سال 94 رکود مسکن بیش از حد شده بود و کار ساخت و ساز مسکن خوابیده بود. برادرم مرتضی در زمینه تاسیسات ساختمان های در حال ساخت کار می کرد که تا قبل از اون به همراه شریک اش حدوداً 30 تا نیرو براشون کار میکردن، اما انقدر کار ساخت و ساز کم شده بود که فقط خودش، شریک اش و یک کارگر مونده بودن.

بعضی روزها مرتضی از شدت بی کاری مجبور بود با ماشین مسافرکشی کنه و دیدن این شرایط من رو اذیت میکرد.

به همین خاطر به مرتضی و شریک اش پیشنهاد دادم که یک سایت براشون راه بندازم و براشون پروژه تاسیسات ساختمانی بگیرم و درصدی از سود پروژه ها رو من بگیرم. مرتضی این پیشنهاد من رو با شریک اش مطرح کرد ولی ایشون قبول نکرد.

1-2 ماه بعد شرایط کارشون بدتر هم شد، طوری که مرتضی از شریک اش جدا شد. شریک اش شغل جدیدی با عنوان مدیر پروژه توی ساخت و سازهای حوالی دریاچه چیتگر پیدا کرد و بعد از اون هم صندوق دار یک شیرینی فروشی شد.

برای همین این سایت رو زمانی راه انداختم که فقط خودم و مرتضی بودیم. البته مصطفی، برادر دو قولوی مرتضی هم توی راه اندازی سایت کمکمون می کرد.

اینطوری شد که تاسیسات 24 ساعته فعلی که اون روزها اسمش "تاسیسات 24 ساعته اسماعیلی" بود متولد شد. این سایتی بود که هم بتونم برادرم رو از بیکاری خلاص کنم، هم اینکه خودم اگر نیاز به کار تاسیساتی توی خونمون داشتم به مغازه های محلی مراجعه نکنم تا هر وقت دلشون بخواد بیان و اون روز کاملاً علاف باشم.

مجتبی اسماعیلی- مدیر مجموعه تاسیسات 24 ساعته

اشتراک گذاری این صفحه