مجموعه تاسیسات 24 ساعته پس از سال ها ارائه خدمات تاسیساتی به مشتریان، از سال 1394 با راه اندازی سایت، دسترسی مشتریان به خدمات تخصصی خود را ساده تر کرده است و در حال حاضر در چندین شهر کشور خدمات حضوری ارائه می دهد.

همچنین اگر در بعضی از شهرها، افراد به مجریان متخصص دسترسی نداشته باشند، می توانند سوال خود را یا از طریق بخش سوالات هر مقاله، انجمن تاسیسات و در اسرع وقت به پاسخ برسند.

علاوه بر این مجموعه ما در راستای راهنمایی و پاسخ به سوالات مشتریان مقالات و فیلم های آموزشی رایگانی از تمام بخش های تاسیسات مکانیکی ساختمان تهیه کرده است که می تواند کمک شایانی به رفع معضلات مشتریان نماید.

لازم به ذکر است که این مجموعه، متخصصان خود را از بین استادکاران ماهر و خبره، پس از گزینش و مصاحبه فردی و فنی انتخاب می نماید تا خیال مشتریان را از خدمات بی کم و کاست خود راحت نماید.

شما مشتریان گرامی می توانید با بررسی بخش سوابق کاری این مجموعه، از نحوه اجرای برخی از پروژه های تاسیساتی ما مطلع شده و در صورت رضایت پروژه خود را به ما بسپارید.

تاسیسات 24 ساعته مشهد 1

همکار ما در حال اجرای لوله کشی آب و فاضلاب

به عنوان یکی از سوابق مجموعه می توانید نحوه اجرای لوله کشی آب و فاضلاب پوش فیت خیابان مفتح (آقای مهندس رزجی) را مطالعه نمایید.

 

مزیت های انحصاری مجموعه تاسیسات 24 ساعته در مشهد

یکی از چرایی هایی که در حین انتخاب مجموعه های تاسیساتی در ذهن مشتریان ایجاد می شود، این است که چرا باید یک مجموعه را رد و یا انتخاب نمایند.

بنابراین در این بخش از مزیت های مجموعه تاسیسات 24 ساعته که به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه تاسیسات شناخته می شود، صحبت می کنیم تا شما مشتریان عزیز در شهر مشهد بتوانید بهتر تصمیم گیری نمایید.

* بهره گیری از نیروهای متخصص

شرکت ما در راستای رضایت مندی مشتریان و تعهد اخلاقی خود، از مجریان متعهد، خلاق و سخت کوش در این حرفه بهره گرفته است تا آسایش و رفاه مشتریان را تامین نماید.

تاسیسات 24 ساعته مشهد 2

* دسترسی در 24 ساعت شبانه روز

همان طور که از اسم مجموعه مشخص است، همکاران ما در 7 روز هفته و حتی ایام تعطیل به صورت 24 ساعته در دسترس و آماده خدمت رسانی می باشند.

* کیفیت و زیبایی در حین و پس از اتمام کار

اگر جز افرادی هستید که علاوه بر کیفیت، به زیبایی کار نیز اهمیت می دهید، ما متعهد می شویم که همکاران ما علاوه بر اجرای بی نقص پروژه، پس از اتمام کار به طور کامل محل را نظافت نموده و نگرانی شما را در این خصوص برطرف می نمایند.

* سرعت عمل بالا

نیروهای شاغل در این مجموعه علاوه بر سرعت بالا در تحویل کار، به دلیل این که در سراسر مناطق شهرهای تحت پوشش از جمله مشهد حضور دارند، در اسرع وقت در محل پروژه حاضر شده و مشکل شما را برطرف می نمایند.

* تضمین رفتار حرفه ای مجریان

این مجموعه، تنها با مجریانی که با اصول مهارت های فردی و رفتاری از جمله نوع پوشش، برقراری ارتباط و مشتری مداری و همچنین مهارت های فنی از جمله نصب، تعمیر و سرویس بخش های تاسیساتی ساختمان آشنا باشند، فعالیت می کند.

بنابراین مجموعه تاسیسات 24 ساعته، از هر لحاظ، صلاحیت رفتاری و حرفه ای مجریان خود را تضمین می نماید تا شما با خیال راحت انجام پروژه خود را به تاسیسات کاران مجرب این مجموعه محول نمایید.

