روز 16 اسفند سال 1399 به نوعی زندگی من رو از این رو به اون رو کرد. در این روز پیشنهادی توسط مدیر عامل مجموعه تاسیسات 24 ساعته که تولید محتوا رو به من آموزش داده بود، مطرح شد که شاید هیچ وقت حتی به اون فکر هم نمی کردم. مجتبی (دوست نداره بهش بگیم آقای اسماعیلی و توی مجموعه همکاران به اسم کوچیک همدیگرو صدا میکنیم) به من پیشنهاد داد که به عنوان کارشناس تولید محتوای متنی در این مجموعه مشغول به کار بشم.

راستش رو بخواید اون روز با وجود این که خیلی ذوق زده شده بودم، ولی یکم ترسیدم. ترس من از این بود که نتونم اون طور که باید و شاید از عهده این مسئولیت بربیایم. آخه من دوره کارآموزی رو به تازگی تموم کرده بودم و با وجود علاقه ای که داشتم و تجربه محدودی که به دست آورده بودم، تصور نمی کردم که بتونم به طور جدی و تخصصی محتوا تولید کنم.

اون روز تمام ترس هام رو به مجتبی گفتم و ایشون هم با صبوری من رو راهنمایی کرد. البته شاید یکی از دلایل اصلی ترس من این بود که سایت تاسیسات 24 ساعته، سایتی تخصصی در زمینه تاسیسات ساختمان هست و طبیعتاً نوشتن برای اون به نسبت شادیکار که متن های اون بیشتر در حوزه هنر و آشپزی بود، دشواری های خاص خودش رو داشت.

اما صحبت با مجتبی و تسهیلگر دوره باعث شد تا خاطرم یکم جمع بشه و این مسئولیت رو بپذیرم. البته یکی از دلایل پذیرفتن این پیشنهاد این بود که متوجه شدم بازم مثل دوره کارآموزی این دوستان در کنار من هستن تا بتونم متن هام رو ویرایش و اصلاح کنم.

و حالا بیشتر از 1 سال هست که به عنوان نویسنده تولید محتوا در این مجموعه فعالیت می کنم. با تمام چالش هایی که این مدت در زمینه تولید محتوا داشتم، پشیمان نیستم که در تولید محتوای این سایت همکاری می کنم و حتی خیلی هم خوشحالم که تونستم نوشتن برای این سایت رو تجربه کنم، چون ما در این مجموعه فقط یک کارمند نیستیم، بلکه همگی به عنوان عضوی موثر شناخته می شوم و برای رشد و پیشرفت هم تلاش می کنیم.

ثمین خطیبی- کارشناس محتوای تاسیسات 24 ساعته

اشتراک گذاری این صفحه