نصب پریز برق در ساختمان یکی از مراحل اجرای سیم کشی برق است که باید توسط فرد متخصص انجام شود. کلیپ کوتاهی که در ادامه می بینید یکی از ده ها پروژه ما برای نصب پریز برق ساختمان است که در خیابان تهرانسر انجام شده است.

قبل از نصب پریز برق بر روی دیوار لازم است تا سیم کشی برق انجام شده و 3 رشته سیم فاز، نول و ارت به قوطی پریز برق هدایت شوند.

در این مرحله ابتدا رشته سیم های فاز و نول به دو قسمت برش داده می شوند، سپس روکش عایق سر سیم ها با سیم چین برداشته می شود تا سیم برای اتصال به پریز آماده شود.

در مرحله بعدی پیچ های محل نصب سیم به پریز را کمی شل می کنیم و سر لخت شده سیم های فاز و نول را به محل اتصال خود بر روی پریز برق اتصال می دهیم.

حال باید پریز برق متصل به سیم ها را در داخل قوطی پریز قرار داده و در نهایت کاور روی پریز را در جای خود نصب کنیم.

در زمان نصب پریز برق باید از سفت بودن اتصال سیم های برق به پریز مطمئن شویم تا از اتصالی کردن سیم ها جلوگیری شود.

اگر شما هم قصد نصب کلید و پریز برق ساختمان را دارید، همین الان جهت ثبت سفارش فرم درخواست سرویسکار را پر کرده یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

نظر آقای محمدزاده در مورد تجربه استفاده از خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته

 

اشتراک گذاری این صفحه