بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی که به عنوان بزرگترین نمایشگاه تاسیساتی در خاورمیانه شناخته می شود، همواره مورد توجه صاحبان صنایع بوده است.
این رویداد به رسم 19 سال گذشته با گردهم آوردن جمع کثیری از شرکت های صنعتی داخلی و بین المللی برگزار می گردد تا بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با نوین ترین تجهیزات تاسیساتی بتوانند فرصت های تجاری ارزشمندی را برای خود خلق نمایند.
در واقع این نمایشگاه فرصتی برای تعامل بیشتر مابین صاحبان کسب و کارهای تاسیساتی با افراد علاقه مند به رشته های تاسیساتی را فراهم می کند.
اما این تنها یکی از فواید شرکت در بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیساتی می باشد برای کسب اطلاع از دیگر مزایای آن از شما دعوت می کنیم این مطلب را تا پایان مطالعه نمایید.
حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی چه امتیازاتی برای بازدیدکنندگان در بر دارد؟
این نمایشگاه که در تاریخ 27 لغایت 30 مهر ماه 1400 برگزار می گردد برای مراجعان خود مزیت های ویژه ای را در نظر گرفته است که در جدول زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.
مزیت های بازدید از نمایشگاه |
آشنایی با طیف گسترده ای از محصولات داخلی و خارجی |
امکان مقایسه میان انواع محصولات و خدمات |
امکان انتخاب کارآمدترین محصول متناسب با نیاز و بودجه موجود |
ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده و مطرح کردن نیازهای خود |
کسب اطلاعات گسترده در کوتاه ترین زمان ممکن و صرفه جویی در وقت و انرژی |
کشف فرصت های سرمایه گذاری پر سود و پر بازده |
پیدا کردن موقعیت های شغلی جدید |
یافتن ایده های جدید به منظور پیشرفت کسب و کار |
امکان تعامل و مشورت با صاحب نظران و متخصصان |
شرکت در سمینارها و کارگاه های تخصصی |
به روزرسانی دانش فنی و آشنایی بیشتر با دستاوردهای نوین صنعت |
امکان مذاکره مستقیم با مدیران شرکت های مطرح داخلی و خارجی |
شما می توانید جهت مطالعه مطلب مربوط به معرفی نمایشگاه از طریق لینک آن اقدام نمایید.
مزیت های حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی چه هستند؟
جدول زیر برتری های حضور در این نمایشگاه به عنوان شرکت کننده را مشخص می نماید:
مزایای حضور در نمایشگاه به عنوان شرکت کننده |
معرفی توانمندی ها و محصولات در سطح گسترده و بین المللی |
برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناخت نیاز آن ها |
شناخت رقبا و آشنایی با برنامه ها، محصولات و خدمات آن ها |
ایجاد فرصت به منظور جذب سرمایه گذار و توسعه فعالیت های صنعتی خود |
امکان برقراری رابطه با تامین کنندگان مواد خام و ارائه دهندگان خدمات صنعتی |
آشنایی بیشتر با شرایط کلی بازار و امکان برنامه ریزی بر اساس آن |
تعامل با شرکت های همکار در جهت برون سپاری و امور پیمانکاری |
به روزرسانی دانش فنی و تخصصی و شناخت دستاوردهای نوین در زمینه صنعت |
امکان استعدادیابی و جذب دانش آموختگان و متخصصان جدید |
ایجاد فرصت های تبلیغاتی جدید (چاپی، اینترنتی، محیطی، تلویزیونی و ... ) |
امکان شرکت در نشست ها و جلسات تجاری بین المللی با هیات های خارجی مدعو |
انجام مذاکرات تجاری و انعقاد قراردادهای متعدد و سودمند داخلی و خارجی |
چگونه می توان بهره وری از بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی را افزایش داد؟
برای این که بتوانید از این رویداد تاسیساتی بیشترین استفاده را نمایید، بهتر است به چند پیشنهاد کاربردی توجه داشته باشید.
