1. پکیج تان دیگر مثل قبل کار نمی کند و به دنبال عیب یابی و تعمیر آن هستید؟

2. می خواهید بدانید بهترین زمان سرویس و تعمیر پکیج چه موقع است؟

3. از روند سرویس پکیج اطلاع ندارید و می خواهید بدانید پکیج چگونه سرویس می شود؟

ما پاسخ تمام این سوالات را به همراه نکات ارزشمند دیگر در داخل این مطلب قرار داده ایم. اگر می خواهید با تعمیر پکیج آشنا شوید، ما آن را در قالب مشکلات رایج پکیج مطرح کرده و حتی راه تعمیر هر مشکل را گفته ایم.

در ادامه بهترین زمان برای سرویس و تعمیر پکیج را به شما معرفی کرده ایم و در نهایت درباره انواع سرویس پکیج سخن گفته ایم. پس با ما همراه باشید تا دست پر از این مطلب خارج شوید.

 

7 مشکل رایج در پکیج و نحوه تعمیر آن ها

 

معمولاً مشکلاتی که در انواع پکیج های ایرانی و خارجی ایجاد می شوند بسیار شبیه به هم هستند و روش عیب یابی و تعمیر مشابه ای دارند.

بنابراین ما در این قسمت به چند مورد از شایع ترین معضلات در پکیج اشاره کرده ایم و راه عیب یابی و تعمیر هر یک را توضیح داده ایم تا اطلاعات مفیدی در خصوص تعمیر پکیج بدست آورید و بتوانید در صورت لزوم از این اطلاعات استفاده کنید.

  1. شعله پکیج خاموش شده و روشن نمی شود.

خاموش شدن پکیج یک مشکل است و روشن نشدن دوباره شعله آن یک مشکل دیگر. اگر پکیج روشن شده، اما بلافاصله خاموش می شود، باید موارد زیر را در دستگاه چک کنید:

  • لوله دودکش مسدود شده و باید باز شود.
  • ونتوری و پرشر دود مشکل دارند که باید تست شوند.
  • مبدل پکیج رسوب گرفته است که نیاز به اسیدشویی دارد.
  • اکسیژن ورودی به پکیج کم است که باید از ورود حجم مناسب اکسیژن به دستگاه مطمئن شوید.

اگر پکیج شما فن دار است، محل ورود اکسیژن از کنار دودکش و چنانچه دستگاه بدون فن باشد، هوا از زیر پکیج وارد می شود.

ما در مقاله ای با عنوان علت عدم تشکیل شعله یا روشن و خاموش شدن مکرر شعله پکیج این معضل را به شکل کامل بررسی کرده ایم، جهت مطالعه می توانید روی لینک مقاله بزنید.

محفظه احتراق پکیج دیواری

اگر پکیج شما در زمان باز کردن شیر آب گرم مصرفی روشن نمی شود، می توانید علت آن را در کلیپ زیر متوجه شوید.

 
  1. آب مصرفی پکیج سرد است در حالی که رادیاتورها گرم می باشند.

در صورتی که بعد از باز کردن شیر آب گرم مصرفی در ساختمان با نوسان حرارت آب و یا سرد بودن آن مواجه شدید، موارد زیر را در پکیج چک کنید. در این حالت ممکن است رادیاتورها گرم باشند:

  • مبدل پکیج رسوب شدید گرفته است و باید از طریق اسید دیس کلر 33 درصد شستشو داده شود.
  • سنسور ان تی سی آب گرم مصرفی خراب شده است، پس باید ابتدا سنسور تست شود و در صورت معیوب بودن تعویض گردد.
  • شیر موتوری سه راهه ایراد دارد که باید تعویض شود.
  • فلوسوئیچ پکیج خراب شده است، بنابراین باید ابتدا این قطعه مورد تست قرار بگیرد و در صورت لزوم تعویض شود.
  • فشار آب ورودی به پکیج نوسان دارد و یا پایین است. برای بررسی این مورد ابتدا از ثابت بودن فشار آب کل ساختمان مطمئن شوید و در نهایت بررسی کنید که لوله های آب ورودی به پکیج مسدود نشده باشند.

