امروزه به دلیل افزایش جمعیت و بالطبع آن افزایش مصرف آب یکی از نیازهای زندگی شهرنشینی، توجه به سرویس و تعمیر پمپ آب می باشد تا هم طول عمر و هم کارآیی پمپ بیشتر شود.

چرا که اگر پمپ های آب به درستی کار نکنند، قطعاً ساکنین ساختمان با مشکل افت فشار آب مواجه خواهند شد و آسایش آن ها مختل خواهد شد.

پس برای جلوگیری از نیاز به تعمیر تخصصی پمپ آب بایستی سرویس آن به صورت دوره ای و در زمان مناسب انجام گیرد.

به هرحال چه جز دسته افرادی هستید که تمایل دارید حداقل بخشی از سرویس و تعمیر پمپ آب را خودتان انجام دهید و چه قصد سپردن این کار را به فردی متخصص دارید، لازم است که با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

بنابراین از شما دعوت می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا راجع به سرویس و تعمیر پمپ آب به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنید.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

آموزش سرویس پمپ آب به زبان ساده

 

پمپ های آب منازل هم همچون هر وسیله دیگری پس از مدتی به سرویس نیاز دارند تا ضمن جلوگیری از خرابی قطعات، بتوانند بهتر از قبل نیاز آب ساختمان را برطرف نمایند.

زمانی که قصد سرویس پمپ آب را دارید باید به مشکلات متداول زیر توجه داشته باشید:

* عدم خاموشی پمپ آب و مدام کار کردن آن

* ایراد در تنظیم فشار مربوط به شیر کنترل پمپ آب

* روشن و خاموش شدن بیش اندازه پمپ آب

* کاهش یافتن باد درون منبع تحت فشار

* گیریپاژ کردن پمپ و آب دادن آن

به خاطر داشته باشید که هم برای سرویس و هم تعمیر پمپ آب لازم است که ابتدا از خاموش بودن آن ها مطمئن شده و سپس پمپ را از نظر نشتی و اتصالات آن بررسی کنید و فیلترها را تمیز نمایید.

تنظیم باد منبع تحت فشار پمپ آب

هر چند که بهتر است سرویس پمپ توسط فردی کاربلد صورت بگیرد اما مواردی هم وجود دارد که شما می توانید از عملکرد کارآمد پمپ مطمئن شوید و خطر خرابی آن را کاهش دهید.

از جمله علائم هشداری که می توانید به وسیله آن به خرابی قطعات پی ببرید، مشاهده نشتی آب از پمپ می باشد.

البته شاید همیشه نشتی آب از پمپ را مشاهده نکنید اما دیدن مواردی مانند رطوبت یا کپک بر روی پمپ و یا استشمام بوی فاضلاب از آن، نشانه های کلیدی هستند که نشان می دهند پمپ به درستی آب بندی نشده است.

با ضربه زدن بر روی لینک مقاله سرویس و تعمیر پمپ آب خانگی می توانید این مطلب کاربردی را هم مطالعه نمایید.

اما موارد دیگری که در سرویس پمپ آب اهمیت دارند به شرح زیر می باشند:

  • روغن کاری

یکی از مراحلی که برای سرویس پمپ به کار می رود این است که باید موتور و یاتاقان آن بر طبق دستورالعمل سازنده روغن کاری شود.

ولی دقت داشته باشید که این روغن کاری نباید بیش از اندازه صورت بگیرد، زیرا چربی بیش از حد باعث می شود که خرابی بلبرینگ ها بیشتر اتفاق بیفتد.

همچنین اگر یاتاقان دارای دریچه می باشد باید درپوش آن را بردارید و پیش از نصب مجدد درپوش، پمپ را به مدت 30 دقیقه روشن نمایید. این کار سبب می شود که چربی اضافه از یاتاقان خارج شود.

  • بازرسی الکتریکی موتور

پس از اطمینان از محکم بودن ترمینال ها، طبق دستورالعمل سازنده دریچه های موتور و سیم پیچ ها را از نظر وجود گرد و غبار بررسی و تمیز نمایید.

سپس لازم است که حتماً بخش استارت را نیز از لحاظ قوس، گرم شدن بیش از حد آن و مواردی از این قبیل، چک نمایید.

در نهایت هم با قرار دادن میگر یا تستر عایق بر روی سیم پیچ ها می توان از سالم بودن عایق ها اطمینان حاصل کرد.

