از آنجا که مجموعه تاسیسات 24 ساعته در شیراز هم خدمات خود را ارائه می دهد، در این مطلب قصد داریم در خصوص سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در این شهر صحبت کنیم.

آموزش سرویس پکیج ایران رادیاتور

سرویس پکیج یکی از کارهای روتین برای حفظ و نگهداری از این وسیله به شمار می رود. برای اینکه بتوانیم سال های طولانی از کیفیت بالا و بازدهی مناسب پکیج بهره ببریم، بایستی سرویس منظم آن را در برنامه خود قرار دهیم.

سرویس پکیج ایران رادیاتور به دو شکل سرویس دوره ای و سرویس کامل بر روی این وسیله قابل اجرا است. نگهداری از پکیج از زمان خرید این وسیله همراه با سرویس دوره ای آغاز می شود.

در روند سرویس دوره ای قرار نیست سرویسکار قطعه ای از دستگاه را تعویض کرده و یا زمان طولانی برای بازدید پکیج صرف کند.

بلکه یک سری کارهای جزئی همانند بررسی تنظیمات دمای دستگاه، هواگیری رادیاتورها و پکیج، تنظیم فشار آب و گاز ورودی به پکیج و تمیزکاری ظاهری بدنه پکیج توسط سرویسکار انجام می شود.

حال در کلیپ زیر آقای اشتیاقی سرویسکار پکیج توضیحات بیشتر را در خصوص انواع سرویس پکیج و مزایای سرویس دوره ای دستگاه ذکر می کنند.

 

در کنار سرویس دوره ای می توانید از سرویس کامل هم برای نگهداری از پکیج ایران رادیاتور خود استفاده کنید.

معمولاً وقتی پکیج مدت طولانی سرویس نشده است و یا با علائمی همچون سرد و گرم شدن آب پکیج، سر و صدای زیاد و نشتی مواجه می شود، سرویس کامل بهترین گزینه برای نگهداری از پکیج است.

سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شیراز 1

برای آشنایی بیشتر با نکات مهم در زمان سرویس پکیج ایران رادیاتور ویدئوی زیر را از دست ندهید.

بدون در نظر گرفتن نوع سرویس پکیج ایران رادیاتور، غالباً اقدامات زیر توسط سرویسکار دستگاه انجام می شوند:

  • تعویض ان تی سی های آب مصرفی و گرمایش
  • اسیدشویی مبدل اصلی
  • اسیدشویی مبدل ثانویه
  • تنظیم شعله دستگاه
  • تعویض اورینگ های داخلی پمپ پکیج
  • تعویض واشرهای فرسوده دستگاه که معمولاً خود را با آبریزی نشان می دهد.
  • چک و تعویض کردن پرشر هوای پکیج
  • شستشوی مدار رادیاتورها (برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم فیلم نحوه رسوب زدایی پکیج-رادیاتور را مشاهده کنید.)
  • تنظیم فشار آب ورودی به پکیج
  • تنظیم گاز دستگاه
  • چک کردن برق پکیج
  • بازدید و اصلاح دودکش پکیج
  • هواگیری رادیاتورها

اگر می خواهید بدانید هواگیری رادیاتورها چه تاثیر زیادی بر روی عملکرد پکیج دارد، به توضیحات آقای اشتیاقی در کلیپ زیر گوش کنید.

 همچنین پیشنهاد می کنیم تماشای کلیپ زیر را از دست ندهید. در این کلیپ همکار ما نحوه مدارشویی رادیاتور و پکیج را به صورت تصویری به شما نشان داده اند.

آموزش عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور

مشکلات رایج در پکیج دیواری ایران رادیاتور به ما کمک می کند تا به صورت جزئی تر ایرادات احتمالی در این وسیله را بررسی و رفع کنیم.

به همین دلیل در ادامه قصد داریم مشکلاتی که ممکن است در پکیج ایران رادیاتور رخ دهند را یک به یک برای شما بررسی کرده و در نهایت روش تعمیر پکیج برای هر یک از این ایرادات را برای شما بیان کنیم.

  • روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

چنانچه در زمان راه اندازی پکیج ایران رادیاتور کلید روشن/ خاموش این وسیله را بر روی عدد یک قرار دادید، ولی چراغ سبز دستگاه روشن نشد، چند احتمال وجود دارد:

  1. برق ورودی به پکیج قطع است.