* ارائه فیلم ها و مقالات آموزشی رایگان در سایت

همان طور که گفته شد، روزانه در سایت تاسیسات 24 ساعته، مقالات و فیلم های جامع و کاربردی در زمینه تاسیسات منتشر می شود که هم برای افراد متخصص در حوزه تاسیسات ساختمان و هم افرادی که پیش زمینه ای در این خصوص ندارند، مفید می باشد.

در واقع کسانی که ابزار کار مناسب جهت فعالیت های تاسیساتی را در اختیار داشته باشند، می توانند با تماشای فیلم و مطالعه مقالات رایگان در سایت به راحتی مشکل تاسیساتی خود را برطرف نمایند.

همچنین در انتهای هر فیلم یا مقاله این سایت، بخشی برای درج نظر مشتریان طراحی شده است که افراد می توانند، سوالات تخصصی خود را در آن بخش مطرح نمایند تا متخصصان در کمترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات آنان باشند.

* پرداخت در محل

یکی دیگر از مزیت های این مجموعه این است که پس اتمام کار، رفع مشکل و کسب رضایت شما، هزینه خدمات دریافت می گردد.

همچنین اگر پس از مشاوره و بررسی پروژه، کار را به مجریان متخصص ما بسپارید، هیچ نوع هزینه ای بابت رفت و آمد مجری، از شما دریافت نمی گردد.

* وجود تعرفه خدمات در سایت تاسیسات 24 ساعته

مجموعه ما در شهر مشهد و دیگر شهرهای تحت پوشش خود، تنها بر طبق تعرفه های عرف تاسیسات که در سایت هم موجود می باشد، از مشتری هزینه دریافت می نماید.

* ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح پروژه توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

 

مجموعه تاسیسات 24 ساعته در مشهد چه معایبی دارد؟

بر مبنای اصل صداقت با مشتریان در مجموعه تاسیسات 24 ساعته، لازم است که در کنار مزایای مذکور، معایب مجموعه را نیز به اطلاع شما برسانیم.

* محدودیت شهرهای تحت پوشش خدمات حضوری مجموعه

در حال حاضر این مجموعه، خدمات حضوری خود را در چندین شهر کشور از جمله مشهد ارائه می دهد و در حال گسترش فعالیت خود در شهرهای دیگر نیز می باشد.

اما به هر حال مشتریان شهرهای دیگر که فعلاً نمی توانند از خدمات حضوری مجموعه بهره مند شوند، می توانند از خدمات اینترنتی ما که در بخش ارائه فیلم ها و مقالات آموزشی رایگان ذکر شد، استفاده نمایند.

* عدم تخفیف در قیمت خدمات مجموعه

با توجه به این که خدمات تاسیساتی این مجموعه توسط استاد کاران ماهر و متخصص انجام شده و خدمات مجموعه تضمین شده می باشد، هیچ نوع تخفیفی در تعرفه اعلامی به مشتریان داده نمی شود.

 

خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته در مشهد

مجموعه تاسیسات 24 ساعته در تمام زمینه های تاسیساتی به فعالیت حرفه ای می پردازد. اما برای این که بیشتر با این مجموعه آشنا شوید، ریز خدمات آن را در هر بخش توضیح خواهیم داد.

* لوله کشی آب و فاضلاب

یکی از امور بسیار مهم در ساختمان سازی که توسط مجریان حرفه ای انجام می گیرد، لوله کشی آب و فاضلاب است که هم برای تامین آب مصرفی و هم دفع فاضلاب مکان هایی مثل حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه کاربرد دارد.

در واقع انجام یک لوله کشی اصولی و استاندارد، باعث می شود با گذشت زمان دچار مشکلاتی نظیر تعمیر یا تعویض لوله ها نشوید.

اما نگران نباشید، اگر علاوه بر انجام اولیه لوله کشی، به هر علتی مجبور به بازسازی، تعویض و یا تعمیر لوله ها شدید، مجموعه تاسیسات 24 ساعته در کنار شماست تا این مشکلات را به راحتی برطرف نمایید.