  • جایگزین کاسه نمد و لوله های آسیب دیده

چنانچه شیلنگ، کاسه نمدی و یا حلقه های اورینگ ساییده شده و یا آسیب دیده باشند باید فوراً آن ها را تعویض نمایید. استفاده از یک روان کننده مونتاژ لاستیکی می تواند از نشت و یا لغزش جلوگیری نماید.

از جمله بهترین روان کننده ها می توان به روان کننده هایی با نام لایه روغنی اشاره کرد که بیشتر آن ها زیست تخریب پذیر هستند. همچنین این نوع روان کننده ها با انواع سطوح و محیط زیست سازگار می باشند.

البته روان کننده های متعددی مثل آب و صابون هم وجود دارند اما به دلیل این که این لایه روغنی به میزان زیادی اصطکاک را کاهش می دهند و قطعات لاستیکی را خشک نمی کنند، انتخاب بهتری خواهند بود.

چرا که آب و صابون تنها 30 درصد اصطکاک را کاهش می دهد و ممکن است هنگام خیس شدن، واکنش نیز نشان دهند.

تنظیم فشار پمپ آب خانگی

اما به طور کلی برای اطمینان از سلامت کارکرد سیستم پمپ باید حتماً وضعیت فیزیکی آن را شامل پروانه، یاتاقان، ولتاژ و ... بررسی نمایید.

همچنین باید از عدم آسیب به لوله کشی، تمیز بودن مخزن و شناورها، سالم بودن عایق و حتی عملکرد صحیح محافظ ها هم اطمینان حاصل کنید.

بنابراین لازم است که شما حتماً از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید تا بتوانید با سرویس به موقع از وقوع این مشکلات جلوگیری نمایید.

 

نحوه عیب و یابی و تعمیر پمپ آب از طریق بررسی مشکلات رایج آن

 

پمپ های آب خانگی به مرور زمان دچار مشکلات متعددی می شوند و به همین دلیل ما در این قسمت قصد داریم به رایج ترین مشکلات پمپ به همراه راه تعمیر آن ها اشاره نماییم.

ست کنترل پمپ آب خانگی

  • صدا و لرزش زیاد در پمپ آب

اگر صدایی که از پمپ آب شنیده می شود بیش از حد معمول آن باشد به نحوی که با لرزش همراه باشد باید سریعاً برای تعمیر آن دست به کار شوید.

این مشکل می تواند به دلایلی مثل عدم نصب صحیح و مستحکم پمپ در مکان مورد نظر، خراب شدن بلبرینگ ها و یاتاقان ها، ایراد در پروانه های پمپ و کیفیت پایین دستگاه اتفاق بیفتد.

برای مطالعه مطلب راه های کاهش صدای پمپ آب خانگی از طریق لینک آن اقدام نمایید.

* نصب پمپ در محل نامناسب

لازم است بدانید یکی از مهم ترین دلایل وجود صدا و لرزش بیش از حد در پمپ، نصب و قرارگیری آن در محل نامناسب می باشد.

بهترین کار این است که پمپ آب را بر روی یک سطح بتنی قرار داده و مطمئن شوید که کاملاً به سطح چسبیده و محکم شده باشد. با این روش می توان به میزان قابل توجهی صدای پمپ را کاهش داد.

همچنین پمپ هایی که بر روی کف یا دیوار نصب می شوند، به دلیل ارتعاشات پمپ بر روی این فضاها معمولاً دچار لرزش زیادی می شوند. بنابراین شما باید با ثابت کردن پمپ بر روی محل مناسب آن این مشکل را برطرف نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع محل مناسب برای نصب پمپ آب، روی لینک این مقاله بزنید.

* خرابی یاتاقان ها و بلبرینگ ها

معمولاً زمانی که پمپ کارکرد زیادی داشته باشد، یاتاقان ها و بلبرینگ ها دچار مشکل می شوند و بهتر است که سریعاً آن ها را تعویض نمایید.

* مشکل در پروانه پمپ

یکی دیگر از دلایل لرزش و سر و صدای پمپ مربوط به آسیب دیدن و خوردگی پروانه ها می باشد. در این حالت باید از فیلتر مناسبی در ورودی پمپ استفاده شود تا مانع ورود شن، ماسه، خاک و برگ شود و پروانه ها صدمه نبینند.