برای چک کردن این مورد پریز برق پکیج را با فازمتر چک می کنیم تا از برق دار بودن آن مطمئن شویم.

  1. محافظ برق پکیج خراب است.

گاهی علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور بسیار ساده تر از این حرف هاست، به شکلی که احتمالاً محافظ برق پکیج سوخته و به همین دلیل دستگاه روشن نمی شود.

برای بررسی این مورد کافیست محافظ را از برق کشیده و دوشاخه برق پکیج را به صورت مستقیم به برق بزنیم.

اگر پکیج روشن شد این معنی را می دهد مشکل از محافظ بوده است. در این صورت باید برای خرید محافظ برق پکیج جدید اقدام کنید.

  1. فیوز پکیج ایران رادیاتور سوخته است.

باز هم با استفاده از فازمتر فیوز برق دستگاه را چک می کنیم تا مطمئن شویم که بعد از فیوز برق وجود دارد.

اگر برق تا قبل از فیوز برد کنترل پکیج وجود دارد اما بعد از آن فازمتر روشن نمی شود، این معنی را می دهد که فیوز سوخته است.

برای تعویض فیوز برد پکیج، کافیست یک فیوز نیم آمپر معمولی از فروشگاه قطعات الکتریکی خریداری کرده و دوشاخه برق پکیج را از برق قطع کنیم.

سپس فیوز موجود بر روی برد پکیج را از مدار خارج کرده و فیوز جدید را جایگزین آن کنیم.

  1. برد پکیج ایران رادیاتور خراب شده است.

در این حالت برد دستگاه نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد. توجه داشته باشید که اکثر خرابی های برد پکیج ایران رادیاتور در اثر نوسانات برق ایجاد می شود.

اگر نوسان برق دلیل اصلی خرابی برد دستگاه باشد، راهی جز تعویض برد پکیج ایران رادیاتور نیست.

در کلیپ زیر آقای صالح آبادی توضیحات بیشتری در خصوص تاثیر قطع و وصل شدن برق بر روی عملکرد پکیج داده و راهکارهای پیشگیری از آن را بیان می کند.

 

البته پیشنهاد می شود قبل از تعویض برد، این قطعه را به تعمیرکار پکیج نشان دهید، شاید با تعویض برخی قطعات بر روی برد بتوان از همان برد قبلی استفاده کرد.

یکی از راهکارهای اساسی به منظور پیشگیری از نوسانات برق یا قطعی آن در پکیج این است که این وسیله را به برق اضطراری اتصال دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه نصب برق اضطراری پکیج را مطالعه کنید.

  • روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور

بر روی پکیج ایران رادیاتور یک عدد چراغ وجود دارد که اگر دستگاه با مشکل مواجه شود، این چراغ به رنگ قرمز روشن می شود.

روشن شدن چراغ قرمز در پکیج ایران رادیاتور به معنی قطعی شعله و ارور دادن پکیج است. در این حالت اغلب پکیج روشن نمی شود.

برای اولین اقدام به منظور رفع این مشکل باید دکمه ریست پکیج را یک بار فشار دهید تا دستگاه مورد راه اندازی مجدد قرار بگیرد.

اما اگر چراغ قرمز دستگاه دوباره روشن شد، به جدول عیب یابی و کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور مراجعه کنید تا با کمک آن جدول مشکل را پیدا کرده و رفع کنید.

علاوه بر این پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را تماشا کنید، در این کلیپ با ارورهای رایج پکیج ایران رادیاتور و نحوه رفع آن ها آشنا خواهید شد.

 

چنانچه پکیج را چند بار ریست کردید و با وجود تلاش دستگاه در جرقه زدن پکیج روشن نشده و دوباره چراغ قرمز آن روشن شد، احتمالات زیر وجود دارند که باید توسط تعمیرکار برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور مورد بررسی قرار بگیرند:

  1. عدم وجود گاز یا کثیف بودن مدار گاز
  2. ضعیف بودن ترانس جرقه زن
  3. تنظیم نبودن یا اکسید شدن الکترود جرقه زن
  4. کثیفی مشعل یا برنر
  5. خراب بودن حسگر شعله

در این حالت سرویس اولیه محفظه احتراق و بازدید از الکترود جرقه زن دستگاه می تواند در رفع مشکل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مفید باشد.

سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شیراز 2

  • نمایش کد خطای 40 70 در پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ یا کد خطای E1 در مدل دیجیتال

بیشترین کد خطای پکیج های ایران رادیاتور که در زمان تعمیر و عیب یابی این وسیله با آن مواجه می شویم، کد خطای 40 70 در پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ یا کد خطای E1 در مدل دیجیتال است.

معنی این کد خطا این است که فشار در مدار رادیاتورهای ایران رادیاتور و پکیج بیش از حد پایین است. میزان فشار در پکیج توسط گیج فشار تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه نمایش داده می شود.

این گیچ از عدد یک تا 4 درجه بندی شده و محدوده مجاز فشار پکیج بین 1.5 تا 2 بار می باشد. چنانچه با افت فشار در پکیج ایران رادیاتور مواجه شدید، معمولاً درجه گیج زیر یک بار قرار می گیرد.

در چنین حالتی باید شیر پرکن پکیج را باز کنید تا فشار دستگاه تا بازه عددی 1.5 تا 2 بار بالا برود. شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور دسته آبی یا مشکی رنگی داشته و در زیر پکیج قرار دارد.

این شیر با شیرهای آب سرد و گرم ورودی و خروجی از دستگاه متفاوت بوده و کاملاً در زیر بدنه پکیج قرار گرفته است که برای دیدن آن باید خم شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رفع ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور و همچنین نحوه بالا بردن فشار این وسیله پیشنهاد می کنیم کلیپ زیر را تماشا کنید.

چنانچه با وجود باز کردن شیر پرکن پکیج باز هم فشار در دستگاه بالا نرفت، یکی از احتمالات زیر وجود دارد:

  1. شیر پرکن پکیج خراب است و باید برای تعویض آن اقدام کرد.
  2. شیر پرکن مسدود شده و باید پس از باز کردن کامل آن تمیز شود.
  3. مانومتر یا فشار سنج پکیج خراب شده و باید تعویض گردد.
  4. فشار آب ورودی به پکیج کم است.
  5. پرشر سوئیچ فشار آب پکیج خراب شده است.
  6. قسمتی از سیستم پکیج ایران رادیاتور دچار نشتی شده است.

برای حل این مشکل ابتدا شیر پرکن پکیج را با آچار تخت شماره 14 باز می کنیم تا مطمئن شویم که شیر پرکن نشکسته است.

چون این احتمال وجود دارد که شیر پرکن شکسته باشد و به همین دلیل دستگاه به خوبی آبگیری نکرده و فشار همچنان پایین باقی ماند. در این صورت حتماً باید برای تعویض شیر پرکن پکیج اقدام شود.

اگر شیر پرکن نشکسته بود، با کمک سنجاق قفلی مسیر شیر را باز می کنیم تا چنانچه انسداد در مسیر وجود دارد توسط همان سجاق باز شود.

نحوه سرویس شیر پرکن پکیج را از طریق تماشای کلیپ زیر یاد بگیرید.

برای کسب اطمینان از صحت کارکرد مانومتر پکیج باید این قطعه را با آچار باز کرده و اگر سر مانومتر توسط رسوبات گرفته است، با یک سنجاق قفلی این رسوبات را پاک کنیم. در نهایت مانومتر را دوباره بر روی پکیج می بندیم.

سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شیراز 3

در صورتی که تمامی این موارد را چک کردید ولی باز هم فشار پکیج ایران رادیاتور پایین بود، این معنی را می دهد که فشار آب ساختمان کم است و باید به نصب پمپ آب و منبع قوی تر اقدام کنید.

گاهی هم این امکان وجود دارد که فشار آب ساختمان مناسب است، اما فشار آب ورودی به پکیج کم است. در کلیپ زیر آقای صالح آبادی سرویسکار با تجربه پکیج علت این مشکل را توضیح می دهد.

 

در انتها یک بار دیگر دستگاه را ریست کرده و با آبگیری مجدد پکیج ایران رادیاتور را راه اندازی کنید.

