گلدیران نماینده شرکت و محصولات ال جی در کشور ما ایران است. پکیج گلدیران در ایران دارای دو نوع اصلی پکیج پایونیر و پکیج پرستیژ است. هر کدام از این پکیج ها نیز دارای ظرفیت های مختلفی هستند.

در این مطلب قصد داریم علت گرم نشدن آب در پکیج گلدیران را برای شما بررسی کرده و در نهایت راه حل رفع این مشکل را برایتان توضیح دهیم. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

 

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران 1

معرفی پکیج گلدیران

علاوه بر ظرفیت های مختلف، تفاوت عمده دو نوع پکیج پایونیر و پرستیژ گلدیران در نوع پنل آن است که در مدل پایونیر نیمه دیجیتال است و مدل پرستیژ تمام دیجیتال است.

با وجود این تفاوت ‌ها مشکلات به وجود آمده برای پکیج های گلدیران معمولا علت های مشابه دارند و طریقه رفع مشکل آن ها نیز مشابه است.

به عبارت بهتر برای رفع علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران برای هر دو نوع پکیج، اقدامات لازم و عملکرد فنی مشابه است.

پکیج ‌های گلدیران دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند و دارای تنظیمات بسیاری است و تمامی مشکلات و خطاهای موجود بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود و کاربر با آشنایی آن ‌ها می تواند عیب های مختلف دستگاه پکیج خود را بیابد و در رفع آن تلاش کند.

به عنوان مثال کد خطای E1 به معنای تشکیل نشدن شعله یا خرابی سنسور یا حسگر آن است که یکی از علل گرم نشدن آب پکیج است. یا کد E4 نشان دهنده پایین بودن فشار آب است و ممکن است مشکل از پمپ باشد و مانع از عملکرد مناسب پکیج برای گرم شدن آب شود.

همچنین کدهای E6 و E7 مربوط به سنسور دما یا NTC آب گرم مصرفی و گرمایش رادیاتور است که در صورت بروز خطا، نشان دهنده ‌ی بروز مشکل در گرم کردن آب خواهد بود و حتی ممکن است گاهی بیشتر از حد نیاز و بیشتر از حد تنظیم، آب را گرم کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارورهای این دستگاه خواندن مطلب کد خطاهای پکیج گلدیران و رفع عیب آن ها را از دست نداده، همچنین فیلم رفع ارور E4در پکیج گلدیران را مشاهده کنید.

در صورت نیاز به اطلاعات پیرامون تعمیرات پکیج دیواری گلدیران می ‌توانید این مطلب را در سایت دنبال کنید و از آن بهره ببرید.

 

علت گرم نشدن آب پکیج دیواری گلدیران

گرم نشدن آب پکیج دیواری گلدیران می تواند دلایل بسیاری را شامل شود که در اینجا به برخی از آن ها می پردازیم.

ابتدا خوب است بدانیم که بیشتر پکیج های گلدیران در بازار دارای دو مبل حرارتی بوده و دارای فن است. در ادامه به علت های احتمالی گرم نشدن آب پکیج دیواری گلدیران پرداخته شده است.

  • خرابی شیر سه راهی (3 راهه) در پکیج دیواری گلدیران

یکی از علت های گرم نشدن آب پکیج دیواری گلدیران مشکل در شیر سه راهه است.

علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران 3

شیر سه راهی باید کاملا مورد بازرسی قرار گیرد و از نشتی نداشتن آن اطمینان حاصل شود و در صورت خرابی و غیر قابل تعمیر بودن، تعویض شود تا به عملکرد پکیج آسیب وارد نشود.

  • مشکل فلومتر در پکیج های گلدیران

در پکیج های گلدیران یکی از مهمترین عوامل عدم گرمایش آب مشکل در فلومتر است که باعث می شود پکیج عملکرد صحیح خود را نداشته باشد. با استفاده از یک ولت متر به راحتی می توان از درستی فلومتر اطمینان حاصل کرد.

  • مشکل یا خرابی در سوپاپ بای پس پکیج گلدیران

این سوپاپ مسیر آب به مبدل ثانویه را در پکیج های دو مبدله را باز می‌ کند و دارای یک پوشش فنری است که با افزایش فشار و باز شدن و بالا آمدن فنر، مسیر آب گرم باز را باز می کند.

فنر موجود در سوپاپ بای پس حساس است و ممکن است به مرور زمان یا تحت اثر فشار زیاد تخریب شود و از کار بیفتد. بنابراین باید همواره باید به عنوان یکی از دلایل عدم گرمایش آب پکیج بررسی شود.

علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران 4

  • کاهش ارتفاع شعله یا عدم وجود شعله کامل

این عامل نیز از علت های جدی در عدم گرمایش پکیج دیواری گلدیران است که دلایل متنوعی دارد. ممکن است میزان فشار گاز در حد کافی نباشد یا شیر تنظیم گاز با نقص فنی همراه باشد.