برای مطالعه مطلب تعویض پروانه پمپ آب خانگی، کافی است بر روی لینک آن ضربه بزنید.

* تعویض پمپ آب با یک پمپ مناسب تر

گاهی ممکن است که انتخاب پمپ به درستی صورت نگرفته باشد و همین عامل سبب شده باشد تا پمپ دچار سروصدای زیادی شود. پس در این شرایط باید پمپ را تعویض نمود.

اما به طور کلی به خاطر داشته باشید که برای انتخاب یک پمپ مناسب باید متراژ مد نظر خود را برای پمپاژ آب محاسبه کرده و بعد پمپ را با نظر یک کارشناس انتخاب نمایید.

تعمیر پمپ آب خانگی توسط تعمیرکار تاسیسات 24 ساعته

  • یکسره کار کردن پمپ آب

این مشکل عمدتاً به خرابی یا عدم تنظیم کلید اتوماتیک پمپ آب که دستور قطع و وصل پمپ را صادر می کند، برمی گردد که در این حالت باید با کمک یک تعمیرکار مجرب این قطعه را تعویض نمایید.

همچنین دلایلی مثل بی آب شدن پمپ، خشک کار کردن آن، هوا کشیدن پمپ و اتصال کنتاکت های کلید اتومات مکانیکی هم می توانند باعث یکسره کار کردن پمپ آب شود.

جهت مطالعه توضیحات تکمیلی پیرامون علت قطع و وصل شدن پمپ آب می توانید مقاله مرتبط با آن را مطالعه نمایید.

  • روشن و خاموش شدن مداوم پمپ آب

اگر منبع تحت فشار که وظیفه نگهداری مقدار مشخصی آب درون تیوپ داخلی را بر عهده دارد به درستی و متناسب با مصرف ساختمان انتخاب نشود، پمپ با چنین مشکلی مواجه می شود و عمر آن کاهش می یابد.

این منبع باید به صورت دوره ای و منظم سرویس شود. در ضمن چنانچه فشار هوای تیوپ این منبع کاهش پیدا کند، این تیوپ پس از مدتی سوراخ شده و باید آن را تعویض نمود.

تعمیر منبع تحت فشار پمپ آب خانگی

البته توجه داشته باشید که بهترین زمان برای تنظیم باد داخل مخزن تحت فشار پمپ، زمانی است که مخزن هنوز بر روی سیستم لوله کشی نصب نشده است.

اما اگر بر روی سیستم لوله کشی نصب شده باشد باید حتماً پمپ را خاموش نمایید. این کار باعث می شود که هیچ فشاری در پشت مخزن وجود نداشته باشد.

دلیل دیگری که می توان به آن اشاره کرد عدم نصب شیر یک طرفه بر روی سیستم خروجی پمپ آب است که می تواند پس از خاموشی پمپ آب سبب برداشتن فشار از روی سیال و برگشتن آن به داخل شبکه شهری شده تا پمپ بار دیگر روشن شود.

پس استفاده از شیر یک طرفه بعد از خروجی آب باعث تضمین افزایش طول عمر پمپ و عدم افت فشار اضافی در پمپ آب می گردد.

در ضمن پمپ آب باید متناسب با میزان مصرف انتخاب شود، چرا که اگر پمپی با ظرفیت پایین تر مصرف خود خریداری نمایید با مشکل بیش از حد کار کردن پمپ و روشن و خاموش شدن مداوم آن مواجه خواهید شد.

شما می توانید توضیحات تکمیلی در خصوص روشن و خاموش شدن مداوم پمپ آب را از طریق لینک آن مطالعه نمایید.

  • خاموش نشدن پمپ آب

معمولاً وجود نشتی در سیستم لوله کشی پمپ باعث افت فشار آن شده و در نتیجه پمپ مجبور است که دائماً کار نماید تا فشاز مورد نیاز تامین شود.

برای رفع این مشکل لازم است که شیر یک طرفه را بعد از خروجی آب نصب نمایید و یا این که تنظیمات کلید اتوماتیک را بررسی نمایید.

  • آب دادن پمپ آب

اگر با علائمی مثل کم شدن فشار آب، وجود حباب در آب خروجی از شیر آب و افزایش مصرف آب و برق برخورد کردید، احتمالاً نشتی پمپ وجود دارد و باید آن را برطرف کرد.

