دوش حمام یکی از مهم ترین شیرآلات داخل خانه است که نقش مهمی در زیبایی محیط حمام دارد.

این روزها در بازار انواع دوش ها را می بینیم که از انواع قدیمی آنها تا جدید هر کدام قابلیت های متفاوتی دارند.

اما آنچه که ما در این فیلم برای شما فراهم آورده ایم روش خیلی ساده و اصولی نصب شیر حمام می باشد که با توجه به نکات ایمنی و داشتن چند ابزار ساده به راحتی می توانید خودتان در خانه آن را نصب کنید.

برای نصب دوش حمام در این فیلم به شما آموزش خواهیم داد که هر یک از قطعات موجود در بسته بندی شیر حمام چیست و به چه منظور در این جعبه قرار گرفته است.

سپس سایر ملزومات مورد نیاز مانند مغزی و نوار تفلون  و ... که برای نصب دوش نیاز دارید را به شما آموزش خواهیم داد و در نهایت تمامی مراحل نصب دوش حمام را از ابتدا و بصورت کاملا مشخص به شما آموزش خواهیم داد.

در فیلم آموزشی نصب دوش حمام  تمامی نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید کاملا بصورت زیر نویس شرح داده شده است تا در موقع اجرا دچار ابهام نشوید.

مثلا اینکه شما در هنگام نصب لنگی های دوش باید تنها یک سمت لنگی را تفلون کنید و اینکه در هنگام نصب و بستن هر یک از اجزا باید تمام دقت خود را به کار گیرید تا رزوه ها و یا دنده های پیچ سر اتصالات خورده نشوند و یا بر اثر زمین خوردن خراب نشوند.

باید به آرامی با دست چندین دور بسته شوند تا اطمینان داشته باشید که به شکل صحیحی کار انجام می شود.

هر آنچه که برای بستن دوش حمام نیاز دارید و در فیلم به تصویر کشیده عبارت است از:

با استفاده از این ابزار و آموزش گام به گام نصب دوش حمام  که در این فیلم کوتاه خواهید دید به راحتی می توانید خودتان دوش حمام خود را نصب و یا تعویض کنید.

به یاد داشته باشید برای نصب اجزا دیگر باید با دلر در ارتفاع مرود نظر خودتان بست های پایه دوش را سوراخ و با پیچ و رول پلاک پس از نصب پایه سری دوش شیلنگی را نصب کنید و اصلا کار مشکلی نیست.

همچنین جهت مشاهده انواع دوش حمام، اطلاع از قیمت آنها و همینطور مقایسه آنها با یکدیگر بر روی لینک خرید دوش حمام از سایت دیجیکالا بزنید.

 

جهت دانلود رایگان فیلم آموزشی نصب دوش حمام کلیک کنید

امیدوارم با کلیک بر روی لینک دانلود فیلم نصب شیر دوش حمام و استفاده از این تصویر به یک متخصص نصب دوش تبدیل شوید.

همچنین جهت استفاده از خدمات حضوری همکاران ما  بری نصب دوش حمام با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را بصورت آنلاین ثبت کنید.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

اشتراک گذاری این صفحه