ریز خدمات مربوط به لوله کشی آب و فاضلاب در مشهد

* لوله کشی آب و فاضلاب

* تعمیر لوله کشی فاضلاب

* بازسازی لوله کشی آب و بازسازی لوله کشی فاضلاب

* تعویض و بازسازی لوله کشی شوفاژ

* لوله کشی هواکش و لوله کشی پکیج

* لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان

* لوله کشی توکار آب ساختمان توکار

* لوله کشی روکار

* سرویس بهداشتی، شیرآلات و رادیاتور

آیا از جمله افرادی هستید که به نوین و امروزی بودن فضای دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی، نظیر شیرآلات، نوع توالت فرنگی، رادیاتور و حوله خشک کن و ... علاقه مند هستید؟

پس می توانید برای زیبایی دوچندان و جلوه بیشتر این تجهیزات، نصب آن ها را به متخصصان مجموعه تاسیسات 24 ساعته بسپارید.

ریز خدمات مربوط به سرویس بهداشتی، شیرآلات و رادیاتور در مشهد

* نصب توالت فرنگی، آینه توالت و کنسول، شیرآلات و روشویی

* تعویض شیرآلات ساختمان

* تعویض توالت فرنگی قدیمی با توالت فرنگی توکار و وال هنگ

* نصب روشویی و توالت فرنگی وال هنگ

* نصب کنتور فرعی آب

* لوله کشی و نصب توالت فرنگی ایستاده و آزمایشگاهی

* نصب و راه اندازی رادیاتور قرنیزی

* نصب رادیاتور و حوله خشک کن

* گرمایش از کف

امروزه بر خلاف گذشته که بیشتر از سیستم گرمایش رادیاتور و شوفاژ، جهت گرم کردن منزل استفاده می شد، از سیستم گرمایش کف که به عنوان یک ویژگی خاص و لوکس در طراحی خانه ها به حساب می آید، برای گرم کردن خانه ها استفاده می کنند.

این روش، علاوه بر زیبایی بیشتر، هم ایمنی بالاتری دارد و هم مصرف انرژی را به حد قابل توجهی، کاهش می دهد.

به همین منظور یکی از فعالیت هایی که در مجموعه تاسیسات 24 ساعته به شکل حرفه ای دنبال می شود، اجرای سیستم های گرمایش از کف می باشد.

ریز خدمات مربوط به گرمایش از کف

* اجرای گرمایش از کف

* لوله کشی گرمایش از کف

* نصب، تعمیر و سرویس پکیج

پکیج ها که نوعی از سسیتم های گرمایشی ساختمان ها هستند، دارای مزایای زیادی مثل نصب، تعمیر، سرویس سریع و آسان در محل می باشند.

اما چون پکیج های ایرانی و خارجی تفاوت هایی با یکدیگر دارند، خدمات تخصصی بر روی آن ها توسط افراد غیر متخصص مشکل است.

پس اگر به دنبال ماهرترین مجریان، جهت انجام خدمات مربوط به پکیج منزل خود می گردید، کافی است از خدمات تخصصی مجموعه تاسیسات 24 ساعته بهره ببرید.

ریز خدمات مربوط به پکیج در مشهد

* سرویس و تعمیر پکیج ایرانی و خارجی

* نصب، تعمیر و سرویس کولر گازی

حتماً می دانید که در فصول گرم سال، آن چه که می تواند از گرمای طاقت فرسای ساختمان ها بکاهد، همین سیستم های سرمایشی از جمله کولر گازی می باشد.

تاسیسات 24 ساعته مشهد 3

بنابراین با توجه به حساسیت این وسیله در منازل، مراحل نصب، تعمیر و سرویس آن باید فقط به دست استادکاران ماهر صورت بگیرد.

بدین منظور گروه تاسیسات 24 ساعته با مجریان منصف و با تجربه خود استفاده از کولر گازی را برای شما ساده و شیرین خواهند کرد.

ریز خدمات مربوط به کولر گازی در مشهد

* نصب انواع کولر گازی

* اجرای لوله کشی توکار کولر گازی

* سرویس و تعمیر کولر گازی ایرانی و خارجی

* تعمیر برد و کمپرسور کولر گازی

* عیب یابی کولر گازی پنجره ای

* نصب و تعمیر پمپ آب خانگی و منبع

پمپ های آب خانگی که امروزه تنوع بسیار زیادی هم در بازار دارند، برای تقویت فشار آب مورد استفاده قرار می گیرند و نصب و تعمیر آن ها جز از افراد کاربلد بر نمی آید.