* هدف گذاری
بهتر است که پیش از حضور در نمایشگاه، حتماً هدف خود را از بازدید با مشخص کردن نیازها و اولویت های خود تعیین نمایید.
این کار باعث می شود که شما بتوانید حداکثر انتظارات و خواسته های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن محقق نمایید.
همچنین برای این که بازدید هدفمندتری داشته باشید، می توانید از قبل در رابطه با شرکت کنندگان در نمایشگاه تحقیق نمایید و به اطلاعات کاملی دست پیدا کنید.
* نقشه نمایشگاه
نقشه نمایشگاه به عنوان کامل ترین راهنمای مسیر برای بازدید راحت تر و جلوگیری از سردرگمی و هدر رفتن زمان شما تهیه شده است.
بنابراین کافی است بر روی لینک نقشه نمایشگاه ضربه بزنید تا بتوانید آن را از طریق سایت مربوطه دریافت نمایید.
* فرصت های علمی
این نمایشگاه به منظور افزایش دانش تخصصی بازدیدکنندگان خود، برنامه های جانبی متنوعی از قبیل کارگاه های آموزشی، سمینارها و ... تدارک دیده است که توصیه می شود از این فرصت های علمی استفاده بهینه نمایید.
* کارت ویزیت
ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً برای شرکت در این برنامه تعدادی کارت ویزیت به همراه داشته باشید تا هیچ یک از فرصت ها را برای برقراری یک رابطه تجاری از دست ندهید.
* محل اقامت
اگر در شهر تهران ساکن نیستید و قصد شرکت در این نمایشگاه تخصصی را دارید، لازم است که از قبل برای محل اقامت خود برنامه ریزی نمایید.
البته شرکت نمانگر به عنوان مجری برگزار کننده این دوره از نمایشگاه، خدمات مسافرتی ارائه می دهد که شما در لزوم می توانید از این خدمات استفاده نمایید.
* لباس مناسب
با توجه به این که ممکن است بخواهید زمان طولانی برای پیاده روی در نمایشگاه صرف نمایید، بهتر است که از کفش های راحت استفاده کنید تا از خستگی و به هدر رفتن انرژی خود جلوگیری نمایید.
همچنین حتماً آب و هوای شهر محل برگزاری نمایشگاه را بررسی کنید و بر اساس آن لباس مناسب به همراه داشته باشید تا به سلامتی و آسایش خود لطمه ای وارد نکنید.
* پیوستگی ارتباطات
یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اجازه ندهید پس از پایان این رویداد، ارتباطات شما با انسان های جدید در جهت رشد و توسعه کسب و کارتان کمرنگ شود.
چرا که ممکن است افرادی که امروز پروژه تجاری مشترکی با آن ها ندارید در آینده به یک فرصت کلیدی برای شما تبدیل شوند.
بنابراین از حداکثر یک هفته پس از پایان این نمایشگاه، دوستی ها و ارتباطات خود را با انسان های جدید از طریق تماس، ارسال ایمیل و پیامک، فرستادن هدایای تبلیغاتی و ... گسترش دهید.
از چه طریق می توان با عوامل برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی ارتباط برقرار کرد؟
روش های برقراری ارتباط با نمایشگاه شامل موارد زیر می باشد:
محل برگزاری نمایشگاه: دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
سالن های تحت پوشش:
5- 5A- 6- 7- 27- 31A- 31B- 35- 37- 38- 39A- 38B- 40- 40A- 41- 41B- 44/1- 44/2
ساعات برگزاری نمایشگاه: 9:00 الی 17:00
نشانی ستاد برگزاری نمایشگاه: خیابان ولی عصر- نرسیده به میرداماد- خیابان دامن افشار- پلاک 49- ساختمان آبشار- طبقه پنجم- واحد 28
شماره تماس: 88203020-021
دورنگار: 88208423-021
پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وب سایت: www.iranhvac.com
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از طریق لینک آن اقدام نمایید.