یکی از ارزش های کار کردن توی این مجموعه این هست که فرصتی برای رشد و پیشرفت در اختیار من قرار میده. برای مثال سه در روز هفته جلسات آنلاین برگزار میشه که در اون هر کدوم از همکاران که تسهیلگر جلسه باشن، نکات مفیدی رو در مورد موضوع جلسه میگن و همه افراد حاضر در جلسه رو به بحث و مشارکت دعوت می کنن. جلسات بازاریابی شنبه ها، جلسات توسعه فردی یکشنبه ها و جلسات آینده پژوهی دوشنبه ها از جمله این دورهمی ها هستن که باعث میشن مهارت فردی ما بیشتر بشه و توی کار و زندگی شخصی به ما کمک می کنه.

علاوه بر این جلسات که در کنار نکات آموزشی بیشتر مواقع با شوخی و خنده همراه هستن، ما هر هفته به همت یکی از بچه های مجموعه با هم بازی می کنیم. این بازی ها انرژی و شادابی ما رو زیاد میکنه و باعث میشه تا چند روز شارژ بمونیم.

شاید برگزاری جلسه آنلاین با همکاران برای بعضی ها دور از ذهن یا حتی بی معنی باشه، اما هدف ما از این کار اینه که روحیه شاداب تری داشته باشیم و به هم نزدیک تر بشم تا اگه یک نفر به کمک نیاز داشت، همدل تر و همراه تر در کنارش باشیم. از طرفی هر چی روحیه همدلی بین همکاران بیشتر بشه، قطعاً بازدهی کارمون هم بالاتر میره و این چیزی هست که ما به عینه در این مجموعه تجربه کردیم.

به همین خاطر هست که میگم یکی از مهم ترین دلایلی که من کار در این مجموعه رو دوست دارم این هست که در کنار یادگیری می تونم روحیه خوبی داشته باشم و روی کمک همکارانم در هر موضوعی حساب باز کنم و از کمک، راهنمایی و پشتیبانی های اون ها استفاده کنم.

ثمین خطیبی- کارشناس محتوای تاسیسات 24 ساعته

اشتراک گذاری این صفحه