلدیران در بازه های زمانی کوتاه تر و اغلب پیش از تغییر فصل انجام می شود.

چون دستگاه مدتی را در حالت تابستانه و یا زمستانه کار کرده است، پس باید برای پیش تغییر حالت دستگاه از تابستانه به زمستانه و از زمستانه به تابستانه، عملکرد اجزا و تنظیمات آن توسط سرویسکار پکیج بازبینی شده و در صورت لزوم اصلاح گردد.

توضیحات بیشتر در خصوص انواع سرویس پکیج و لزوم اهمیت سرویس دوره ای را از زبان آقای اشتیاقی و در کلیپ زیر تماشا کنید.

 

سرویس کامل پکیج گلدیران را زمانی به شما پیشنهاد می دهیم که سرویس های دوره ای را مدت زمان طولانی نادید گرفته اید و از طرفی دستگاه عملکرد خوبی از خود نشان نمی دهد.

در این حالت به منظور پیشگیری از تعمیر پکیج بهتر است دستگاه به طور کامل باز شده و پس از پاکسازی کلی و تعویض قطعات ریز و درشت دوباره بر روی پکیج بسته شود.

آقای اشتیاقی اطلاعات تکمیلی در خصوص سرویس کامل پکیج را در کلیپ زیر داده است.

 

بدون در نظر گرفتن اینکه سرویس پکیج ال جی گلدیران ما از نوع دوره ای است یا کامل، همه یا تعدادی از اقدامات زیر در زمان سرویس دستگاه انجام می شوند:

  • شستشوی مبدل حرارتی
  • سرویس پمپ سیرکولاتور پکیج
  • بازدید از شیر هواگیری اتوماتیک
  • بررسی مسیر بای پس پکیج
  • چک کردن شیر اطمینان دستگاه
  • تست سنسور فشار آب
  • تنظیم فشار آب
  • بررسی شیر سه راهه
  • بازدید از فن و مجموعه دودکش
  • تنظیم فشار گاز ورودی به پکیج
  • چک کردن برد الکترونیکی دستگاه
  • هواگیری رادیاتورها
  • جرم گیری مسیر رادیاتوری
  • شستشوی بدنه اصلی و داخلی دستگاه
  • تعویض اورینگ ها و واشرها در صورت نیاز

 

فیلم سرویس کامل پکیج

 

برای این که بهتر با سرویس کامل پکیج آشنا شوید، می توانید فیلم زیر را مشاهده کنید که تعمیرکار پکیج مجموعه تاسیسات 24 ساعته انجام شده است.

 

به خاطر این 5 دلیل سرویس و تعمیر پکیج گلدیران خود را به تاسیسات 24 ساعته بسپارید.

اوایل که پکیج وارد بازار ایران شده بود، اکثر تعمیرکاران آبگرمکن گمان می کردند می توانند از پس سرویس و تعمیر پکیج نیز بربیایند.

اما بعد از گذشت مدتی و مشخص شدن پیچیدگی های این وسیله برای همگان مشخص شد که سرویس و عیب یابی پکیج در هر مارک و مدلی که دارد، کار هر کسی نیست و فرد تعمیرکار پکیج باید دوره های تخصصی آن را بگذراند.

پکیج گلدیران ال جی نیز همانند سایر مارک های پکیج دارای نکات تخصصی خاص خود است که آشنایی و کسب مهارت در رفع ایراد از این وسیله تنها از فرد متخصص بر می آید.

به همین دلیل لازم است تا آشنایی کافی با تعمیرکار پکیج خود داشته باشیم و پس از آن سرویس و عیب یابی این وسیله را به او بسپاریم.

تاسیسات 24 ساعته در شهر مشهد یک مجموعه بسیار مطمئن برای سرویس و عیب یابی پکیج است. در ادامه 5 دلیل برای اثبات ادعای خود آورده ایم:

  1. تمام خدماتی که در مجموعه تاسیسات 24 ساعته به مشتریان ارائه می شود دارای ضمانت نامه اجرایی می باشد. یعنی در صورت عدم رضایت مشتری سفارش وی به صورت رایگان انجام می شود.
  2. هر کدام از مجریان تعمیرکار پکیج این مجموعه مهارت و تخصص بالایی در عیب یابی این وسیله دارند و حتی آموزش های تخصصی تعمیر هر مارک از پکیج به خصوص برند گلدیران را به شکل اختصاصی گذرانده اند.
  3. مجموعه تاسیسات 24 ساعته سال های زیادی است که خدمت رسانی می کند، بنابراین کوهی از تجربه در پشت سوابق کاری متعدد این مجموعه نهفته است.
  4. سطح کیفیت خدمات این مجموعه به قدری بالاست که رضایت مندی مشتریان زیادی را به همراه داشته است.
  5. خدمات رسانی مجموعه تاسیسات 24 ساعته در تمام نقاط شهر مشهد امکان پذیر است.

تعمیرکار پکیج تاسیسات 24 ساعته در حال تعمیر پکیج گلدیران

پس در هر نقطه از شهر مشهد که ساکن هستید و پکیج گلدیران شما به سرویس و یا عیب یابی نیاز دارد، همین الان فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

منابع: منبع 1، منبع 2، منبع 3

 

اشتراک گذاری این صفحه