شما می توانید دیگر دلایل سرد بودن آب مصرفی با وجود روشن بودن پکیج را در کلیپ زیر و از زبان آقای اشتیاقی بشنوید.

 
  1. وقتی شیر آب گرم مصرفی را باز می کنیم فشار پکیج افت می کند.

در حالت عادی میزان فشار پکیج نباید کمتر از 1 بار باشد و چه بهتر که فشار پکیج بین 1.5 تا 2 بار قرار بگیرد.

در صورتی که فشار در پکیج دائم در حالت پایین آمدن است، به احتمال زیاد یکی از مشکلات زیر در پکیج وجود دارد:

  • یکی از لوله های پکیج و یا اورینگ ها و واشرهای پمپ پکیج دچار نشتی شده اند که باید در اسرع وقت به تعویض لوله ها و واشرها اقدام شود.
  • شیر پرکن پکیج خراب است، به همین دلیل وقتی دستگاه افت فشار پیدا می کند، شیر پرکن عمل نمی کند.

در این حالت بهترین راه حل تعویض شیر پرکن پکیج است. برای اطلاع از روش کار روی لینک مقاله بزنید.

  • مبدل پکیج سوراخ شده است و چون مبدل در داخل پکیج قرار گرفته تشخیص نشتی از آن سخت می باشد. تعویض مبدل پکیج به صرفه ترین اقدامی است که می توان در این شرایط انجام داد.
  • منبع دیافراگمی پشت پکیج سوراخ شده و یا مقدار باد آن کم شده است. در اولین فرصت باد منبع را تنظیم کنید.

اگر می خواهید با روش این کار آشنا شوید، به مقاله طریقه باد زدن آب منبع انبساط پکیج مراجعه کنید.

تصویری از ولوم های تنظیم پکیج دیواری

  1. دمای آب مصرفی بسیار پایین است.

گاهی مواقع مشاهده شده که پکیج روشن می شود، اما آب مصرفی گرمای کافی را ندارد و گاهاً دمای آن تا 40 درجه هم نمی رسد.

در چنین مواقعی بهتر است دلایل زیر را در پکیج بررسی کنید:

  • ارتفاع شعله ماکزیموم پکیج پایین است، باید ارتفاع شعله را از طریق شیر گاز برقی دستگاه بالاتر ببریم.
  • دبی آب ورودی به پکیج پایین است، شاید فشار آب ساختمان پایین باشد و یا ورودی آب به پکیج مسدود شده است.
  • سوپاپ شیر سه راهی پکیج خراب شده است، در نتیجه آب گرمایش از مبدل اولیه به خوبی تفکیک نمی شود و آب کافی به مبدل ثانویه نمی رسد. باید برای تعویض شیر سه راهی پکیج اقدام کرد.
  • مبدل ثانویه پکیج رسوب گرفته است به همین دلیل حرارت آن پایین می آید. اگر مدت هاست پکیج را رسوب زدایی نکرده اید، مبدل ثانویه به اسیدشویی نیاز دارد.

می خواهید بدانید چرا پکیج شما دائماً رسوب می گیرد؟ در کلیپ زیر آقای اشتیاقی سرویسکار پکیج توضیحات لازم را داده است.

 
  1. آب مصرفی گرم است اما رادیاتورها سرد هستند.

سرد بودن رادیاتورهای شوفاژ خود را به دو حالت نشان می دهد: تمام رادیاتورهای شوفاژ سرد و یا کم حرارت هستند و یا فقط تعدادی از رادیاتورهای شوفاژ سرد و بقیه آن ها حرارت مطلوب دارند.

