تمامی برندهای تجاری معتبر در هر کجا که باشند در دو زمینه تولید کالای با کیفیت و ارائه بهترین خدمات پس از فروش با یکدیگر رقابت می کنند.

بهترین پکیج ایرانی یا خارجی - تفاوتی نمیکند- دستگاهی است که شرکت سازنده به خوبی از آن پشتیبانی کند.

بنابه درخواست شما عزیزان بر خود وظیفه دانستیم در رابطه با وظایف نمایندگی های فروش در قبال مشتریان چند نکته مهم را بازگو کنیم.

توجه داشته باشید که داخل بسته بندی همه دستگاه ها میبایست دفترچه راهنما،شابلون نصب،دسته شیر پر کن(تصویر1) ،پلاک سرویس(تصویر2)،قلاب آویز،پیچ و روولپلاک ها و حلقه های دودکش (در مدلهای فن دار) موجود باشد.

تصویر شماره ی 1

                         

تصویر شماره ی 2

    

از جمله وظایفی که باید توسط نماینده خدمات انجام گیرد تست نشتی اتصالات آب،برق و گاز و همچنین آچارکشی مهره های گازی درون و بیرون دستگاه است.

وظیفه بعدی نصاب شستشوی لوله های رفت و برگشت رادیاتور و لوله های آب گرم مصرفی به منظور اطمینان از مسیر رفت و برگشت رادیاتورها می باشد.

مورد دیگری که توسط نیروی خدمات نمایندگی باید مورد توجه قرار گیرد مناسب بودن دستگاه برای محل نصب است،در صورتی که مدلی برای یک فضا مناسب نبود باید به مشتری اعلام گردد و به نمایندگی عودت داده شود تا با مورد متناسب با محل نصب تعویض شود.

بعد از نصب باید سیستم داخلی و لوله های رابط و رادیاتورها را آبگیری کرده ، تا فشار مدار شوفاژ به 1.5 بار (BAR) برسد و بعد از این مرحله رادیاتورها و حوله خشک کن را هواگیری کند.

جهت آشنایی بیشتر با وظایف نمایندگی ها در قبال مشتری و همچنین انتخاب بهترین پکیج ایرانی یا خارجی متناسب با محل سکونت خود میتوانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مطالب مرتبط:

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را ثبت کنید

تصویر امنیتی