اگر باز هم فشار در پکیج ایران رادیاتور افت داشت، به احتمال زیاد پرشر سوئیچ آب که مسئول فهمیدن میزان فشار آب در پکیج است، خراب شده و نیاز به تعویض یا تعمیر دارد.

توجه داشته باشید که علت اصلی خرابی پرشر سوئیچ آب در پکیج ایران رادیاتور جذب رسوبات در مسیر ورودی این قطعه است. در نتیجه می توانید باز هم با کمک سنجاق قفلی مسیر پرشر سوئیچ را باز کنید.

البته یک علت احتمالی کمبود فشار آب یا همان نمایش کد خطای 40 70 یا E1 در پکیج ایران رادیاتور می تواند به آبریزی از پکیج مربوط باشد.

شما می توانید این احتمال را با رصد کردن سیستم لوله کشی پکیج و بدنه دستگاه چک کنید. هر کجا که آبریزی وجود داشت، نشتی از همان نقطه بوده و تا زمانی که برای رفع نشتی اقدام نکنید، فشار در پکیج بالا نمی رود.

چنانچه با آبریزی از پکیج مواجه شدید، نگران باشید. کافیست کلیپ زیر را ببینید تا با توضیحات آقای اشتیاقی بدانید که بهترین کار در چنین مواقعی تا رسیدن سرویسکار پکیج چیست؟

 

فیلم رفع نشتی پکیج ایران رادیاتور

اگر برای رفع آبریزی از پکیج ایران رادیاتور خود به دنبال اطلاعات بیشتر هستید تماشای کلیپ زیر را به شما توصیه می کنیم که متخصص ما آقای سعدی کل مراحل را به شما آموزش می دهند.

 

  • عدم تشکیل شعله در پکیج ایران رادیاتور

زمانی که کلید گرمایش شوفاژ ایران رادیاتور را به سمت عدد یک که عکس رادیاتور دارد می چرخانیم، باید دستگاه شعله را تشکیل دهد.

به این صورت که گاز را در قسمت شعله آزاد کرده و برد به جرقه زن دستور ایجاد شعله را می دهد. در این حالت جرقه زن ولتاژ 20 هزار ولت را اعمال کرده و شعله تشکیل می شود.

در ادامه میله یون وجود شعله را تشخیص داده و به برد اطلاع می دهد. این روند کلی و معمولی تشکل شعله در پکیج است.

بنابراین اگر هر کدام از قطعات ذکر شده دچار مشکل شده و یا هر کدام از مراحل انجام نشوند، با عدم تشکیل شعله یا روشن و خاموش شدن مکرر شعله پکیج مواجه خواهیم شد.

از جمله دلایل عدم تشکیل شعله در پکیج ایران رادیاتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دسته گاز پکیج در حالت بسته قرار دارد.
  2. جرقه زن خراب است و نمی تواند عمل انتقال شعله را انجام دهد.
  3. برد پکیج ایرن رادیاتور خراب است و فرمان آزاد سازی گاز را صادر نمی کند.
  4. میله یون تشخیص شعله خراب شده و شعله را تشخیص نمی دهد.

برای اینکه سلامت جرقه زن پکیج ایران رادیاتور را چک کنیم، کافیست در زمان تلاش دستگاه برای جرقه زدن و تشکیل شعله، یک عدد چوب کبریت روشن در کنار برنر نگه داریم.

در این حالت دو احتمال وجود دارد، یا شعله تشکیل می شود و یا با وجود چوب کبریت روشن، شعله تشکیل نمی شود.

چنانچه شعله روشن شود، به احتمال زیاد جرقه زن خراب شده و یا بسیار ضعیف است. در این صورت باید جرقه زن تعویض شود.

اما اگر با وجود چوب کبریت روشن، شعله تشکیل نشود، این معنی را می دهد که یا گاز ورودی به پکیج قطع است و یا برد الکترونیکی پکیج ایران رادیاتور خراب شده است.

البته یک حالت دیگر هم وجود دارد، به این صورت که شعله تشکیل می شود، اما بعد از 7 ثانیه خاموش می شود. در این صورت میله یون تشخیص شعله ایراد دارد.

در نتیجه باید به تعمیر میله الکترود یون تشخیص شعله بپردازیم. به این صورت که با کمک سمباده نرم میله یون را می سابیم تا اکسیدهای شکل گرفته بر روی میله یون تمیز شوند.