اگر پمپ آب منزل خاموش نشده و بی وقفه، حتی بدون باز کردن شیر آب کار می کند و یا لرزش و سر و صدای زیادی دارد.

و یا موارد دیگری از این قبیل، همه و همه نشان دهنده این است که به یک نیروی تاسیساتی حرفه ای نیاز است تا این مشکلات برطرف شود.

بنابراین با توجه به این که انواع خدمات مربوط به مراحل نصب و تعمیر پمپ آب و منبع در مجموعه تاسیسات 24 ساعته انجام می شود، شما می توانید با خیال راحت این خدمات را در شهر مشهد به ما بسپارید.

ریز خدمات مربوط به پمپ آب خانگی و منبع در مشهد

* نصب و تعمیر پمپ آب خانگی و منبع

* نصب مخزن تحت فشار پمپ آب خانگی

* نصب و لوله کشی منبع آب در خانه و پشت بام

* نصب منبع پمپ آب خانگی

 

* تعمیرات موتورخانه

موتورخانه از جمله بخش هایی در ساختمان است که افراد تا پیش از خراب شدن آن، اهمیتی به سرویس و رسیدگی به آن نمی دهند.

اما به محض اینکه دچار ایراد می شود و گرمایش، سرمایش و آب گرم مصرفی ساختمان دچار مشکل می شود، افراد اظهار نارضایتی می کنند.

اگر مشکلات ایجاد شده در موتورخانه خیلی جدی نباشد، معمولاً می توان با تعمیرات بخش هایی که دچار مشکل شده اند این مسائل را را رفع کرد.

اما گاهی هم ممکن است پس از چندین سال استفاده از موتورخانه و تعمیر چندین باره آن، سیستم به حدی برسد که نیاز باشد کل موتورخانه به صورت کامل بازسازی شده و همزمان تمام تجهیزات آن به صورت کامل تعویض گردد.

پس بدیهی است که چه برای اجرای اولیه، چه بازسازی و چه تعمیر موتورخانه به افرادی که به صورت تخصصی در این کار مهارت داشته باشند نیاز دارید.

گروه تاسیسات 24 ساعته در مشهد، این کار را با انتخاب مجریان مجرب در حوزه تعمیر موتورخانه برای مشتریان ساده کرده است تا هیچ نگرانی از بابت معضلات موتورخانه برای آن ها وجود نداشته باشد.

ریز خدمات مربوط به موتورخانه در مشهد

* اجرا، بازسازی، سرویس و تعمیر و نگهداری موتورخانه

* عیب یابی، سرویس و تنظیم مشعل موتورخانه

* جوشکاری لوله های موتورخانه

* سرویس و تعمیر پمپ های موتورخانه

* تعمیر نشتی و عایق کاری حرارتی لوله های موتورخانه

* نصب و تعمیر حمام و جکوزی خانگی

از چندین سال قبل که وان و جکوزی حمام وارد بازار شده است، افراد بسیاری اقدام به خرید و نصب آن ها در آپارتمان و منزل مسکونی خود نموده اند.

این وان و جکوزی خانگی علاوه بر فوایدی که دارد، می تواند جنبه لوکس تری به محیط سرویس بهداشتی منازل ببخشد. پس بدیهی است که راه اندازی و تعمیرات آن ها باید حتماً به افراد خبره سپرده شود.

یکی از مجموعه هایی که می توان جهت نصب و تعمیر وان و جکوزی خانگی، به آن اعتماد کرد، مجموعه تاسیسات 24 ساعته می باشد که در این حوزه خدمات شایانی را ارائه داده است.

ریز خدمات مربوط به وان و جکوزی خانگی

* اجرا و تعمیرات استخر، سونا و جکوزی

* نصب و تعمیر کابین سونا جکوزی

* نصب کابین وان جکوزی آپارتمانی

* نصب، جا به جایی و تعویض حمام داخل اتاق خواب

* تعمیر حمام داخل اتاق خواب

* تعویض، تعمیر اتاق و کابین دوش حمام

* تعویض و تعمیر وان حمام آپارتمانی

* نصب وان حمام آپارتمانی

* نصب وان جکوزی خانگی

* تعمیر وان جکوزی خانگی

 

* نصب، سرویس و تعمیر کولر آبی

کولرهای آبی که هنوز هم از پرطرفدارترین سیستم های تهویه هوا هستند، شاید حداقل سالی یک بار نیاز به تعمیر و سرویس داشته باشند.