اگر تمام رادیاتورهای شوفاژ سرد هستند، یکی از دلایل زیر مشکل ساز شده است:

  • مدار پکیج-رادیاتور گرفتگی دارد و باید شستشو داده شود. برای آشنایی با روند این کار توصیه می کنیم فیلم رسوب زدایی پکیج- رادیاتور را مشاهده کنید.
  • مدار هوا گرفته است و باید از طریق شیر بالای رادیاتورها به هوا گیری رادیاتورها اقدام شود.
  • شیر سه راهی خراب است، در نتیجه آب گرم به مسیر رادیاتوری وارد نمی شود. پس باید شیر سه راهی تعویض شود.

در کلیپ زیر سرویسکار پکیج آقای اشتیاقی برای شما توضیح می دهد که دلایل سرد بودن رادیاتورهای شوفاژ چه هستند؟

 

اما اگر تنها تعدادی از رادیاتورها سرد بودند، در حالی که باقی آن ها حرارت لازم را داشتند، این احتمال وجود دارد که همان رادیاتور سرد هوا گرفته است و یا جرم دارد.

در کل هواگیری رادیاتورها می تواند جان دوباره به سیستم ببخشد، اگر می خواهید با تاثیر هواگیری رادیاتورها آشنا شوید، کلیپ زیر را تماشا کنید.

 
  1. پکیج صدا می دهد.

پکیج ممکن است صداهای مختلفی از قبیل تق تق و سوت کشیدن تولید کرده و یا لرزش زیادی داشته باشد. این صداها و لرزش های شدید خود می توانند نشانه ای از وجود مشکل در پکیج باشند.

توصیه می کنیم موارد زیر را در پکیج چک کنید تا بتوانید هرچه زودتر این ایراد را رفع نمایید:

  • در داخل پکیج هوا وجود دارد. اگر سیستم پکیج و رادیاتورها هوا داشته باشند، تولید صدا در دستگاه طبیعی است. در این شرایط باید به هواگیری سیستم اقدام کنید.
  • فشار آب ورودی به پکیج کم است. برای بررسی بیشتر این موضوع باید از باز بودن لوله های آب ورودی به پکیج مطمئن شوید.
  • پمپ پکیج خراب است. رایج ترین دلیل صدای تق تق در پکیج این است که پمپ خراب شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد. اطلاعات جامع در این خصوص را در مطلب تعمیر پمپ پکیج دنبال کنید.

 

در نهایت می توانید کلیپ زیر را تماشا کنید تا با توضیحات آقای اشتیاقی به اطلاعات کامل تری در خصوص علت سر و صدای مبدل پکیج دست پیدا کرده و راه حل رفع آن را پیدا کنید.

 
  1. در زمان باز بودن آب گرم مصرفی پکیج دائماً روشن و خاموش می شود.

در حالت طبیعی پکیج باید به محض رسیدن به دمای تنظیم شده بر روی آن خاموش شود و بعد از اینکه حرارت آب کم شد، به صورت خودکار روشن شود.

بنابراین روشن و خاموش شدن دائمی پکیج به شکلی که هر چند دقیقه یک بار خاموش و روشن می شود، نشانه ای از وجود مشکل در پکیج می باشد.

از جمله عواملی که می توانند باعث روشن و خاموش شدن بیش از حد پکیج شوند، عبارتند از:

  • مبدل ثانویه پکیج رسوب گرفته است و نیاز به سرویس یا شستشو دارد.
  • یون تشخیص شعله کثیف شده و باید با سمباده آن را تمیز کرد.
  • فاصله یون تشخیص شعله تنظیم نیست. فاصله استاندارد یون باید بین 3 الی 5 میلیمتر باشد.
  • پرشر سوئیچ هوا آشغال گرفته است، در نتیجه به محفظه احتراق هوای کافی نمی رسد. در این شرایط بهتر است پرشر تعویض شود.
  • سنسور NTC خراب شده است و باید تعویض شود.
  • مسیر دودکش پکیج مسدود شده که باید بازدید شود.

