مجموعه تاسیسات 24 ساعته در نظر دارد به منظور تکمیل کادر فنی و تخصصی خود از تعمیرکاران موتورخانه در شهر مشهد دعوت به همکاری نماید.

از جمله خدمات متنوع مجموعه ما در زمینه تعمیرات موتورخانه می توان به ساخت، تعمیر و تعویض کلکتور موتورخانه، نصب و لوله کشی منبع انبساط باز، تنظیم درجه دیگ و پمپ موتورخانه و ده ها خدمات دیگر اشاره کرد.

در این بین یکی از خدمات تخصصی ما تعمیر و نگهداری موتورخانه است، که با توجه به گسترش استفاده از سیستم حرارت مرکزی موتورخانه ای در سطح شهر مشهد، نیاز به مجری تعمیرکار موتورخانه نیز کاملاً احساس می شود.

 

مهارت های فنی مجری تعمیرکار موتورخانه در مشهد

تعمیر و نگهداری موتورخانه خدمات متنوعی را شامل می شود، از سرویس و تعمیر تجهیزات موتورخانه گرفته تا بازدیدهای دوره ای موتورخانه.

یک مجری تعمیرکار موتورخانه لازم است تا به منظور ارائه خدمات گسترده موتورخانه ای حداقل در چند مورد زیر دارای مهارت باشد:

باز هم تاکید می کنیم که با توجه به تنوع بالای خدمات تعمیرات موتورخانه، نیازی نیست به تمامی مهارت هایی که گفته شد تسلط داشته باشید.

هر چند هر چه توانایی ها و مهارت های شما در تعمیرات موتورخانه بیشتر باشد، شانس بالاتری برای پذیرش پروژه های بیشتر و کسب درآمد بالاتر دارید.

استخدام تعمیرکار موتورخانه در مشهد 1

شرایط استخدام مجری تعمیرکار موتورخانه در مشهد

آنچه در ادامه این قسمت می خواهیم توضیح دهیم در خصوص شرایط استخدام مجری تعمیرکار موتورخانه در مشهد است که ضروریست افراد علاقه مند به همکاری تمامی شرایط زیر را داشته و بپذیرند:

  • در اختیار داشتن وسیله نقلیه موتور و یا ماشین به منظور حضور به موقع بر سر پروژه
  • مجهز به لوازم کار مورد نیاز برای تعمیر موتورخانه
  • داشتن گوشی تلفن همراه هوشمند
  • عدم داشتن سوء پیشنه
  • خوش قول و متعهد به کار
  • منظم، مردم دار و صبور
  • همراه با آراستگی ظاهری

 

نحوه محاسبه دستمزد مجری تعمیرکار موتورخانه در مجموعه تاسیسات 24 ساعته

در مجموعه تاسیسات 24 ساعته شیوه همکاری با کلیه مجریان و سرویسکاران در حال همکاری با ما از نوع درصدی است.

یعنی مجری بر سر یک پروژه که مجموعه آن را برای وی پیدا کرده، آماده می شود و پس از پایان کار و تسویه حساب با مشتری درصدی از دستمزد خود را برای مجموعه واریز می کند.

میزان درصد مجری و درصد مجموعه ما به صورت زیر است:

  • برای 10 پروژه اولی که مجری تعمیرکار موتورخانه آن ها را تایید کند: 85 درصد سهم مجری و 15 درصد سهم مجموعه
  • برای 10 پروژه دومی که مجری تعمیرکار موتورخانه آن ها را تایید کند: 80 درصد سهم مجری و 20 درصد سهم مجموعه
  • برای ادامه همکاری مجری تعمیرکار موتورخانه درصدها به صورت ثابت به این شکل است: 73 درصد سهم مجری و 27 درصد سهم مجموعه

توجه داشته باشید سهم مجموعه فقط از میزان دستمزد مجری تعمیرکار موتورخانه است. بنابراین اگر مجری قطعه را برای مشتری تهیه کند، سود قطعه یا وسیله خریداری شده فقط برای مجری خواهد بود.

این خود یک روش عالی برای کسب درآمد بیشتر از مجموعه تاسیسات 24 ساعته محسوب می شود.

به شما توصیه می کنیم مقاله 8 روش افزایش درآمد در مشاغل تاسیساتی را از دست ندهید تا با راه های بیشتری برای به دست آوردن پول بیشتر از این حرفه آشنا شوید.

 

میزان درآمد مجری تعمیرکار موتورخانه مجموعه تاسیسات 24 ساعته در مشهد

همانطور که شما هم می دانید، تعمیرات موتورخانه از جمله خدمات پولساز است. چون به نسبت سایر خدمات تاسیساتی دیگر، تعمیرات موتورخانه دشواری کاری کمی بالاتری دارند و اکثر این خدمات کاملاً تخصصی هستند.

در نتیجه تعمیرات موتورخانه اقداماتی نیستند که توسط افراد عادی و غیر متخصص قابل انجام باشند و همین موضوع زمینه را برای کسب درآمد بالای مجریان تاسیساتی موتورخانه فراهم کرده است.

اگر مطلب آیا تاسیساتی و لوله کش پول زیادی بدست می آورد ما را مطالعه کنید، خواهید دانست که تعمیرات موتورخانه جزو لیست خدمات تاسیساتی با بیشترین درآمد است.

از طرفی از آنجا که مجموعه تاسیسات 24 ساعته چندین سال است ارائه خدمات تاسیساتی خود را شروع کرده، توانسته در این مدت مجموعه خود را به بازار معرفی کند.

بنابراین اگر شما به عنوان مجری تعمیرکار موتورخانه با این مجموعه همکاری کنید، به احتمال بسیار زیاد درآمد مناسبی کسب خواهید کرد.

اما توجه داشته باشید که سهم زیادی از میزان درآمد حاصل از همکاری با یک مجموعه تاسیساتی به مهارت های فنی و شخصی مجری وابسته است.

مجموعه ما مشتریان زیادی دارد، اما اینکه سطح تخصص شما در امر تعمیرات موتورخانه چقدر است و از همه مهمتر تا چه اندازه مشتری مدار هستید، تعیین کننده میزان درآمد شما خواهد بود.

با این تفاسیر نمی توان مبلغ مشخصی را به عنوان میزان درآمد ثابت یک مجری تعمیرکار موتورخانه در مشهد که با مجموعه ما همکاری می کند، در نظر گرفت.

 

طریقه همکاری با مجموعه تاسیسات 24 ساعته به چه صورت است؟

در صورتی که شما به کادر مجریان مجموعه تاسیسات 24 ساعته بپیوندید، اپلیکیشن مخصوص این مجموعه بر روی گوشی هوشمند شما نصب می شود.

چرا که تمامی خدمات ما در این مجموعه به صورت آنلاین می باشد. پس از اینکه مشتری سفارش خود را ثبت نمود، نوع پروژه به همراه آدرس محل پروژه و مشخصات مشتری بر روی اپلیکیشن مجریان درج شده و پیام برای مجریان ارسال می شود.

هر کدام از مجریان که به محل پروژه نزدیک تر هستند و صد البته تخصص آن پروژه را دارند، دکمه تایید را انتخاب کرده و از طریق آدرس و مشخصات مشتری برای بازدید از پروژه هماهنگ می کنند.

در این مرحله پس از بازدید مجری تعمیرکار موتورخانه از پروژه، قیمت گذاری اصلی توسط خود مجری تعیین شده و مجری باید بر سر قیمت با مشتری توافق کند.

در نهایت پس از اینکه پروژه به اتمام رسید، مجری دستمزد توافق شده را از مشتری دریافت کرده و درصد مجموعه را پرداخت می کند.

هر چه مجری بتواند مشتریان بیشتری را جذب کرده و تعداد زیادتری پروژه با دستمزدهای بالا اجرا کند، به امتیازات بیشتری در مجموعه دست پیدا خواهد کرد.

یکی از مزیت های مهم مکانیزم امتیازات در مجموعه تاسیسات 24 ساعته این است که پروژه ها ابتدا برای مجریانی ارسال می شوند که امتیاز بالاتری دارند.