چنانچه با این اقدامات باز هم شعله تشکیل نشد، باید میله یون و جرقه زن را تعویض کنیم. پیشنهاد می کنیم برای تکمیل این مبحث فیلم علت خاموش شدن شعله پکیج و نحوه رفع آن را مشاهده کنید.

علاوه بر این مشاهده کلیپ زیر می تواند در راهنمای علت خاموش شدن شعله و نحوه رفع آن به شما کمک کند.

  • کار نکردن پمپ پکیج ایران رادیاتور

برای عیب یابی پمپ پکیج دست خود را در زمان کار کردن پکیج بر روی پمپ قرار دهید، چنانچه پمپ کار کند لرزشی را در زیر دست خود احساس خواهید کرد.

صحیح کار نکردن پمپ پکیج باعث مشکلات زیادی در دستگاه می شود، از جمله اینکه:

  1. فشار و دمای پکیج ایران رادیاتور بیش از حد بالا می رود.
  2. دستگاه ارور 80 70 40 در مدل آنالوگ و در پکیج دیجیتال ایران رادیاتور ارور E81 می دهد.
  3. پکیج ایران رادیاتور صدای بلندی تولید می کند.

سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شیراز 4

وقتی با این علائم در پکیج ایران رادیاتور مواجه شدید، چند حالت وجود دارد:

  • پکیج رسوب سنگین دارد.
  • پمپ پکیج سوخته است.
  • برد الکترونیکی پکیج خراب شده است.

برای تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور اولین کاری که باید انجام دهید، اقدام به سرویس پمپ است. برای انجام این کار ابتدا برق دستگاه را قطع کرده و سپس با آلن شماره 5 پیچ های پمپ را باز می کنیم.

در این صورت می توانیم پمپ را از هیدرولینک جدا کرده و روتور پمپ را بیرون بکشیم. در این مرحله باید روتور پمپ را تمیز کنیم. اگر با وجود باز بودن شیر آب پمپ پکیج کار نمی کند، کلیپ زیر را تماشا کنید.

 

  • گرم نشدن آب مصرفی در پکیج ایران رادیاتور

وقتی شیر آب گرم را باز می کنیم باید چراغ های روی پکیج ایران رادیاتور به صورت جفت جفت روشن شده و چشمک بزنند. همچنین باید علامت شیر آب بر روی دستگاه روشن شود.

چنانچه با باز بودن شیر آب گرم چراغ ها جفت جفت چشمک نزد، احتمالات زیر وجود دارد:

  1. فلوسوییچ یا فلومتر پکیج خراب است.
  2. دبی آب گرم بسیار پایین است.
  3. برد الکترونیکی دستگاه معیوب شده است.

در صورتی که با وجود چشمک زدن چراغ ها آب پکیج ایران رادیاتور گرم نمی شود، دلایل زیر را بررسی کنید:

  1. شیر موتوری پکیج سوخته و یا خراب شده است.
  2. مبدل های دارای رسوب هستند.
  3. فشار ورودی به پکیج بیش از حد است.

برای شناسایی خرابی شیر موتوری پکیج ایران رادیاتور بایستی خار شیر موتوری را از آن بیرون کشیده و شکل ظاهری آن را بررسی کنید.

با این توضیح که اگر شیر موتوری سالم باشد، شافت آن هنگام باز کردن شیر آب گرم بیرون می آید. اما اگر شیر موتوری خراب باشد، شافت آن ثابت باقی مانده و حرکتی نمی کند.

یک علامت دیگر برای تشخیص خرابی شیر موتوری پکیج این است که اگر این شیر خراب باشد، به شدت داغ می کند.

به منظور شناسایی رسوب گرفتن مبدل های پکیج کافیست به درجه آب گرم مصرفی دقت کنید.

اگر آب پکیج سرد و گرم می شود و یا در حالتی دیگر ارور 40 70 80 یا E81 بر روی دستگاه نمایش داده می شود، می توان نتیجه گرفت که مبدل پکیج ایران رادیاتور رسوب گرفته است.

چنانچه می خواهید بدانید پکیج به چه دلایلی رسوب می گیرد، ویدئوی زیر را از دست ندهید تا با صحبت های آقای اشتیاقی به جواب این سوال برسید.