در صورتی که مایلید با دیگر دلایل روشن و خاموش شدن شعله پکیج آشنا شوید، به توضیحات آقای اشتیاقی در کلیپ زیر دقت کنید.

 

 

چه هنگام باید نسبت به عیب یابی و تعمیر پکیج اقدام کنیم؟

 

حقیقت این است که اگر سرویس پکیج را در زمان مناسب خود و طبق برنامه انجام دهید، نیاز پکیج شما به تعمیر و عیب یابی تا حد چشم گیری کاهش پیدا می کند.

اما اگر بخواهیم به این سوال جواب دهیم که زمان تعمیر و عیب یابی پکیج چه موقع است؟ باید گفت، در پکیج برخی مشکلات ایجاد می شوند که نمی توان با انجام سرویس آن ها را رفع کرد.

به عنوان مثال نشتی آب از پکیج و یا خاموش شدن دائمی شعله دستگاه از جمله مشکلات رایج در پکیج هستند که قابلی رفع با سرویس دستگاه نیستند و حتماً باید توسط تعمیرکار پکیج مورد بازبینی قرار بگیرند.

به طور کلی تمام ایراداتی که در قسمت قبلی به عنوان 10 مشکل رایج در پکیج عنوان کردیم، جزو نشانه هایی هستند که زمان تعمیر و عیب یابی پکیج را به مصرف کننده گوشزد می کنند.

پس به طور خلاصه می توان گفت بهترین زمان برای عیب یابی و تعمیر پکیج به محض مشاهده علائم خرابی دستگاه از قبیل نشانه های زیر است:

  • نشتی آب از پکیج
  • سر و صدای زیاد پکیج
  • بالا و پایین رفتن فشار پکیج
  • خاموش شدن ناگهانی پکیج
  • روشن نشدن شعله پکیج
  • سرد بودن رادیاتورهای شوفاژ
  • گرم نشدن آب مصرفی

با این حال باز هم توصیه می کنیم که زمان تعمیر و عیب یابی پکیج خود را قبل از شروع فصل سرما انتخاب کنید تا در هوای سرد مجبور نباشید به دنبال تهیه قطعات تعویضی پکیج بوده و یا با گرم نشدن آب و سرد بودن رادیاتورها درگیر باشید. 

مهمتر اینکه قبل از آغاز فصل سرما راحت تر می توانید به تعمیرکار پکیج دسترسی داشته باشید، چون آن ها هم بازار کار خلوت تری دارند و می توانند پکیج شما را در بازه زمانی کوتاه تر عیب یابی و تعمیر کنند.

اسیدشویی مبدل های پکیج به کمک پمپ

 

سرویس پکیج شامل چه اقداماتی می شود؟

 

در زمان سرویس پکیج فرد سرویسکار ابتدا شرایط ایمنی پکیج همچون گاز دستگاه و دودکش پکیج را بررسی کرده و در صورت وجود ایراد به رفع آن اقدام می کند.

همچنین سرویسکار پکیج تمام علائم و نشانه های خرابی دستگاه را چک می کند. به عنوان مثال فشار پکیج را تنظیم می کند و قطعات خارجی و داخلی دستگاه را تمیز می کند.

در این هنگام اگر ایراد جزئی در دستگاه مشاهده شود، سرویسکار پکیج می تواند به سرعت مشکل را حل کند.

اما اگر ایراد پیدا شده در پکیج زیادی بزرگ و مهم باشد، احتمالاً سرویسکار پکیج وارد فاز تعمیری دستگاه می شود و به تعویض و تعمیر قطعات پکیج اقدام می کند.

تمامی این اقداماتی که گفتیم در دسته سرویس دوره ای و سرویس کامل پکیج قرار می گیرند. مثلاً بازدید از دودکش، تنظیم دوباره فشار آب و گاز پکیج، تنظیم دمای آن و تمیزکاری بدنه ظاهری پکیج جزو خدمات سرویس دوره ای هستند.