از آن جایی که فرآیند نصب، تعمیر و سرویس کولر آبی دردسرهای خاص خود را دارد، اکثراً ترجیح می دهند که این کار را به یک مجری متخصص بسپارند.

در این حالت پیشنهاد ما به شما مجموعه تاسیسات 24 ساعته در شهر مشهد می باشد که به عنوان یکی از برترین شرکت های تاسیساتی شناخته می شود.

ریز خدمات مربوط به کولر آبی در مشهد

* نصب، سرویس و تعمیر کولر آبی

* اجرای لوله کشی آب کولر آبی

* نصب سایبان کولر آبی

 

* برقکاری بخش های مختلف ساختمان

شاید بتوان گفت مهم ترین بخش در ساختمان سازی، عملیات برق کشی آن می باشد، چرا که کوچک ترین بی دقتی می تواند، ایمنی ساکنان یک ساختمان را به خطر بیندازد.

پس انتخاب مجموعه و مجریانی که کار سیم کشی برق ساختمان را انجام می دهند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بنابراین ما در مجموعه تاسیسات 24 ساعته در شهر مشهد با استادکاران مجرب و متخصص در حوزه برق ساختمان، در کنار شما هستیم تا برقکاری بخش های مختلف ساختمان به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

ریز خدمات مربوط به برقکاری ساختمان

* سیم کشی روکار و توکار

* لوله گذاری (pvc و خرطومی)

* نصبیات کلید، پریز، لوستر، سنسور و تایمر راه پله، روشنایی

* نصب سیستم روشنایی هوشمند

* جمع آوری و نصب تابلو برق

* نصب و سیم کشی آنتن و آیفون تصویری

تاسیسات 24 ساعته مشهد 4

همان طور که گفته شد همه این موارد خدماتی هستند که به صورت حرفه ای و تخصصی در مجموعه تاسیسات 24 ساعته توسط استادکاران ماهر در هر حوزه صورت می گیرند.

بنابراین شما می توانید با اطمینان خاطر از نتیجه خوب کار خدمات تاسیساتی مورد نیاز خود را از مجموعه ما بخواهید.

 

خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته در مشهد برای چه مشتریانی مناسب می باشد؟

* اگر سیستم های تاسیساتی محل سکونت یا محل کار شما دچار مشکل شده است.

* اگر به دنبال شرکتی مطمئن هستید تا بتوانید کار نصب و اجرای تجهیزات تاسیساتی ساختمان را به آن بسپارید.

* اگر برای نظم و ایمنی در کار، اهمیت ویژه ای قائل هستید.

* اگر به تخصص، پوشش و حسن رفتار سرویسکار اهمیت می دهید.

* اگر به دنبال زیبایی، کیفیت و سرعت عمل بالا در انجام کار و نتیجه رضایت بخش از خدمات تاسیساتی هستید.

* اگر تمایل دارید که کار خود را به مجموعه ای بسپارید که در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز به آن دسترسی داشته باشید.

* اگر فردی هستید که به خدمات تضمین شده و گارانتی پس از تحویل کار اهمیت می دهید.

* اگر نمی خواهید بابت ایاب و ذهاب سرویسکار هزینه ای از شما دریافت شود.

می توانیم به شما اطمینان دهیم که بهترین مجموعه برای فعالیت در حوزه تاسیسات ساختمان شما، مجموعه تاسیسات 24 ساعته می باشد.

تاسیسات 24 ساعته مشهد 5

مراحل ثبت درخواست خدمات تاسیساتی مد نظر مشتریان در مجموعه تاسیسات 24 ساعته در مشهد

مشتریان پس از اعتماد و تصمیم گیری جهت سپردن خدمت تاسیساتی مورد نظر خود به مجموعه تاسیسات 24 ساعته از دو طریق می توانند سفارش خود را ثبت نمایند.