* نشتی در قسمت داخلی پمپ آب

کاسه نمد قطعه ای است که از ورود آب به بخش الکتروموتور پمپ جلوگیری می کند. اما گاهی به دلیل خشکی، فرسودگی و یا رسوب کارآیی خود را از دست داده و ایجاد مشکل می کند.

اگر به این مشکل رسیدگی نشود پمپ خواهد سوخت. بنابراین راه حل این مشکل تعویض کاسه نمد می باشد.

* نشتی در قسمت خارجی پمپ آب

اگر نشتی مربوط به قسمت خارجی پمپ باشد یا در بخش شافت و یا در بخش اتصالات خارجی پمپ بروز پیدا می کند.

شافت یا بدنه پمپ یکی از قطعات اصلی پمپ می باشد که درپوش آن به وسیله پیچ به بدنه متصل شده است و همه قطعاتی که با آب در تماس هستند درون آن قرار گرفته اند.

اگر پیچ های اتصال شافت به دلایلی از قبیل جذب رسوب، زنگ زدگی و خوردگی، سست شوند و حالت آب بندی خود را از دست دهند آب به بیرون از پمپ نشت پیدا می کند.

پس برای برطرف کردن این مشکل باید پس از باز کردن اتصالات پیچ ها را با محلول های مخصوص و ضد رسوب شست و شو دهید و دوباره بر روی بدنه شافت محکم نمایید.

البته اگر حالت رزوه ای پیچ ها به هم خورده باشد، چاره ای جز تعویض آن ها وجود ندارد.

اما گاهی ممکن است اتصالات خارجی پمپ مثل لوله اتصال مخزن به ورودی پمپ و لوله اتصال خروجی پمپ به سیستم مربوط به لوله کشی ساختمان دچار نشتی شده باشد.

این نشتی به دلیل فرسودگی لوله در اثر سختی آب، استفاده طولانی مدت از سیستم لوله کشی پمپ و از بین رفتن نوار چسب لوله به قوع می پیوندد.

برای رفع آن باید ابتدا محل نشتی را پیدا کنید. سپس لوله آب را از محل خروجی پمپ یا مخزن جدا کرده و رسوبات لوله و بست لوله آب را کاملاً تمیز نمود. همچنین لازم است که باقی مانده نوار تفلون را هم به طور کامل از سطح لوله پاک نمایید.

در نهایت لوله را به خروجی پمپ یا خروجی مخزن متصل کرده و بست لوله را با استفاده از نوار تفلون و بستن پیچ آن محکم نمایید.

  • گیریپاژ کردن پمپ آب

یکی از رایج ترین مشکلات پمپ های آب خانگی، گیریپاژ کردن پمپ می باشد که به دلایل زیر رخ می دهد:

* نرسیدن سیال به درون پمپ و خرابی بلبرینگ های آن به دلیل نرسیدن سیال به هوزینگ

راهکار: در صورتی که بلبرینگ های موتور خراب شوند باید آن ها را تعویض نمود.

* وجود ذرات شن و ماسه در سیال و گیر کردن پروانه

راهکار: پاک کردن ذرات معلق از پروانه پمپ

* زنگ زدگی پروانه و یا محفظه پمپ

راهکار: پاک کردن زنگاب و سرویس و شست و شوی قطعات

Water pump service and repair in shraz 8

  • خراب شدن سیل مکانیکی پمپ آب

سیل مکانیکی قطعه ای کاربردی است که برای جلوگیری از مشکل نشتی آب از هوزینگ پمپ به بیرون و یا داخل الکتروموتور پمپ استفاده می شود.

حال چنانچه آب به درون پمپ نرسد، گرمای تولیدی بر اثر اصطکاک باعث نابودی سیل مکانیکی پمپ آب خواهد شد.

پس اگر با این مشکل مواجه شدید باید هر چه سریع تر سیل مکانیکی را تعویض نمایید چون در غیر این صورت آب وارد الکتروموتور شده و آن را می سوزاند.

  • روشن نشدن پمپ آب در طبقات بالایی

از جمله دلایل این موضوع استفاده از ست کنترل می باشد، چرا که ست کنترل فقط وقتی که آب در لوله ها جاری است به پمپ آب فرمان روشن شدن و کار کردن می دهد.

