سال 86 بود که به عنوان مدیر داخلی مسئول امور ثبت نام مجتمع آموزشی فن آوران برتر در شهر شیراز فعالیت شغلی خودم رو شروع کردم. حدوداً 4 سال در این شغل موندم و بعد از اون مدیر دفتر و مسئول سفارش و حسابدار خرید شرکت پخش رضوان کوثر ولایت شدم.

تقریباً 6 سال در این حرفه مشغول به کار بودم که به خاطر زایمان پسرم سامیار و بعد از اون شیوع بیماری کرونا از این شغل هم بیرون اومدم. مدتی بی کار بودم و چون پیش از اون دائم سرکار بودم، احساس مفید بودن نمی کردم و دوست داشتم دوباره سرکار برم. تا اینکه سال 1400 آگهی جذب همکار برای بخش مرکز تماس مجموعه تاسیسات 24 ساعته رو دیدم و سریعاً باهاشون تماس گرفتم.

بعد از اولین تماس از من خواسته شد براشون رزومه ارسال کنم و من هم رزومه حرفه ای خودم رو براشون ارسال کردم.

مرحله بعدی انجام مصاحبه بود که حبیب فاتح سرپرست مرکز ارتباط با مشتریان تاسیسات 24 ساعته این کار رو انجام می داد. مصاحبه ها به شدت سخت و نفس گیر بودن، اما بالاخره بعد از چند مرحله مصاحبه جدی، حرفه ای، سخت و چالش برانگیز من از بین حدوداً 700 نفر به عنوان کارشناس تیم مرکز تماس تاسیسات 24 ساعته انتخاب شدم و همکاری من با این مجموعه شروع شد.

کار ما در مجموعه تاسیسات 24 ساعته خدمات رسانی به مردمی هست که نگران خراب شدن تاسیسات منزلشون هستند. موقعیت شغلی من به این شکل هست که تماس های مشتری ها رو جواب میدم و سفارشات اون ها رو ثبت کرده و برای سرویسکاران ارجاع میدم. بعضی روزها هم تماس های نظرسنجی مشتریان رو انجام میدم تا ببینم از کیفیت خدمات ما راضی بودن یا نه؟

همونطور که می بینید با مشتری ارتباط مستقیم دارم، به همین خاطر وقت هایی که مشتری ها از خدمات و سرویسکاران ما راضی هستن و ما تونستیم مشکل تاسیساتی اون ها رو حل کنیم، به شدت حالم خوبه.

اما مواقعی که مشتری از خدمات ناراضی هست یا سفارش مشتری جزو خدمات ما نبوده که نتونستیم کمکش کنیم، ناراحت میشم. چون دوست دارم با انجام کار خوب برای مشتری و حل مشکلشون خوشحالی اون ها رو ببینم.

به نظرم کار کردن با تاسیسات 24 ساعته یک فرق بزرگ با جاهایی که تا حالا کار کردم داره، با وجود اینکه همکاری من با این مجموعه به صورت دورکاری هست و از لحاظ مسافتی از تمام همکارانم دور هستم، اما هیچ خبری از رئیس بازی در این مجموعه نیست و تمام همکارانم یعنی سهیلا، مصطفی، نیما، ثمین، سعیده و مخصوصاً حبیب مثل دوست نزدیک نه یک همکار، در کنار من هستن تا کوچکترین ناراحتی و فشار کاری برای ما ایجاد نشه و تمام چالش ها حل بشه.

شیدا بروجی-کارشناس مرکز تماس مجموعه تاسیسات 24 ساعته

اشتراک گذاری این صفحه