در یکی از پروژه های تعمیر پمپ آب ساختمان یکی از مجریان مجموعه به مشتری گفته بوده که برای جلوگیری از هزینه های بیشتر در خصوص تعمیر پمپ آب و منبع لازم هست هر دو ماه یکبار به منزل مشتری مراجعه کرده و باد منبع تحت فشار پمپ را تنظیم کنه. مشتری هم بدون اینکه در این خصوص تحقیق کنه حرف مجری رو قبول کرده و مجری بدون اینکه به مجموعه اطلاع بده، هر 2 ماه یک بار به منزل مشتری میرفته و باد منبع تحت فشار پمپ ایشون رو در ظاهر تنظیم کرده و دستمزد خودش رو می گرفته.

بعد از اینکه این اتفاق 2-3 مرتبه تکرار میشه، مشتری طبق روال همیشه به خود مجری تماس میگیره تا برای تنظیم باد منبع با ایشون هماهنگ کنه اما گویا مجری در دسترس نبوده و مشتری مجبور میشه به خود مجموعه زنگ بزنه و سفارش خودش رو ثبت کنه.

در این مرحله مجری محبوب مجموعه، آقای کریمی پروژه مشتری رو پذیرش کرده و به خانه مشتری مراجعه می کنن. ایشون طبق اصول پمپ آب رو سرویس کرده، با گیج فشار میزان باد منبع رو چک کردند. همچنین میزان فشار آب لوله ها را بررسی کرده و پمپ رو از لحاظ نشتی چک کردند و به خاطر انجام این خدمات و طبق تعرفه از مشتری تقاضای دستمزد کردند.

داستان از اینجا جالب میشه که مشتری به آقای کریمی اعتراض میکنه که چطور مجری قبلی وقتی برای سرویس پمپ و منبع به منزل ایشون مراجعه می کرده با ماشین میومده و همراه خودش دستگاه پمپ باد هم داشته که میزان باد منبع رو تنظیم می کرده، اما شما دستگاه باد نداری و همون مبلغ رو درخواست کردی.

بعد از بررسی های تیم پشتیبانی مشخص شد که مجری قبلی حقیقت رو به مشتری نگفته، چون نیازی نیست باد منبع هر ماه چک بشه و در واقع مجری قبلی با این اقدام قصد دور زدن مجموعه و دریافت هزینه ناحق از مشتری رو داشته و به این ترتیب اتهام از آقای کریمی که جزو مجریان خوب مجموعه ما هستند برداشته میشه و تیم پشتیبانی مجموعه متوجه دور زدن های مجری میشه که در یک پروژه دیگر به یک شیوه دیگه مجموعه رو دور زده تا پورسانت پرداخت نکنه، به همین دلیل با مجری متخلف قطع همکاری می کنه.

نکته ای که میشه از این داستان برداشت کرد این هست که اگر مشتری به صورت مستقیم با مجری هماهنگ کنه امکان پشتیبانی سفارش توسط مجموعه وجود نداره و اگر هر حقی از مشتری ضایع بشه، مجموعه نمیتونه حق مشتری رو بهش برگردونه. اما وقتی با هماهنگی مجموعه سفارش خودش رو ثبت کنه، امکان پیگیری تیم پشتیبانی وجود داره.

سهیلا عباس زاده- کارشناس مرکز تماس مجموعه

اشتراک گذاری این صفحه