بنابراین زمانی که طبقه اول و دوم ساختمان شیر آب را باز می کنند، پمپ روشن شده و آب تنها به همان طبقه اول و دوم می رسد اما چون در طبقات بالاتر آب در لوله ها جریان ندارد ست کنترل دستور روشن شدن پمپ را صادر نمی کند.

پس شما برای رفع مشکل روشن نشدن پمپ آب در طبقات بالا می توانید از کلید اتومات مکانیکی و منبع تحت فشار برای پمپ خود کمک بگیرید.

 

تعدادی از رایج ترین سوالات پیرامون سرویس و تعمیر پمپ آب

 

1- پس از جا به جایی و نقل مکان پمپ از یک ساختمان به ساختمان دیگر پمپ از کار افتاده و صدای زور زدن می دهد و شروع به کار نمی کند، علت چیست؟

پاسخ: احتمالاً بلبرینگ ها جام کرده اند و یا این که مشکل از پروانه و یا خازن پمپ می باشد. برای تشخیص و رفع این مشکل باید از یک متخصص کمک گرفت.

2- علت شنیدن صدای سوت مانند از پمپ در زمانی که شیر آب را باز می کنیم و پمپ به کار می افتد، چیست؟

پاسخ: علت ایجاد صدای سوت مانند در پمپ، کم بودن قطر خروجی پمپ می باشد. همچنین اگر از ست کنترل استفاده می کنید ممکن این صدا ناشی از کم بودن قطر مسیر آب در ست کنترل باشد.

3- با وجود تعمیر و تعویض اتومات پمپ باز هم به درستی عمل نکرده و باید حتماً چندبار برق آن و یا شیر آب را قطع و وصل کرد تا به کار بیفتد، علت چیست؟

لازم به ذکر است که وقتی روشن شد، حتی اگر چند بار پشت سر هم شیر را باز و بسته کنیم باز هم کار می کند اما اگر شیر آب را بعد از 5 الی 10 دقیقه باز نماییم، احتمالاً عمل نمی کند.

پاسخ: در این حالت باید باد منبع دیافراگمی را بررسی نمایید و یا کلید اتوماتیک را چک کنید و مطمئن شوید که از تنظیم خارج نشده باشد.

4- چرا چراغ failure پمپ دائماً روشن می باشد و با زدن دکمه ریست هم پمپ روشن نمی شود؟

پاسخ: در صورتی مدار آب داخل پمپ باشد، برد خراب شده است و شما باید حتماً بررد را تعویض نمایید.

5- پس از تمیز کردن زنگ زدگی پروانه پمپ 0.5 اسب بخار و اتصال مجدد آن، فشار از یک بالاتر نمی رود و این در حالی است که پیش از این فشار به 3 هم می رسید، علت آن چه می تواند باشد؟

پاسخ: احتمالاً در زمان جا زدن، پروانه به درستی در جای خود فیکس نشده است و به دلیل فاصله ای که افتاده است فشار پر نمی کند.

6- در صورتی که پمپ پیچ هواگیری نداشته باشد، چگونه می توان عمل هواگیری را برای آن انجام داد؟

کافی است یکی از شیرهایی که هم سطح پمپ است را باز بگذارید تا هواگیری انجام شود. همچنین توجه داشته باشید که اگر سطح شیر پایین تر از پمپ باشد هم بهتر است.

 

هزینه سرویس و تعمیر پمپ آب در شیراز

در جدول زیر میتوانید هزینه خدمات پمپ آب را مشاهده کنید.