اگر می خواهید توضیحات دقیق تری در خصوص انواع سرویس پکیج و لزوم سرویس دوره ای آن بدست آورید، پیشنهاد می کنیم در کلیپ زیر به توضیحات سرویسکار پکیج آقای اشتیاقی گوش دهید.

 

اقدامات دیگری همچون تعویض قطعات معیوب از قبیل سنسور ntc، تعویض واشرها و اورینگ های پمپ پکیج و لوله ها، شستشوی مدار پکیج و رادیاتور، اسیدشویی مبدل ها، تمیزکاری فن و محفظه احتراق و... جزو سرویس کامل پکیج هستند.

در کلیپ زیر آقای اشتیاقی سرویسکار پکیج برای شما توضیح می دهند که سرویس کامل پکیچ چیست و شامل چه اقداماتی می شود.

 

 

فیلم سرویس کامل پکیج

 

همانطور که بارها گفتیم موضوع سرویس پکیج بسیار مهم است و می تواند از صرف هزینه های هنگفت بابت تعمیر پکیج پیشگیری کند.

به همین دلیل ما در این قسمت تصمیم گرفتیم فیلم سرویس کامل پکیج که توسط سرویسکاران تاسیسات 24 ساعته و در یک پروژه واقعی انجام شده را به شما نمایش دهیم.

 

 

چه زمان باید پکیج را سرویس کرد؟

 

پکیج وسیله ای است که اگر به خوبی از آن نگهداری شود می تواند حداقل بین 10 الی 15 سال به بهترین شکل ممکن کار کند.

اما شرط مهم برای افزایش طول عمر پکیج این است که برنامه زمان بندی سرویس دستگاه را جدی بگیرید و مراقب علائم هشدار دهنده خرابی پکیج باشید.

در این بین برای عده ای از مصرف کنندگان پکیج این سوال مطرح می شود که چه زمان باید برای سرویس پکیج اقدام کرد و مهمتر اینکه بهترین زمان برای سرویس پکیج چه موقع است؟

در جواب این دوستان باید گفت توصیه ما این است که حداقل هر 12 ماه یا همان سالی یک بار پکیج خود را سرویس کنید.

اگر مستاجر هستید، اغلب صاحب خانه خود برنامه سرویس پکیج را زمان بندی می کند، اما اگر خود مالک ساختمان هستید، باید سالی یک بار برای بازبینی و سرویس پکیج دست به کار شوید.

بهترین فصل برای سرویس پکیج همان اوایل مهر ماه و یا اواخر تابستان است. چون در این فصل تازه هوا رو به سردی می رود.

پس شما می توانید با کمک سرویس پکیج قبل از تنظیم دستگاه بر روی حالت زمستانه کل تنظیمات و قطعات پکیج را چک و بررسی کنید.

تعمیرکار تاسیسات 24 ساعته در حال تعمیر پکیج

 

سرویس و تعمیر پکیج در بازار شیراز با چه قیمتی ارائه می شود؟

 

تا این قسمت از متن تمام آنچه که لازم بود در خصوص سرویس و تعمیر پکیج بدانید را در اختیار شما قرار دادیم و به طور مفصل در مورد لزوم تعمیر به موقع و سرویس منظم پکیج صحبت کردیم.

اما موضوع مهمی که در این مرحله ذهن افراد را به خود مشغول می کند، هزینه های مربوط به سرویس و تعمیر پکیج است.

به دلیل اهمیت این مسئله ما مقاله ای با عنوان هزینه سرویس و تعمیر پکیج چقدر می شود؟ برای مطالعه و اطلاع شما آماده کرده ایم.

در این مقاله جزئیات خدمات تعمیر و سرویس پکیج را به صورت یک به یک بررسی کرده و دستمزد هر کدام را عنوان کرده ایم.