1- مشتریان محترم می توانند از طریق صفحه تماس با ما در سایت تاسیسات 24 ساعته، با شماره تماس های مجموعه، جهت ثبت سفارش خود تماس بگیرند و سفارش خود را ثبت نمایند.

سپس مسئول ثبت سفارش، به مشتری اعلام می کند که زمان رسیدن مجری به محل پروژه بین 1 الی 2 ساعت پس از ثبت نهایی می باشد.

همچنین به مشتریان گفته می شود که اگر حداکثر تا 20 دقیقه پس از ثبت سفارش، از طرف مجموعه یا مجری با شما تماسی گرفته نشد، به این مفهوم است که فعلاً مجری آزاد در محل درخواست شما وجود ندارد.

در صورت موافقت مشتری با شرایط ذکر شده، مسئول ثبت سفارش را با ذکر مشخصات کامل، در اپلیکیشن مجموعه و در بخش خدمت مورد نظر مشتری ثبت می کند.

در مرحله بعد سفارش درخواستی به همراه مشخصات مشتری از طریق اپلیکیشن به دست مجریان خواهد رسید و مجری که شرایط انجام کار را از لحاظ مهارت تخصصی و نزدیک بودن به محل پروژه داشته باشد، با مشتری تماس خواهد گرفت.

در نهایت مجری در اسرع وقت، در محل پروژه حضور پیدا خواهد کرد و کار تاسیساتی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

2- در این روش، مشتریان ثبت سفارش را از طریق پر کردن فرم درخواست سرویسکار در سایت تاسیسات 24 ساعته انجام خواهند داد.

تاسیسات 24 ساعته مشهد 6

در واقع در این روش پس از باز کردن فرم درخواست سرویسکار توسط مشتری، نوع خدمت مورد نیاز و سوالاتی پیرامون آن خدمت، از مشتری پرسیده می شود تا مجموعه نسبت به نوع سفارش درخواستی به اطلاعات دقیق تری دست پیدا کند و بتواند خدمات بهتری ارائه دهد.

سپس مشتریان، بعد از انتخاب روز و ساعت مورد نظر خود، از طریق همان فرم ثبت درخواست سرویسکار و با درج اطلاعات تماس خود، مثل نام، شماره تماس و محل انجام پروژه، می توانند منتظر تماس از طرف مجموعه باشند.

همان طور که گفته شد، در صورت امکان حضور مجری در محل پروژه، حداکثر 20 دقیقه پس از ثبت، از طرف مجموعه با مشتری تماس گرفته خواهد شد تا سرویس مدنظر مشتری، با کیفیتی عالی به انجام برسد.

همچنین ناگفته نماند که در این روش ثبت هم، همانند روش تماس تلفنی، مدت زمان رسیدن مجری به محل پروژه، بین یک الی دو ساعت پس از ثبت نهایی سفارش می باشد.

در ضمن لازم به ذکر است که در هر دو روش ثبت سفارش، مشتری هزینه را پس از اتمام کار و رضایت مندی از حسن انجام کار به استادکار پرداخت می کند.

 

نظرات مشتریان درباره استفاده از خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته

برای مشاهده و بررسی فیلم ها و صداهای ضبط شده از رضایت مشتریان در سایت تاسیسات 24 ساعته، کافی است بر روی فیلمها بزنید.

محل قرار گیری فیلم

رضایت سرکار خانم دکتر نجفی از خدمات مجموعه در زمینه لوله کشی مطب دندانپزشکی

محل قرارگیری فیلم

نظر سرکار خانم جلالی از خدمات مجموعه در زمینه لوله کشی ساختمان نوساز 8 طبقه

محل قرارگیری صدای مشتری

رضایت سرکار خانم آقاجانی از خدمات مجموعه در زمینه نصب و تعمیر پمپ آب

 

تا اینجا با مجموعه تاسیسات 24 ساعته و نوع خدمات آن، بیشتر آشنا شدید. همان طور که گفته شد، این مجموعه در شهر مشهد نیز به فعالیت تخصصی در حوزه رشته های تاسیساتی می پردازد.

بنابراین شما شهروندان مشهدی می توانید همین حالا از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم درخواست سرویسکار، سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت از خدمات ما بهره مند شوید.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

 

اشتراک گذاری این صفحه