ردیف
نوع خدمات
توضیحات
قیمت تقریبی
درخواست
1
نوع خدمات نصب کامل پمپ و منبع
توضیحاتبا کلید اتوماتیک و منبع انبساط بدون نیاز به کنده کاری (انتظار پمپ دارد یا حداکثر لوله کشی 2 متر جهت وصل به خط اصلی)
قیمت تقربی 2000 هزار تومان
2
نوع خدمات نصب کامل پمپ و منبع
توضیحاتبا ست کنترل بدون نیاز به کنده کاری (حداکثر لوله کشی 2 متر)
قیمت تقربی 1500 هزار تومان
3
نوع خدمات نصب کامل پمپ نیم اسب داخل واحد
توضیحاتنصب کامل پمپ نیم اسب داخل واحد با ست کنترل با کنده کاری جزیی محل فلکه (حداکثر لوله کشی نیم متر)
قیمت تقربی 1500 هزار تومان
4
نوع خدمات نصب کامل پمپ نیم اسب داخل واحد
توضیحاتنصب کامل پمپ نیم اسب داخل واحد با ست کنترل بدون نیاز به کنده کاری (حداکثر لوله کشی نیم متر)
قیمت تقربی 1200 هزار تومان
5
نوع خدمات تعویض پمپ نو با پمپ کارکرده
توضیحاتبدون تغییرات لوله کشی
قیمت تقربی 500 هزار تومان
6
نوع خدمات تعویض پمپ نو با پمپ کارکرده
توضیحاتبا تغییرات جزیی لوله کشی
قیمت تقربی 700 هزار تومان
7
نوع خدمات شارژ منبع انبساط (تویوپ)
توضیحات
قیمت تقربی 200 هزار تومان
8
نوع خدمات تعویض تیوپ همراه با سمباده زنی داخل منبع انبساط
توضیحات
قیمت تقربی 300 هزار تومان
9
نوع خدمات تعویض منبع انبساط (تحت فشار)
توضیحات
قیمت تقربی 300 هزار تومان
10
نوع خدمات تعویض کلید اتوماتیک
توضیحات
قیمت تقربی 250 هزار تومان
11
نوع خدمات تعویض ست کنترل
توضیحات
قیمت تقربی 250 هزار تومان
12
نوع خدمات باز کردن پمپ جهت تعمیرات در کارگاه و بستن مجدد
توضیحات
قیمت تقربی 400 هزار تومان
13
نوع خدمات تبدیل اتوماتیک پمپ از ست کنترل به کلید اتوماتیک
توضیحات
قیمت تقربی 400 هزار تومان
14
نوع خدمات تبدیل اتوماتیک پمپ از کلید اتوماتیک به ست کنترل
توضیحات
قیمت تقربی 400 هزار تومان
15
نوع خدمات تبدیل اتوماتیک پمپ از کلید اتوماتیک به پرشرسوئیچ (دانفوس)
توضیحاتبدون در نظر گرفتن دستمزد جمع کردن تابلو
قیمت تقربی 500 هزار تومان
16
نوع خدمات تبدیل اتوماتیک پمپ از ست کنترل به پرشرسوئیچ (دانفوس)
توضیحاتبدون در نظر گرفتن دستمزد جمع کردن تابلو
قیمت تقربی 600 هزار تومان
17
نوع خدمات اضافه کردن تانکر ذخیره به سیستم پمپ
توضیحات
قیمت تقربی 450 هزار تومان
18
نوع خدمات اجرای لوله کشی بای پس برای پمپ
توضیحاتحدود نیم الی یک متر
قیمت تقربی 500 هزار تومان

سرویس و تعمیر پمپ آب را به متخصصان آن بسپارید.

 

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که به دلایل مختلف با مشکلاتی در پمپ آب خود مواجه شده باشید و به همین دلیل کلافه شده باشید؟

همان طور که حتماً متوجه شدید یک خطای کوچک در سرویس و یا عیب یابی و تعمیر پمپ آب می تواند مشکل شما را دو چندان نماید.

همین مساله لزوم به کارگیری یک نیروی متخصص و حرفه ای برای سرویس و تعمیر پمپ آب را پیش از پیش نمایان می کند.

پس اگر ساکن شهر شیراز هستید و به دنبال تعمیرکاران مجرب در حوزه تاسیسات ساختمان از جمله سرویس و تعمیر پمپ آب می گردید ما نگرانی شما را در مجموعه تاسیسات 24 درک و برطرف کرده ایم.

ما در این مجموعه با سال ها تجربه و دانش تخصصی در حوزه تاسیسات ساختمان، گروهی از بهترین تعمیرکاران پمپ آب در شهر شیراز را گرد هم آورده است تا شما دغدغه ای از بابت کیفیت کار ارائه شده نداشته باشید.

Water pump service and repair in shraz 6

اگر از خود می پرسید که چگونه می توانید با ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید، ما به شما دو راه ساده را پیشنهاد می دهیم که کافی است همین حالا از طریق یکی از روش های زیر اقدام نمایید:

* ثبت درخواست سرویسکار متخصص در سایت

* تماس با شماره تلفن های موجود در صفحه تماس با ما

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

منابع فارسی: منبع 1، منبع 2، منبع 3، منبع 4، منبع 5

منابع انگلیسی: منبع 1نبع 1، منبع 2

 

اشتراک گذاری این صفحه