در این انجمن تاپیک های مرتبط با کولرآبی قرار میگیرد
تعداد پست ها:2
صفحه 1 از 1
سلام
من بعد از سرویس کولر تسمه کولر که پاره شده بود رو عوض کردم و دقیقا همون شماره روی تسمه قبلی رو گرفتم ولی کمی کوچک بود ولی من به زور جا زدم ولی بعد از یک ساعت دیدم صدایی اومد و انگار تسمه در رفته وقتی بالای پشت بام رفتم دیدم پولی بزرگ از جاش در اومده به همراه یک میله حدودا 8cm سایز 3/4 اینچ از داخل یاتاقان در اومده و هر کاری کردم نتونستم دوباره جاش بزنم و میخوام بدونم ایا محور کولر از قسمت یاتاقان به بعد شکسته یا اون میله وصل خود پولی و اگه محور شکسته باشه چقدر میشود هزینه تعمیر و تعویض
باتشکر
من بعد از سرویس کولر تسمه کولر که پاره شده بود رو عوض کردم و دقیقا همون شماره روی تسمه قبلی رو گرفتم ولی کمی کوچک بود ولی من به زور جا زدم ولی بعد از یک ساعت دیدم صدایی اومد و انگار تسمه در رفته وقتی بالای پشت بام رفتم دیدم پولی بزرگ از جاش در اومده به همراه یک میله حدودا 8cm سایز 3/4 اینچ از داخل یاتاقان در اومده و هر کاری کردم نتونستم دوباره جاش بزنم و میخوام بدونم ایا محور کولر از قسمت یاتاقان به بعد شکسته یا اون میله وصل خود پولی و اگه محور شکسته باشه چقدر میشود هزینه تعمیر و تعویض
باتشکر
سلام کاربر گرامی نباید تسمه رو به زور جا مینداختید باید با پیچ هایی که بر روی پایه دینام هستش موتور رو تنظیم میکردید ولی با کاری که شما کردید تسمه فشار زیادی به پولی آورده و میله حلزونی شکسته و باید تعویض شود و برای اطلاع از هزینه با شماره های شرکت که در داخل سایت میباشد تماس بگیرید.
تعداد پست ها:2
صفحه 1 از 1