در این حالت باید از باز بودن کامل دستگیره گاز اطمینان حاصل کنیم همچنین در صورت وجود هوا در داخل لوله این مشکل به وجود می آید و حتی ممکن است منجر به خاموش شدن شعله شود.

مسیر دودکش پکیج و اتصالات آن نیز از دیگر عواملی است که می تواند باعث ارتفاع کم شعله یا خاموش شدن شعله شود.

(اطلاعات بیشتر در مطالب علت خاموش شدن پکیج ال جی گلدیران و فیلم علت خاموش شدن شعله پکیج و نحوه رفع آن)

در کلیپ کوتاه زیر آقای صالح آبادی از سرویسکاران پکیج نکاتی را در مورد معایب دوکش غیراستاندارد با اتصالات غیر صحیح بیان می کنند

  • گرفتگی و رسوب لوله ها، اتصالات و مبدل های حرارتی

رسوب لوله ها و مبدل ها نیز یکی از دلایل عمده عدم گرمایش پکیج دیواری گلدیران است. همواره باید به طول سالیانه دستگاه پکیج سرویس و بازدید شود.

همچنین نصب رسوب گیر در مسیر آب ورودی می تواند در کاهش میزان رسوب درون پکیج بسیار موثر و مفید باشد.

همانطور که در مطلب راهنمای خرید بهترین رسوب گیر پکیج و آبگرمکن گفتیم، رسوب گیر مغناطیسی نیز در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد.

با مشاهده کلیپ زیر با نحوه اسیدشویی مبدل پکیج آشنا خواهید شد.

  • مشکلات موجود در برد کنترل

برد کنترل دستگاه پکیج ممکن است دچار نقص فنی باشد و یا اتصالات برقی آن با مشکل مواجه شده باشد که در صورت بروز مشکل باید برد کنترل باز شده و اجزای آن چک شود تا مشکلی وجود نداشته باشد.

مشکلاتی مانند مشکل در جرقه زنی یا مشکلات حسگرها و مشکلات برقی پمپ همه در اثر بروز مشکل در برد کنترل ممکن است به وجود آید.

علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران 5

در کلیپ زیر آقای صالح آبادی نکاتی را در مورد تاثیر قطع و وصل برق بر عملکرد پکیج و راهکار پیشگیری از آن بیان می کنند.

 

علت داغ نشدن آب پکیج گلدیران

آب پکیج گاهی در حد مطلوب داغ نمی شود و در این حالت باید برخی از موارد بررسی شوند.

پایین بودن فشار گاز باعث می شود که پکیج تغذیه لازم برای رسیدن به حداکثر دمای تنظیم شده را نداشته باشد.

گاهی آب در پکیج در حد نیاز ما داغ نمی شود در این حالت به بررسی علت های احتمالی می پردازیم.

- اگر فشار گاز پایین باشد ممکن است توانایی ایجاد گرمای بیش از اندازه را نداشته باشد و نتواند آب پکیج را داغ کند.

- رسوب در قسمت های مختلف لوله ها و به ویژه مبدل حرارتی باعث این مشکل می شود که باید به طور سالیانه سیستم پکیج سرویس شود.

رسوب می تواند به دلیل جمع شدن کربن در داخل مبدل نیز باشد. همچنین تنظیم دمای بیشینه باید به درستی صورت بگیرد. همچنین فشار آب ورودی به سیستم باید در کافی باشد تا آب مورد نیاز پکیج تامین باشد.

     همچنین اگر به دنبال اطلاعات پیرامون تعمیر پکیج یا سرویس پکیج هستید می‌ توانید این دو مطلب را در سایت دنبال کنید تا اطلاعات مفیدی کسب کنید.

 

جمع بندی:

آیا تا به حال برای شما هم این مشکل رخ داده است که آب گرم مصرفی حرارت کافی نداشته باشد و در حین استفاده سرد شده و دیگر گرم نشود؟

اگر از پکیج گلدیران در منزل خود استفاده می کنید احتمالاً با این مشکل هم رو به رو شده اید، چرا که گرم نشدن آب یکی از مشکلات متداول در پکیج گلدیران می باشد که به نسبت دیگر برندها هم بیشتر رخ می دهد.

طبیعتاً برای یافتن دلیل این مشکل ابتدا باید آن دستگاه را عیب یابی نمود و سپس نسبت به تعمیر آن اقدام کرد.

اما با توجه به این که پکیج یک وسیله برقی و خطرناک است و در حین کار با آن باید کلیه نکات ایمنی رعایت شود، باید کار کردن بر روی آن را به نیروهای متخصص بسپارید.

بنابراین ما در مجموعه تاسیسات 24 ساعته با هدف تامین آسایش شما و دیگر اعضای خانواده، اقدام به جمع آوری مجرب ترین استادکاران در زمینه سرویس و تعمیر پکیج از سراسر کشور نموده ایم تا بتوانیم رضایت شما را کسب نماییم.

پس از شما دعوت می کنیم با ضربه زدن بر روی لینک فرم در خواست سرویسکار متخصص، این فرم را پر نمایید و یا از طریق شماره تماس های موجود در صفحه تماس با ما در سایت با ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه