افت فشار آب در ساختمان های مرتفع و قطعی نابهنگام آب ساکنین را مجبور به خرید و نصب منبع ذخیره آب خانگی و نصب پمپ آب کرده است. اما از آنجا که این منابع قرار است آب آشامیدنی اعضای خانواده ما را در خود نگهداری کنند، باید با دقت نظر بیشتری انتخاب شوند.

در ادامه این مطلب قصد داریم انواع مخزن آب پلی اتیلن و فلزی را به شما معرفی کرده و مزایا و معایب آن ها را برایتان توضیح دهیم و در نهایت به شما خواهیم گفت در زمان خرید تانکر ذخیره آب باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشید. پس اگر قصد انتخاب و خرید مخزن ذخیره آب را دارید، تا انتها ما را همراهی کنید.

کدام مخزن آب بهتر است؟

در زمان انتخاب و خرید مخزن ذخیره آب باید به چند سوال مهم جواب دهیم:

اول اینکه قرار است چه نوع آبی در مخزن ذخیره شود؟

دوم اینکه مقدار بودجه ما برای خرید مخزن چقدر است؟

سوم اینکه فضای نصب مخزن به چه شکل است؟

و چهارم اینکه چه مقدار آب قرار است در داخل مخزن ذخیره شود؟

حال که به سوالات فوق جواب دادید، می توانید انواع مخزن ذخیره آب را مورد شناسایی قرار دهید تا بدانید کدام نوع مخزن بر اساس کاربری، بودجه، فضای موجود و ظرفیت آب ذخیره برای شما مناسب تر است.

اگر به خرید و نصب منبع ذخیره آب ساختمان نیاز دارید، همین الان با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید و مناسب ترین منبع ذخیره آب متناسب با شرایط ساختمان خود را تهیه کنید.

 

به طور کلی 2 نوع مخزن ذخیره آب در بازار وجود دارد که به نام های مخزن فلزی و مخزن پلاستیکی یا پلی اتیلن شناخته می شوند. در جواب این سوال که کدام مخزن آب بهتر است باید گفت هر کدام از این مخازن مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه به بررسی بیشتر آن ها می پردازیم:

  1. مخزن آب فلزی

جنس مخازن فلزی اغلب از استیل ضد زنگ یا فولاد است که برای ذخیره سازی انواع مواد شیمیایی، گازها، آب و مواد فله کاربرد دارد. مخزن آب فلزی یا گالوانیزه طبق استانداردهای خاص و به صورت مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی تولید می شود تا بتوانند در مدت زمان طولانی آب را در خود نگه دارند.

از مدل های متنوع مخازن آب فلزی می توان به مخازن عمودی، مخازن هوایی، مخازن افقی و مخازن مکعبی فلزی اشاره کرد.

مزایای مخزن آب فلزی

  • ظرفیت متنوع مخازن
  • دارای بدنه ای محکم در برابر ضربات، هوا و فشارهای بیرونی
  • مقاومت بالا در برابر اشعه UV
  • امکان نصب این نوع مخازن در مکان هایی با دسترس دشوار
  • طول عمر بسیار بالا

معایت مخزن آب فلزی

  • احتمال زنگ زدگی جداره داخلی مخزن و آلودگی آب بعد از مدتی استفاده
  • وزن بالا و دشواری در حمل و نقل
  • نصب زمان بر
  • قیمت خرید بالاتر از مدل پلاستیکی

راهنمای_خرید_بهترین_مخزن_ذخیره_آب-_1.png

  1. مخزن آب پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلنی از پلیمر ساخته می شوند، به همین دلیل می توان از آن ها جهت ذخیره سازی انواع سیالات از جمله آب آشنامیدنی استفاده کرد. همچنین این جنس از مخزن در صنایع ساختمان، کشاورزی و شیمیایی جهت ذخیره سازی مواد کاربرد فراوان دارد.

ظرفیت انواع مخازن آب پلی اتیلن از 100 لیتر تا 70 هزار لیتر ساخته می شوند و می توانند آب آشامیدنی را برای مدت زمان طولانی در خود نگهداری کنند.

مزایای مخزن آب پلی اتیلن

  • وزن به مراتب کمتر از مخزن فلزی و سهولت در حمل و نقل
  • قیت خرید مقرون به صرفه تر
  • دارای تنوع بالا در شکل طراحی مخزن که امکان نصب آن را در هر فضایی فراهم می کند.
  • مقاومت بی نظیر در برابر خوردگی و اشعه UV

معایب مخزن آب پلی اتیلن

  • آسیب پذیری در برابر ضربات شدید مکانیکی
  • امکان شکستن مخزن در صورت عدم استفاده از لایه های محافظتی آنتی یو وی در لایه بیرونی آن

برای مشاهده قیمت انواع مخزن ذخیره آب و خرید آن از سایت دیجی کالا لینک خرید منبع آب از دیجی کالا را لمس کنید.

راهنمای_خرید_بهترین_مخزن_ذخیره_آب-_2.jpg

انواع مخزن پلی اتیلن از لحاظ طراحی ظاهری

تا این قسمت دانستیم که مخازن نگهداری آب در دو گروه بزرگ مخزن فلزی و پلاستیکی دسته بندی می شوند. اما یکی از ویژگی های مخازن پلاستیکی یا همان پلی اتیلن این بود که اشکال ظاهری متنوعی داشتند تا با کمک این قابلیت برای کاربردهای متنوع کارایی داشته باشند.

در ادامه شما را با انواع مخزن پلی اتیلن از لحاظ طراحی ظاهری آشنا می کنیم تا بدانید با توجه به فضای موجود برای نگهداری و نصب مخزن چه طرحی از آن مناسب شما است:

  • مخازن عمودی یا ایستاده

این نوع مخازن نگهداری به صورت مسطح یا مخروطی شکل طراحی شده اند به محوی که می توان آن ها را بر روی سطحی نسبتاً صاف و هموار به صورت ثابت قرار داد. یکی از خصوصیات مخازن عمودی یا استوانه ای این است که با پر شدن مخزن، فشار مایع به دیواره ها فشار آورده و به دلیل انعطاف پذیری آن ها را به بیرون می کشاند و زمانی که با خالی شدن مخزن فشار داخلی کم شد، دوباره دیواره ها به حالت قبلی خود بر می گردند.

برای نصب مخزن آب عمودی یا ایستاده نیازی به پایه نیست و از جمله مزیت های این مدل می توان به اشغال کمترین فضای ممکن اشاره کرد. به همین دلیل خرید آن بسیار اقتصادی است.

  • مخازن افقی یا خوابیده

از مخازن افقی نه تنها می توان برای ذخیره سازی آب و سیالات، بلکه قرار دادن مخزن بر روی کامیون ها و تریلرها استفاده کرد. این مخازن دارای پایه هایی از جنس پلی اتیلن هستند.

برای نصب مخازن افقی نیز به محلی کاملاً صاف و یکدست نیاز است تا تراز باشد. در غیر این صورت فشار مخزن به شکل یکسان در آن تقسیم نشده و برخی نقاط آن فشار بالاتری دریافت می کنند. در این حالت اگر مخزن زیر تابش مستقیم خورشید نصب شده باشد، سریع تر تحت تاثیر اشعه یو وی قرار گرفته و طول عمر مفید خود را از دست می دهد. هر چند توصیه می شود حتماً مخزن آب پلی اتیلن را در زیر سایه بان قرار داده و لایه بیرونی آن را توسط خاک و گل مالی کردن در برابر جذب اشعه خورشید مقاوم تر کنید.

استعلام قیمت و خرید مخزن ذخیره آب از سایت دیجی کالا

  • مخازن کتابی و مکعبی

مخزن مکعبی در طرح های تخت، قائم یا افقی در بازار موجود است. این نوع مخزن طوری طراحی شده که در فضایی مثل اتاق یا کنار دیوار به راحتی نصب شود.

ویژگی بارز مخازن کتابی یا مکعبی این است که عرض کم دارند، به همین دلیل به راحتی از هر مکانی از جمله راهروها و درب های کوچک عبور داده می شوند و همین مشخصه باعث شده به نام مخزن آسان رو در بین عموم شناخته شوند. پس اگر یک فضای داخلی محدود دارید، استفاده از مخزن آب مکعبی یا کتابی بهترین گزینه است. این نوع مخزن حتی در محل هایی با ارتفاع کم هم به راحتی نصب می شود.

  • مخازن زیرپله

طراحی مخازن زیر پله به نحوی است که قسمت بالای بدنه آن به شکل شیب ساخته شده تا به راحتی در زیر پله ها قرار بگیرد. پس اگر فضای ساختمان شما به قدری محدود است که جایی برای قرار دادن مخزن آب ندارید، توصیه می کنیم مخزن زیر پله را انتخاب کنید که از حجم 500 تا 1500 لیتر تولید می شود.

  • مخازن بیضی

بهترین کاربرد مخازن بیضی شکل در فضاهای باز و پشت بام است که وزش باد و تابش مستقیم نور خورشید وجود دارد. چرا که برای ساخت این نوع مخازن از سه لایه محافظت کننده در برابر نفوذ نور خورشید استفاده شده و وجود این سه لایه مانع از رشد میکروب و رشد جلبک در آب آشامیدنی می شود.

  • مخازن هوایی

اغلب برای نگهداری آب آشامیدنی در شهرک های مسکونی از مخازن هوایی استفاده می شود که محل قرارگیری آن بر روی پایه ای بلند و یکپارچه است. به همین دلیل با کمک مخزن هوایی فشار آب در شبکه آب آن منطقه نیز زیاد می شود. این نوع مخازن خود در انواع مختلف مخزن استوانه ای، مخروطی و کروی ساخته می شوند.

مدل های متنوع مخازن تنها به موارد گفته شده محدود نمی شود و مخازن قیفی یا زوک، مخازن کروی و مخازن مادولار نیز وجود دارند که البته اغلب در صنابع دیگر به جز نگهداری آب در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مخزن ذخیره آب در نصب پمپ آب بدست آورید، پیشنهاد می کنیم مشاهده کلیپ زیر را از دست ندهید.

مشاهده انواع مخزن ذخیره آب و خرید آن از سایت دیجی کالا

انواع مخزن پلاستیکی بر اساس نوع مواد سازنده

در ادامه می خواهیم مدل های دیگری از مخازن پلاستیکی را به شما معرفی کنیم:

  1. مخزن پلی اتیلن

همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم این نوع مخزن از مواد پلیمری ساخته شده، در نتیجه می تواند تمام سیالات از جمله مواد قلیایی، اسیدها، آب و حلال ها را در خود نگه دارد. به همین دلیل به مخازن پلی اتیلن، مخازن همه کاره هم می گویند.

برای ساخت این نوع مخزن از مواد مقاوم در برابر جلبک استفاده شده و دارای درجه مواد غذایی یا فود گیرد هم می باشد، به همین خاطر در نگهداری آب آشامیدنی و مصارف خانگی کاربرد وسیع دارد و همگان آن را به عنوان بهترین مخزن آب خانگی می شناسند.

  1. مخزن پلی پروپیلن

میزان مقاومت مخازن پلی پروپیلن در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و دیگر مواد خوردنده بسیار بالا است و علاوه بر این در برابر ضربات محکم و با دوام بوده و وزن پایینی دارند. از این نوع مخزن بیشتر در کارخانه های فرآوری ضد زنگ استفاده می شود.

  1. مخزن FRP

برای ساخت مخزن FRP از پلاستیک تقویت شده با شیشه یا GRP استفاده می شود. به همین دلیل به این نوع مخزن GRP هم می گویند. نگهداری مواد غذایی و دارویی بیشترین کاربرد مخزن FRP است.

  1. مخزن چند لایه

مخازن پلی اتیلن بر اساس نوع کاربرد و نیاز مصرف کننده یا به صورت تک لایه یا چند لایه طراحی و تولید می شوند. اگر قرار باشد از مخزن پلی اتیلن برای نگهداری مایعات صنعتی استفاده کرد، مخزن تک لایه مناسب است. نگهداری زباله های خطرناک اغلب در مخازن دو لایه صورت می گیرد.

و اما مخازن سه لایه و چهار لایه به دلیل داشتن لایه میانی مشکی رنگ، برای نگهداری و ذخیره آب آشامیدنی استفاده می شوند. چون وجود این لایه ها مانع از جلبک زدن مخزن و حتی بو گرفتن آب می شوند.

راهنمای_خرید_بهترین_مخزن_ذخیره_آب-_3.jpg

 

استعلام قیمت و خرید مخزن ذخیره آب از سایت دیجی کالا

منبع آب افقی بهتر است یا عمودی؟

برای بسیاری از افراد که قصد خرید منبع آب را دارند این سوال مطرح است که منبع آب افقی بهتر است یا عمودی؟ برای رسیدن به جواب این سوال بد نیست تا ابتدا این دو مدل منبع را با هم مقایسه کنیم:

  • مخازن استوانه ای به صورت ایستاده یا عمودی نصب می شوند و دو مدل کوتاه و بلند دارند. اما مخازن افقی به شکل خوابیده طراحی می شوند.
  • برای نصب مخازن افقی به پایه هایی نیاز است تا مخزن در جای خود ثابت شده و غلت نخورد. اما مخزن عمودی بدون پایه نصب می شود.
  • از آنجا که میزان حجم مخازن افقی بیشتر از مخازن عمودی است، مواد پلی اتیلن بیشتری برای ساخت مصرف کرده و در نتیجه قیمت خرید مخزن افقی بیشتر از عمودی است.
  • در یک شرایط یکسان مخازن عمودی طول عمر بیشتری به نسبت مخازن افقی دارند.
  • میزان سطح مقطع مخزن افقی بیشتر از مخزن عمودی است، بنابراین وزن آب ذخیره شده در مخزن در مساحت بیشتری از پشت بام توزیع می شود و فشار کمتری به ساختمان وارد می کند. به همین دلیل اغلب توصیه می شود از مخزن افقی در پشت بام استفاده شود.

برای جمع بندی اینکه کدام مخزن افقی یا عمودی بهتر است می توان گفت شما باید ابتدا محل نصب منبع را در ساختمان تعیین کرده تا بر اساس آن منبع مناسب خود را انتخاب کنید. با این حال باید در نظر داشت که مخزن عمودی طول عمر بیشتری داشته و به همچنین قیمت خرید آن ارزان تر از مدل افقی است.

راهنمای_خرید_بهترین_مخزن_ذخیره_آب-_4.jpg

چرا مخزن آب پلاستیکی تک لایه نخریم؟

هر چند برای ساخت مخازن پلاستیکی تک لایه باز هم از مواد پلی اتیلن استفاده می شود، اما تنها داشتن یک لایه از پلی اتیلن نمی تواند کیفیت بالایی به مخزن بدهد.

مهمترین ایراد منبع پلاستیکی تک لایه این است که نور خورشید به راحتی داخل آن نفوذ می کند، پس اگر محل نصب منبع آب شما در فضای باز است، باید ظرف مدت کوتاهی منتظر ترک برداشتن و شکستن منبع شوید.

علاوه بر این وجود یک لایه از پلی اتیلن نمی تواند مانع از نفوذ اشعه فرابنفش به داخل منبع و رشد جلبک ها در آب آشامیدنی شود. به همین خرید و استفاده از مخزن آب پلاستیکی تک لایه برای سلامتی انسان مضر است و توصیه می شود فقط از مخزن سه لایه پلی اتیلن به عنوان تانکر ذخیره آب در ساختمان استفاده کنید.

 

مهمترین مشخصات مخزن آب مناسب برای آپارتمان

با وجود اینکه در بین توضیحات داده شده مشخصات مخزن آب مناسب برای آپارتمان را به شما گفتیم، اما در این بخش می خواهیم در قالب راهنمای خرید مهمترین نکات در زمان خرید منبع آب آپارتمان را به شما گوشزد کنیم:

  • حجم مناسب

مهمترین و اولین نکته ای که باید در زمان خرید منبع آب آپارتمان به آن دقت کنید، میزام حجم منبع است. برای این کار باید حجم مناسب مخزن را بر اساس پارامترهایی از قبیل تعداد نفرات ساکن در ساختمان و حجم آب مورد نیاز آن ها محاسبه کنید.

برای محاسبه میزان حجم تانکر ذخیره آب باید دانست که هر فرد به صورت میانگین روزانه 150 لیتر آب مصرف می کند. بنابراین برای هر واحد آپارتمانی 250 لیتر آب در نظر گرفته می شود. پس برای یک آپارتمان 4 واحدی به یک مخزن 1000 لیتری نیاز است و برای آپارتمان 8 واحدی یک مخزن 2000 لیتری لازم داریم.

بعد از اینکه حجم مخزن ذخیره آب ساختمان خود را انتخاب کردید، باید ابعاد آن را بر اساس حجم مخزن بررسی کنید تا بدانید کدامیک از مدل های مخزن افقی، عمودی، زیرپله یا کتابی برای ساختمان شما و با توجه به محل نصب آن مناسب است.

  • ضد جلبک بودن منبع

ماندن آب در داخل مخزن ذخیره آب به مرور زمان باعث ایجاد جلبک می شود، البته این در صورتی است که مخزن آب از نوع تک لایه بوده و به لایه های محافظت کننده در برابر تشکیل جلبک مجهز نباشد.

  • ضد اشعه خورشید یا Anti UV

اگر محل نصب تانکر آب خانه شما در پشت بام یا فضای بیرون از ساختمان است، باید به فکر انتخاب مخزن آب دارای لایه محافظتی آنتی یو وی یا ضد اشعه فرابنفش خورشید باشد، در غیر این صورت کیفیت آب داخل مخزن افت پیدا می کند و حتی احتمال ترد و شکننده شدن منبع وجود دارد.

  • آنتی باکتری

خاصیت آنتی باکتریایی منبع ذخیره آب نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در زمان خرید این وسیله است که می تواند بهداشت و سلامت آب آشامیدنی را تضمین کند.

اطلاع از قیمت و خرید منبع آب از دیجی کالا

  • داشتن علامت استاندارد و پروانه بهداشتی

منابع مختص آب آشامیدنی خانگی نه تنها مشخصاتی از قبیل آنتی باکتریایی، آنتی یو وی و ضد جلبک را دارند، بلکه دارای درجه مواد غذایی یا فود گرید نیز هستند. داشتن مشخصه فود گرید در تانکر آب به این معنی است که این منبع از نظر سازمان غذا و دارو تایید شده و نگهداری آب آشامیدنی در آن نمی تواند باعث بیماری افراد شود.

  • استفاده از مواد نو برای ساخت مخزن

متاسفانه برخی از منابع آب موجود در بازار از مواد پلی اتیلن دست دوم ساخته می شوند که طبیعتاً کیفیت بسیار پایینی داشته و بر روی سلامت آب مصرفی نیز تاثیر منفی می گذارند. به همین دلیل توصیه می شود در زمان خرید مخزن آب آپارتمانی حتماً از برندهای سرشناس خریداری کرده و علامت استاندارد و بهداشتی محصول را بررسی کنید. حتی بوی مخزن دست دوم با مخزن نو تفاوت دارد که افراد آشنا با بوی پلی اتیلن می توانند این نکته را تشخیص دهند.

راهنمای_خرید_بهترین_مخزن_ذخیره_آب-_5.jpg

بهترین برند مخزن آب پلی اتیلن

تا این قسمت از متن انواع مخزن ذخیره آب را به شما معرفی کردیم و مزایا و معایب منبع آب فلزی و پلاستیکی را برای شما بررسی کردیم. حال در این قسمت می خواهیم بهترین برند منبع آب سه لایه یا پلی اتیلن را به شما معرفی کنیم:

  1. مخزن آب حجیم پلاست

.راهنمای_خرید_بهترین_مخزن_ذخیره_آب-_6.jpg

مخازن آب ساخت شرکت حجیم پلاست دارای مواد پلی اتیلن سه لایه و مقاوم در برابر تشکیل جلبک، نفوذ نور، گرما و سرما هستند. خاصیت ضد جلبک و ضد باکتری این محصول باعث شده هیچ تاثیری در بو و مزه آب آشامیدنی نداشته باشد.

محصولات برند حجیم پلاست در مدل های منبع آب افقی و منبع آب عمودی طراحی و تولید می شوند و تحمل دمایی آن ها بین -30 تا +65 درجه سانتی گراد است. این محصول همچنین ورودی و خروجی برنجی دارد و دارای گواهی استاندارد، پروانه ساخت و سیب سلامت است.

اطلاع از مشخصات فنی و خرید تانکر ذخیره آب از سایت دیجی کالا

  1. مخزن آب پلاستونیک

راهنمای_خرید_بهترین_مخزن_ذخیره_آب-_7.jpg

محصولات تولیدی شرکت پلاستونیک همگی دارای علامت استاندارد و گواهی سیب سلامت هستند، چون از مواد پلی اتیلن نو ساخته شده اند. نمونه ای که در تصویر فوق می بینید منبع آب کتابی پلاستونیک است که قابلیت ذخیره سازی آب و مایعات را دارد.

استفاده از سه لایه پلی اتیلن به منظور جلوگیری از رشد جلبک در مخزن، ممانعت از ورود نور، داشتن یک ونت به علاوه ورودی و خروجی برنجی و عدم تشکیل باکتری جزو ویژگی های بارز این محصول است.

 خرید مخزن ذخیره آب از سایت دیجی کالا

  1. مخزن آب طوس فدک

راهنمای_خرید_بهترین_مخزن_ذخیره_آب-_8.jpg

مخزن آب پلی اتیلن سه لایه ساخت شرکت طوس فدک واقع در مشهد از مواد اولیه دست اول پلی اتیلن سخ لایه تشکیل شده است که به دلیل داشتن مواد فود گرید می توان از آن برای مصارف بهداشتی، خوراکی و دارویی استفاده کرد.

بکار رفتن سه لایه ماده پلی اتیلن باکیفیت در ساخت این وسیله مانع از رسیدن نور به داخل مخزن و در نتیجه عدم رشد جلبک می شود. علاوه بر این وجود مواد آنتی یو وی در بدنه بیرونی این مخزن طول عمر آن را چند برابر افزایش داده است.

اگر به خرید و نصب منبع ذخیره آب ساختمان نیاز دارید، همین الان با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید و مناسب ترین منبع ذخیره آب متناسب با شرایط ساختمان خود را تهیه کنید.

 

مخزن ذخیره آب از کجا بخریم؟

برای خرید مخزن ذخیره آب در تهران و شهرستان ها می توانید از چند طریق اقدام کنید:

  • اگر ساکن تهران هستید و قصد حضوری خرید مخزن ذخیره آب را دارید، کافیست به خیابان سعدی مراجعه کنید. برای آشنایی با مسیر این آدرس لینک گوگل مپ خیابان سعدی را لمس نمایید.
  • بهترین راه برای خرید مخزن ذخیره آب به صورت اینترنتی و آن هم از فروشگاه های معتبر است. چون اگر به صورت حضوری به بازار مراجعه کنید، فروشنده محصول مورد نظر شما را از فروشگاه های دارای انبار یا کارخانه سفارش می دهد. به همین دلیل توصیه می کنیم برای استعلام قیمت و خرید اینترنتی منبع آب به سایت دیجی کالا مراجعه کنید. برای این منظور روی لینک بزنید.

 

جمع بندی

استفاده از مخزن ذخیره آب همراه یا بدون پمپ آب یک نیاز رو به افزایش در ساختمان های آپارتمانی است که بدون وجود آن نمی توان وسایل آسایش اعضا خانه را تامین کرد.

ما در این مطلب انواع تانکر ذخیره آب را برای شما بررسی کردیم و بعد از بیان راهنمای خرید بهترین مخزن ذخیره آب تعدادی از برندهای معتبر تولید کننده منبع ذخیره آب را به شما معرفی کردیم.

در نهایت یادآور می شویم که نصب تانکر ذخیره آب به همراه پمپ آب یکی از خدمات محبوب ما در گروه تاسیسات 24 ساعته محسوب می شود که توسط حرفه ای ترین مجریان متخصص تاسیساتی برای شما قابل انجام است.

پس اگر برای خرید و انتخاب مخزن ذخیره آب ساختمان خود نیاز به مشاوره رایگان دارید، همین الان در قسمت نظرات این مطلب سوال خود را قرار دهید تا متخصصین ما به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

همچنین چنانچه مخزن ذخیره آب ساختمان خود را انتخاب کرده اید، اما برای نصب آن نیاز به متخصص دارید، فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

راهنمای_خرید_بهترین_مخزن_ذخیره_آب-_9.jpg

خلاصه ای از آنچه در این مطلب گفتیم

  • مخازن ذخیره آب به 2 گروه کلی منابع آب فلزی و منابع آب پلاستیکی دسته بندی می شوند که مخازن فلزی به دلیل احتمال زنگ زدگی و خوردگی در دراز مدت، کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.
  • برای ساخت مخازن پلاستیکی از مواد پلی اتیلن استفاده شده که به صورت یک لایه، دو لایه، سه لایه و چهار لایه طراحی و تولید می شوند.
  • مخزن آب پلی اتلین سه لایه بهترین نوع منبع برای ذخیره آب آشامیدنی خانگی است که از نفوذ نور و ساخت جلبک در خود پیشگیری کرده و در برابر شکستگی مقاوم تر است.
  • مدل های متنوعی از مخزن ذخیره آب پلی اتیلن وجود دارد که از آن جمله می توان به مخزن عمودی، افقی، زیر پله ای، هوایی، بیضی و کتابی اشاره کرد.
  • در زمان خرید مخزن ذخیره آب باید به داشتن علامت استاندارد و گواهی سیب سلامت محصول دقت کرد و مخزنی را انتخاب نمود که ظرفیت آن متناسب با تعداد ساکنین ساختمان و میزان مصرف آب آن ها باشد.

 

پرسش و پاسخ های متداول

  1. چگونه می توان مخزن آب پلی اتیلن ساخته شده از مواد دست اول را با مخزن دست دوم تشخیص داد؟

بهترین راه خرید از برندهای معتبر دارای گواهی استاندارد است، با این حال اگر از مواد کهنه در ساخت مخزن استفاده شده باشد ظاهر بدنه آن کدر و دارای رنگ دانه های زرد و سبز است.

  1. چگونه حجم واقعی مخزن را متوجه شویم؟

خرید از فروشگاه های معتبر می تواند این اطمینان را به شما بدهد که مخزن آب در حجم واقعی خریداری کرده اید.

منابع: منبع 1، منبع 2، منبع 3

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

نظر آقای محمدزاده در مورد تجربه استفاده از خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته

 

اشتراک گذاری این صفحه