در این حالت بهترین کاری که می توان انجام داد رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور با استفاده از اسید است. از آنجا که کار با اسید خطرناک است، توصیه می کنیم فقط این کار در زمان سرویس پکیج و توسط متخصص انجام گیرد.

در کلیپ زیر نحوه اسیدشویی مبدل اصلی و ثانویه پکیج را مشاهده می کنید.

 

فیلم نحوه سرویس کامل پکیج دیواری

در کلیپ زیر پکیجی را مشاهده میکنیم که نیاز به سرویس کامل داشته و همکاران ما این سرویس را انجام داده اند و شما نحوه این سرویس را تماشا می کنید.

6 دلیل که باید سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را در شیراز به مجموعه تاسیسات 24 ساعته بسپارید.

بر اساس نظراتی که تا به حال از مردم شنیده ایم، پکیج ایران رادیاتور یکی از بهترین مارک های پکیج های ایرانی می باشد.

اما تنها بهترین بودن یک مارک نمی تواند ضامن طول عمر طولانی این وسیله باشد، بلکه سرویس و تعمیر اصولی پکیج ایران رادیاتور آن هم توسط مجری سرویسکار و تعمیرکار با تجربه مهم است.

به دلیل اهمیت میزان مهارت، دانش و آگاهی سرویسکار پکیج ما تاسیسات 24 ساعته در شیراز را برای سپردن سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور به شما پیشنهاد می کنیم.

سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شیراز 5

ما به 6 دلیل این مجموعه را به شما توصیه می کنیم:

  1. در این مجموعه یک تیم تخصصی از بهترین سرویسکاران پکیج حضور دارند که می توانند بهترین خدمات را برای سرویس و عیب یابی پکیج ایران رادیاتور به شما ارائه دهند.
  2. تمامی سرویسکاران پکیج در این مجموعه آموزش های تخصصی برای هر مارک از پکیج از جمله پکیج ایران رادیاتور را گذرانده اند.
  3. اگر از نتیجه سرویس و یا پکیج ایران رادیاتور خود توسط این گروه رضایت نداشتید، مجموعه تاسیسات 24 ساعته با ارائه ضمانت نامه خود سفارش شما را به صورت رایگان برای شما انجام می دهد.
  4. این مجموعه سابقه کاری طولانی مدت در سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور دارد. پس می توانید بر روی تجربه و مهارت اعضای این گروه اعتماد کنید.
  5. جمع زیادی از مشتریان قبلی رضایت خود از خدمات دهی این مجموعه را اعلام کرده اند و این خود دلیل محکمی بر کیفیت خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته می باشد.
  6. فرقی نمی کند در کدام قسمت از شهر شیراز ساکن هستید. چون خدمات دهی این مجموعه در سراسر شهر شما امکان پذیر است.

به منظور تایید کیفیت خدمات خود از شما دعوت می کنیم تا کلیپ رضایت مشتری گرامی ما، آقای صالحی را تماشا کنید. ایشان از خدمات تعمیر پکیج استفاده کرده اند.

مراحل استفاده از خدمات تاسیسات 24 ساعته برای سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شیراز

  1. پروژه شما در خصوص سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور با تماس تان یا پرکردن فرم درخواست آنلاین ثبت می‌شود.
  2. یک متخصص تاسیساتی جهت بازدید رایگان اعزام شده و جزئیات و قیمت خدمات مشخص می‌شود.
  3. متخصص تاسیساتی متعهد به اجرای پروژه و تحویل به موقع طبق قرارداد می‌شود.
  4. پس از اجرای پروژه، تست و تایید کیفیت انجام می‌شود.
  5. پس از تست و تایید کیفیت کار، تسویه حساب انجام می‌شود.
  6. در دوره گارانتی، می توانید از پشتیبانی رایگان و ارتباط مستقیم با تخصص‌های تاسیسات 24 ساعته بهره‌می‌برد.

بنابراین اگر ساکن شیراز هستید و پکیج ایران رادیاتور شما نیاز به سرویس و یا تعمیر دارد، کافیست از طریق یکی از راه های زیر اقدام کنید تا نزدیک ترین سرویسکار به محل شما اعزام شود:

  • همین لحظه فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید.
  • با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

منبع

 

 

اشتراک گذاری این صفحه