19 تیر 1400 بود که یک تجربه خیلی خوب برای تسویه حساب با مهندس پیمانکار بدست آوردم. تاسیسات یک مطب دندانپزشکی رو به صورت کامل برای یک مهندس پیمانکار 60 ساله اجرا کرده بودم که شامل لوله کشی آب، فاضلاب، برق و 4 یونیت دندانپزشکی در مطب بود.

من در این پروژه تحویل فاکتورها رو به واسطه سپرده بودم، مجبور شدم دو روز درگیرش باشم و نگران باشم که فاکتور به دست پیمانکار رسید یا نه؟ برای همین یک بار به واسطه و یک بار به پیمانکار زنگ میزدم تا مطمئن بشم تحویل فاکتورها انجام شده.

حالا در این تجربه شانس من این بود که سرپرست کارگاه (کسی که فاکتورها، اسناد و مدارک رو بهش تحویل داده بودم) آدم منصف، دقیق و مرتبی بود، در غیر این صورت که کلاً داستان داشتیم که فاکتور کامل دست مهندس برسه و بتونیم تسویه حساب کنیم.

نکته ای که این داستان برای من داشت این بود که اول از همه طرف حساب اصلی خودتون رو بشناسید و اگر قرار هست با یک نفر تسویه حساب بکنید، مستقیم با خود شخص ارتباط برقرار کنید و نفرات واسطه رو به طور کامل از جریان حسابرسی ها حذف بکنید تا خاطرتون جمع باشه که تمامی اسناد، رسیدهای واریز، پیش فاکتورها و فاکتورها به درستی و به خود شخص تحویل داده میشه.

مصطفی اسماعیلی- سرپرست فنی مجموعه و سرپرست مجریان

اشتراک گذاری این صفحه