در نتیجه شانس آن ها از دریافت پروژه های بیشتر و کسب درآمد بالاتر ارتقا پیدا می کند. برای آشنایی با مکانیزم امتیازات مجریان و کاربردهای آن لینک مقاله را لمس کنید.

استخدام تعمیرکار موتورخانه در مشهد 2

مزیت های همکاری با مجموعه تاسیسات 24 ساعته

همکاری با مجموعه ما چند مزیت مهم برای مجریان دارد که در ادامه آن ها را به اطلاع شما می رسانیم:

  • عدم وجود جنگ قیمتی برای مجریان ما

ما در مجموعه تاسیسات 24 ساعته جنگ قیمتی برای مجریان خود نداریم. موضوعی که شاید در اکثر مجموعه های مشابه دیده اید و برای یک پروژه مجریان زیادی قیمت می دهند تا در نهایت یکی از آن ها توسط مشتری پذیرفته شود.

اما در مجموعه ما روش کار به این صورت است که در نهایت تنها پروژه برای یک مجری ارسال می شود و همان یک نفر است که باید به مشتری قیمت اعلام کند.

هر چند صفحه تعرفه خدمات خود را برای اطلاع حدودی مشتریان از دستمزد خدمات خود آماده کرده ایم.

  • امکان همکاری با ما به صورت پاره وقت

بسیاری از مجریان ما در مجموعه تاسیسات 24 دارای شغل دیگری غیر از تاسیسات هستند. اما به صورت پاره وقت با ما همکاری می کنند.

همانطور که در مقاله آیا تاسیسات را می توان به عنوان شغل دوم استفاده کرد؟ گفتیم، این حرفه به قدری بازار کار دارد که حتی فعالیت در آن به صورت نیمه وقت هم می تواند درآمدزایی بالایی داشته باشد و مجموعه ما هیچ محدودیتی در این خصوص ندارد.

  • بهره مندی از طرح های تشویقی مجموعه برای افزایش درآمد مجری

یکی از افتخارات مجموعه ما این است که به منظور ارتقا درآمد مجریان و سرویسکاران خود طرح های تشویقی متنوعی ترتیب داده است.

یکی از آن ها مکانیزم سکه است که امتیازات کسب شده مجری از سمت مشتری به شکل سکه در پنل کاربری وی جمع می شود و در پایان هر ماه مبلغی به عنوان پاداش به درآمد مجری افزوده می شود.

  • برگذاری دوره های آموزشی برای مجریان

بسیاری از مجریان ما دارای تخصص های مهارتی مناسبی هستند، اما از آنجا که میزان درآمد با سطح مهارتی مجریان متناسب است.

ما در این مجموعه آموزش هایی در خصوص تمام مهارت هایی که می تواند در کنار شغل تاسیسات از مجریان فرد بهتری بسازد را به منظور ارتقا مهارت های فردی و گاهاً تخصصی مجریان به صورت کاملاً رایگان ارائه می دهیم.

 

مدارک مورد نیاز برای همکاری با مجموعه تاسیسات 24 ساعته

برای همکاری با مجموعه ما به همراه داشتن مدارک زیر ضروری است:

  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • پرداخت سفته به منظور ضمانت
  • فتوکپی کارت ملی و شناسنامه
  • کپی سند منزل مسکونی و یا کپی اجاره نامه منزل

استخدام تعمیرکار موتورخانه در مشهد 3

نحوه اعلام آمادگی به منظور همکاری با مجموعه تاسیسات 24 ساعته

حال اگر با مطالعه این مطلب و اطلاع از مهارت ها، شرایط، مزایای همکاری و میزان دستمزد خود تصمیم به همکاری با مجموعه تاسیسات 24 ساعته را گرفتید، می توانید از دو طریق عمل کنید.

سریع ترین راه برای اعلام آمادگی خود به منظور همکاری با مجموعه ما تماس فوری با شماره تلفن و واتساپ 09909030526است. از این راه ارتباطی می توانید به طور مستقیم با مسئول جذب نیرو در مشهد وصل شوید.

پیشنهاد بعدی ما این است که همین الان فرم همکاری با تکنسین را پر کنید تا پس از دریافت آن توسط مسئول جذب نیروی در مجموعه با شما تماس گرفته شود.