از آنجا که مجموعه تاسیسات 24 ساعته در شهر شیراز نیز خدمات دهی می کند، شما شهروندان شیرازی نیز می توانید لینک مقاله مورد نظر را لمس کرده و از هزینه های سرویس و تعمیر پکیج در شیراز مطلع شوید.

 

جمع بندی

پکیج همان شوفاژ خانه کوچک است که امروزه به جای موتورخانه و آبگرمکن در اکثر خانه ها جا خوش کرده است. سلامتی پکیج به قدری مهم است که می تواند ضامن آسایش ساکنین ساختمان باشد.

اما برای این مهم لازم است تا اولاً نسبت به تغییر حالت کارکرد پکیج حساس بوده و کوچکترین علائم هشداردهنده آن را جدی بگیریم و دوماً باید در اسرع وقت برای عیب یابی و تعمیر آن توسط یک متخصص اقدام کنیم.

در کنار عیب یابی و تعمیر به موقع پکیج توسط متخصص باید سرویس پکیج را نیز در زمان مورد نیاز آن انجام دهیم تا احتمال خرابی دستگاه را کم و کمتر کنیم.

توجه به تعمیر و سرویس به موقع پکیج یک موضوع مهم است، اما اینکه چه کسی قرار است این وظیفه حیاتی را به انجام برساند اهمیت بالاتری دارد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل عیب یابی غلط پکیج نه تنها ایراد اصلی دستگاه به درستی تشخیص داده نشده بلکه قطعه سالم پکیج نیز به اشتباه تعویض شده است.

در نتیجه مشکل قبلی در پکیج همچنان باقی مانده و حتی مشکلات بیشتری نیز به آن اضافه شده اند. بنابراین بسیار مهم است که فرد تعمیرکار و یا سرویسکار پکیج در کار خود با تجربه بوده و تخصص لازم را داشته باشد.

تعمیرکاران پکیج در گروه تاسیسات 24 ساعته یک گزینه عالی به منظور عیب یابی و تعمیر پکیج می باشند که سال های سال با انواع مارک پکیج کار کرده و مهارت بالایی در تعمیر پکیج های ایرانی و خارجی دارند.

تعمیرکار تاسیسات 24 ساعته در حال تعمیر پکیج

سرویسکاران پکیج این مجموعه نیز می توانند پکیج شما را طوری سرویس کنند که دستگاه مثل روز اول خود کار کند.

دلیل این همه ادعای ما رضایت مندی تعداد بسیار زیادی از مشتریان قبلی تاسیسات 24 ساعته می باشد که رضایت خود را از کیفیت خدمات دریافتی از این مجموعه اعلام کرده اند.

خبر خوب اینکه گروه تاسیسات 24 ساعته در شهر شیراز نیز خدمات می دهد، پس شما شهروندان شیرازی نیز می توانید از تخصص، دانش و مهارت بالای تعمیرکاران و سرویسکاران پکیج این مجموعه نهایت استفاده را ببرید.

از دیگر مزایای این مجموعه می توان به ارائه خدمات به مشتریان همراه با گارانتی اشاره کرد. یعنی اگر شما از سرویس و یا تعمیر پکیج خود راضی نبودید، این مجموعه تعهد دارد تا دستگاه شما را دوباره اما به شکل مجانی سرویس و یا تعمیر کند.

پس اگر ساکن هر نقطه از مناطق شهر شیراز هستید و نیاز به خدمات سرویس و یا تعمیر پکیج دارید، همین حالا و از طریق یکی از روش های زیر سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن برای شما انجام شود:

  • فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر و ارسال کنید.
  • با یکی از شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

منبع فارسی

منابع انگلیسی: منبع 1، منبع 2، منبع 3

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

نظر آقای محمدزاده در مورد تجربه استفاده از خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته

 

اشتراک گذاری این صفحه